A hozzászólásod azt sugallja, hogy az elégedett Thaliások talán igénytelenebbek az autóval szemben, mint Te. Szerintem ez nem így van, csak Te fogtál ki egy rosszabb kocsit. Nekem 1.5 dCi-m van, 14 hónapos, 26.000 km-rel. A 14 hónap alatt két apró problémával kellett csak szervízbe mennem, de egyik sem befolyásolta a kocsi üzembiztonságát. Az ESF által emlegetett "típushibák" közül nekem egy sem jött elő. Gondolom a töbség hasonlóan problémák nélkül használja a Thalicskát. Természetesen előfordulnak problémásabb egyedek, de ez így van az egekig magasztalt német márkáknál is.
annyit írtam kb, hogy sajnos a szervízbejárás általános jelenség az új autóknál is, és nem márkafüggő. még csak nem is árfüggő, ugyanez megvan a felsőbb kategóriákban, szinte minden márkáról/típusról vannak ilyen sztorik
de pld. ismerős kifogott egy 6 éves mazdát, amit a szokásos olajcseréket stb leszámítva 2 év alatt egyszer sem kellett szervizbe vinnie
Sziasztok! Mostanság csak olvasom a hozzászólásotokat, és döbbenve olvastam Fatfighter hozzászólását aki nem éppen az elégedett, boldog Thaliasok táborát növeli, mert egyébként annyi jót mondtok az autóról, hogy már nem is merek panaszkodni, mert azt hittem, hogy csak én fogtam ki egy "problémás" kocsit, de nem. Azért vannak mások is. Vagy nekünk magasabb elvárásaink lennének az autóval. A férjem már mondta, hogy a kocsit hajtani kell, ha zörög, csattog akkor hangosítsam fel a zenét, és nyomjam neki, ez nem egy 20 miliós autó. Egyébként a férjemnek egy 1 éves Fordja van, tehát némiképp tudom, hogy milyen egy új autó. Elégedett Thaliasok! Ti tényleg elégedettek vagytok a kocsival? Nekem hihetetlen, hogy az 1 éves 15.000 km szervízig nem kell vinni a szervízbe, mert tökéletesen működik? Én a 8 hónap alatt kb. már 10x vittem. És még most is vannak vele problémák. Főleg motorikusan, és a hétem a váltó is problémázik. Szerintem ebbe az árkategoriában is elvárható lenne, hogy ezek a hibák ne legyenek.
Hali,
Én most mondtam fel a Casco-t a 2001 októberi Thalicskámra, az most októertől ca 40-41 ezer lett volna negyedévenként, Budapesten, a Providenciánál. Anno ők voltak a legolcsóbbak, most nem hasonlítottam máshoz.
Az ablaktörlők 510 és 460 mm-esek, ha jól emlékszem, de kb egy - másfél hónapja én is megkérdeztem, akkor valaki beírta, ha visszakeresel ott tutira meglesz.
Szia Fatfighter!
Renault szervizben voltam szervizvezetö-helyettes, így bátran állíthatom, hogy neked sikerült minden egyes Thalia-s problémát "megkapnod".
Ami hiányzik a felsorolásból a magától elrepedt szélvédömosó tartály, index-relé, stb.
A váltóproblémáról annyit, hogy minden harmadiknál elöfordult és hiába központoztuk egyszerüen újra elállítódott, így egy érdekes megoldást találtunk: CO-val lehegesztettük - soha többet nem fordult elö vele probléma, igaz elég drasztikus megoldás, de a célnak megfelel!
A zárak? Hát igen ezek a müanyag mozgó- és csúszóelemekkel megcsinált zárak elöbb-utóbb így járnak, de miért mindegyiknél a csomagatartó, hmmm?
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy
mekkora az ablaktörlő lapátok mérete?
Azt hiszem, hogy légterelős BOSCH-t fogok venni, mert asszem Vaneo van rajta, de az egy kalap...
Nyáron vettem, de nem töröl rendesen!
