Elkértem egy rendőr ismerősömtől a lopási statisztikát,ami elég szomorú: Hajdú megyében augusztus óta 5 db autót loptak el, ebből 1 Renault 19-es, 4 db Thália...:( Ezek szerint ne sajnáljátok a védelemre a pénzt
Hello zsuga666. Gratulalok a sikeres kemkedeshez :).
A radio ki/bekapcsolodasa nalam is letezik, a 2594-es hozzaszolasban irtad, hogy Renaultos villanyszerelo ismeros ajanlotta, hogy ki kell cserelni a radiot amig meg van garancia. Meg nem csereltettem ki, az igazsag az, hogy nem olyan zavaro, mert csak gyujtas nelkul jelentkezik es keveset toltok az autoban vezetesen kivul.
Szia JÉÉÉÉ !
Hálásan köszönöm az ajánlatot, jövő héten nyer valszeg aktualitást. Jelentkezem. Ellen Berger a rádióra is reflektálok, reményeim szerint pénteken.
Drága IMRE !
A dolog ellesődött ! Tarts ki péntekig és jól megírom az izének a nevét, ami csereérett lett. Bár lehet, ez csak protekciós mivoltomnak köszönhető, hogy cserélnek és nem javítanak, zsíroznak.
Ha netán olajosod van; nem bes..ni. Típushiba. A csigaevők szemceruza vastagságú gyújtógyertyákat szuttyantottak a Thalicskába. Hajlamos NEM gyújtani; tessen cseréltetni.
Nekem nincs tücsköm a kormányban. Hogy lehet szerezni, be akarok lépni a klubba. :-)
A Thalia-val még semmilyen bajom sem volt (kopp-kopp-kopp), de pl. a Fabia elektronyikus tükörállító dzsojsztikját tartalmazó panel úgy kiszakadt a helyéről, mint annak a rendje. 10 ezer pénzet akartak elkérni a csere és javítás okán, tehát be lett ragasztva pillanat-ragasztóval a leadás elött.
Nekem a téli gumiaim 175/70 R14-esek és Matadorok.
Du. szálltam ki egy 1.8-as Renault Lagunából, amit 50 Km-vel a számlálójánban kaptam meg és 970-vel adtam vissza a kölcsönzőnek. Kellemes autó a Laguna, bár ez a felszereltség erősen fapadosnak számít a kategóriájában. Az 1.8-as motor jól húzott, még így bejáratósan is és a fogyasztása is kimélő 8.2 volt vegyes, de inkább autópálya és országúti menetben. De a legjobban a könyöktámasz tetszett. Hatalmas méretű szekrény búvik meg az ember könyöke alatt és 12V-s csalatkozó is van benne. A Lagunából már volt szerencsém jó barátom 2 literes full extrás autójához is. De inkább a 2.2-es dCi-t próbálnám ki hosszútávon.
Nekem Május 5-től van full extrás Thali még nagyon kevés km-el és jó de a kormánytücsök megvan nekem is és az sajnos pocsék.Ezt leszámítva még hála istennek semmi gubanc nem volt vele.Ez sajnos várható volt hogy a gépzsír előbb utóbb kikopik onnan.
Ha valaki tud valami hatásosabbat írja már meg!!
mivel sok szervizbe megfordulunk. Hátha valakinek bejön valami megoldás. Persze ha én tudok feltétlenül megírom.
Új autó tulajdonosoknak:
Nekem azt tanácsolták mikor elhoztam az autót hogy kb.3500km-nél vigyem el és a bejáratós olajat lecserélik. Attól eltekintve hogy 15.000km-ről szól papír szerint az első megjelenés.Ez így volt szüleim Megane-ja esetében is.
A rádió nálam is figurázik, ha gyújtás nélkül hallgatom.
Először kb. öt perc után elkezdi felhangosítani magát; ha megpiszkálom a kormánykacsolót és beállaítom a kívánt hangerőt, akkor ezt többé már nem adja elő.Viszont 20-30perc elteltével(nem mértem, sacc)fogja magát és kikapcsol.
Mivel méndkét figurát következetesen előadja; lehet hogy ez valamiféle védőprojrkt!
Azt még nem tapasztaltam,hogy ki-be kapcsolgat. Azt viszont észrevettem,hogy ha nincs gyújtáson, akkor 1 idő után kikapcsol - vissza már nem!! - gondolom az akkut kimélik ezzel.
Szia zsuga666
Elnézést a reakcióidőért, de én csak ithonról tudok netezni, ha éppen a géphez férek:-))
Ha megírod az igényedet akkor hozatok a hozzánk járó kereskedőkkel. Egy kicsit lassabb a dolog mint ha boltban vennéd de ez a pár nap megér 8-10 ezer forintot.
Más. Nektek előfordult hogy a kipufogó felől érdekes rezonanciák halhatóak? Szerintem nem az alacsony fordulatszám a ludas a dologban.
Valamint mostanmában a gyári rádió is furcsán viselkedik. ha nem jár a motor a rádió ki-be kapcsolgatja magát. Nem nagyon zavar de egy kicsit fura.
Előre is köszi.
Nekem nemsokara egy eves a tucskom, nem voltam kiirtani mert csak ritkan szolal meg (mar elore tudom, hogy a varos melyik szakaszan fog ciripelni :).
