Keresés

Részletes keresés

Ocean Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1384
Nem semmi, hogy mi mindenre haladtál?
Te akkor úgymond ki sem kérdezed a szponzorokat, hanem látatlanba ráküldöd az embereket? Ezen már én is gondolkodtam, mert így 1 futam elmegy a szimatolásra.

A 99-es kocsival meg nem szívhatod meg így? Még nem ismertek a regulák mikor nekiállsz tervezni.
Előzmény: DeCesaris (1383)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1383
Na, kis meló után volt időm játszani:
Buenos Airesben, Imolába, Monacoba nem történt semmi különös, csak a Tyrellesek kitaláltak valamit, Q-n vernek minket. Tehát utolsó sor... Futamon azért verjük őket.
Agip, Petronas, Magneti Marelli, Minichamps, Falke kész. Most a Ferrarit puhítom. A Ferrari MB motrokat használ majd... A Az 1 és 2 *-os szponzorok 1 futam alatt készvannak. A kocsi 20%-os, új elsőszárnyat kell építeni. Melbourne elött elkezdtem a 99-es kocsit, 70-nál tart (a 2. szakasz 2 futam alatt megvolt, a morálok mindenhol 100-110 körül vannak még, kivéve Verstappen és társai /teszt,setup hiány/)

MONACO
monaco

KANADA
canada
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1382
Igen, fent van a 98-as update, amit alul belinkeltem. Kijavítod azt az 1-2 hibát, amit leírtam, és már kész a reális 98-as szezon. De ez csak egy kis kozmetika a játékra...
Előzmény: Ocean (1381)
Ocean Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1381
Aha. És ők ketten benne vannak non-f1-esként? Vagy van fent neked valami update?
Előzmény: DeCesaris (1380)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1380
Pilóták szerződtetése---> ajánlattétel, ha elfogadja ( aki az idei mezőnyben is versenyez, az természetesen csak 99-től csatlakozik). Non-F1 drivers- nek ajánlattétel, ha elfogadja, 2 opción jelenik meg: Start 1999/ Start Now.
Pilótáknak nem kell fizetni, mert ők fizetnék az ülésért.
Ahol nem fizus pilóta van, és lecseréled, ott le kell perkálni az edész fizuját 1 részletbe.... MSC-nél nehészkes lenne.....
Előzmény: Ocean (1379)
Ocean Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1379
Hogy cserélted le kezdéskor a 2 pilótát?
Előzmény: DeCesaris (1378)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1378
Na, új career....
Pénz miatt lecseréltem a két pilótát a Verstappen-Gene duóra, mert többet hoznak, és Verstappen elég jó pilóta. Amstrong (3év)-Newey(1)-Barnard(2)-Edwards(2) staffal állok fel jövőre. Versenyzők 5+1 évre jöttek, Jos az 1. Gene a 2. sz pilóta.
Petronas a főszponzor, Agip, Brigdestone és Ferrari van megcélozva. A tech szponzorok közül 3(!!) évesek a szerződések, csak a Ferrari 2.
AUSZTRÁLIA
Q-n 19-20 hely. Versenyen 11-12, hely tök utolsónak.
BRAZÍLIA
Q-n 20-21 hely. Az csendes/erős esővel tarkított versenyen az esőmenő Verstappen bejött a top10-be. Petronas deal félig kész. (2,700,000$)
bra-gp-98-minardi
Ocean Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1377
Köszi!
Ja most látom, a futam utáni képen nem is látszik, Kanada volt. Száraz-eső-száraz-eső volt a menü :)
Igen, a Ferrari bitang erős, nemtom miből fizeti őket. Mondjuk a kocsi nem nekik a legjobb. Hanem a Benettoné :)
Így azzal a két balfékkel egy csomó pontot szereznek, nagy gondokat okoznak Hakkinennek is, mikor találkoznak a pályán.
Fisi-Wurz kiscsapatoknál vannak, de most nem tudom fejből melyiknél. Ahogy D.Hill Minardi, és R.Sch Tyrrell szintén :)
Bajnokságban a csapat a 3. a Ferrari és a Williams mögött, de most épp a Benetton előtt, pilótáknál Hakki 24 ponttal asszem 4., hát Diniznek meg 4 van :)
Előzmény: DeCesaris (1376)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1376
Az szép, grat érte!!!!
Melyik pályán volt a verseny? VB pontversenyben hogy álltok?
Ahogy elnézem, a Ferrarinak a MSC-JV párosa egész erősnek tűnik....
Benetton viszont elcseszte a pilóta felállást (szerintem). Fisi, Wurz hova tűnt onnan?
Most hétvégén kezdek egy játékot a Minardival megint. :D
A Prost túl könnyű lett 99-re, Aus.-ba 2-4 hely...
Nem hagy nyugodni a kis olasz csapat, felviszem őket a csúcsra!! :D
Előzmény: Ocean (1375)
Ocean Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1375
YESS! :)

