Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

circum Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4480
Zsuga, ment válasz! :)
Előzmény: zsuga666 (4476)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4479
Szia snatch_!

Egy indiszkrét kérdésem lenne: eladáskor visszajött belőle pénz? Nekem igazából annyi kellene belőle, hogy egy másik autót ki lehessen hozni vele a szalonból...
A segítséget előre is köszi!

diesel_uberalles

Előzmény: snatch_ (4478)
snatch_ Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4478
Szia diesel_uberalles,

Eladni nem tudom a hitel miatt... :(

Sztem eltudod adni, en is ugy adtam el tavaly osszel, hogy meg boven votl rajta hitel, alig mult egy eves akkor az auto.

udv,

snatch_

Előzmény: diesel_uberalles (4462)
Laja73 Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4477
"Külföldön élő magyarok" topikból:

Sep válasz erre | adatok | e-mail 2003-10-31 09:12:46 (10014)

A Renault gyártmányu kocsiknak, van egy átlagos betegségük: - Parkoláskor nem szabad az elsö kerekeknek oldalt-vagy ki álni. Csak is a kerekek egyenes állásában szabad a kormányt fikszirozni. Ugyanis a szervo olaj szeret lassan kifilyni, ha a kerekek oldalt álna.
A Renault Scenikeknek meg az elektromos gyujtásal van gyári hibája. Ugyanis meg esik olyan 50.000KM után, hogy semilyen okok miatt egyszerüen csak igen töbszörös probálkozásután gyujt be. A hiba:- Valami okok miatt elktro keveredés történik a elektromos ajtozárás/gyujtási inditás tilalommal és a normális gyujtás között.
Az egyszerü döntési pozitiv eredmény:- Ha a Scenik nem gyujt azonnal, töbszörössen egymás után a távirányitásu gyujtokulcsal a kocsit töbször lezárni és kinyitni, utána ujbol gyujtani. Minden rendben kell hogy legyen.Igy lehet a drága szervizi javitást meg uszni.

zsuga666 Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4476
Circum, ment Emil !
Előzmény: circum (4473)
zsuga666 Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4475
A várakozással és látszattal ellentétben; MOST nem én vagyok hülye. Mi több, nekem is feltűnt a hiányzó 4 mm. De ki vagyok én, hogy vitatkozzak 1 gumissal. Én csak idéztem a T. márkakereskedő Urat.
Előzmény: TUZI (4439)
zsuga666 Creative Commons License 2003.10.31 0 0 4474
Vidd el a Lágymányosi híd pesti hídfőjéhez. Eddig teljesen elégedett vagyok velük. Van ott 1 fiatal hosszú gyerek Zolinak híjják és szőke. Azon kihaló állatfajták közé tartozik akik még rendelkeznek a lelkiismeret nevű sallangal. Állítólag nem is ügyetlen.
Előzmény: circum (4473)
circum Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4473
Ez jó hír; akkor mondjatok egyet, ahol lelkiismeretes a szerviz, és haza tudok jutni BKV-val normális idő alatt a Petőfi híd budai hídfőjéhez! :)

Ha ez nem lenne szempont, kivinném Fótra... :)

Előzmény: boszi70 (4472)
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4472
Hali Circum!
Az 1 év garancia alatt bármelyik Renault márkaszertvízbe viheted. A tapasztalatom, hogy bárhol készségesen fogadnak, függetlenűl attől, hogy nem ott vásároltad a kocsit, és ezt nem is firtatját. Néha a kényszer is úgy hozza, hogy máshova kell vinned, mert ha lerobban az ingyen szállítás csak a legközelebbi márkaszervízig van. Ebben a témában sajnos járatos vagyok.
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4471
Ezt már le sem mertem írni. Hogy ezek után miért adnak egy jobb kocsit, ez elgondolkodtató, és sajnos tényleg jobb. Eyébként azt gondoltam, hogy a Renault assistance Renault csereautót ad. A szolgáltatás egy kijelőlt autókölcsönzőn keresztül megy max. 4 napig 30e kaukció+benzinért cserébe.

Alexfux Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4470
"...kaptam egy Toyota Corolla csereautót..."
A Corolla után nem biztos, hogy visza akarod kapni a Thalicskádat. Vessetek meg ezért a véleményemért!
Előzmény: boszi70 (4461)
circum Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4469
Hol olvastad?

Igaz, ez majd' még 1x annyi, mint a casco, de nem biztos, hogy nem éri meg...

Zsuga666: benzines, 1.4 16V motorom van. Mostanában egyébként nem csinálta ezt az indítós vacakolást, hátha megjavul magától... :)

Kérdés: az 1 éves garancia ideje alatt akármelyik márkaszervizbe vihetem ellenőrzésre/szervizre a kocsit, mindenhol ingyé' és boldogan megnézik/javítják? Ha igen, hova érdemes vinnem? Van egy olyan hátsó érzésem, hogy ha elviszem oda, ahol vettem, hogy néha nehezen indul, akkor ott fog pihenni az autó egy napot, majd érintetlenül visszakapom, hogy nem találták a hibát. :-(

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4468
Ez az akció elvileg a kocsi fél éves koráig kérhető. Legalábbis ezt olvastam.
Előzmény: boszi70 (4467)
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4467
Állítólag van most egy akció, hogy évi 99.000 Ft-ért meghosszabítható még 2 évre a garancia,de nem tudom, hogy ez ránk is vonatkozik. Egyébként nekem a Hmvhelyi szervízben azt mondták, hogy a motorra 50e km-ig van garancia.
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4466
Remélem hamarosan!
Hajtani lehet, csak a kérdés, hogy túléljük-e. Mert az utak minősége gyér...