Itt a topikban volt szo meg rola, ha jol emlekszem a kormanykozep - a haromszog alaku egyseg amit lenyomunk dudalaskor - valami muanyag fulekkel fogozik a kormany tobbi reszehez (ugy tudtam nem csavarokkal mert akkor a legzsak nem fog flfujodni) ahol viszont femmel talalkozik. A muanyag fulek femen tamaszkodnak ami vibralaskor tucsokhangot ad ki. Ott szoktak megzsirozni viszont a zsir elobb utobb szetkenodik es feltamad a tucsok.
Mindezeket csak olvastam, nem lattam sajat szememmel.
Boszi70 tiszteletre melto, hogy holgy letedre 2,5 orat az auto mellett toltottel a szervizben, hogy ennyire erdekelnek ezek a tehnikai kerdesek (dieseles hang, ...).
Lehet, de csak a VDO bizonyos típusait. A rádió hátulján van egy csatlakozó, amibe csak be kell dugni a cd váltó dugóját és már éled is, más beállítást nem igényel. A kormánytávvezérlőről is lehet működtetni, mint a rádiót. Nekem már egy éve gond nélkül működik.
Üdv evribádi
Tudom a CD-váltó már régi téma, de biztosra szeretnék menni: most 3 hetes a Thalia Prestige-m, s az abba beépített rádiós magnóhoz lehet-e CD váltót illeszteni és a kormány melleti távirányítóról működtetni?
A gumifás jókívánságokról jut mindig eszembe:
Mit jelent, ha egy férfi alkoholmentes sört iszik?!
Én is voltam tücsök írtáson, mert egyébként is kellett szervízbe vinnem, és ott a szervízes, mert mellette álltam vagy 2,5 órát (tehát láttam) megnézte, és azt tanácsolta, hogy ne kenegesse be, mert állítólag ami ciripel az a légzságkoz vezető elektromos kábelt betakaró celofánszerű anyag, és félő, hogy kárt tesz benne az olajozással. Én meg elhittem neki. Ha van valami megoldás akkor szívesen venném az ötletet.
Egyébként a kormányt borító műanyag fedélt 2 v. 4 csavarral le kell szerdni és rögtön lehet látni a "tücsköt" középen
Volt egy zuk-om még a régmultban,abba a sebváltó mellett mászott be egy macsek és amíg a kocsi egész télen állt addig a macsek ott pihizett benne...Aztán elvontattuk javítani így szegényke el kellett költözzön:( Egy kiló macskaszőrt porszívóztam ki belőle...
Amikor meg hagyomanyos Daciank volt tortent egyszer a garazsban, hogy az asszony beul az autoba, indit, ektelenul csunya hangok, ... motorhazteto fel ... a patkanyt felszeletelte a hutoventilator (a regi Daciaknak ekszijjas attetelu fem ventilatora volt).
Akik bemennek tucsokirtasra a szervizbe hatha el tudjak lesni, hogy lehet megjavitani. Ha jol ertettem nehany percbe telik az egesz es garancia utan nem mennek be ezert.
Az egérről jutott eszembe:
Ha valakinek kint alszik a kicsikéje, akkor nem ritkán beköltözhet a menyét meg hasonló, a gépkocsi motorterén kívül igen aranyos lényecske!
Ők előszeretettel csócsálják a kábeleket, ami igen gyakran "indíthatatlanságot" okoz!
Ez ellen egy német ismerősöm súgta meg a gyógyírt:
(Teljesen szeg és zajtalan megoldás, nekem is ez van benne, sőt eddig a család összes autójában ez volt! (favorit, felicia, clio, fabia és thalia))
WC illatosítót (nem ezeket a folyékony sz*rokat, hanem a szilárd "belógatható" változatot kell betenni a motortérbe!
Garantáltan hatásos!
A havernak a kocsiján elrágták a kábeleket, aztán berakta az illatosítót és azóta egyik autójával sem volt gond!
1) dCi - 22000 km >> a kesztyűtartó "madzagja" elszakadt, más baj nem vala
2) két hét múlva lejár a gari - aggódás, remélem nem most kezd el "zörögni"
3) garázsban egér volt >> macskát beenged >> macska comagtartón aluszik >> lecsúszás ellen négy lábbal és körömmel fékez!!!
4) macska marad garázsban, de hőszigetelt, párnázott fekvőhely telepítve számára
5) HA SENKI NEM VÁSÁROLNA BONTÓBÓL >>> NEM LOPNÁK A KEREKEINKET. >> ÚJ FELNI A TÉLIGUMÁHOZ; NEM "HASZNÁLT"
Sajnos Boszi, csak együttérezni tudok Veled. A mi kis olajkályhánk megy, mint a disznó, viszont nem eszik és azonkívül, hogy a kormányszóvivő (tücsök) beköltözött az orrom elé, nincs semmi bajunk. 12 000 km-nél tartunk, azb izzók izzanak, az zárak záródnak, nem zörög, nem likas a mosó tartálya... Ja, jövő héten kinyíjuk a tücsköt is.
Na ezzel szemben, mint köztudott;elvert a jég, lelopták a kerekeket és valami karmo-körmös állatka helyre szteppet lejtett a csomagtartón. Úgy érzem, mágnesként vozza szegénykém a bosszúságot.
Wartburger írta, hogy melegen nem akart elindulni a kocsi. Mostanában nekem is van olyan, hogy langyosan többször (2-3x 4-5 mp-ig) kell indítózni, hogy elinduljon. Másoknak is jelentkezett ez a hiba? Mi lett vele?
Még 2 hónap van a gariból, előtte még elmegyek a szervizbe ezzel, meg még 1x kivetetem a tücsköt a kormányból... :-))