Leteszteltem Hiba nélkül végfut 6.6 alatt is. (Igaz nálam úgy indul, hogy vagy 60-nal robog és vészfékkel sem lehet megállni piros elött) Szerintem beállításokkl lesz a bibi.
És ezt az Alföld 5 pályán futtatod vagy a 6.6-n?Mert akkor a baj ott lesz, hogy változott szolnok környékén a vágányhálozat, így Path hiba miatt dob ki.
sajna nem. Azaz fizikailag nem tudom, lehet megáll, de ha visszstérek kihagyott állomásokat jelöl. Ez tényleg arra jó, hogy act közben mozdonyt cseréljünk a szerelvényen.
Valaki ha tudja a kovetkezo vàlaszra a kérdést az vàlaszoljon màr legyen szives! aZ OpenRailsrol van szo! irtam elozo komentbe hogy el indultam sebes vonatal Debrecen nyugati irànyba! Szolnoki àllomàs elot kb 1.2kmre van egy piros làmpa mielot oda érek ki dob a jatekbol hiba kod igy kezdodik! persze le mentetem a jatek àllàst a làmpa eloti mentésre megyek akkor nem ad be csak ha Szajol-i mentésre megyek szoval a hiba kod igy kezdodik "error system index out" nem értem mi lehet a baj elore is megkoszonom a vàlaszt ha valaki tud segiteni
Az hogy az open rail jatekbol ki dob egy ido utan az mi? el indultam debreceni gyorsal nyugatiba Szolnoknal ki dobot tegnap indultam keletibol miskolcra és ki dobot kb fuzesabony elot ez miért van?
Igaz ha csak Ai ként futtatom cabinnézet nem is kell. De mégis mert Openrails egyik szépsége, hogy át lehet ugrani Ai vonatba és át lehet venni irányítását annélkül, hogy összekapcsolodnánk fizikailag vele.Így a mozdonycserés akciók is kivitelezhetőek Msts-sel ellentétben.
Riljet nekem sincs meg, de ha Keletiben is valósághű Ai forgalmat akarok szükség lesz rá. Mert még Actjaim nagy hiányossága, hogy a KeletiAi forgalma nem lett kialakítva. Nyugati teljesen rendben van. Keletihez viszont kell Railjet. Tehát én is megküzdök majd vele.