Sziasztok!!A motorteret kinyitod és menetirány szerinti jobb oldalon lesz egy nagy műanyagház a tágulási tartály felet, mellett leszereled!!És benne kell lennie a fűtőventilátornak és az ellenállásnak is!
Van egy Opel Vivaróm, és jobbra kanyarodva megáll. Visszanéztem a fórumot és valaki irta hogy megtalálta a hibát, irtam neki de nem jött válasz. Kérdésem hogy valaki tudja hogy mi a hiba oka?
Tegnap leszereltem az EGR szelepet, hogy kitakarítsam. Sok szucsok volt rárakódva. Szegecseléseket nem fúrtam szét. Látszólag jól működik.
Okom az volt, meleg motornál, sebváltás utáni gyorsításoknál 2000 fordulatig zavaró hörgő-szörcsögő hang jön a motorból. EGR- re gondoltam, de nem az az oka. Visszaszerelésnél nem raktam rá a vezetékcsatlakozót, hogy ne működjön. Ebből nincs semmiféle visszajelzés, hibajelenség
Viszont a leszerelt légszűrőház alatt látom, hogy minden befecskendezővezeték szigetelése le van koptatva a rézsodronyig. A légszűrőház ráül és koptatja. Hosszában felhasított műanyag csődarabot tettem rá jobb ötlet híján.
köszi a választ, kérdésem hogy vajh, az 1,9 101le-hez jó é a féltengely. Természetesen a pöttyt az első hátsó szélvédő felső sarkába gondoltam,nem a kasznira mivel autószinenként más a hatása, lásd "piros
szevasz helyileg hová tetted? ha már pötty, a legészrevehetőbb a neon piros szín, már egy 10ft nagyságút is észre lehet venni
messziről. Más, féltengely köllene mert az enyém kifújta az orrát, nem új kell hanem használt, mert az új párban 100 rugó, ha esetleg valakinél van elfekvőben
Sziasztok!! Ha esetleg véletlen tudtok rossz váltót trafichoz vagy masterhoz akkor legyetek szivesek keressetek meg mert pénzt adnék érte szívesen!Előre is köszönöm!
szevasztok, látom zajlik az élet kinn voltam ámérikában (meghívtak) egy hónapig, hát vazze mikor a turbános taxisofőr megállt, a kocsiban szólt a "kampalamzene" olyan kesergős, azon gondolkodtam, hogy hová dugta a detonátort, majd beszálltunk a taxiba, és magzatpózba utaztam a célig. Hát igen más a lépték, egy OFF ford 350-st használtam, (haveromé) ment a májerkodás, de azért hazavágytam, majd mikor a garázsban beindítottam a vivarot mondtam az autónak "jól van ecsém megvolt a szünidő mehetünk melózni, az asszony meg kérdezte hogy kivel beszélek. Fórumjel egy 10x10 méretű X jel hátul, ötlet?
Igen sajnos a fejek gyakran beleszorulnak az 1.9 es vivarobol még csak csak ki lehet fesziteni egy kis csellel a 4 es illetve a 3 as hengerét de az 1 es henger nem akarja magát megadni sajnos!Azt szoktam vele csinálni h leveszem a magasnyomásu csövet ami rámegy a fejre és rárakok egy 13 as krovafejet hosszu szárral és elkezdem ide-ode mozgatni és közbe fujkálom csavarlazitoval de egyszerűbb ha a hengerfejet betudja fogni az ember a satuba!
Sziasztok! Az én történetem is hasonló,mint az előttem szólónak. Tavaly télen vettem egy trafikot,az óra 156000 km-t mutatott,nem volt lelakva,szóval egyben volt,van most is. A vétel után komplett nagyszervizt csináltam és utánna mentem 13000 km-t a mult hétig minden problema nélkül,amikor is tankolás után,alapjáratonn egyszer csak megállt. 1 perc után azonnal indult, elmentem lemosni kb. 2km a mosás után elindult,és ismét leállt. Próbáltam ujra inditani de nem indult,ugyhogy kitoltam a mosóból,és vártam kb 3percet,majd ujra próbáltam,és indult mint mindig rendesen. Délután elmentem vele6-7km-t semmi baja,majd visszafelé utközben megállt,és nem indult el pár percig,majd ujra. Otthon minden csatlakozót széthuztam,és kontaktal befujtam , majd Vargamunkával konzultáltam és a réz testvezetéket is kicseréltem,mert egy kicsit eloxidálódott,tehát megérett a cserére. Majd 1200km hibamentesen ment,mikor az autópályán 120-nál leállt,de előtte kétszer kihagyott a motor. félreálltam maj inditottam,és mentem 10km-t és ujra leállt. Inditás és mentem tovább,1500 kmt-t időközben kicseréltem az üzemanyagszürőt. Azt észrevettem viszont, amig a szervizlámpa villogott hiába inditottam nem indult el,de miután a lámpa elaludt azonnal tudtam inditani,és az elektromos szivattyu is csak akkor müködött. Tegnapelőtt az ékszijamból kiszakadt egy szál,amit a vezérmüszij alágyürt és a vezérlés is elszállt,ráadásul a vizpumpa is tönkrement. A motor még aznap délután meglett javítva. A hirtelen leállásnak köszönhetően a vezérműtengelykerék is ellszált,ráadásul még a vákumpumpa szivattyu hajtás is letöt. HÁLA VARGAMUNKÁNAK!!!!! és jó tanácsainak ez is kiküszöbölve.A kocka sör megigérve!! A gép tökéletesen müködik,azóta ment 400km-. A megálásokra én üzemanyaghiányra gyanakszom. Üzemanyagszivattyu motoroknál csinál hasonló hibát. Ja,és semmi hibakód!!!! Most megy,de tudom,hogy a hiba még nincs meg,de addig nem nyugszom amig nem találom. Még egy esélyt adtam a" talicskának..... Lassan rájövök,hogy újat kell venni, amig tart a garancia,és csere. További szép estét mindenkinek!
