Jaj nekem! A vonalkód olvasóval 1800 körüli összeget dörgöltek be a gépbe, és egy fekete (sötétszürke) hosszúnyakú flakont rázogatott az ipse a kocsim mellet.
hello!
Koszonom a felvilágositást(TUZI, ESF)tudom rondán néz ki a sárvédogumi az autón,de különösen a hátsó lökháritón is ronda a sár.Még egy kérdés hol van a központi számitógép,laikus vagyok,eddig csak keleti autóim voltak.Nagyon megvagyok elégedve az autóval,kissé megrémitenek ezek a hibák amit itt tárgyaltok.Nekem eddig a B oszlopnál nagyobb sebességnél jelentkezö szélzaj zavar.
Akkor, még laikusabb voltam, de a következők maradtak meg bennem, vmi elrepedt, fúrásról, meg heggesztésről volt szó, de ezt is csak egymás közt beszélték.
Bocsi...tényleg az. A lambda szondát meg 2000 km-nél csak javították, szerinted ilyenkor ez helyes, garanciális időn belül alkatrészt javítani? Miért nem cserélik ki?
Pontosan, söt a cseredarabot el kell tenni, évvégén jön az ellenörzés a Renault Hungáriától és szigorúan átnézik - ezek alapján fizeti ki az alkatrészt és a munkadíjat a Reanult.
Amivel kapcsolatban kétsége merül fel a Renault-nak, azt elviszik és saját maguk ellenörzik - de ez csak magasabb költségeknél szokásos: pl. szervokormány!
Egyébként már nem a Renault-nál vagyok, átnyergeltem a Mercedes-hez!
Szerintem neked ez megbocsájtható, tekintettel szakmai múltadra.
Apropó szakma. Te mint szakmabeli(renault szervízvezető), hogy működnek a garanciális alkatrész cserék, mert az a gyanúm, hogy nem cserélték ki nálam azt amire azt mondák, hogy ki van cserélve. Szerintem ezeket a cseréket jól le kell adminisztrálni is.
KISPIPI !
Ne gyűrd magad. "gumiportal.hu" főmenüjének bal alján kattints a "hasznos tudnivalók"-ra. Ezen belül, legalul található a "gumiabroncsok tárolása". Ja! Ne függesszük, állítva tároljuk.
Az enyémen nem néz ki bután >:| - igaz én magam tettem fel :), és miután elsőre tényleg kicsit ferde volt, megigazítottam. Gondolom a "szakszerviz" e második fázist hanyagolja.