Ocean Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1374
Nade 60 emberrel? :)
Még az idei + jövő évi autóval se úgy haladunk ahogy szeretném.
Előzmény: toto92 (1373)
toto92 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1373
Szerintem érdemesebb fejleszteni saját magadnak. 1-2 futam alatt megvan.
Előzmény: Ocean (1372)
Ocean Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1372
Eddig sikerült azt tartanom, hogy minden este lefekvés előtt 1 órát tudok játszani, az elég 1-2 futamra.
Röviden:

Barcelona: Hakki 6. hely, Diniz kiesett. Kezdem azt sejteni, hogy vannak pályák amik nem fekszenek a kocsinak, abszolút nem voltunk versenyképesek.

Monaco: kész lett végre a B-kocsi, 62%-os. Edzés 4. és 8. hely. Itt sem voltunk valami pengék, pár helyet vissza is estünk a rajt után, de követtük nagyjából a mezőny elejét, illetve voltak akik hard1 taktikával próbálkoztak, őket le is hagytuk. Valszeg nekik hála a verseny végére mikor már nem volt hátra boxolás, Mika a 2. helyen találta magát. 3 kör volt hátra, amikor mindkét pilótámnál megjelent a felirat: Driver problem. Először arra gondoltam elfáradtak tán, vagy hogy kiesnek, de szerencsére csak belassultak. Végül Hakki nem bírta tartani Schumachert, de így is 3. lett, Diniz 10.
Szponzoroknak is jót tett a Monacói dobogó.
Vannak új találmányok használatban, de hiába próbálkozott már a szerelők 57%, 2 verseny alatt nem sikerült semmit lopni, én nemtom mennyien védik a cuccost :)
Ocean Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1371
Imola, a szezon mélypontja, legalábbis remélem nem lesz rosszabb.
Előző szezonban kusza futam volt, nem tudtam mi a tuti taktika. Hakkinennél ezért a "biztos" hard 1-et, választottam, Diniznél kipróbáltam a soft 1-et, mert a jegyzeteim alapján szóba jöhetett. Az edzés így elég katasztrófa lett, Diniz 9., Hakki 14.
A verseny már máshogy alakult, Hakki a Hard gumikkal gyorsabb volt Diniznél, megelőzte, és a 10-11. helyen haladtunk. A mezőny eleje nagyon ment, ők 2 cserén voltak. Diniznél nem jött be, nem sok 5 kör hiányzott volna, így kicsivel a fele előtt behívtam, és 2 rövid etappal átálltunk 2 cserére. Hakki a pitstopja előtt vezetett!
Csere után visszajött 9.-nk, Diniz 12., és volt még 1 tankolás, reménytelen. A vicc, hogy az egész versenyt nézve a legjobb körében Hakki a hard1 taktikával 6 tizedet adott a végén könnyű kocsival soft-al köröző Dinizre. 7. és 11. hely nézett ki, erre Villeneuve az 1. helyről kiesett az utolsó körben, így kaptunk egy ajándék pontot.
Verseny után aláírtunk az East-el, +32 milla a büdzsébe :)
Ocean Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1370
Tegnap este már csak 1 futamra volt időm, most meg a hétköznapok beköszöntével még kevesebb lesz, de majd igyekszem.