Csipesz autója , mint ahogy leírta, időnként leáll, teljesen rendszertelen a hiba, mikor milyen kedve van. Aztán: vagy indul, vagy nem.
Irány szerelő bácsi, akiről azt mondták, hogy tuti, mindent tud a gépről.
közel másfél hét alatt megállapította, hogy 1,2 henger befecskendező fej hiba.
Uccu neki, csináld! mondtam.
Azután felhívott, hogy nem jönnek ki a fejek. OK, mondam, eredeti állapot vissza és elhozom, mert két hete áll és igazán nem volt előrelépés. -Azt már nem lehet, mert letörtek a csatlakozók, stb.
Autó kötélre, vontatás Nyíregyháráról Miskolcra éjszaka. Király volt, a két nagy reflektor akkorát szólt, hogy mögöttem Csipesz is látott mindent már jó előre.( a két új fejet kifizettem, 215.000 pénz) hazahúz, majd a szomszéd által ajánlott emberkéhez vittük. A két fej nem jött, sőt bele is szakadt mind a kettő, tehát hengerfej le. Eltört két gyári kihúzó szerszám, de nem adták magukat. aíz emberke azt mondta, hogy ilyennel még nem találkozott, sok minden megfordúlt már nála, de ez idáig a legnagyobb szívás nekik is. Levette a hengerfejet, de melegítéssel sem jött ki a 3 és 4 sem!!! Nosza új hengerfej, (köszönet érte KC-nak, nagyon korrektül adta, teljesen rendben volt, kis áttakarítás után már lehet is felrakni) szerelőbácsinak elvittem. Köszi Vargamunkának a két bontott, de jó fejért, ezek is a szerelőnél vannak.
Hétfőn elkezdi összerakni. Kérdeztem, hogy akkor hét vége tájékán már mehet is a gép?
-Kedden úton kellene lennie-!! jött a válasz.
Kicsi fenntartásaim vannak azért.
1. Nem biztos, hogy a fejek voltak rosszak.
2.Vargamunkáék is találkoztak ugyanezzel a hibával és az új fejekkel is ugyanez volt.
3. Mi jöhet még?
4. Motorvezérlő hardware hiba?
Az autó 3 éves és már most jelzem mindenkinek, hogy ha ki kell venni a porlasztófejeket, lehet, hogy nagy szívás lesz a vége. Nem olcsó mulattság, horror árak vannak a piacon.
Aki újonnan vesz ilyet, (2.0 DCI) javaslom, hogy fej ki, és valamilyen speci anyaggal visszaszerelni, hogy ettől a költségtől mentesüljetek. Gyárilag ugyanis szárazon rakják össze. Ne sajnáljátok érte a 10-15000 pénzt, mert én összesen jelenleg 600 000 körül járok és ez még nagyon baráti ár . A szerelő munkadíja még nincs benne. Mint ahogyaz a veszteség sem, amit az egy hónap kiesése termelt.
A másik dolog: a berohadást a motor tetejére folydogáló víz okozza, ami az első szélvédő műanyag pereme alatt pontosa a motorra engedi a szutykot.
Kaptam ötletet, hogy a fejek körül rézpasztával (kapható szórható kivitelben is) kenjem be az egészet, így nem kerül oda be semmi. Ez is meg lesz csinálva, mint a vízelvezetés is az ablak alól.
Állítólag a Renault is tud erről a hiányosságról, van javítókészlet is, de ingyen csak a garanciális autóknak csinálja meg. (no comment)
Érdemes lenne többeknek is utánajárni.
Ha végre megy a gép,összesítek mindent és okulásként ide is felrakom.
Mint a fotókat is a két beleszakadt fejről is.
Ettől függetlenül még mindíg azt mondom, hogy a két autó közül a 2.0 a jobb, de az 1.9 a megbízhatóbb.
Sziasztok! Hogyan lehetne egy kicsit felpörgetni a fórumot? Én arra gondoltam h. reklámozni kellene vhogyan. Már korábban is megfordult a fejemben, de még tett nem követte. (Eddig nem állítottam meg senkit, de ezután sztem ha nem rohanok meg fogok.) Egy nagyon egyszerű jellel jelezhetnénk egymásnak h. fórumozók vagyunk, de ne legyen baja tőle, ne fakuljon ki alatta v. hasonlók. Pl. az Opel v. Renault jel után a hátuljára egy piros pötty v. mit tudom én.
A probléma az h. még mindig rossz a gép, most is szerelőnél van. 2.0-ás, és miután 2 csúcs beleszakadt és számtalan gyári szerszám beadta az unalmast a hengerfejet is le kellett venni. Az egész úgy kezdődik h. időnként leáll, de újraindítható (általában). Nem hiszem, h. egyedül vagyok a problémámmal. Látok rengeteg reptéri transzferes 2.0-ás vivarót, és láttam már az út szélén is állni. Ezért gondoltam arra, h. be kellene szervezni még egy-két (tucat) márkatársat, hátha segítene az én gondomat is megoldani. Remélem Ti is segítetek a "gyűjtésben" és több autó tapasztalatából több előnyünk származik majd.
Ismét segitséget szeretnék kérni. Valaki nem tudja véletlenül ez a méretű kerékcsapágy jó Opel vivaróba hátra. Opel gyári szám: 9161454, méret:Külső átmérő: 84mm Belső átmérő: 49mm Szélessége: 48mm.