130-140 körül egy foltot hagy a szélvédő közepén, meg ugrál törlés közben stb.
Meghagyom majd tartaléknak, de semmi másra nem jó! :(
A BOSCH már bevált Fater Feliciáján is! Évekig használta, nagyon frankó volt! Eladta a kocsival együtt! :)
Másik kérdés:
Szerintetek mennyi lehet egy 2001-es Th. CASCOja havonta? most leszek nov. 3-án 24! :)
Szia JÉÉÉÉ!
Sikerült JÓVAL kisebb gumit vasárolnod mint ami az autóra való.A két legjobban közelítő méret ami a 175/65*14-et helyettesítheti az a 165/70*14 iletve a 185/60*14,ezek közül az elöbbi a megfelelőbb télre de ugyanúgy jó a gyári méret is. Szóval a 165/65*14 azért nem a legjobb mert nem csak keskenyebb hanem alacsonyabb is, mivel ezt úgy kell számolni, hogy pl.a 175/65*14 méretben a 175 a gumi teljes szélessége mm-ben,a 65 az oldalfal magassága a szélesség százalékában megadva a 14 pedig a keréktárcsa átmérője coll-ban. És nem mindegy milyen méret van az autón, csak a többieknek mondom jótanácsként.A szaki akitöl vetted a gumit igazán tudhatta volna milyen méretet kell adnia ha már ezzel foglalkozik.Bocsi nem téged akarlak bántani csak utálom amikor félre tájékoztatják az ügyfelet vagy abszolút nem is mondják el mi a helyzet.
Szia zsuga666!
Dayton DW500 Winter
165/65/R14-es méretben vettem mert azt tanácsolta a szaki, hogy egy mérettel keskenyebbet vegyek.
A vétel helye Biatorbágy ha szükséged van rá utánna nézek a dolognak. Írj pontos méretet.
Addig is jó Thalicskázást mindenkinek.
Hú de beindult a téma!
Örülök,hogy senkit nem bántottam meg,végülis csak a tényeket írtam le...
A fabiáról még annyit,hogy a beépített "gyári" skoda feliratú cd-s rádió egy trágya!A thalia magnója sem volt egy nagy durranás viszont a kormányról vezérelhetősége állati jó volt!A skoda 80 körül adja az amúgy grundig cd-s rádiót(ha tudtam volna,hogy grundig:(((( ).Ez a szerkezet egyszerűen állandóan akadozik...Az összehasonlítási alapom egy 36ezres sony cd-s cucc amit a fapados fabia eco-ba vettem és kifogástalanul műxik!
Úgy látom a hozzászólásokból,hogy a thalia kiheverte a kezdeti gondokat legalábbis a nagyját,különösen a facelift után lett jobb és azt néztem is,hogy a belseje is szebb mint volt az első szériának.
A diesel motor csábítóan hangzik de ha összevetjük egy 1.2-es 55lovas alap fabia/polo 3 hengeressel akkor azt kell mondanom,hogy nem éri meg a befektetést...Jó,hogy az én egyik fabiam eco vagyis teljesen fapados viszont autópáján megfutja a 165km/h-t és az átlag fogyasztása 5.5liter de elmentem már vele 4.5 liter körül is.
Más kérdés a kombiban lévő 1.2 12V 64 lovas cucc:ez a motor éppen,hogy csak annyival erősebb,hogy elvigye a karosszéria súlytöbbletét meg a klímát.Így ugyancsak 165 a vége de a fogyasztása viszont már 7 liter átlagban de városban klímázva benyeli a 9 litert is:(((
Nehéz ügy ez.Azt tudom mondani ismerve mindkét típust,hogy akinek egy elnyűhetelen városi/országúti,kisfogyasztású és olcsó autó kell és fontos,hogy sohase hagyja cserben valamint hajlandó lemondani a kényelmesebb rugózásról és az extrákról az vegyen fabia eco-t vagy egy kicsivel felszereltebb fabia-t.