Szóval Buenos Aires. Az edzésen 1. és 3.-nak végeztünk. Meglepődtem, mert végig száraz edzés volt. A pilótáim tehát 1 körön gyorsak.
A verseny viszont kis esővel indult. Tavalyról tudtam, hogy itt nehezen változik a pálya, tehát az előző esőssel ellentétben, most betankoltam 24-25 körre a fiúknak. Rajtnál Schu előre el, Hakkinen utána, Diniz valahol a 6. helyen.
Aztán úgy 5 kör múlva felerősödött az eső, úgy döntöttem azonnal wet gumit teszünk fel (de nem tankoltunk). Ez a húzás bejött, hiszen a cserékkel csak a 6. és 8. helyig estünk vissza, de pár kör alatt lehagyták a mezőnyt, és 2-3.-ak voltunk. Schumacher az inter gumikkal is elcsónakázik, őt nem tudtuk fogni. Viszont a 10. kör környékén elállt. De nem száradt, nem aggódtam.
Ment nyugiban a verseny, az 1/3-ánál kifogyott a benzin, rendesen boxoltunk, vissza a versenybe. Itt jött a pech, rendezni sem lehetett volna jobbat, miután Diniz is megtette első körét az új esőgumikon, felszáradt a pálya (mármint inter gumihoz). Nagyon gondolkodtam, mert a mezőny jó része még ilyeneken ment, és elkezdtek ránkgyorsulni. Pár kör múlva viszont tovább száradt, nem volt mese, mehettünk be újra száraz gumikért, de most tankoltunk is. Mezőny egy részének pont jókor jött a dolog, ide volt tervezve a kiállás. Diniz kicsit visszaesett (8.), de Hakki maradt 2. Ment is szépen a verseny, újabb tervezett tankolás + soft gumi. Itt számolgattam, és észrevettem, hogy necces lesz a vége. Az is lett, stabil 2. és 6. helyet buktunk, mert Hakkinak 2 körrel a vége előtt jött a tyre problem, és ment 0-ra a gumi állapota, Diniznek pedig az utolsó előtti végén kellett 1 körre cserélni. Így 1 pontot hozott Hakki a 6. hellyel.
toto92 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1369
A sztyui a 2*-os tervező miatt van ott a második idényben, ahol :)

Érdekes módon nálam a két Jordan vált tökutolsóvá.
Előzmény: Ocean (1368)
Ocean Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1368
Igen, én már évek óta várok, figyelek, de kezdek szkeptikus lenni...

A szezonod viszont nem semmi. Mondjuk a pontszámok egész mások. Összehasonlítva az általam berakottal, ég és föld.
Nemtom miért, de nálam csak a top 6 csapat szerez pontot, 99 első két futamán is.
Kicsit át is rendeződött az alsóház. A Stewart teljesen lesüllyedt (ki is néztem emiatt őket következő játéknak) a minardi szintjére. Tyrrell kicsit előttük, majd a Prost. Arrows teljesen feljavult a Jordan szintjére.
Pilótacserékről se számoltam be, bár a brazil eredményen látszik 1-2. Ferrari belehúzott, Sch mellé Villeneuve. Benetton és McLaren hozott 1-1 gyenge pilótát, remélem így partiban leszünk velük a tabellán.

Kémkedés az jópofa. Nálunk sztem egyedül a Ferrari fejlesztett egy automata váltót, azt rögtön elloptuk :) Majd szezon végéig még 3 másik csapat. De nem fejleszt senki, a sok ember ott vigyázza nekem a kocsit, ahelyett, hogy kémkednének. :)
Kínomban csináltam most egy lvl1 aktív felfüggesztés magam.
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1367
Hopp, ezt elb@sztam....

http://www.gprm.co.uk/forums/index.php?topic=4860.30

A 2.: http://www.f1td.co.uk

Ha már hallottatok ezekről, akkor nem szóltam....
Bár GPRM is haladhatna, jópár éve alfa.....
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1366
OFF
Gondolom, Ti is hallottatok/várjátok a GPRM-et.... A játék fórumán van egy rész, ahol játékokkal foglalkoznak. Na itt találtam ezt:


Ez is jól néz ki elsőre:
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1365
Az szép, grat!! Csapat szponzorral hogy állsz? Látod, esőben akkor jobbak vagytok, mint szárazon. Gondolom Diniz fejlődött tavalyhoz képest... Ha a versenyzői segítséget is fejleszted, ha van rá keret, akkor bele is szólhatsz a VB kimenetelébe, egy-egy nemvárt jelentős eredménnyel, pontrablással.

Most nálunk is megvolt az első szezon: esőben Trulli veri Panist, és ezért egyenlő bánásmódban részesítettem a két versenyzőt, de Panisnak nem tetszett, majd elfogadta. A C specifikációjú kocsi beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az idény közepén rendszeresen a pontszerző zónában végeztünk, de idény végére a többiek is fejlesztettek. Sikerül a konstruktőri VB. az 5. (!!!) helyen zárni, FIA rangsorban a sok befejezett futam, és fejlődés miatt 1 lettünk. 98-ban csak 3 DNFünk volt, igaz volt, mikor nem kiestünk, de a Minardi-Tyrrell is elvert minket... Igaz, a FIA Belgium után hangoztatta, hogy nem favorizál minket.... Meghogy egyesek kémkednek a másik után.... (Vajon kik?:D:D)
Japánban nem voltunk versenyképesek, de RSC-t valami kütyü miatt kizárták az 5. helyről, így pont nélkül zárta a szezont. Hill mögöttünk volt.

