A 2 év garanciát szerintem is márc.eleje óta lehet kérni, mivel én febr.27-én vettem, és csak 1 éves a garanciám. A + 2 év garancia szerintem csak annak éri meg aki biztosan nem hajt bele 100e km az első két év alatt, mert ugye ez is kitétel, hogy 2+2 év, vagy 100e km. Jól meg kell gondolni mivel előre kell dönteni.
Az 1.5-ösökben nincs intercooler az értékesítők szerint. Az i valóban kék színű. :-)
Mindenesetre a blokk és a hengerfejek, a tőmítések stb. ugyanazok, tehát a 65-ös motort max. 80 LE-ig fel lehet húzni, anélkül, hogy a fent felsorolt eszközökhöz hozzá kellene nyúlni.
Ma pakkolok vissza mindent a nagy beazas utan (aki nem olvasta hozzaszolasomat, a riaszto egyik motorterbe vezeto kabele mellet nem szigeteltek el a lyukat es a sofor ules ele bejott egy veder viz).
Aranylag egyszeruen ki lehetett venni a padlokarpitot, es az alatta levo szivacsot: ket elso ules problema nelkul kijon - 4-4 csavar tartja, be kell bujni az auto ala-. A karpit 7 helyen, muanyag gombakkal van a padlohoz rogzitve; nem volt szukseges oldalt a takaroleceket lepattintani, ki lehet huzni alola a szonyeget. Majd beszamolok milyen visszatenni.
Figyelem: a padlokarpit alatt, az elso ulesek elott van egy 2cm vastag szivacs hang/hoszigeteles celjabol. Olyan anyagbol van, hogy csak 5 nap alatt szaradt ki a 70 fokos futotesten a szobaban. Kovetkeztetes: ha valami befolyt, beomlott, beazott (telen raolvadt a sok ho) ne varjatok, hogy magatol kiszaradjon ... sosem fog. Olyan mint a reklamozott tisztasagi betetek, besziv mindent de magatol egy csepp sem jon ki.
A ketyerét Győrben a WRC 2007 Kft. (06-36-519-164)forgalmazza. Az ára 185 000 +Áfa. Egy hétre kaució ellenében beszerelik és ki lehet próbálni. Ha nem tetszik, akkor eszköz-pénz visszacsere.
A gyártó egy osztrák cég. További infok itt: http://www.pbox-motortuning.com/.
A katalógusban csak Clio volt az 1.5-ös dCi és 1.9 dTi motorokkal. Visszahív a győri cég vezetője és akkor megkérdezem tőle a Thalia-t.
Zsuga féle diesel tuninghoz. A cikk, amit Zsuga barátunk említ, eléggé semmilyen infot szolgáltat arról, hogy gogyan éri el a szerkezet a teljesítmény növekedést. Csak a hatásáról regélnek szuperlativuszokban.
Szerintem, ha más bajt nem csinál, a mi kis dízelünkbe be lehet rakni a ketyerét, mert véleményem szerint csak a vezérlésben és a turbóban különbözik a 80 LE-s a 65 LE-stől, ezért valszeg bírja a "hardver" a plussz terhelést
Megnéztem a tükröket -az enyémen is van lyuk mind a kettőn, gumidugó nincs bennük, de szvsz nem is volt, mert az első mosásnál megakadt a kezem benne és akkor már láttam a lyukat.
Circum !
Valamikor az év eleje óta adják a 2 év garit. Én március közepén rendeltem + és már 2 év garival jött.
A szervizben mondták,hogy a szeptember óta megrendelt autókra lehet a +2 év garit kérni 100.000 Ft-ért a kocsi 6 hónapos koráig - aki sokat megy annak lehet hogy megéri.
Nekem is most kezdte a jobb ajtó. Szerintem a kárpit csinálja, de még nem volt annyira zavaró, hogy komolyabban megnézzem. :-))
A hibás kocsikkal kapcsolatban, jó lenne tudni, hogy más kocsiknál ez milyen gyakori, és akkor lenne összehasonlítási alap. Ezen a fórumon megfordul mondjuk 30-40 ember, abból kettőnek _nagyon_ sok baja van, és majd' mindenkinek békésen ciripel. :) Milyen lehet ez az arány más kocsiknál?
Más: mióta lehet 2 év garival kapni a kocsit? Tényleg idegesítő (irigykedést ébreszt), hogy ennyit számít, hogy mikor veszi az ember az autóját... :-/
A lukacskáról nincs infóm, viszont ma szándékomon kívül leteszteltem, hogy hátracsuklik-e a tükör, ha balf... a sofőr. Nos, a garázsajtó tokján megakadva (betolatás közben)lazán átfordult; majd -miután kedvemre sápadoztam egy darabig - egy mozdulattal visszaállt a helyére. KÖSSZ René; ez jól esett!!
Nekem is volt vibrátor a jobboldali ajtómban; de a minap autótakarítás közben a körmömalá kaptam egy hanyagúl odavetett hármashorgot; s ennek eltávolítása megszünteté a neszezést.
megtennétek, hogy megnézitek a tükreitek (külső:) alján nektek is van-e egy-egy lyukacska? én úgy emlékeztem, hogy ugyan ott volt régen is, de egy gumidugó betömte azt, lehet, hogy kiesett a tükörsíma pesti aszfaltok túl sima volta miatt?
másik: a jobb oldali ajtómba beköltözött egy virátor:) bizonyos rezgősebb fordulatszámokon qrvára berezonál, nagyon idegesítő. nektek volt ilyen?