OFF
A garancia fogalmáról annyit, hogy külföldön ezért már harakiri járna a szervizeseknek... Nagyon OFF példa, nem ide tartozik: Menyasszonyom kint van Angliában. A vendéglátó család nem tudott rendesen telefonálni, nem volt térerő. Telefon az Orange ügyélszolgálatára, sűrű bocsánatkérés, 3 napon belül kapott egy nem éppen alsó kategóriás telefont fájdalomdíjul. Térerő persze azóta sincs, de legalább nem néznek hülyének, mint itthon...
ON

Szóval lehet, hogy csak én vagyok ilyen peches, de ezzel a garancia dologgal mindig megszívom...

Előzmény: boszi70 (4465)
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4465
A hajtással nincs gond. A teljes menetközbeni motorleállás előtt 1/2 órával még én is 130-140-nel mentem az autóval, ilyen tempónál soha nem volt gond, inkább a városi forgalomban. Ezek az autók már a hajtásra vanak tevezve. A véleményem egyébként, hogy a magyar utakon egyébként sem tudjuk őket kihajtani. A szervízeseknek meg ha hajtod az a baj, ha nem hajtod az is baj. Nekem lagalább is állandóan ezt mondták, hogy nincs meghajtva az autó. Nyílván nem felételezik rólam, pedig neg szoktam -volt- hajtani. De mikor hajthatom újra?
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4464
A hajtással lesznek gondok, mivel Dénes 31-én lesz egy éves, ergo garanciának fehér zsebkendővel integethetek. Szóval ha innentől kezdve valami elromlik, akkor az mindenképpen az én zsebemet fogja megkönnyíteni... De amúgy sem lustálkodik az autó, gyakori a vidéki járat, és én is úgy vagyok az 50-es táblával, mint Daniel a Taxi c. filmben: az a gördeszkásokra vonatkozik...
Előzmény: boszi70 (4463)
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4463
Szia diesel_uberalles!

Én is így kezdtem, ha elolvasod a korábbi hozzászólásaimat, mind azt tükrözte, hogy talán én vártam sokat az autótól, és a hibákat csak beképzelem. Mivel a szervízben sem találtak semmit, s itt a fórumon is csak jókat olvastam a kocsiról azt gondoltam, hogy ez így van. Amikor "rosszabb" volt elvittem a szervíbe, amikor ment a kocsi nem foglalkoztam vele, és kezdtem beletörődni, de csak egyre rosszabb lett. Sajnos a szervízben is azt mondták, hogy addig nem tudnak csinálni vele semmit amíg az a vmi ami ez csinálja teljesen el nem romlik. Csak az a gond nem-e olyan vmi jelezte a kezdeti hibát aminek a következménye már egy nagyobb hiba. De ha ez kell ahhoz, hogy megcsinálják akkor rajta. Csak attól tartok, hiába csinálják meg nem lesz már olyan , mint új korában. Nekem ehhez kellett vagy fél év, hogy teljesen megadja magát. Szerintem hajtsd az autót, hogy minél előbb elromoljon aminek kell. Nekem egyébként nem ezek a problémák ami nállad, bár kétlem, hogy a tieid kevésbé idegesítők.

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4462
Kedves Boszi!

A problémák az alábbiak:
- hidegen veszettül hangos a motor
- sokat fogyaszt
- régebben csinált olyat, hogy meleg motorral csak 2-3 próbálkozás után indult be. Ezt egy programcserével megoldották. Azóta lomha és még jobban eszik. A karosszéria nyikorgásáról és a rádió hibáiról nem is beszélve...

De a lényeg az, hogy ezek nem is problémák, az autó tökéletesen működik, én vagyok a hülye :) Ezt az információt a szervíztől kaptam, no nem szó szerint, de az is biztos, hogy oda hétfőn megy utoljára az autó... Aztán nem tudom mi lesz. Eladni nem tudom a hitel miatt... :(

Előzmény: boszi70 (4461)
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4461
Folytatás
Az autóm még mindig a szervízben szétszedve, de semmit nem mondtak. Szerintem holnapra sem lesz kész. Ez nem tudom, hogy azt jelenti, hogy a hibát javítják, vagy a hibát keresik. Assistancen keresztül holnapig kaptam egy Toyota Corolla csereautót, remélem találnak vmit!

Kedves diesel_uberalles sorstársam!
Neked mi a baj pontossan a kocsival?

Alexfux Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4460
Ezt ti még nem tudtátok? Hiszen az új Primera-t láttam már dCi felirattal a motorján, a Nissan forgalmazza a Kangoo-t saját márkajellel az orrán. Ez már régi. Sőt, ha jól tudom, a Micra és a Clio új verziója azonos padlólemezen csücsül.

