És ez szerinted melyik 10+ os autónal nem gond? Ha szép hangja van, nem füstöl se hidegen se melegen, akkor jó eséllyel nincs szétütve. De vehetsz kigyullados BMWt, az az év motorja volt, biztos fasza. Vagy valamelyik Prince derivaciot, mondjuk egy Miniben.
Kicsit előbb szólsz, kínáltam volna neked egy piros, faceliftes 2.0TS-t, de ahogy feldobtam a Hahura, vitték. :-) A motorja hibátlan volt, nuku olajfogyi.
Nyilván életben lehet tartani a TS-t is, csak egy 10+ használt autónál nem feltétlen fogom tudni, hogy eddig időben cseréltek-e benne jó minőségű olajat meg nem-e hajtották meg hidegen. Kihagynám azt a verziót, hogy alattam derüljön ki, hogy mégse.
Semmi baj a TS-ekkel, ha figyelmesen olvasod ezeket a rendkivul "szakmai" cikkeket, még azok is igazolják. Az előélet nyilván fontos, egy szethajtott, szar olajjal járatott motor szar is lesz.
Remélem akad itt olyan aki tud segíteni. Lassan eljön a "kedvem" hogy Alfa-tulajdonossá váljak, és két típus tűnik esélyesnek: 147 és a Giulietta, illetve alapvetően benzinesben gondolkoznék. A kérdésem: melyik a jobb választás? A Giulietta újabb, ebből fakadóan nyilván drágább, de van-e annyival jobb hogy érdemes a többlet pénzt rászánni? Ahogy utánanézegettem, a 147-esekben lévő Twin Spark motoroknak nincs túl jó híre, főleg a nagyobbaknak, de ahogy olvastam a kisebbek sem feltétlen hibamentesek.
A Giulietta kapcsán a MultiAir motorok kérdőjelesek (mondjuk nem tűnik egy must have dolognak a 170 lóerő), az Alfa Amorén a MiTo-s topikban általában ha valaki vásárolni akart, az volt a tanács hogy kerülni kell őket ha lehet, feltételezem a Giuliettánál sincs ez változatlanul.
Szóval nagyon röviden a kérdés, hogy benzines 147-es vagy benzines Giulietta kb 2-2,5x annyiért, melyik tűnik jobb választásnak? Persze ez csak elméleti, nyilván minden használt autónál a konkrét példány állapota számít. Illetve ha van bármi egyéb javaslat ami megfelel a kritériumoknak, azt is szívesen meghallgatom :)
Lybrán én kiszedtem a műszerfali elemeket meg a középboxot és Well Done hideg zsíroldóval oldottam le. Átfújás után kis pihentetés, aztán mosogatósezres meleg vizes fürdő puha kefével. Ez maximális eredményt hoz.
Tehát te a kapcsolókon levő "minőségérzet javító" rétegre gondolsz, ami 20+ év alatt már a napfénytől, zsírtól egyébtől megadta magát. És le akarod szedni róluk.
Nos az én javaslatom, hogy vásárolj új kapcsolókat és még 10 évig jó lesz. Nem kell megfogadnod ezt a tanácsom, választhatod az eredeti terved is. Ebben az esetben acetonnal le tudod mosni. Majd utána ha meglátod hogyan néz ki alatta mégiscsak vásárolni fogsz új kapcsolókat.
A két ülésközt lévő középkonzol és a ajtókon amiben vannak az üveg le és fölhúzó kapcsolók. Ezeken lévő valami fekete bevonat. Ami ezekhez ér azt befogják és lemoshatatlan. Kaparni lehet körömmel. Gondolom valami védő réteg vagy a fene sem tudja. Ez egy 156 os, de hallottam, hogy 146 on is létezik ez a bevonat.
Jut eszembe, a 147-est pikk-pakk elvitték, ahogy feltettem a hirdetést, a 17-es TI kerék viszont nem kellett az embernek.. Ha vkit érdekel, belinkelem a hirdetést.
Jah, akkor onnan kell rendelnem, csak 3 hét.. Ill. gondolom vissza tudom igényelni az áfát angol nyelvű szla alapján is, Eu-ból ez sokkal egyszerűbb, mert eleve nettó áron vásárol cégesen az ember (pl a német Amazonról is).
Nem erről van szó. A Proxy rendezésben nekem is ott van a visszajelzés kikapcsolása.
Én a CAN inforól beszélek ahol nincs tempomat a Stilonál sem csak adaptív tempomat.
És itt a sajátom, 2 perccel ezelőtt készítettem. Adaptívot ez is nincs jelenre mutatja pedig van tempomatom és működik is.
Szóval szerintem a tempomat az body computer függő, és nem tudod MES-ből (meg semmiből ) kapcsolgatni. Ha jó a body és bent van a kar akkor működik, ha nincs akkor nem. Ha nem tempomatos a body akkor akár van kar akár nincs nem műx
Azért kérdeztem, mert a CAN info/Proxy rendezésben én csak adaptív tempomatot találtam eddig, sima tempomatot sosem. De ha van olyan is akkor én hiszek nektek.....
CAN setup/proxy rendezés, legalábbis a visszajelzését itt lehet aktiválni. Valószínűleg ha a visszajelzést be lehet kapcsolni, akkor képes rá, bár lehet, elöbb két sima kapcsolóval lepróbálom, és ha megy, akkor veszek egy tempomatos kart.