Aki kényelmesen akar utazni és nem akar sokat költeni extrákra(de igényli azokat) meg igényeli a nagyobb csomagteret az válassza a thaliat.A fabia kombi annak jó választás aki gyakran cuccol sokat mert literek ide vagy oda a kombi fabia jobban pakolható/kihasználható csomagteret ad.
Hozzá tartozik még,hogy a valóban keményebb rugózás engem nem zavart soha városban sem.A billegős thalia rugózás viszont nagy sebességnél félelmetes egy kissé.
Az ECO felszereltségű fabiaról annyit még,hogy nincsen benne semmi.Egy légzsák és pont!A szervó igazi 1200-es ladákat idéző kenyérszervó és ha hátul is használjuk akkor a központizár hiánya is zavaró.Nagy sebességnél stabilabb ugyan a kormányzás de parkoláskor ennek fizethetjük az árát.Ami egy disznóság szerintem,hogy nincsen benne zárható tanksapka sem!Azért az a 2millába belefért volna...
Na további jó thaliázást/fabiázást mindenkinek!
Hello
Én egy Fabia-t cseréltem le kényszerből a Thalia-ra. A csere volt a kényszer. Én a nagy benga testemmel sokkal kényelmesebben elfértem a Fabia-ban, mint a Thalia-ban. Kombi létére a Fabiam-nak kisebb volt a csomagtartója (430 ? liter), mint a Thalia-nak, de klasszisokkal jobban lehetett pakolni. A Fabia céges volt, nem kellett az árral törődni, de Elegance felszereltséggel (közel full extra) 3,6 millió volt az autó. A 68 LE-s motor nem ment rosszul, de a fogyasztása főleg városban sok volt. A belsejét én inkább komolynak, mint komornak mondanám, a Thalia-jéhoz képest mindenképp. A Thalicska műszerfala kicsit olyan nőies, játékos. Egyiké sem csúnya szerintem, csak más stílusú. Amivel nálam a Thalia nagyon veri a Fabia-t, az a motor és a rádió kormányvezérlése. A motor dinamikában ott van, mint a Fabia 1.4-es MPI motorja, fogysztásban viszont sokkal jobb. Kiváncsi lennék a Skoda új 1.4-es PD TDi motorjára. A Skodriban pedig nem volt a rádióhoz távírányító, de ha lett volna is, akkor sem lehetett volna jobb a Renault által kitalált eszköznél. Sok kormánytvirányítót használtam, de szerintem a Renault-é a legjobban átgondolt!
Mindent összevetve és egy Renault Grand Scenic II-t akarok 1.5 dCI 100 LE-s motorral!! :-)
Faternek van egy 1.2 Fabiája.
Amikor beültem kipróbálni az első, ami megütötte a fülemet a "traktorhang" volt. Aztán jött a tolatás ényhe emelkedőn...
No comment!
Nem szoktam, de a Skodát majdnem lefojtottam!
Nagyon kell pörgetni ehhez az atrakcióhoz!
A belseje kritikán aluli!
A Felicia sokkal szebb volt!
Persze ezzel nem azt akartam mondani, hogy sz*r az autó!
A Tháliának baja nincs kopp kopp kopp (kivéve a szokványos vízpumpa melletti vízkő)
Nem nagy baj, csak nem esztétikus!
Majd megcsináltatom!
A szokásos kérdésemre: Hogyan megy ki az érdi emelkedőn Fater azt válaszolta, hogy 120.
140-es nekifutással! 2 személy csomagok nélkül!
A Thaliánál első esetben én is azt hittem, hogy ugyanez a helyzet!
163-mal mentem neki az emelkedőnek. A végén 155 lett! Nem rossz! :)))
2 személy+csomagok!
Ennyi!
Mind a két autó szép, és remélem tartósak lesznek!
Sok gumifát és kevés kamiont!
Sajnos Faterom nem hallgatott rám! Azt akartam, hogy Renaultot vegyen! :(
Én abban a helyzetben vagyok, hogy van egy saját egy éves Thalia dCi-m és van egy fél éves céges Fábia 1.4mpi járgányom és így össze tudom hasonlítani őket. A Thaliával eddig 11 ezret mentem ill. a Fábiával 24ezret. Hát valahogy össze lehet hasonlítani a két autót, de úgy tudnám jellemezni, hogy a kettő megtestesíti az adott kategórián belül a két végletet.
