Nekem Május 5-től van full extrás Thali még nagyon kevés km-el és jó de a kormánytücsök megvan nekem is és az sajnos pocsék.Ezt leszámítva még hála istennek semmi gubanc nem volt vele.Ez sajnos várható volt hogy a gépzsír előbb utóbb kikopik onnan.
Ha valaki tud valami hatásosabbat írja már meg!!
mivel sok szervizbe megfordulunk. Hátha valakinek bejön valami megoldás. Persze ha én tudok feltétlenül megírom.
Új autó tulajdonosoknak:
Nekem azt tanácsolták mikor elhoztam az autót hogy kb.3500km-nél vigyem el és a bejáratós olajat lecserélik. Attól eltekintve hogy 15.000km-ről szól papír szerint az első megjelenés.Ez így volt szüleim Megane-ja esetében is.
A rádió nálam is figurázik, ha gyújtás nélkül hallgatom.
Először kb. öt perc után elkezdi felhangosítani magát; ha megpiszkálom a kormánykacsolót és beállaítom a kívánt hangerőt, akkor ezt többé már nem adja elő.Viszont 20-30perc elteltével(nem mértem, sacc)fogja magát és kikapcsol.
Mivel méndkét figurát következetesen előadja; lehet hogy ez valamiféle védőprojrkt!
Azt még nem tapasztaltam,hogy ki-be kapcsolgat. Azt viszont észrevettem,hogy ha nincs gyújtáson, akkor 1 idő után kikapcsol - vissza már nem!! - gondolom az akkut kimélik ezzel.
Szia zsuga666
Elnézést a reakcióidőért, de én csak ithonról tudok netezni, ha éppen a géphez férek:-))
Ha megírod az igényedet akkor hozatok a hozzánk járó kereskedőkkel. Egy kicsit lassabb a dolog mint ha boltban vennéd de ez a pár nap megér 8-10 ezer forintot.
Más. Nektek előfordult hogy a kipufogó felől érdekes rezonanciák halhatóak? Szerintem nem az alacsony fordulatszám a ludas a dologban.
Valamint mostanmában a gyári rádió is furcsán viselkedik. ha nem jár a motor a rádió ki-be kapcsolgatja magát. Nem nagyon zavar de egy kicsit fura.
Előre is köszi.
Nekem nemsokara egy eves a tucskom, nem voltam kiirtani mert csak ritkan szolal meg (mar elore tudom, hogy a varos melyik szakaszan fog ciripelni :).
Itt a topikban volt szo meg rola, ha jol emlekszem a kormanykozep - a haromszog alaku egyseg amit lenyomunk dudalaskor - valami muanyag fulekkel fogozik a kormany tobbi reszehez (ugy tudtam nem csavarokkal mert akkor a legzsak nem fog flfujodni) ahol viszont femmel talalkozik. A muanyag fulek femen tamaszkodnak ami vibralaskor tucsokhangot ad ki. Ott szoktak megzsirozni viszont a zsir elobb utobb szetkenodik es feltamad a tucsok.
Mindezeket csak olvastam, nem lattam sajat szememmel.
Boszi70 tiszteletre melto, hogy holgy letedre 2,5 orat az auto mellett toltottel a szervizben, hogy ennyire erdekelnek ezek a tehnikai kerdesek (dieseles hang, ...).
Lehet, de csak a VDO bizonyos típusait. A rádió hátulján van egy csatlakozó, amibe csak be kell dugni a cd váltó dugóját és már éled is, más beállítást nem igényel. A kormánytávvezérlőről is lehet működtetni, mint a rádiót. Nekem már egy éve gond nélkül működik.
Üdv evribádi
Tudom a CD-váltó már régi téma, de biztosra szeretnék menni: most 3 hetes a Thalia Prestige-m, s az abba beépített rádiós magnóhoz lehet-e CD váltót illeszteni és a kormány melleti távirányítóról működtetni?
A gumifás jókívánságokról jut mindig eszembe:
Mit jelent, ha egy férfi alkoholmentes sört iszik?!
Én is voltam tücsök írtáson, mert egyébként is kellett szervízbe vinnem, és ott a szervízes, mert mellette álltam vagy 2,5 órát (tehát láttam) megnézte, és azt tanácsolta, hogy ne kenegesse be, mert állítólag ami ciripel az a légzságkoz vezető elektromos kábelt betakaró celofánszerű anyag, és félő, hogy kárt tesz benne az olajozással. Én meg elhittem neki. Ha van valami megoldás akkor szívesen venném az ötletet.
Egyébként a kormányt borító műanyag fedélt 2 v. 4 csavarral le kell szerdni és rögtön lehet látni a "tücsköt" középen
Volt egy zuk-om még a régmultban,abba a sebváltó mellett mászott be egy macsek és amíg a kocsi egész télen állt addig a macsek ott pihizett benne...Aztán elvontattuk javítani így szegényke el kellett költözzön:( Egy kiló macskaszőrt porszívóztam ki belőle...
Amikor meg hagyomanyos Daciank volt tortent egyszer a garazsban, hogy az asszony beul az autoba, indit, ektelenul csunya hangok, ... motorhazteto fel ... a patkanyt felszeletelte a hutoventilator (a regi Daciaknak ekszijjas attetelu fem ventilatora volt).
