Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyap Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4442
Üdv Mindenkinek!!

Szörnyű és kellemetlen olvasni a problémákat, és főleg, hogy senki sem töri magát a megoldáson!!!!
OFF: Lassan szerintem a tv-sek új műsort nyithatnak a FÓRUM ÜGYVÉDJE címmel!!!
Sajnos a garancia és szavatosság fogalmával már nem vagyok annyira tisztában mint úgy 6-8 évvel ezelőtt, de pld a nagy háztartási gépeknél /tv, mosógép,hűtő stb../ ha 5 meghibásodás történt 1/2 év alatt és abból 3 fő alkatrész cserével járt akkor az illetőnek ki kellett cserélni a készülékét!!! Jó tudom most kocsikról beszélgetünk de nem létezik, hogy erre nincs valami törvényes megoldás!!!
ON: A dízel reggelente nekem is kicsit hangosan indul,de én betudom annak, hogy dízel, és az első pár méteren ha lassan felengedett kuplungal " gurulok" egy 10-15 métert ráng is 1-et a kocsi de én nem tulajdonítottam neki eddig semmit! Lehet nálatok is így kezdődött???

Balesetmentes Thalicskázást!

Üdv: Gyapi

boszi70 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4441
Sziasztok!
Előre jelzem, akinek elege van a panaszkodásaimból ne olvassa tovább, bár a történet érdekes.
Tegnap reménykedve vittem egy újabb szervízbe a kocsit ott hátha tudnak vmit csinálni végre vele. A kocsi a megérkezéskor produkálta a problémát (fordulatszám ugrál le-föl, a szervízes megnyugtatgat, hogy ők megcsinálják, hisz a probléma adott. Itt végre adnak csere autót :), reménykedés hatalmas. Ma reggel hívnak, hogy az autó kész, de nem találták a problémát, és a szmgép sem regisztrált semmit, vissza Szegedre, az autó megy, megállapítom, hogy tényleg jobb a Thalia, mint a csere Twingo. Du.indulás haza, gyerek hátul, semmi jel a problémára, és egyszercsak menet közben a MOTOR LEÁLL! Még szerencse, hogy nem értünk ki a kamionokkal teli főútra, és, hogy nem előzésben voltam. Bele sem merek gondolni. Telefon az assistance-nak,mivel nem indul újra a kocsi, jó 40 perc múlva ott vannak, gyerekkel szétfagyunk, assistance-s (Autóklub!?) írásban igazolja, hogy a probléma fenn áll valóban. Jelenleg bent áll a szegedi Renault szervíz udvarán, és talán holnap újra reménykedhetek. Félek, hogy ez továbbra is remény, de mostmár kijelentem, a kocsi életveszélyes! Bocs, nagyon mérges vagyok!!! Ennyi
TUZI Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4440
A Röno általában a bal küszöbben viszi hátra a kábel köteget. Szerintem onnan indulj a keresgéléssel.
Előzmény: aplad (4428)
TUZI Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4439
Üdv.

Kb. 6mm = pontosan 10mm.

Előzmény: zsuga666 (4421)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4438
A benzinkutas huncutsággal kapcsolatban továbbra is érvényes az, hogy messze el kell kergetni a személyzetet. "Köszönöm, megoldom." Ez a kulcsmondat.
Volt már, hogy naivitásból engedtem, hogy a kezelő tankoljon. Hiba. Naaagy hiba.
Úgy teletankolta, hogy egy porszem nem fért a tankba...
Szóval érdemes egyénileg. Nálam a kocsiban van egy pár "melóskesztyű", mivel rendszeresen folyik a gázolaj töltőpisztoly. Így legalább öltönyben is tankolhatok, nem leszek gázolajszagú :)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4437
Fifty:

Dénes nevében is köszönöm :)
A munkafelvevőt nem rázta meg a probléma különösebben. Kicsit úgy éreztem, hogy hülyének vagyok nézve. Tehát a helyzet a következő:
- holnapra talán lesz valami
- csereautó nincs (bérelhetek egyet = ingyen dolgozom)
- mivel pesszimista vagyok, szerintem az lesz, hogy megy vissza a banknak. Talán egy év elteltével vmi pénzt adnak vissza. Csak annyit, hogy egy Toyotát kihozzak. Ha véletlen megmaradna az autó, akkor azt hiszem már sejtem, hogy kihez fogom hordani. Kis szalon, nem csilli-villi, ahogy észrevettem nem ezen múlik...
- nem élveztem a BKV-t... :)

Boszinak sok sikert kívánok a benzines Thalia-hoz, remélem az Ő gondjai megoldódnak hamarosan.

Előzmény: FIFTY (4434)
FIFTY Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4436
Üdv Tefi!

CSAK OLAJOSOKBA!