Műszaki jellemzők:
Thália: 65LE végseb: 160km fogy(vegyes): 4,6-5l gázolaj.
Skoda: 68LE végseb 170km fogy: 7,5l 95-ös.
Annak ellenére, hogy a Thalia diesel a motor sokkal nyomatékosabbnak tűnik, a Skoda használható fordszám tartománya nagyobb. A Thalia motorja zajosabb, gondolom a benzinesek halkabbak.
Csomagtér: Mivel a skoda nem szedán v. kombi. a sokkal kisebb, a Thalia-jé király!
Kényelem:
A Skodában üvegkemény futómű van, a pesti utakon katasztrófa menni vele, autópályán és országúton szuper, ülései jók de szintén üvegkemények. Thalia szuper rugózás, kicsit túl puha ülések, de a pesti utakon sokkal jobb vele közlekedni.
Mindkettőben van kormányszervó, a Skodáé érzésre jobb, precízebb. A vezetési pozíciót a Thalában egyszerűen nem lehet beállítani, mert a kormányállítás csak magasságban állítható.
Fék: egyértelműen jobb Thalia-jé, a Fábiában túl erősen kellnyomni, és hajlamos a blokkolásra.
Pedálrend: Thalia sajnos a clio pedáljait örökölte amit viszont kifejezetten nőknek terveztek!
Design:
Külső: Thalia, ezt mindenki döntse el maga, de a Thalia csomagtartója megéri a "pupot". Skoda, szerintem elég pofás.
Belső: Thalia, sokkal vidámabb belső, nekem tetszik. Skoda, amikor először láttam a műszerfalát megdöbbentem, hogy lehet ilyen fantáziátlan, szürke, nyomorék műszerfalat tervezni. De hát a németek nem a designról híresek. Viszont van benne kardánbox pohártartóval és rekeszekkel, amit a Thaliból nagyon hiányolok.
Minőség:
Thalit már kellett szervízbe vinni mert, melegen nem volt hajlandó beindulni. Zörög az ablak, levált a szélvédő szélén a gumicsík. Olyan franciásan van összerakva. A Skoda összeszereltsége sokkal precízebb, a kasztni brutálisan erős felépítést sejtet. A váltó rövid úton jár, az autó nagyon egyben van.
Ár:
Elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amiért legtöbben a Thaliát veszik.
Én a Thalia dCi, Alizé modellt, full felszereléssel 2.675.000Ft-ért vettem a listaára 2.825.000Ft volt.
Renault Thalia 1,4 Prestige klíma: 2.655.000Ft - Skoda Fábia Sedan Comfort 1,4MPI: 3.068.400Ft
Renault Thalia 1,4 16V Prestige klíma: 2.790.000Ft - Skoda Fábia Sedan Comfort 1,4 16V 100LE: 3.486.000Ft
Renault Thalia 1,5dCi Prestige klíma: 2.915.000Ft - Skoda Fábia Sedan Comfort 1,9SDI klíma: 4.167.600Ft!!!!
Úgyhogy a Thalia nagyon jó vétel minden verzióban! Egyébként az a véleményem, hogy más árkategóriás autókat nem érdemes összehasonlítani. Az alacsony ár sok mindent kompenzál, amennyiért én klímás, common rail dízel motoros autót vettem, annyiért más típusból kis túlzással benzines full fapad autókat kínáltak.
