Az autó itthon van, a nyugtatóimat nem fizeti a Renault :(
Eladással kapcsolatban semmi info. A bank tudna főleg segíteni, de ahhoz személyesen kell bemenni. (Nekem a Renault Credit olyan segítőkész volt, hogy inkább felkötném magam, mint hogy infot kérjek tőlük még egyszer.)
Közben felhívott a szervízvezető. Intézkednek.
Úgyhogy én elkezdem szemezgetni a Toyota Corolla és a Saab fórumot... Meg személyesen mehetek be a Renault Credithez... Tudom, pesszimista vagyok és negatívan állok a dologhoz, de legalább csak kellemes meglepetés érhet :)
OFF: bemegyek a kereskedésbe, ahol vettem. Az értékesítő meglát:
- Jó napot! Még egy Renault-t szeretne?
Na nekem ezen a ponton ledobta az agyam az ékszíjat... Csak annyit tudtam reagálni rá: semmiképpen...
(bocs, hosszú voltam)
Szia!
Az autód még mindig a szervízben van? Ha eladásról tudsz vmit, én is szívesen venném az infót, bár én számoltam, ha most kiszállnék kb 0-án lennék, és akkor nem lenne tőke az új befizetéséhez, tehát a helyzet reménytelen. Nem is tudom, hogy egy lízinges autóból a lízing lejárta előtti eladásból ki lehet-e jönni jól. Ha igen, mikor érdemes?
Bár engem most ez a műszaki szakértő némiképp megnyugtatott, hogy leszámítva ezt a "kis" hibát az autó jó, remélem még kihúzza egy pár évig. Sajnos ilyen helyzetben el kell fogadni a ezt a kényszert.
Köszönöm, egyelőre megvárom, hogy a szervízvezető felhívjon. Talán hat rájuk, hogy közöltem az eladási terveimet. DAS ügyben: Megnéztem az áraikat, negyedévre 11e körül van (2 söfőr, 1 szgk, 1 tgk (3,5t)).
Szóval ennyiért akár még meg is érné.
Boszi, Uberalles !
D.A.S. Rt. Infó vonal: 06 1 486-3600. info@das.hu
Hívjátok fel őket, hogy mit tanácsolnak és elvállalják-e a képviseleteteket. Boszi, Neked azt tanácsolom, hogy először szép kedvesen kérdezz rá, hogy hajlandóak e megtéríteni a szakértő költségét, ha nem lehet pert kilátásba helyezni. Ha ez sem műkszik, fizess, majd uszítsd rájuk a D.A.S.-t.De jó ötletnek tűnik rátelefonálni az AUTOKLUB jogsegély szolgálatára, ahol szívesen és ingyen adnak tanácsot, hogy miként járj el. Kérdés; a szagértő meg tudta e állapítani, hogy cserélték e a szondát ? Ha nem és tudták, hogy ez a hiba, az jó tárgyalási alapnak tűnik.
Meg van a független műszaki szakvélemény. Hát persze, hogy lamdba-szonda a hibás. Remélem hétfőn komolyan veszik, és ez irányban javítanak, bár mivel már volt vele gond remélem most már kicserélik végre. Ja, egyébként van-e reményem, hogy a műszaki véleményért kifizetett 10.500 ft-ot behajthatom-e a Renault-on?
Jaj nekem! A vonalkód olvasóval 1800 körüli összeget dörgöltek be a gépbe, és egy fekete (sötétszürke) hosszúnyakú flakont rázogatott az ipse a kocsim mellet.
hello!
Koszonom a felvilágositást(TUZI, ESF)tudom rondán néz ki a sárvédogumi az autón,de különösen a hátsó lökháritón is ronda a sár.Még egy kérdés hol van a központi számitógép,laikus vagyok,eddig csak keleti autóim voltak.Nagyon megvagyok elégedve az autóval,kissé megrémitenek ezek a hibák amit itt tárgyaltok.Nekem eddig a B oszlopnál nagyobb sebességnél jelentkezö szélzaj zavar.
Akkor, még laikusabb voltam, de a következők maradtak meg bennem, vmi elrepedt, fúrásról, meg heggesztésről volt szó, de ezt is csak egymás közt beszélték.
Bocsi...tényleg az. A lambda szondát meg 2000 km-nél csak javították, szerinted ilyenkor ez helyes, garanciális időn belül alkatrészt javítani? Miért nem cserélik ki?
Pontosan, söt a cseredarabot el kell tenni, évvégén jön az ellenörzés a Renault Hungáriától és szigorúan átnézik - ezek alapján fizeti ki az alkatrészt és a munkadíjat a Reanult.
Amivel kapcsolatban kétsége merül fel a Renault-nak, azt elviszik és saját maguk ellenörzik - de ez csak magasabb költségeknél szokásos: pl. szervokormány!
Egyébként már nem a Renault-nál vagyok, átnyergeltem a Mercedes-hez!
Szerintem neked ez megbocsájtható, tekintettel szakmai múltadra.
Apropó szakma. Te mint szakmabeli(renault szervízvezető), hogy működnek a garanciális alkatrész cserék, mert az a gyanúm, hogy nem cserélték ki nálam azt amire azt mondák, hogy ki van cserélve. Szerintem ezeket a cseréket jól le kell adminisztrálni is.
KISPIPI !
Ne gyűrd magad. "gumiportal.hu" főmenüjének bal alján kattints a "hasznos tudnivalók"-ra. Ezen belül, legalul található a "gumiabroncsok tárolása". Ja! Ne függesszük, állítva tároljuk.
Az enyémen nem néz ki bután >:| - igaz én magam tettem fel :), és miután elsőre tényleg kicsit ferde volt, megigazítottam. Gondolom a "szakszerviz" e második fázist hanyagolja.
Az "olajos" topic-ban találtam a következő megállapításra, mely igen hasznos lehet a hidegindításnál.
"A purolator szürő ugyanolyan szürő mint a többi,csak sokkal jobb minőségü,ill.a visszacsapószelepe szinte kivétel nélkül 100%-osan zár.
Tehát,nem engedi le az olajat hosszabb állás után sem a kenési helyekről,igy szinte már az inditás pillanatában lesz olajnyomásod,és nem fognak csattogni a hidrotőkéid.
Ezt több éves tapasztalat,és több próbálkozás után mondom,hogy a Purolator szürőknek a legjobb a visszacsapószelepe.
Az ára viszont elég olcsó(pl.VW 1.2k).
Egyébbként a Meteornál tudod a leghamarabb beszerezni(meteor.hu),de az álltalánosabb tipusokhoz a Tescoban is találsz."
Lehet hogy átvert a kutas, hallottam már ilyen köcsögökről!:( Milyen színű volt a doboz és mennyiért adta? Tescoban vettem a szürke Wyns-t
899 HUF-ért.
Sziasztok!
Mit tudtok arról, hogy a leszerelt nyári gumit milyen szerrel érdemes lekezelni, mielőtt polcra tesszük? Annyit tudok, hohy ha felnivel tároljuk, akkor fektetve kell tárolni, ha felni nélkül, akkor függesztve. De én azt hiszem valami szerrel be szokták kenni...