Néhány dízeles ismerős szerint ez a LÉTYÓ segít a porlasztócsúcsok minőségmegőrzésében, őrzi a fogyasztást...stb. Főleg azok esküsznek rá akik gyakran tankolnak kis (nagyon kis)kutacskákon.

Előzmény: tefi (4435)
tefi Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4435
Mijeza csúcstisztító adalék ?
Benzinbe kell v. dízelbe ?
Mire jó ?
Előzmény: FIFTY (4434)
FIFTY Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4434
JOBBULÁST, HOGY IGAZ LEGYEN A "NEVED"!!

BOSZI fedőnevű márkatársnőnk benzinessel kínlódik;Te a dCi-vel.Az benne van a pakliban, hogy valami elromlik; de hogy ne legyenek képesek megcsinálni?? Ez elképesztő, és IDEGESÍTŐ!
Nem létezik, hogy a rönyónak megérje "bóvliasítani" a tipust. Nem kizárt, hogy a szervíz (szerelő) a csótány, vagy teljesen dilettáns!

Off: Tegnap egy bezinkútnál alaposan bepaliztak! Fáradt aggyal leokéztam, hogy csúcstisztító adalék is kerüljön a tankba, és kipengettem érte 2 rongyot.Gyanakvó emberke lévén elkértem az üres göngyöleget; de csak otthon néztem bele. Csontszáraz volt az edényke belülről.............

Figyeljetek!!!!
On

Előzmény: diesel_uberalles (4427)
RiCS Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4433
Üdv.

Mit ajánlasz, ha nem akarok sokat rászánni, és cserélgetni sem akarom télvíz idején ?

Kösz

Előzmény: norbos (4266)
aplad Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4432
Kösz Laja73 a segitségedet ,holnap én is megnézem.
Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4431
hát elég sötét volt, annyit tudtam csak megállapítani, hogy közvetlenül a hangszóró doboza mellett vissza is megy a kalaptartó kárpitja és a lemez közé, majd oldalt egyesül a lámpakábelekkel
elöl semmit sem látam, talán holnap
Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4430
Üdv típustárs:)
Majd mindjárt megnézem, nálam hol futkosnak azok a kábelek (ha tudom).
Előzmény: aplad (4428)
Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4429
Na hát ha csak vezető anyagot nem csinálsz belőle, tényleg nem hatja meg őket. De pld. fogyasztóvédelem, anyacég...voltak itt ötletek régebben.
Előzmény: diesel_uberalles (4427)
aplad Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4428
Pontosan Laja, nem találom a kábeleket.Egyébként nagyon megvagyok elégedve az autóval,fogyasztás kiváló és minden egyéb(1.4,8V),igaz még csak 1800 km-ter van benne és a lábamat is még pehelysulyban tartom.
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4427
Valami ilyesmi lesz szerintem. Csak utálok fenyegetőzni azzal, hogy a médiában dolgozom, stb. Meg őket sem érdekli 10-20 ügyvéddel a hátuk mögött.
Visszasírom azokat az időket, amikor még 5.2-es fogyasztást mérhettem városban "diszkópatkány" vezetési stílussal... Mert most, ha rálehelek a gázpedálra, akkor sem úszom meg 6,5 alatt. Csereautót nem tudnak adni, mert vki a hétvégén lerongyolt egyet, és azóta nem tudtak szerezni másikat. Röhej. Azért megyek harmadszorra is ide, mert ők szúrtak el valamit, ők is csinálják meg.

(Mellesleg anno sokat szídtam a Suzukimat. Most visszagondolok, kevesebb bajom volt vele. Lehet, hogy túl sokat várok el? Vagy ez normális ilyenkor, ha munkaautó és a fél életemet benne töltöm?)

1-2 nap múlva kiderül, hogy mit sikerült elérni... :(

Előzmény: Laja73 (4425)
Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4426
Mármint hogy mit nem találsz? A hátsó hangszórókhoz vezető kábelt?
Előzmény: aplad (4424)
Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4425
Heló!

Ezzel a 7,2-vel szerintem magasan az átlag felett vagy, ez nem utalhat szintén valami hibára?
A szervíztől meg meg kell követelni vagy a hibák kijavítását, vagy egy nyilatkozatot, hogy garanciában foglalkoznak vele továbbra is, persze bizonyos határidővel, aztán csereautó/értékcsökkenés/valami, én ebben nem vagyok profi, de van itt a topikon 1-2 határozottabb egyén, ők talán tudnak konkrét tanácsot is adni.
Nem mindenki szeret keménykedni (én sem), de ha arról van szó, hogy mostantól az én zsebemre megy a játék, akkor mély levegő, és csak határozottan. Nekik amúgy sem jelent szinte semmilyen pluszköltséget, hozzáállás kérdése csupán.