A kazetta lejátszás hangereje erősen függ attól, hogy milyen kivezérlési szinttel van készítve a felvétel. A kazettás részt nem használom, mivel van CD táram, de előző kocsijaimnál is tapasztaltam, hogy a kazetta lejátszás hangereje kisebb, mint a rádióé.
sziasztok!
még mindig a kazetta adapteres lejátszással van gondom, mivel rema említette, hogy neki jól működik így az mp3, most kipróbáltam egy normális kazettával is. hát nekem itt is nagy a hangerő különbség, mintha alapból halkabb lenne a magnó mint a rádió. pl 12-esre vettem a hangerőt, a magnó így már élvezhető hangerőn nyomta a műsort, de hangosnak még nem neveztem volna, viszont amikor így direktbe visszakapcsoltam a rádióra, az már nagyon hangos volt.
kb 2-szeres volt a hangerő érzet különbség.
természetes ez? kipróbálná valaki , hogy nála milyen ez?
Nagyon sajnálom, hogy ilyen negatív élmények értek a mi kedvenc Thalicskánkról! Szerencsére gondolom mint olvasva a fórumot Te is láttad, hogy fejlődtek és a hibálk egyre kevesebbszer fordulnak elő! Mondhatom mind a benzines mind, dízel változatra vonatkozóan, mert ügye én használtam mind a kettőt!Viszont intő jelként megfontolandó írásod, mind a szervízek hozzáállásában, mind a kocsi hibalehetőségeit figyelembe véve!
És egy kicsit a Skoda Fabiaval kapcsolatba.. Remélem sok örömöd telik használatában, és még sok kilóméter hibák és problémák nélkül tellik vele! Mivel a második kocsi választásánál gondolkodtunk a Fábián, és az egyik kollégám is ujjonan azt vett,míg másik ismerősöm használtan 20000 km-el.... CSak két dolog volt ami miatt mégis maradtunk a Thalicskánál: a belső öszkép / műszerfal, kárpit stb../ és a rettenetesen keményre hangolt kocsi a Fábiánál a lágy puha Thaliával szemben! De ezt a két tényezőt leszámítva tényleg jó autót választotál!!
További balesetmentes közlekedést!
hát az asszisztance valóban a sárga angyalokat jelenti, de a rönyó fizeti őket. NEM kellett volna fizetned egy fillért sem, szvsz jól leszedett, vagy később a számla alapján (adott?) a rönyótól beszedhetted volna a lét.
Szia JÉÉÉ!
Nekem is olyan gumik voltak rajta és remekül ment vele a hóban!Elég magas építésű ahhoz,hogy téli gumikkal nagy hóban is lehessen rendesen autózni vele.
Hello
Már régóta akarok egy thalia-fabia összehasonlító tesztet írni csak úgy a magam amatőr módján!Most van egy kis időm úgyhogy hozzá is kezdek.
A dolgok előzménye,hogy volt egy 1.4-es thaliám,még akkor vettem amikor elkezdték árulni és (gondolom ebből kifolyólag-mármint,hogy új volt még a tipus) volt alkalmam megtapasztalni minden gyermekbetegségét.Azt,hogy azóta ezeket kijavították-e nem tudom.Aztán egy szervízlátogatás utáni éjjelen ellopták a kicsikét,megvallom nem fájt volna érte a szivem ha lett volna casco rajta.De nem volt így egy nagy érvágás volt számomra.
Valamivel járni kell ezért úgy döntöttem,hogy befizetek egy egyszerű fapados skoda fabia eco-ra (1.2-es 3 hengeres motorral)...Aztán később a nejem lenyúlta a kicsikét és én megvettem a magam fabiaját egy 1.2 es 12szelepes kombit.
Ennek a két autónak a tulajdonságait fogom össze hasonlítani az első generációs thalia-nál tapasztalt "borzalmakkal".
Nagyon boldogan vettem át a thaliát,életem első új autóját.Az első hónapban nem is volt semmi gondom vele.A második hónapban (átlagos használat mellett)a váltó elfelejtette az 1,2,4,5 és hátramenet sebességeket.Egyszeűen csak hármasba lehetett betenni a váltót.A legbosszantóbb az volt,hogy néha magától megjavult,hogy aztán a legváratlanabb pillanatokban jöjjön elő újra a hiba.