Szia Boszi70!
Örülök hogy sikerül kilábalnod a thali bosszantó hibájából!
A véleményem nem a kétkedés hangja,inkább az elbizonytalanodásé volt.Én is tisztában vagyok vele hogy kis pénz...stb.Egyébként a próbaút is arról győzött meg hogy nem olyan gyenge kocsi mint amilyennek egy két BMW-be született tesztújságírónak magát kinevező állított be.
Sziasztok!
A kocsi még kb.40 km után is megy. Ez már tényleg biztató. Ha tényleg ez volt a gond, hihetetlen, hogy miért kellet ehhez 4 hónap, és nem tudom mennyi szervizbe járás.De nem akarom elkiabálni.
Kételkedőknek üzenem:
Ne aggódjanak, korábban is írtam, hogy van egy normális meghibásodási %, de ettől még mindig azt mondom, hogy az árához képest jó autó. Biztos van jobb is, de ahhoz mélyebbre kell nyúlni a zsebbe. És elnézéseteket kérem, nem volt szándékomba senkit elriasztani a márkától
Köszi a bíztatást!
Az az igazság hogy még várólistán vagyok,v.mikor novemberben jön meg a thali.Akárcsak te,én is a diesel mellett tettem le a voksomat,azt követően hogy kipróbálhattam az 1.4/16 -ost,illetve az1.5 dci-t is. Sok városi forg.,rövid távok,no és nem utolsó sorban az ár!
Ok, ennyiből már asszem mást is kezdhetnék :))
Köszi azért :)
A negatív hozzászólásokkal kapcsolatban:
szerintem nem döntöttél rosszul, élvezd az autót. Mindig előfordul egy-két darab, ami nem 100%-os, de ezt a keretet remélem egy időre kitöltöttük most :) Szóval nem kell megijedni :)
Helló Diesel_uberalles!
Hát elég bizar az ötlet! Az intercooler ára+új túrbó nem az olcsó megoldások közé tartoznak!
Ja és ezt még megfejelheted egy csiptuningal,ami maga~130 rugó!
Tuning ügyben:
erős sci-fi elem lenne egy utólagos intercooler beépítés? (ld. 80LE 1.5 dCi Clio)
(Bocs az őrültségekért, de amióta lejárt a garancia, kicsit elengedtem a fantáziámat...)
Szevasztok!
Üdvözlöm a thalicskásokat!
Elnézést kérek Töletek,hogy betolakszom a fórumba!
Új információgyűjtő vagyok.Több napi nekifutással olvastam végig a hozzászólásokat.Sok érdekes tapasztalatot memorizáltam,hátha szükségem lesz rá!Érdekes volt olvasni ,ahogy az új autóra várakozók lázas izgalma miképp változik az idők folyamán,és hogy alakul át az "Öreg thalicskások" bölcsességébe.(Már amennyire az 1-2 év tapasztalata "öreggé" teszi az embert!)Sokszor felvillanyozott hogy talán jó döntés volt a választás,de..és főleg az utóbbi idők negatív hozzászólásai kétkedéssel töltöttek el,....talán még sem a legjobb döntést hoztam amikor a thalicska felé kacsingattam!?
Az "A.C." az üzemanyag pumpa v. szivattyú rövidítése általában, úgyhogy könnyen lehet az ő reléje a baj forrása (nem jut el az üzemanyag a motorba->nem megy a guriga) - bízom benne, hogy nem csak próbálkoztak, hanem biztosra mentek a szerelők!
Végül is az egy alap kiindulási pont az autójavításban, hogy azt kell vizsgálni: van-e szikra, ill. hogy van-e üzemanyag az égéstérben? Ha mindkettő megvan, akkor már csak az időzítés lehet a ludas :)
Hello Mindenkinek!
Most jövök a szervizből, a saját kocsimmal! Eddig még működik, vmi a.c relét cseréltek benne. kb. 1x1 cm-es alkatrész, remélem tényleg ez csinálta a galibát. Szerintetek valóban lehet köze ennek az alkatrésznek a korábbi bajokhoz, vagy csak egyszerűen egy újabb rossz alkatrészt fedeztek fel?
1,5 dCi:
12 tankolás átlaga 2003.07.24-től máig 9122 km-re 483,45 liter ami 4,95. Ebben volt város, autópálya, Horvátország Makarska (dugóival együtt), klíma meg mindenféle tehát teljesen átlagnak mondható.
Azért ennek örülök, kicsit engem is aggasztott, amikor először beírtad. Úgy képzelem el, hogy ezek igazán biztonságosak, és akkor csalódtam, hogy mégsem, ráadásul nálad kiderült, de mi van, ha nem lehet észrevenni, csak ha már megvan a baj.
Szóval, minden rendben:)
Szerintem beeshet oda könnyen ilyesmi, végülis süllyesztve van.