Sziasztok!
Húúú, én úgy örülök nektek:)
Én csak egy kis kezdő vagyok e témában, de jól belevágtam a közepébe. Az esküvői meghívóimat készítettem dekupázzsal, egész pofásak lettek.
De üvegre, stb.-re még nem próbáltam.
Szóval, sok tuti tippet kaptam most tőletek, köszi:)
Szatír(a)
Az okés, hogy a plextol után fényes lesz a felület, de próbáltál már vízzel nekimenni ? Mert akkor azért egészen érdekes dolgot produkál...
Ha igazán tartós eredményt szeretnél, akkor szvsz érdemes lakkal kezelni a felületet.
Én azért szoktam még külön akrill lakkal lefújni, hogy a nem szalvétás felület is szép fényes legyen - én a nem szalvétás felületet is Plextollal kenem át - amióta a lakkos üvegcse felbonthatatlanná vált, és nem volt kedvem újat venni :))
sakkmatt
Én festékboltan vett akrill lakkot használok, a spay kiszerelésűt. Eddig nem volt vele semmi gondom, csak egyszerre kis mennyiségek kell vele befúlni, mert csúnya, ha a sok lakk megfolyik a felületen. Egy picit kell várni, hogy megszáradjon és utána lehet látni, hogy melyek azok a területek ahova kevesebb lakk jutott és újra lehet fújni. Ami hátránya, hogy büdös, de melyik lakk nem az.... :)
Cicvarek
Már nem emlékszem, hogy pontosan mi van írva az üvegre, de kb. minden felületre jól lehet vele ragasztani. Igaz eddig én még csak szalvétával probálkoztam. Ez a Plextol ragasztó és lakk is egyben. Egyes szakirodalmak szerint először decuopage ragasztó szalvéta aljára, majd szalvéta tetejére, végül decoupage lakk tetejére...na most a Plextol 2in1 :) Meleg vízzel kézről lejön, de ha a dekupázst is elrontod, azt is gyorsan le lehet szedni minden gond nélkül. Szép fényes felületet ad száradás után. Én azért szoktam még külön akrill lakkal lefújni, hogy a nem szalvétás felület is szép fényes legyen :)