A szervízben a szerelő ment vele egy kört és közölte,hogy semmi baja a váltónak és akkor valóban nem is volt...Aztán a sokadik elakadás után bevittem és közöltem,hogy keressék meg a hibát mert ez így nem mehet tovább.Néhány napi keresgélés után a szerelő urak(újpesti baumgartner) közölték,hogy nem volt annak semmi baja,ők ugyan meghúztak minden csavart a váltón de az nem lehetett a baj...Érdekes módon onnantól kezdve megfelelően működött a váltó.Szándékosan nem írom,hogy jól mert a fabia váltójához képest csak egy vacak akadozós szerkezet volt de akkor még nem tudtam összehasonlítani csak az előző szocialista csodáimmal-abba a képbe pedig bele illett!
Ismét néhány nyugis hét következett amikor is egyszercsak(szerencsére a lakhelyemhez közel)leállt a jó török szerkezet(pontosabban nem indult be újra)...
Nem idult,se kép se hang.
Kihívtam az ingyenes renault assistance szolgáltatás-t nyújtó szervízkocsit.Helyette 2óra mulva jött egy autóklub-os sárga corsa és a szaki úgy indtott,hogy ő bizony 2800ft kiszállási díjat kér!No comment.
Átnézte a verdát és közölte,hogy az indításgátló chip-je (ami a kulcsban van)mondta fel a szolgálatot.A legegyszerűbb megoldást választottuk és elvitt haza a pótkulcsért.A poén a dologban,hogy ha a lányom nem töri el a vállát akkor éppen valahol horvátországban nyaraltunk volna és nem vagyok biztos benne,hogy vittem volna pótkulcsot...
Aztán irány a szervíz.A kulcs csere 4 hét,addig járhatok a pótkulccsal és imádkozhatok,hogy abban nem romlik el a chip.
Hamarosan ért a következő meglepetés,autópályán haladva 130körül levállt a szélvédő körüli gumicsík és szépen repkedett a kocsi mellett...
A szervízben volt pofájuk közölni,hogy ez a gumicsik gyárilag nincsen rögzítve és ez bizony előfordulhat néha,ha zavar akkor ragasztassam be egy karosszériásnál.Ennyi.
A fellengzősen hologramm-szürkének nevezett metál fényezés eközben szépen elkezdett foltokban felpattogzani a kocsin.Ezt már fel sem vettem,legalább gurult a verda.
Még nem volt fél éves az autó amikor a légzsák hibáját jelezte egy kis lámpa,a relét kellett cserélni és alig 1 hónap alatt megvoltak vele:(
Szintén kellemes volt amikor a csomagtér ajtó zárja nem volt hajlandó kinyílni.A rendőr nem nagyon értékelte a mesémet,hogy az irataim a csomagtartóban vannak a táskámban.Egy autósegélyes 3ezer ft-ért megoldotta a problémát véglegesen...Volt még az ajtó kilincs rendszeres beakadása és a duda elnémulása...Aztán az autó ellopásával megszüntek ezek a hibák.
Csak casco lett volna rajta...
A motorja elég jól húzott és 8 liter között fogyasztott.A rugózása borzalmasan billegős volt főleg nagy tempónál,már amikor mertem vele 100 felett menni mert nem féltem,hogy elhagyom a szélvédőt.A csomagtér elég nagy volt de borzalmasan rosszul pakolható a szűk nyílás miatt.
Arról már nem bocsátkozom feltételezésekbe,hogy miért a nagyszervíz utánni éjszakán vitték el a ház elől.Úgyis mindegy.
Talán feltünt,hogy a skodákról nem nagyon írtam.Egyrészt azért mert ez egy thalia topic másrészt pedig nincs mit,minden flottul működik.Hiba nem volt, a fogyasztás kedvező(5.5-7l) a váltó és a motor remek és a lényeg,hogy a lassan egy év alatt egyik fabia sem romlott el egyszer sem!Ez talán elvárható egy 3.3 és egy 2 milliós új autótól.De elvárható lett volna a 2.7 milliós thaliától is!