Íme:
constr
drivers
Előzmény: Ocean (1364)
Ocean Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1364
Én pedig flúgos futamot vártam Brazíliában, de sima verseny lett. Nem baj, így is a legjobb eredményt értük el!

Edzés szokásos, én fiaim gyorsan ki, futnak egy olyan időt, ami 1 tizedre volt a tavalyi pole-tól. Aztán már az 5. percben elkezd esni. Gyorsan kirohant aki tudott, 15 pilótának lett 107-en belüli ideje. Félóránál elállt az eső, de nagyon lassan száradt, majd a végén újra rájött. Szegények ott hátul próbálkoztak becsülettel, elhasználták a köröket, de kimaradtak, és most a FIA sem segített rajtuk, 15-en kezdtük a versenyt, 2 Sauber az első sorban! Esőben.
Nagyon gondolkodtam, de végül inter gumikon kezdtünk, sikerült is meglépni a mezőnytől. Az esőmenő Schumacher utolsónak indult, de nagyon jött felfelé. 10. körre ronggyá ázott a pálya, és nem vacilláltam behívtam minkét pilótát esőgumiért. Csak a 6-7. helyig estek vissza, pedig valami extrém hosszú ideig szervizeltek, de bejött a dolog, hamar a 2-3. helyen voltunk az inter gumikon csónakázó mezőnyben.
Aztán Schu kiállt és megvolt a kettős vezetés. Itt kezdtem sejteni, hogy eltaktikáztam magam. Én sok cserés futamot vártam, ezért keveseket tankoltam, kezdett fogyni a benga. Szerencsémre pont elállt az eső, de csak nem száradt, így úgy döntöttem maradunk esőgumiknál. Schu elment, újra 2-3. voltunk. A pálya továbbra sem száradt, bár sütött a nap, erre a 40. kör környékén eleredt újra. Itt már láttam, hogy végig eső lesz, és a némettel nem bírunk, mert még 1-1 cserénk volt. Sajnos Diniz a végére lefáradt, és átadta a 3. helyet Coulthard-nak, de így is igen jó ez a 2. és 4.

És hát ilyen az mikor végig esik:

DeCesaris Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1363
Hmm....
Flúgos futam volt most Imolában..... :D:D:D
Hol esik, hol felszárad.... Végülis a gyors kerékcseréknek köszönhetően bejöttünk 6-7.-nek!! Megvan idén az 1 pontunk is. :D Még 14 kell, hogy maradjak.
Ááá, a Prostnál van pénz nem kell oda kölcsön. Van főszponzor, a motorpartnert is le lehet húzni kb. 10millával.... Közben megjött a B kocsi is, kezdtem a C-t is.

SPANYOLO
Q-n 14-16 hely. Csak kezd már összeállni a puzzle.:D:D
Versenyen beragadtunk az Arrowsok mögé, 8-9 hely versenyen.

MONACO
13-15 hely a Q-n.
Versenyen Trulli tört zúzott, felöklelte Wurz-ot, RSC-t és Irvine-t is....
Megúsztam elsőszárnycserékkel.... Jarnónak nem megy ez a do or die előzés.... Eddig die....:D:D Panis 2 soft cserés taktikával bejött 6.-nak, profitálva a kiesésekből.

KANADA
Q-n 14-15 hely. Mostmár partiban vagyunk a Sauberrel és a Stewarttal. Arrows edzésen 1-2 tizeddel veri a Jordant, vagy 1 ilyen 1 olyan sorrend.
Trulli hydraulikáját 2 (!!) is kellett javítani a verseny alatt. 12 lett így is.
Panis 6 ismét, hard 1-el. De a végén teljesen elkoptak a gumijai, már megjelent a kis kerék is. Ha 70 körös a futam, akkor sztem defekt. De csak 69 volt.
Total és Bridgestone 2 évre hosszabbít, rajuk küldtem a PR-eseket.

Jövő évi kocsi 0%-os... Ha Osztrák/Német GP környékén elkezdem, akkor jó az esély arra, hogy befejezzem. + research is.
Előzmény: Ocean (1362)
Ocean Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1362
Akkor hajrá-hajrá!
Vettél fel kölcsönt, vagy mi ez a 4,5 misi?