Akik bemennek tucsokirtasra a szervizbe hatha el tudjak lesni, hogy lehet megjavitani. Ha jol ertettem nehany percbe telik az egesz es garancia utan nem mennek be ezert.
Az egérről jutott eszembe:
Ha valakinek kint alszik a kicsikéje, akkor nem ritkán beköltözhet a menyét meg hasonló, a gépkocsi motorterén kívül igen aranyos lényecske!
Ők előszeretettel csócsálják a kábeleket, ami igen gyakran "indíthatatlanságot" okoz!
Ez ellen egy német ismerősöm súgta meg a gyógyírt:
(Teljesen szeg és zajtalan megoldás, nekem is ez van benne, sőt eddig a család összes autójában ez volt! (favorit, felicia, clio, fabia és thalia))
WC illatosítót (nem ezeket a folyékony sz*rokat, hanem a szilárd "belógatható" változatot kell betenni a motortérbe!
Garantáltan hatásos!
A havernak a kocsiján elrágták a kábeleket, aztán berakta az illatosítót és azóta egyik autójával sem volt gond!
1) dCi - 22000 km >> a kesztyűtartó "madzagja" elszakadt, más baj nem vala
2) két hét múlva lejár a gari - aggódás, remélem nem most kezd el "zörögni"
3) garázsban egér volt >> macskát beenged >> macska comagtartón aluszik >> lecsúszás ellen négy lábbal és körömmel fékez!!!
4) macska marad garázsban, de hőszigetelt, párnázott fekvőhely telepítve számára
5) HA SENKI NEM VÁSÁROLNA BONTÓBÓL >>> NEM LOPNÁK A KEREKEINKET. >> ÚJ FELNI A TÉLIGUMÁHOZ; NEM "HASZNÁLT"
Sajnos Boszi, csak együttérezni tudok Veled. A mi kis olajkályhánk megy, mint a disznó, viszont nem eszik és azonkívül, hogy a kormányszóvivő (tücsök) beköltözött az orrom elé, nincs semmi bajunk. 12 000 km-nél tartunk, azb izzók izzanak, az zárak záródnak, nem zörög, nem likas a mosó tartálya... Ja, jövő héten kinyíjuk a tücsköt is.
Na ezzel szemben, mint köztudott;elvert a jég, lelopták a kerekeket és valami karmo-körmös állatka helyre szteppet lejtett a csomagtartón. Úgy érzem, mágnesként vozza szegénykém a bosszúságot.
Wartburger írta, hogy melegen nem akart elindulni a kocsi. Mostanában nekem is van olyan, hogy langyosan többször (2-3x 4-5 mp-ig) kell indítózni, hogy elinduljon. Másoknak is jelentkezett ez a hiba? Mi lett vele?
Még 2 hónap van a gariból, előtte még elmegyek a szervizbe ezzel, meg még 1x kivetetem a tücsköt a kormányból... :-))
Szia JÉÉÉÉ!
A 195/50*15 még jobban néz ki.:-) A viccet félretéve a keskenyebb gumi tényleg jobb választás télre, meg kell csak nézni a WRC-ket, hogy mennek Svédorszában kétszázzal a havon a virsli kerekekkel.(na persze az a gumi még szöges is):-)
HELP !
A mai nap észleltem,hogy a jobb hátsó biztonsági övet nem lehet bedugni a helyére. Pontosabban nem akad + a helyén. Kipróbáltam az összes övet ebbe a "lyukba", de egyik sem akad + benne - így használhatatlan. A piros kiakasztó műanyagot le lehet nyomni, az valszeg jó lehet. Szerintetek ez házilag javítható v. szerviz ? A gép még csak 6 hónapos ez az öv alig lett használva.
Szia norbos
Köszönöm a tanácsot, megnéztem a gumit és a méretet, csak elirtam. Az igazi:165/70*14. Ettől függetlenül sokat gondolkodtam a szélesebben mert abban a méretben szerintem sokkal jobban néz ki a gumi.:-)
Hát tudjátok nekem régebben csak szoci autóim voltak viszont 2évig hajtottam egy igazi autót amit a főnököm pénzelt és szinte non-stop mentem vele...Egy 740-es 2.4-es 5 hengeres td volvo volt a kicsike és 14-16éves kora között volt a kezeim között...Most kapaszkodjatok meg:az autó egyszer robbant le!EGYSZER!A kuplung bowden szakadt el és a váltó 3-asban maradt de így is haza értem vele bp-re debrecenből,aztán másnap 20perc alatt megcsinálták 15ezerből a néhai spirál szervízben a Dózsa Gy úton...Én ehhez viszonyítva álltam a thalia-hoz de nem a volvohoz hanem a régi wartburgjaimhoz és 105-ös skodáimhoz hasonlított.Csak azok nem újak hanem 10-15 évesek voltak és nem 2.6millióba kerültek:(((
Hello
A Thaliat a szegeny, de fejlodo orszagoknak talaltak ki, ezek utjaira lett alakitva (magas epites). Keleteuropaban ertekesitik foleg, de talan Braziliaban is van.
Ugy gondoltak, hogy ezekben az orszagokban a csalados/gyerekes autosoknak nem lesz penzuk nagy csaladi autora, de azert megis el kell vinni a sokk cuccot, meg valoszinu sokkal tobbet fog majd godros uton jarni mint autopalyan.