Jaj nekem! A vonalkód olvasóval 1800 körüli összeget dörgöltek be a gépbe, és egy fekete (sötétszürke) hosszúnyakú flakont rázogatott az ipse a kocsim mellet.
hello!
Koszonom a felvilágositást(TUZI, ESF)tudom rondán néz ki a sárvédogumi az autón,de különösen a hátsó lökháritón is ronda a sár.Még egy kérdés hol van a központi számitógép,laikus vagyok,eddig csak keleti autóim voltak.Nagyon megvagyok elégedve az autóval,kissé megrémitenek ezek a hibák amit itt tárgyaltok.Nekem eddig a B oszlopnál nagyobb sebességnél jelentkezö szélzaj zavar.
Akkor, még laikusabb voltam, de a következők maradtak meg bennem, vmi elrepedt, fúrásról, meg heggesztésről volt szó, de ezt is csak egymás közt beszélték.
Bocsi...tényleg az. A lambda szondát meg 2000 km-nél csak javították, szerinted ilyenkor ez helyes, garanciális időn belül alkatrészt javítani? Miért nem cserélik ki?
Pontosan, söt a cseredarabot el kell tenni, évvégén jön az ellenörzés a Renault Hungáriától és szigorúan átnézik - ezek alapján fizeti ki az alkatrészt és a munkadíjat a Reanult.
Amivel kapcsolatban kétsége merül fel a Renault-nak, azt elviszik és saját maguk ellenörzik - de ez csak magasabb költségeknél szokásos: pl. szervokormány!
Egyébként már nem a Renault-nál vagyok, átnyergeltem a Mercedes-hez!
Szerintem neked ez megbocsájtható, tekintettel szakmai múltadra.
Apropó szakma. Te mint szakmabeli(renault szervízvezető), hogy működnek a garanciális alkatrész cserék, mert az a gyanúm, hogy nem cserélték ki nálam azt amire azt mondák, hogy ki van cserélve. Szerintem ezeket a cseréket jól le kell adminisztrálni is.
KISPIPI !
Ne gyűrd magad. "gumiportal.hu" főmenüjének bal alján kattints a "hasznos tudnivalók"-ra. Ezen belül, legalul található a "gumiabroncsok tárolása". Ja! Ne függesszük, állítva tároljuk.
Az enyémen nem néz ki bután >:| - igaz én magam tettem fel :), és miután elsőre tényleg kicsit ferde volt, megigazítottam. Gondolom a "szakszerviz" e második fázist hanyagolja.
Az "olajos" topic-ban találtam a következő megállapításra, mely igen hasznos lehet a hidegindításnál.
"A purolator szürő ugyanolyan szürő mint a többi,csak sokkal jobb minőségü,ill.a visszacsapószelepe szinte kivétel nélkül 100%-osan zár.
Tehát,nem engedi le az olajat hosszabb állás után sem a kenési helyekről,igy szinte már az inditás pillanatában lesz olajnyomásod,és nem fognak csattogni a hidrotőkéid.
Ezt több éves tapasztalat,és több próbálkozás után mondom,hogy a Purolator szürőknek a legjobb a visszacsapószelepe.
Az ára viszont elég olcsó(pl.VW 1.2k).
Egyébbként a Meteornál tudod a leghamarabb beszerezni(meteor.hu),de az álltalánosabb tipusokhoz a Tescoban is találsz."
Lehet hogy átvert a kutas, hallottam már ilyen köcsögökről!:( Milyen színű volt a doboz és mennyiért adta? Tescoban vettem a szürke Wyns-t
899 HUF-ért.
Sziasztok!
Mit tudtok arról, hogy a leszerelt nyári gumit milyen szerrel érdemes lekezelni, mielőtt polcra tesszük? Annyit tudok, hohy ha felnivel tároljuk, akkor fektetve kell tárolni, ha felni nélkül, akkor függesztve. De én azt hiszem valami szerrel be szokták kenni...
Úgyegyébként, amit rönyóéknál hátsó gumiként próbáltak rám sózni, olyan idiótán festett (elállt), hogy nem kértem belőle. Később bevallották, hogy minden Thalicskán ilyen bután néz ki.
A lambdaszonda a kipufogógázban lévő oxigén mennyiségét méri. Jeleket a központi számítógépnek küldi. A számítógép ez és még sok egyéb (levegő hőmérséklet, vákuum, stb.) érték alapján szabályozza az üzemanyag mennyiségét, illetve gyújtás időpontja meg a fenese tudja mit még.
Üdv!!
Kb. egy hete restelkedem; mivel az általad említett adalékra engem is rádumáltak. Én sajnos semmi hatást nem fedeztem fel; lehet hogy egy üres flakont lobogtatott messziről a kutas.
Más: ma volt egy éves a kicsike, le se merem írni -22.000 km gond nélkül- remélem holnaptól sem változik a trend!