Sajnálom ha megbántottam a thalia tulajok érzéseit és remélem,hogy ez már nem jellemző a típusra.Az ismerősöm 1.5éves clio-ja például gond nélkül üzemel...
Na hello
Szia mindenkinek!
Most vettem egy téli gumi garniturát (DAYTON)
a mutatvány nem került 40e forintba sem.
Sokáig gondolkodtam a márkán, még nem nagyon hallottam róla, de a BRIDGESTON álltal gyártott guma, amit a név miatt nem adnak drágábban (ezek szerint a nevet kell megfizetni)
Egyébként egy nagy Biatorbágyi raktábázison dolgozom, az oda járó gumi kereskedőktöl hallottam hogy "ha belépünk az UNIÓBA nem lehet két évesnél öregebb guma az autókon".
Ha ez igaz akkor nem nagyon érdemes méregdrága gumikat venni a Thalicsra, mert ugyis cserélni kell öket.
Jó utat mindenkinek.
U.i. Már alig várom a havat, nagyon kiváncsi vagyok,hogy muzsikál a Gyönyörűség:-)
Én is újonc vagyok ezen a fórumon (ennél a márkánál, ennél a típusnál :-) (vásárlás okt 13 elhozva okt18)). Illetve hát apáméké az autó, én "csak" haszonélvezője lehetek. A kocsi egy dCi, hárs-metál, Prestige kivitel.
Gyapi: apám kapott tegnap, amikor elhozta egy helyes kis papírt, amiben kijelentik, hogy az első szervíz (15 000 km vagy 1 év) bármely hivatalos márkaszervízben ingyenes.
Amúgy a kocsit idáig még nem tudta kipróbálni, főleg hogy még le kell egyeztetni a biztosítóval, hogy "35 év alatt kizárva", mert ilyen feltételt apám nem engedélyezett volna, ha megkérdezték volna. Akkor már inkább pár Ft-tal több, hosszú utakon úgyis én szoktam többet vezetni. Mindenesetre egyvalami feltűnt, hogy a Ladáinkra emlékeztet az ajtó-csukás, úgymond "határozottan" kell meglökni azt az ajtót. A beépített zene nem rossz, csak kéne még egy CD-váltó, ha esetleg megint felmerül valahol pár eladó én szívesen vennék egyet.
hát fizetnem nekem is kellett, én is kiakadtam, de szerintem arra építenek, hogy úgyse reklamálsz a rönónál, és kipengeted azt a 4-5 rugót. az furcsa ha a kesztyűtartó műanyagot ki kellett fizetned, mert az bizony gari:) nekem is ment simán. illetve a többi garis csere is, de a számlát (ami a rönónak megy) alig írtam alá elkapták az orro elől.
nézesd meg azt a híres c oszlop-tető toldás festését, nekem is reped, tavasszal csináltatom.
illetve hordj egy papírlapot a kocsiban és jegyzetelj, mire a szervízbe érsz csak add le a listát, ha elfelejted akkor már késő:(
ferco
Szerintem az "ingyenest" úgy kell érteni, hogy most még nem nagyon vágnak meg! Jómagam anno alig ötezer pénzből megúsztam, ebben benne volt a kesztyűtartó fedél műanyag "madzagjának" cseréje is!
KÉRDÉS MINDENKIHEZ!
Rövidest egy évesek leszünk és lejár a gari! Mit kellene alaposan körbenézni a kapuzárás előtt!
A topicon felemlegetett gyakori hibák közül nálam az említet műanyag kütyü szakadása jelentkezett.
én megane-os vagyok, csak olvasgatlak Titeket :))
Szóval: ez a 15e km az assistance átvizsgálásod lenne?
Sajnos a rönyó elég sűrűn vátoztatgatta az ingyenes-nem ingyenes dolgaid. Ha nem lenne Neked ingyenes, akkor is nagyon sok a 8-10e Huf. Ennek a díja 4-5e Huf volt több klubtársnak ill. nekem is, tehát ez az általános (Békési, rönyó ház) Itt is találsz még infót: www.meganeklub.hu