Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krike Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4547
És a turbónyomás a 65 lovasnál 1.0 a 80 lovasnál 1.2 Bar.

http://www.micar.net/carnet/MODELOS/Renault/Clio/datos.html

igaz hogy spanyol az oldal, de értelmezhető :)

Előzmény: krike (4546)
krike Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4546
Saját tapasztalatból, meg utánanézésből, illetve mivel 80 lovas Cliom van, szóval van benne intercooler, és változó geometriájú a turbó is.
A felhúzást a turbónyomás növelésével teszik, viszont dCi esetén ez kockázatosabb dolog mint a hagyományos dTi-nél, mivel ezek elég kihegyezett motorok.
Előzmény: Alexfux (4531)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4545
ilyen szempontból nem tudom, mi volt a helyzet. az is lehet, hogy volt már benne védelem, amikor megvették - amikor meg kiderült, hogy vissza az egész, legfeljebb a kocsibanalvás segíthetett volna (tekintettel az eladó módszereire)
zsuga666 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4544
Félreértés ne essék, az, hogy a kerekeimet ellopták, csak saját magamnak köszönhetem. Mikor arról volt szó, hogy szép kis alufelnijeim lesznek, szerepelt a terveimben a kierékőr, ami az alufelnivel együtt a feledés homályába veszett. Lehet trehányságnak, feledékenységnek definiálni, lényeg; az ÉN hibám. Tudom, ettől függetlenül +lovasíthatják, de legalább MOST mindent elkövetek, hogy ez ne következzen be.Ajánlom is mindenkinek, hogy hasonlóképp járjon el.
Előzmény: zsuga666 (4543)
zsuga666 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4543
Na ! Ez az amit sosenem bírtam megérteni.
Ha valakinek gyárilag nem sok a pénze, akkor az éppen beszerzett javait vajh miért is nem védi le frissiben, amennyire csak lehet ?! Megvesz, villanyoshoz elvisz, kormányzár, miazmás felgyógyít. Erre MINDÍG kell legyen fedezet anyagilag és időben egyaránt. Vásárlásnál ez cca 100 000 -el több, szemben ( az esetünkben) 2 milla + néhány 100 000-el. Akkor most megéri, vagy nem éri meg?!
Előzmény: Laja73 (4540)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4542
hát, elég egyértelm?...nem véletlenül t?nt el a b?njel. a thalia nagyon népszer? biztosítási csalásokhoz
Előzmény: Alexfux (4541)
Alexfux Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4541
Szerintem azt az eladót jól meg kellene ruházni, mert kicsit gyanús!
Előzmény: Laja73 (4540)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4540
mégegy szomorú történet, apuka-anyuka, kisgyerek vesznek egy 6 hónapos thaliát, részletre (kb. 2 milla hitel)
els? szervíznél kiderül, az autó a B oszlopnál végig hegesztve, 2 másikból csináltak egyet
rend?rség, ügyvéd. eladóval megbeszélve, hogy másnap kocsi vissza, pénz vissza. reggelre kocsi ellopva.
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4539
sosem tudod meg, mennek ott a nagy okosságok
velem is aláirattak egy papírt, hogy miket vettem át, de túl sokáig nem olvasgathattam, azt azért kiszúrtam, hogy pld. egy CD-tárat mintha belecsempésztek volna...
Előzmény: boszi70 (4538)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4538
Nekem is ez volt ez első, hogy kigyulladt a környezetvédelmi lámpa, és a szmg is rögzizette a lambda szonda hibát, de nem cseréltek, hanem javították. Egyébként érdekes, hogy a szegedi szervízben belenéztek a számítógépes nyilvántartásba, és ott csak az indexkar csere van beírva. Bár diplomatikusan hozzátették, hogy egyéb csere nincs regisztrálva, ami úgye lehet, hogy csak nem regisztrálták, akkor viszont hogy számolják el a garanciális cserét?
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4537
nekem más volt a baj, kigyulladt a környezetvédelmi-ellen?rz? lámpám, aztán 3 próbálkozás után kicserélték a ludast, a lambdaszondát - de úgy t?nik, megoldották
Előzmény: boszi70 (4536)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4536
Szia Laja!
Ha már itt vagy személyesen megkérdezem, mert próbáltam megkeresni a korábbi hozzászólásaid között (nem sikerül!), hogy nálad mi volt a gond a kocsival. Talán neked is ezt az alkatrész cserélték? Hasonlóak voltak a tünetek? Reménykedhetek, hogy nem jön elő újra?
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4535
te tudod jól, tán a kilowattal keverték
Előzmény: boszi70 (4533)
iMre Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4534
Van az 1,4/8v motor ami 75LE=55kW. Es van az 1,4/16v motor ami 98LE=72kW.
A szerviz papiron biztos rosszul tuntettek fel a mertekegyseget.
Előzmény: boszi70 (4533)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4533
Egy női kérdés.
Most akkor az 1.4/8V milyen lóerővel létezik? Mert én úgy tudtam, hogy 75 LE, és 98 LE. Most nézem a szerviz papirt és azt irták rá, hogy 55 LE, pedig én úgy tudtam, hogy az enyém 75LE, és a katalógusban sem találtam 55LE típust.

