Most gyorsan levettem a burkolatot, de nem találtam törést, és vezetékköteg sincs. Egy szivacsburkolat öleli körbe azt a fehér műanyag házat és a váltórudat, egy kicsit már viseltes a szivacs, de óvatosan széthajtva nem láttam törést. Innen fentről látnom kellene a törést?
Egyszer úgy jártam hogy a sebességeket nem találtam a kocsiban.... Kiderült hogy a váltókar tövében található műanyag valami tört el. Nem tudom árulnak e olyat én az eredeti alapján múanyagból készíttettem egyet.~1000Ft Évek óta problémamentes.
Sziasztok. Olyan hiba jelentkezett az 1.8-as autómon, hogy nem tudok 4. fokozatba kapcsolni. Az elmúlt egy év alatt most jelentkezik ez a probléma negyedszer. Eddig mindig magától megjavult, de kezd egyre aggasztóbbá válni a probléma. Kuplung kb. 2 éve cserélve, nem is hinném hogy azzal lenne a baj, sokkal inkább a váltóra gondolok. Volt-e esetleg valakinek hasonló jelenség, vagy peobléma?
Először azt akarom kinyomozni be van-e kábelezve előre a kocsimban az elektromosan behajtható tükör. Ha be van akkor érdekel. Annyit szeretnék kérni tőled segítség képen ezzel kapcsolatban, hogy a két első ülés között ahol a tükör állító van és a behajtó gomb. Oda hány darab kábel jön neked?
Keress meg a 30/3248029 es szamon van komplett ablakemelom 9eft plusz posta.Vagy ha faces csoportban benne vagy vegyel fel messengerre ott kuldok kepet. Fodor Istvan.
Hátsó ablak/emelő szerkezetéről szeretnék kérni valakitől egy sematikus képet.
Amikor vettem az autót átunna vettem észre hogy beragasztották az üveget olaszba, nem semmik. Ma leszedtem az ajtó kárpitot megnézem hogy miért, fehér műanyagdarabkákat találtam az ajtó aljába, és a bowden két részből áll, de egyszerűen nem lehet látni mit hova, mit kell pótolni stb.
Az 1.6-os 2004-es évjárat, az 1.9-es pedig 2001-es. Van egy pár motorosan behajtható eladó tükröm amit nem tudtam beszerelni a fiamnak a vezeték hiánya miatt.
Kérdésem lenne a vezetékeléssel kapcsoltban. Írtad, hogy az 1,6-os ban a behajtható tükröknek meg volt a vezetékelés az 1,9-nek meg nem. Kérdésem, hogy az 1,6 és az 1,9 milyen évjáratú. Gondoltam évjárat függő, hogy be van a behajtható tükör előre kábelezve. Én a behajtható tükrön gondolkodok ezért érdekelne. Az enyém 1,9 (2003)
Először azt kell megnézni, hogy az ablaktörlő motorba hány vezeték megy bele.
Ha jól emlékszem 6 szál, ha nem ennyi akkor hozzá se kezdj.
Utána tényleg csak a kapcsoló és a szenzor kell hozzá.
Ha nincs meg a vezeték a tükör mögött, nem kell megijedni.
Venni kell egy gyári kötegből, biztos lehet találni (azt hiszem van nekem is) sokan bontanak.
Azt be kell fűzni, tükörtől a bal első oszlop burkolat alatt e műszerfal alá, ott van egy csati és onnan már biztos ki van építve a kapcsoló es az ablaktörlő motor közt.
Elvileg be van vezetékezve az autó, tehát csak egy esőérzékelő szenzor kell a belső tükör házába a gyárilag kialakított helyre, és egy olyan ablaktörlő kapcsoló amin van automata állás. A vezetékezés érdekes kérdés. Az én 1.6-os autómban be volt húzva a vezeték az ajtóba a motorosan behajtható tükröknek, így csak össze kellett dugnom a csatlakozókat és működött, viszont a fiam 1.9-es autójában hiányzott a szükséges két szál vezeték, így nem tudtuk beszerelni a motorosan behajló tükröket.
No, most volt időm, megnéztem, hol szivárog a víz.
A T elágazó és a hűtő közötti csőszakaszon, közvetlenül a T idom alatti részen a cső hozzáért a klímacsőhöz és kidörzsölődött. Valaha lehetett itt távtartó, de már nincs.
Ideiglenesen javítottam. (szigszalag :-)
A jó hír az, hogy nem kell az egész csövet cserélni, elég lesz a T idom alatti, mintegy 15 cm-t cserélni, betoldani egy közdarabbal, mivel a T idom jelenleg is bilincsekkel kapcsolódik.
A cserélendő csőszakasz 35 mm átmérőjű és cca. 45 fokban törik. (könyök)
Szóval egy kb 15 cm hosszú, 35 mm átmérőjű, 45 fokos könyök kellene.