Amúgy mostmár nem aggódok, megragadom én is az egyik főszponzort, rátolok 90% embert és megdumálom.
Előzmény: DeCesaris (1361)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1361
Sziasztok! Nos, szerintem a Sauber nem egy elveszett dolog, 100% és egy kis mákkal lehet csapaszponzorod... Ami az autót illeti, ha száraz időben mentetek a qualin, az nagyon zsír. Esőbe pedig Mika révén már a dobogó is reális. Diniz meg majd összekapar pár pontot...

Kezdtem a Minardi után egy új játékot a Prosttal. Lényegesen jobb csapat, van zseton a Gauloises révén, és works Peugeot motor. A mérnöki gárda, pilóták is egy közepes szint.
COMM. - Ian Phillips, 2 évre (Sami-t Domenicalit elvitték előlünk)
DESIGN - Rory Byrne. 2 év (Newey a Sauberhez szerződött...)
ENG - J. Barnard, 3 év
MECH. - Mick. A.-Cowlinshaw (a két 5*os emberke kiröhögte az ajánlatom...)
Versenyzők terén a Diniz-Trulli-Collard trióval rendelkezem.

AUSZTRÁLIA
Q-n 17-18. hely, 3 tizedre Magnussentől. Igaz, Ő 6 tizeddel lemaradva Alesitől....
Versenyen tartom a 14-15 helyet, egyszer csak megáll 2 körön belül mindekét autó.
A Gauloises viszont 3 évre ad 24,5m$-t (70% emberrel) a Peugeot 1 évre 10,8m$-t (30%ember)

BRAZÍLIA
Megérkezett a 2-es számú erősebb, megbízhatóbb Peugeot motor.
Q-n 16-18. hely, versenyen 9-10 hely, 3 kör hátránnyal. Csak Barrichellot és a két Minardit vertem el.

ARGENTINA
Q- 14-18. hely. Itt is új motor van már, és készül a B spec. autó, új diffúzorral.
Panis 10 1 kör hátránnyal, 11 Wurz 2 kör hátránnyal és 13 Trulli 3 kör hátránnyal.

IMOLA
Az időmérő.... Végig szakad az eső, az utolsó 5 (!!!) percre felszárad a pálya, mondom minden maxon, slick gumi, sipirc gyorskörre. Megjegyzem, rajtunk kívül egy AI-s autó se volt a pályán, kivéve a két Ferrarit....
Volt akinek az erős esős köre, valakinek már az interes kör számított.
Végülis 8-an(!!!!) kvalifikáltak magukat, de a FIA 16 autót engedett elrajtolni.
Nincs ott a 2 Stewart, Tyrrell és Jordan (!!!) se.
Vagy 10-en megszívták, mert esőben elpazarolták a gyorsköröket.
A futamon esik.... (light)
quali imola
toto92 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1360

Ha figyelembe vesszük az elrontott fejlesztést, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy szép!

 

Diniz tényleg eléggé gyengusz, a vemhes csiga mögött is két körig vesztegel, de én meg szoktam neki bocsájtani, cserébe azért a majd' 10millió $-ért cserébe :D

 

Sok sikert!

Előzmény: Ocean (1359)
Ocean Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1359
Hát nekem bejött a 79% :)