Köszi

boszi70 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4532
A 2 év garanciát szerintem is márc.eleje óta lehet kérni, mivel én febr.27-én vettem, és csak 1 éves a garanciám. A + 2 év garancia szerintem csak annak éri meg aki biztosan nem hajt bele 100e km az első két év alatt, mert ugye ez is kitétel, hogy 2+2 év, vagy 100e km. Jól meg kell gondolni mivel előre kell dönteni.

Ui: Az autóm még mindig megy!

Előzmény: tefi (4523)
Alexfux Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4531
Az 1.5-ösökben nincs intercooler az értékesítők szerint. Az i valóban kék színű. :-)
Mindenesetre a blokk és a hengerfejek, a tőmítések stb. ugyanazok, tehát a 65-ös motort max. 80 LE-ig fel lehet húzni, anélkül, hogy a fent felsorolt eszközökhöz hozzá kellene nyúlni.
Előzmény: kukucs33 (4529)
iMre Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4530
Ma pakkolok vissza mindent a nagy beazas utan (aki nem olvasta hozzaszolasomat, a riaszto egyik motorterbe vezeto kabele mellet nem szigeteltek el a lyukat es a sofor ules ele bejott egy veder viz).
Aranylag egyszeruen ki lehetett venni a padlokarpitot, es az alatta levo szivacsot: ket elso ules problema nelkul kijon - 4-4 csavar tartja, be kell bujni az auto ala-. A karpit 7 helyen, muanyag gombakkal van a padlohoz rogzitve; nem volt szukseges oldalt a takaroleceket lepattintani, ki lehet huzni alola a szonyeget. Majd beszamolok milyen visszatenni.
Figyelem: a padlokarpit alatt, az elso ulesek elott van egy 2cm vastag szivacs hang/hoszigeteles celjabol. Olyan anyagbol van, hogy csak 5 nap alatt szaradt ki a 70 fokos futotesten a szobaban. Kovetkeztetes: ha valami befolyt, beomlott, beazott (telen raolvadt a sok ho) ne varjatok, hogy magatol kiszaradjon ... sosem fog. Olyan mint a reklamozott tisztasagi betetek, besziv mindent de magatol egy csepp sem jon ki.
kukucs33 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4529
Meg egy intercooler...
valamint kék színű az "i" a dCi feliratban, az ajtón :))
Előzmény: Alexfux (4526)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4528
kérdés, hogy valóban ugyanez? az ördög a részletekben bújik meg:)
Előzmény: zsuga666 (4516)
iMre Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4527
Nalam csak a bal tukron ures a lyuk, jobb oldalon kilog a homero szenzora.
Előzmény: tefi (4523)
Alexfux Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4526
Megkérdeztem a Renault Délpest egyik értékesítőjét, aki szerint a 65 és 80 LE-s dCi motorok között CSAK az elektronika a különbség.
Alexfux Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4525
Még mindig tuning.

A ketyerét Győrben a WRC 2007 Kft. (06-36-519-164)forgalmazza. Az ára 185 000 +Áfa. Egy hétre kaució ellenében beszerelik és ki lehet próbálni. Ha nem tetszik, akkor eszköz-pénz visszacsere.
A gyártó egy osztrák cég. További infok itt: http://www.pbox-motortuning.com/.
A katalógusban csak Clio volt az 1.5-ös dCi és 1.9 dTi motorokkal. Visszahív a győri cég vezetője és akkor megkérdezem tőle a Thalia-t.

