Hali! 1.5dCi-t vettem es nem bantam meg. Nem kertem metalt, radiot es tudtam alkudni az arbol is. Megeri, mert nem kell szamolgatnom a fogyasztast. A radiot meg majd beleteszem kesobb.
Pár napja motoszkál bennem egy kérdés, ha van valakinek rönyó szerelő ismerőse, megkérdezhetné...
Szóval: szerintetek lehet-e és ha igen, akkor kb milyen áron clio II műszerfalat tenni a thaliába? Tudnillik nekem sokkal jobban tecc, hogy ott van pakolórekesz meg ilyesmi, és gondolom a méretek meg a kábelezés csak vmi hasonló...vagy nagyon elvetélt ötlet?
Hát akkor ez nagyon érdekes, ugyanis erről konkrétan beszéltünk: megnézte, hogy mi van neki raktáron, mi az amit, gyártatni kell (2 hónap) - és milyen autók vannak már úton (2-3 hét). Ez utóbbit választottam, és hát Bécsről beszélt, hogy oda 16-án érkezik, majd kamionnal hozzák ide. Elfelejtettem a cég nevét, de nem csak Renault-kat szállít Magyarországra.
Te IMI !
Azért az arzént ne kapkodd be rá ! Mertmintha Bécs városának környékén lenne 1 bazi depó, ahonnan szerte-széjjel osztják az EU Oszti részébe a thalicskákat.
Szia Laja73.
A Thalia nem Becsbol erkezik hanem keletrol. Torokorszagbol vagy Fekete Tenger - Duna utvonalon hajon viszik Budapestig vagy siman kamionon, de biztos nem kerulnek Becs fele.
Udv.
Imre
szerintem a thalia esetében tényleg olyan kicsi az árkülönbség, hogy aki a dízelt szereti, az vegye azt
ha spórol az üzemanyagon, az már hab a tortán
nekem volt egy dízel astrám, de az sajnos szét volt hajtva előtte, füstölt, kopogott...mégsem bánom, mert (némi szervizelés után) nagyon szerettem, és a fogyasztása is alacsony volt
PS: laja vazzeg...nem akarsz egy markánsabban elkülönülő nicket?:)
Rema ! Teessék pontos útbaigazításokat írni, mert,ha arról nem teszel említést, hogy ki kell nyitni az ajtókat a műszerfal oldalsó 2 rögzítőcsavarjának eltávolításához, különben a pógár úgy leszakajtja az egészet, mint gyümölcsöt a fáról. A többi;oszlop, miazmás rendben van. De aki már szerelgette kocsiját, annak nem kell megijedni, fog az menni.
Szerintem is értékállóbb lesz a diesel, de azért osszál-szorozzál, mert csak akkor érdemes dieselt venni, ha az üzemanyag árának különbsége visszahozza az árkülönbözetet. Igaz, hogy nem túl nagy a különbség.
Általában én szoktam lenni hol? gondolom nem az indexen:)
Csak nem Te is a nagy '73-as generációhoz tartozol?:)
Nehhheeeem, fijacskám, én 73 éves vagyok! :Đ
Ha megteheted, szerintem vedd a dízelt. Én is elgondolkodtam, hogy 10% befizetésnél már olyan mindegy, hogy 200ezer forinttal drágább vagy nem, de akkor könnyen eljut az ember oda, hogy legyen akkor már ABS is, no meg plusz két légzsák...aztán hipphopp 3 millió az autó. Szóval én meghúztam a határt, jó nekem a Prestige (listaáron 2.455.000 a 8 szelepes, júliusban ez volt 2.655.000), metálfényt féláron adta, és kizárólag a biztonság miatt kértem a váltózárat.
Amúgy a rönóház, a Róbert Károly körúton.
Október 3 a határidő, de szerintük egy héttel hamarabb meglesz (a pár nap nyelvbotlás lehetett a részükről), Bécsbe kedden érkezik.
Kicsit meglepődtem amikor a nevedet olvastam a fórumban.
Általában én szoktam lenni "Laja73".
Csak nem Te is a nagy '73-as generációhoz tartozol?:)
A dolog azért kisérteties mert Mi is épp most tervezzük egy Thalia Prestige vásárlását. Ez biztos valami isteni jel:)
Még azt nem dontöttem el, hogy az 1.4 alapmotoros, vagy a 1.5dCi diesel változatot vegyük.Az utobbi egy kicsit drágább, de nem elhanyagolható a fogyasztása, és szerintem jóval értékállóbb a benzines típusnál.
Meg szabad kérdezni, hogy hol veszed az autót?
Nekem 5-6 hetet mondtak az átvételre.