Ma megszívatott egy Megane, de nagyon. A központi zár nem nyitotta a tanksapka fedőt, így szervízt kellett hivnom, mert alig volt benzinem. Vártam a szervízre háromnegyed órát, majd miután bejutottam a tankba, kiderült, hogy a kútnál éppen akkor romlott el a hitelkártya rendszer. Kicsit morózus hangulatban elindultam az általam ismert legközelebbi benzinkúthoz, amit tataroztak éppen. Olyan anyázást Zugló még nem hallott. Mindezt egy Veszprém, Győr körút elött.

Előzmény: tefi (4457)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4459
Időközben hazaérkeztem Dénessel a szervízből.
Az eredmény: semmi.
A motordiagnosztika nem mutat semmit, ők normálisnak találják.
A fogyasztás ma 6.1L/100km (ebben az az érdekes, hogy a 7.1 literes fogyasztáson feldühödve a legutóbbi tankolás alatt kikopott a szőnyeg a gázpedál alatt... Úgy voltam vele, hogy ha már eszik, legalább élvezzem is...)
Hétfőre igérik az új programot a motorvezérlőbe, illetve a tücsköt cserélik újabbra.
Tücsök v2.0 :)
Annyit azért két siránkozás között leszögeznék, hogy abban igazuk van, hogy ha a tünetet ott nem produkálja, akkor nem tudják hol keresni...
Eleven26 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4458
Hali

Megneztem. Azert az teljesen nem igaz, hogy kivulrok tok ugyanaz, pl mas az eleje (motorhaz, lampak, hutomaszk). De felfedezheto nemi hasonlosag:-) Amugy megemlitik a dragasagunkat a totalcaron megint a megane-oc cikkben is.

Udv

tefi Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4457
Persze,hogy van együttműködés hiszen a Renault megvette a Nissan részvényeinek X? %-át.
Ha kiváncsi vagy a Nissan-i Thaliára, akkor látogass el ide:
http://www.nissan.com.mx/nissanplatina/index.html
A mi autónkat /Thalia/ Mexikóban gyártják Nissan Platina néven !!
Tök ugyanaz kívül-belül. Én is meglepődtem először.
Előzmény: diesel_uberalles (4455)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4456
Akit érdekelnek a képek:
http://paradoxx.hu/20031030/
Előzmény: nagya2 (4454)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4455
Volt/(van?) együttműködés a Renault és a Nissan között.
Ennek ékes bizonyítéka, hogy a hivatalos Thalia katalógus utolsó oldalán az autó rajza nem hasonlít 100%-ig a Thalia-ra és Nissan jel van az orrán. Épp scannelem...
Előzmény: nagya2 (4454)
nagya2 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4454
Hi mindenkinek!!!!
Olvassátok el a Nissan visszahívási akciót ott is azért hívnak vissza, mert a kocsi váratlanul leáll a fordulatszám érzékelő miatt!!!!!!!
Csak nem közös a cég?????
Üdv Nagya
ÖregMackó Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4453
1.
Kiollózva a totalcar egyik szakértői cikkéből:

"Az adagoló másik végén pedig a porlasztócsúcs - dízel tulajdonosok által az izzítógyertya után legismertebb alkatrész - található.% lassacskán már nyugdíjba vonul, csak a mechanikus adagolóval szerelt motorokon van jelen. Az újabb fejlesztésű - közös nyomócsöves, elektronikus adagolás-vezérlésű - motoroknál szelep vette át a helyét. Sőt hamarosan már mindenhol piezo lesz, ami a gyorsabb "kapunyitogatást" teszi lehetővé, így egy robbanási ütemhez többször lehet üzemanyagot adagolni."

Ebből következik, hogy nem kéne minden trutyit megvenni hiszen a mai motor felépítése talán éppen ezt nem igényli sőt lehet hogy éppen ettől ragad be a szelep?

2.
Mindenkinek:
Auchan Budaörs magassugárzó Tháliához(Clio 98>) 2790 Ft. beszerelési utasítással rajzzal. Nem nagy durranás de jobban szól vele a VDO. Az ára sem magas.

Előzmény: FIFTY (4434)
boszi70 Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4452
Remélem azért nem aggódtok, és a kisebb problémáknál ne gondoljatok arra, hogy Ti is így jártok. Remélem azért annyira nem rosszak a Thaliák! A miénk az a bizonyos meghibásodási százalék (sajnos!), nekem egyébként benzines, a sorstársamnak úgy tudom dizeles. Az első probléma úgy 2000 km-nél kezdődött azzal, hogy kigyulladt a környezetvédelmi lámpa a műszerfalon, majd a motor nem járt már olyan szépen, a hangja is egyre rosszabb lett, az alapjárat üzemi hőfokon 750-1500 között ugrált. Szerintem a többiről már írtam korábban, akit érdekelnek a részletek nézze meg.
Előzmény: Gyap (4442)
v__tibor Creative Commons License 2003.10.30 0 0 4451
:-(((
Előzmény: v__tibor (4449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!