Előzmény: Alexfux (4524)
Alexfux Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4524
Zsuga féle diesel tuninghoz. A cikk, amit Zsuga barátunk említ, eléggé semmilyen infot szolgáltat arról, hogy gogyan éri el a szerkezet a teljesítmény növekedést. Csak a hatásáról regélnek szuperlativuszokban.
Szerintem, ha más bajt nem csinál, a mi kis dízelünkbe be lehet rakni a ketyerét, mert véleményem szerint csak a vezérlésben és a turbóban különbözik a 80 LE-s a 65 LE-stől, ezért valszeg bírja a "hardver" a plussz terhelést
tefi Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4523
Pferco !

Megnéztem a tükröket -az enyémen is van lyuk mind a kettőn, gumidugó nincs bennük, de szvsz nem is volt, mert az első mosásnál megakadt a kezem benne és akkor már láttam a lyukat.

Circum !

Valamikor az év eleje óta adják a 2 év garit. Én március közepén rendeltem + és már 2 év garival jött.
A szervizben mondták,hogy a szeptember óta megrendelt autókra lehet a +2 év garit kérni 100.000 Ft-ért a kocsi 6 hónapos koráig - aki sokat megy annak lehet hogy megéri.

circum Creative Commons License 2003.11.04 0 0 4522
Hali!

Nekem is most kezdte a jobb ajtó. Szerintem a kárpit csinálja, de még nem volt annyira zavaró, hogy komolyabban megnézzem. :-))

A hibás kocsikkal kapcsolatban, jó lenne tudni, hogy más kocsiknál ez milyen gyakori, és akkor lenne összehasonlítási alap. Ezen a fórumon megfordul mondjuk 30-40 ember, abból kettőnek _nagyon_ sok baja van, és majd' mindenkinek békésen ciripel. :) Milyen lehet ez az arány más kocsiknál?

Más: mióta lehet 2 év garival kapni a kocsit? Tényleg idegesítő (irigykedést ébreszt), hogy ennyit számít, hogy mikor veszi az ember az autóját... :-/

Előzmény: pferco (4520)
FIFTY Creative Commons License 2003.11.03 0 0 4521
Hi pferco!

A lukacskáról nincs infóm, viszont ma szándékomon kívül leteszteltem, hogy hátracsuklik-e a tükör, ha balf... a sofőr. Nos, a garázsajtó tokján megakadva (betolatás közben)lazán átfordult; majd -miután kedvemre sápadoztam egy darabig - egy mozdulattal visszaállt a helyére. KÖSSZ René; ez jól esett!!

Nekem is volt vibrátor a jobboldali ajtómban; de a minap autótakarítás közben a körmömalá kaptam egy hanyagúl odavetett hármashorgot; s ennek eltávolítása megszünteté a neszezést.

Üdv a gyógyuló maródiaknak (Boszi; Über...)!

Előzmény: pferco (4520)
pferco Creative Commons License 2003.11.03 0 0 4520
hali mindenki!

megtennétek, hogy megnézitek a tükreitek (külső:) alján nektek is van-e egy-egy lyukacska? én úgy emlékeztem, hogy ugyan ott volt régen is, de egy gumidugó betömte azt, lehet, hogy kiesett a tükörsíma pesti aszfaltok túl sima volta miatt?

másik: a jobb oldali ajtómba beköltözött egy virátor:) bizonyos rezgősebb fordulatszámokon qrvára berezonál, nagyon idegesítő. nektek volt ilyen?

ferco

nádithalicska Creative Commons License 2003.11.03 0 0 4519
Szia Boszi70!
Örülök hogy sikerül kilábalnod a thali bosszantó hibájából!
A véleményem nem a kétkedés hangja,inkább az elbizonytalanodásé volt.Én is tisztában vagyok vele hogy kis pénz...stb.Egyébként a próbaút is arról győzött meg hogy nem olyan gyenge kocsi mint amilyennek egy két BMW-be született tesztújságírónak magát kinevező állított be.
Előzmény: boszi70 (4518)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.03 0 0 4518
Sziasztok!
A kocsi még kb.40 km után is megy. Ez már tényleg biztató. Ha tényleg ez volt a gond, hihetetlen, hogy miért kellet ehhez 4 hónap, és nem tudom mennyi szervizbe járás.De nem akarom elkiabálni.

Kételkedőknek üzenem:
Ne aggódjanak, korábban is írtam, hogy van egy normális meghibásodási %, de ettől még mindig azt mondom, hogy az árához képest jó autó. Biztos van jobb is, de ahhoz mélyebbre kell nyúlni a zsebbe. És elnézéseteket kérem, nem volt szándékomba senkit elriasztani a márkától

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!