Úgy látszik az égiek azt akarták, hogy folytassam a játékot.
Ott tartottam, hogy Japán.
Szokásomhoz híven, rögtön az edzés elején kizavartam a 2 pilótát, mentek egy biztonsági kört. 10. perc környékén jött is az eső. No para, féltávra úgyis el szokott menni. Most is így volt, 10 perc szemerkélés után elállt. és a 30. percre újra felszáradt.
Vártam, hogy javuljon a pálya, gyanítom a többiek is, amikor jött a meglepi, újabb eső.
Lényeg a lényeg, mi az 1-1 körrel valami 7. és 12. helyen voltunk, de csak 15 pilóta kvalifikálta magát, és rengeteg ellenfél kimaradva, Williamsek, Jordanek, stb.
De sajnos az FIA közbeszólt, és hagyták indulni mindet.
A verseny végig száraz volt, és hát meglátszott a setup hiánya, és az agyonhasznált kocsik, 9. és 11. helyen futottunk be, de ami jó volt, hogy a 2 Benetton kieset, és 1 Jordan, a maradék 1 pedig mögöttünk végzett. Évvégére nagyon feljött valamitől az Arrows, ezen a versenyen pl. Herbert nem bírt velük, a 2 pilótám között végeztek.
Szóval verseny vége, vártam a jövőt, megnyomtam a next year gombot.
Ja igen, a Jordan és a Benetton (le)szereplése azért volt fontos, mert nemhogy a FIA-lista 4. helyet nem buktuk el, hanem felléptünk 3.-nak! Ezzel úgy kalkuláltam, hogy ez a pénz kompenzálja a team szponzor hiányát.
-200k-val fogadott az új év, de úgy tűnt, élünk, és minden rendben. Sajnos csak 1 autóm volt, ezért 400k-ért építenem kellett egy másikat, és rohantunk is tesztelni, hogy milyen az autó. Nos, nem várt 56% a handling! Emlékeztetőül a tavalyi 45-ről indult, és a 2 upgrade után lett 51, majd 57%.
Sajnos a részvények ára nagyon leesett, meg amúgy is már csak 70%-om maradt, a kölcsön meg hatalmas, 9 millás összeg volt éppen, így negatív mérleggel utaztunk Ausztráliába, várva, hogy vajon hol tartunk a mezőnyben.
A 98-as adatok: pole 1:30.9 volt, Alesi futott 1:32.4-et az edzésen, és 12. volt.
99-ben a pole 1:30.8, és Hakkinen futott 1:31.2-őt! Ugyancsak versenyképesnek tűnik.
Hogy rövidre fogjam, a 7. és 11. helyekről rajtoltunk, a versenyen nagy küzdelem volt, végül Hakkinent sikerült behozni 6.-nak. Kicsit furcsa még, hogy míg a tavalyi páros elég gyenge volt 1 körön, (tehát az edzésen) de a versenyen jól mentek, most úgy tűnik 1 körön még Diniz is gyors (1 tizedre Hakkitól), de a versenyen igen szenvedtem vele, képes körökre beragadni Tyrrellek és hasonlók mögé.
A verseny után pedig valamelyest csökkent a mínusz, tehát sínen vagyunk.
De mivel még kellett egy 3. autó, és a csődfigyelmeztetés is megjött, felvettem egy 4 millás kölcsönt. Úgyhogy anyagi dolgok rendezve, remélhetőleg még gyárbővítésre is futja majd belőle.
Azt nem tudom még mikorra lépünk ki a kiscsapatok közül, ugyanis az máris kiderült, hogy az összes csapatszponzor közül csak hárommal tárgyalhatok, és se a motor, senki nem ad megint csak max partner szerződést. De nem számít ez sem, lényeg, hogy játékban maradtam.

Előzmény: toto92 (1354)
Ocean Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1358
Bakker nem is tudtam, hogy ilyesmik is léteznek...
Előzmény: DeCesaris (1357)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1357
Na ez a gyökér játék!!!!!
Tölteném be a játékot, és ez az üzenet fogad:

The design of your race cars does not comply with the FIA Sporting Regulations. Therefore, your team is disqualified from this years Formula One Championship. Your career as a Grand Prix Manager is over.

A qva életbe.... Már vagy 20X visszatöltöttem, de mindigy ugyanez.....:@:@
Azthiszem, hogy megnézem, mi újság a Prost háza táján....
toto92 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1356
Nálam még sose volt sérülés (nem mintha baj lenne). :)
Előzmény: DeCesaris (1355)
DeCesaris Creative Commons License 2009.01.02 0 0 1355
Sziasztok srácok. Ma volt egy kis időm, és eljutottam a Brit GP elöttig.
KANADA
Q-n 17-19 hely. (Hill-t és MSC-t bannolták, illegális segédeszköz miatt szerintem)
Versenyen Tuero becsorgott a két Tyrrell között 12iknek.
Nakano.... Szegény fószer hatalmasat bukott a Bajnokok Falánál (élőrevetítés 99-re)
Meg is sérült, a kocsi trapára ment. Legalább megnézem, mit tud ez a Redon gyerek.
Képességei alapján Tuerónal is rosszabb... Jó hír, hogy kész a T Hilfiger deal, 900,000$ 3 évre.
1 Hakkinen 2 Diniz (??!!!) 3 Alesi (??!!) 4 Fisico 5 Wurz 6 Frentzen
FRANCIAO.
Q-n 19-20 hely. Redon pozitív meglepit hozott, 3 tizedet vert Tuerora.
Versenyen hiba-hiba hátán, nálunk törés zúzás, de célbaérés 13-14nek. 4 ill 7 kör hátánnyal... Ja, és Redon volt elől.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!