Eléggé szét kellett szedni,a műszerfal tetejét le kell venni+a kormány mögötti felső burkolatot is+ az első ajtókról a gumiszigetelést is+az első oszlopon lévő műanyag borítást is.Ja persze nem ebben a sorrendben:)) A műszerfal tetejét fogja pár csavar,utána lepattan.Egyébként jobb inkább a szakemberre bízni(nekem is ő csinálta) és tényleg 10 perc az egész annak,aki tudja hova kell nyúlni,nem javaslom a barkácsolást.
Én olyan csipogót vettem amibe nem kellett hangváltó.Általában ha olyan csipogót veszel ,amit kifejezetten autóba gyártanak,azt simán be lehet rakni.Az enyémhez volt bekötési rajz is ,az se jelölt hangváltót.
Sok sikert:rema.com
Ui:Ha elakadsz küldj mailt,majd ott megadom a tel.számom
Hogy raktátok be a csipogókat?
Én nem mertem hozzáfogni pedig látom a csatlakozókat. A műszerfal felsőrészét szedtétek le? Hangváltót tettetek mellé? Válaszolj légyszi mert én is a magashang hiányát vettem észre és gyorsan változtatni kell rajta!
Tegnap belekerült két magassugárzó a műszerfalba, nagyon megérte,mostmár vannak csilingelő hangok:)))).Mindenkit megnyugtatok be van gyárilag vezetékelve,kb 10 perc volt berakni,csak kicsit ijesztő,hogy szét kel szedni, de szerencsére a renault-os elektromos szerelő haverom csinálta, és még betett egy rejtett kapcsolót is.
Jó Thalicskázást mindenkinek:rema.com
Ha érdekel valakit:
Eladó egy most vásárolt, originál Sony MPX40 CD/MP3 távirányitós autórádió dobozban, számlával. Ára 50.000Ft, bolti ára 70.000Ft. wartburger@freemail.hu, ha kell be is szerelem, kb 5 perc.
Én egy nagy szarvasviperát is tennék bele, vagy azt a tolvajmegsütő szerkezetet, anit a Robotzsaru első részében láttam. Ha egyszer rajtakapnék egy autótolvajt, akkor asszem szétütném a fejét a dögnek!
Most láttam egy listát a lopott autók felsorolásával. A Thalia a harmadik helyen van!!!
Főleg pesten lopnak el sokat belőle úgyhogy vigyázzatok a kicsikékre.
Járd körül a vasat, sasold alaposan a kearcokat. Amikor meghozták a enyimét, megcsodáltam. Aztán jó e'vitték műszaki vizsgára. Montam; jobban szeretném a szomszéd vas lökhárítóját, mivelhogy azon nincsen 25 cm-es karc. Át is cserélték hama hama. Szóval; ne sápaggy! Te fizecc nekik szolgáltatni KELL a pénzedért!!
Talán ma összejön...legalábbis délután megyek foglalózni vagy mi, Prestige, alapmotorral.
Az anyagiak eléggé behatárolnak, de azért ha van valakinek egy utolsó jótanácsa (ne a leggyengébbet vedd teee, kormányzár, stb), az ne fogja vissza magát!:)
Alexfux!
A hővédő üvegezés meglétét egyszerűen lehet ellenőrizni. Megállsz valahol úgy, hogy besüssön a nap az ablakon. Félig lehúzod, és ha a fénnyel megvilágított területek között van színkülönbség, akkor hővédő üvegezésed van.
Imre leírta a tutit;
>>a távirányító zároldó parancsára beindúl a beltéri (és csomagtéri) világítás; ami indításkor fokozatosan lekapcsol.
Az a gyanúm, hogy itt a mikrokapcsolók nem direktben dolgoznak(ld.: trabant, lada stb); hanem az elktronikus szabályozó rendszer részeként.
pl.:
>>a belső világítás az ajtó nyitásakor bekapcsol; de az ajtók bezárást követően nem rögtön kapcsol ki, csak spéttel!!
A történet pontosan: A mamámnak kellett egy szőnyeget elvinni, kidobtam a cuccot, megvacsoráztam és mentem volna haza. Azt nem tudom, hogy nyitás után vettem-e észre, de tény az, hogy hazáig égett. Ennek a lámpának a hütőhöz hasonlóan kellene működni. Kinyitom ég, becsukom nem ég. Hasznalni fogom a beső világítás és remélem rájövök a nyitjára...
Fel ora tenyleg minden hataron tul van.
Viszont egyes autoknal amikor taviranyitobol kinyitod a zarat egybol kigyul az utasteri lampa (ebben az esetben a csomagteri is). Sajnos nem tudom, hogy a Thalianal is igy van mert nyari idoszamitas alatt az utasterit en sem hasznalom es elfelejtettem tavasz ota, hogy van-e ez a funkcio.
Irod, hogy fel ora mulva amikor indultal volna ... nem ugy tortent az eset, hogy a kocsitol 3-4 meterre megnyomtad a taviranyitot es odaerve, mikor meg egy ajto sem volt nyitva eszrevetted a csomagteri lampat? Lehet a taviranyitozas kapcsolta fel.