Előzmény: diesel_uberalles (4423)
aplad Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4424
Üdv.
Lenne egy kérésem.Nemrég vettem egy tháliát(alapgépet)+néhány extra,a keresked? ajándékba adott egy rádiósmagnót hozzá.Egy problémám van csak az els? ajtókba van hangszóró beszerelve,lehetséges a szerelése hátra is.A kábelezés megvan,de az els? ajtók után nem találom.Kösz a segitséget el?re is.
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4423
Sziasztok!

Már rég írtam a fórumba. Most szeretném megosztani a fogyasztást:

7,12L/100 km

(Mielőtt örülne mindenki, hozzátenném, hogy 1.5 dCi)
31-én lesz egy éves (tudomásom szerint ekkor jár le a garancia). Most van benne 35e km. 15e km óta nem tudják kijavítani a hibákat a tücsöktől kezdve a reggeli traktorhangig (a környéken a zöldséges-Merci tulajok megszavazták a közönségdíjat nekünk... :)
Szóval holnap szervízben lesz. Ha továbbra sem javul meg és vmi csoda folytán nem lesz garanciális az autó, akkor nem tudom mi lesz...
Bocs, hogy ezzel traktállak Titeket, csak engem már megvisel idegileg, hogy nem működik...

Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4422
köszönöm szépen
Előzmény: zsuga666 (4421)
zsuga666 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4421

A165-ös kb 6mm-el keskenyebb, viszont magasabb. Ez a váltóméretünk. Az okosok egy része szerint ez a jobb télire, mertmivelhogy jobb a tapadása.
Előzmény: Laja73 (4419)
zsuga666 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4420

A165-ös kb 6mm-el keskenyebb, viszont magasabb. Ez a váltóméretünk. Az okosok egy része szerint ez a jobb télire, mertmivelhogy jobb a tapadása.
Előzmény: Laja73 (4419)
Laja73 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4419
Kösz az infót! Fel is teszik?

Gumiügyben (is) hülye vagyok, gyakorlatilag mi a különbség a kettő között?

Előzmény: zsuga666 (4418)
zsuga666 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4418

A K C I Ó ! ! ! ! ! !

Téli guma, Dayton DW 500 ( Bridgestone csoport tagja ) 165/70 R14 = 96.. Ft, 175/65 R14 = 9990 Ft.
Szépséghibája, hogy csak oct. 31-ig. 1033 Vajda János u. 25. Tel.:387-2000.

zsuga666 Creative Commons License 2003.10.29 0 0 4417
Hali JÉÉÉÉ !!!!

Ment EMIL.

TUZI Creative Commons License 2003.10.28 0 0 4416
Üdv.

Egy Méganos.

Szerintem a felső holtpont jeladó meghibásodása nem ilyen tüneteket produkál. Jellemzően jeladó hibánál nem indul néha az autó. Én a hibák leírásából szinte biztosnak veszem a lamdaszonda hibáját. Már én is végig jártam ezt az utat. Nekem már (sajnos) nem garis az autóm. Szonda csere sem segítet, a végén magam vettem kézbe a dolgokat kiderült csak kontakthibás volt a csatlakozó. Ha garis az autó, akkor dolgozzanak vele a szervizben, de ha nem akkor érdemes a kontaktszprét kipróbálni. Sajnos nekem ez sem segítet, én a végén egyszerűen összeforrasztottam a vezetékeket. Ennek vagy másfél éve azóta nem volt hiba.

Előzmény: Alizé (4411)
FIFTY Creative Commons License 2003.10.28 0 0 4415
Üdv Nagya!

Örülök a "vegyük átlagosnak" javaslatodnak.
Eddig két alkalommal sikerült 4,5 körüli fogyit számolnom:
1)A kényelmes tavaszi sétakocsikázást követően, ekkor a gázpedált csak fújogattam.
2)Amikor a kutas segített tankolni, és másképp "értelmezte" a teletankot, mint én szoktam

Egyébként 22.000 km átlagában, tempós vezetés mellett, klímával: 5,0 - 5,3 között eszik a kicsike!

Előzmény: nagya2 (4412)
Black11 Creative Commons License 2003.10.28 0 0 4414
Hali Laci!

Mail ment felniügyben!

Blacky

Előzmény: Tothlaci (4343)
Black11 Creative Commons License 2003.10.28 0 0 4413
Hali Ferenc!

Nekem is egygombos az állítás.
Jobbra kell fordítani a gombot ( nem is érezni semmit olyan kicsit fordul ) és úgy nyomni.
Ekkor kezd el villogni az óra és utána a perckijelző.
Mikor villog akkor tudod a gomb nyomogatásával léptetni a számokat.

Jó próbálkozást

Blacky

Előzmény: sferenc11 (4402)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!