Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pferco Creative Commons License 2003.11.08 0 0 4607
szvsz a garanciád még él mert ha a hibajelenséget még a lejárat előtt bejelentetted akkor a gari arra a hibára vonatokozik amíg meg nem javítják,

ha meg úgy vitted ki azóta tőlük, hogy megjavították, akkor pedig a saját szerelésükre kell garanciát vállalniuk.

ferco

Előzmény: diesel_uberalles (4604)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 4606
Köszönöm én is, hogy ennyire együttérzőek vagytok. Természetesen mindenféle fórumon való részvételemre számíthattok. Egyébként a levelet a Renault Hugáriának már megírtam, de meg akarom várni a hétfői szervízt, a hozzáállásuktól teszem függővé,hogy elküldöm-e, de ha megy vmi közös dolog, egyértelmű, hogy aláírom.
Egyébként a legbosszantóbb az egészben, hogy én is azt vettem észre, hogy nem igazán értenek a kocsikhoz a márkaszervízben. Csak a számítógépnek hisznek, a szemüknek nem. Engem azon kívül, hogy már nem érzem a kocsit biztonságosnak, mert állandóan attól rettegek, megint mikor áll le menet közben, ez akasztott ki legjobban. Sajnos én is azon gondolkozom, ha meg tudjuk oldani, minél előbb lecserélem - de nem Renault-ra! Pedig korábban már volt Scenic-ünk, és azt nagyon szerettem.
Előzmény: attila.huszar (4603)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.08 0 0 4605
Amúgy a helyzet javul: már 5,6-ra sikerült leszorítani a fogyasztást. (Mindig ugyanannál az ÖMV kútnál tankolok...)
Mindenesetre jó hétvégét mindenkinek, műszaki hibás traffipaxokat és száraz aszfaltot :)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4604
Szia Attila!

Maga az ötlet nem lenne rossz. Én benne vagyok, írjuk meg. Veszíteni nem lehet vele. Kiváncsi leszek arra, hogy mit reagálnak...
Mondjuk az én esetemben okt. 31. óta nem garanciális az autó... (Ergo ha máshova viszem, az súlyos összegeket jelent...) Most egyelőre várom a csodát. De ha egy héten belül érdemi változás nem történik (=nem javítják meg az autót és továbbra is hülyének néznek), akkor még az idén le akarom zavarni a cserét. Szeretem és tisztelem az autómat, de vallom, hogy az autó legyen alárendelve nekem és ne fordítva... :(

Előzmény: attila.huszar (4603)
attila.huszar Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4603
Ja és még valami Boszinak és Diesel_uberalles-nek.
Szerintem korai még azon gondolkodni, hogy hogyan lehetne megszabadulni az eddig nagy becsben tartott új autótól. Én tíz évig voltam egy szórakoztató elektronikai szervíz vezetője. Számtalan esetben találkoztam teljesen elkeseredett ügyfelekkel, akiknek már a tizedik szervízt járta meg a készüléke és még mindíg ugyanaz volt a hibája. Miután nekünk sikerült megjavítani a cuccot utána évekig semmi probléma nem volt a készülékkel és a tulaj boldog volt, hogy megtalált minket. Azt akarom ezzel mondani,hogy csodák nincsenek, több ezer Thalia fut az utakon hibamentesen, ebben a fórumban is csak ti ketten "fogtátok ki". De mit is jelent ez tulajdonképpen? Az autó meghibásodott és az eddig Ladákat javító 22 éves pályakezdő, akit az alacsony jövedelemigénye miatt alkalmaznak nem tudja megjavítani a hibát. Tehát szerintem nem az autóból kellene "jól kiszállni" hanem meg kellene találni azt a szervízt és azt a szakembert, aki képes megjavítani a problémásabb hibákat is. Egy nagyon jól eltalált motor az 1.4 16V. Évekig jártam egy Megan-nal, amibe ilyen motor volt.
Szerintem ne adjátok fel! Keressétek meg a megfelelő szakembert!
attila.huszar Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4602
Sziasztok Márkatársak!

Nem nagyon van időm írni, de gyakran olvasom a fórumot. Többek között ez a fórum győzött meg arról, hogy érdemes Thaliat venni. Az enyém most 2 hónapos és mielőtt vettem, csupa jót írtatok itt az autóról. Azóta viszont Boszi történeteit úgy olvasom, mint ahogy más a Barátok közt sorozatot nézi, csak az a helyzet, hogy ebben a történetben idáig csak ritkán voltak jó részek. Az nem semmi, hogy a még garanciális autóról úgy kell gondolkodnod, hogy reméled kihúzza még egy darabig.
Ezt meg kell tudni oldanunk valahogyan. Én egyébként már írtam a Reanult Hun.-nak, mikor kigyulladt egy Thalia az út szélén. Kértem, hogy kommentálják a hírt. Akkor kaptam választ tőlük.
Továbbá engem felhívtak az eladást követő héten, hogy mennyire vagyok megelégedve a vásárlás körülményeivel, az autóval, tehát úgy gondolom, hogy törődnek a minőségbiztosítással, csak nem jut el hozzájuk az info az ilyen rémtörténetekről. Én azt javaslom, hogy írjunk a Renault ügyfélszolgálatra és hívjuk fel a figyelmüket a fórumunkra és Boszi valamint Diesel_uberalles történetére. Lehetne egy kis email-es aláírásgyűjtést szervezni, majd az egész anyagot elküldeni nekik és felhívni a figyelmüket, hogy nem csak addig kell tiszteletben tartani a vevőt, ameddig kifzeti az autót, hanem utána is, valamint nem ártana körmére nézni a márkaszervízeiknek. Szerintem erre kell hogy lépjenek valamit.

Vélemény?

boszi70 Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4601
Hosszúság megbocsájtva, mivel a fórum leghosszabb leveleit szerintem én írom, nem tehetek róla nő vagyok (vagy van itt más nő is?).
Hát tényleg vevő orientáltak ezek a márkakereskedők, addig jó vagy amíg vevő vagy, ha már csak a márka használója akkor... lehetne mesélni. Látom a csere márkánál már döntöttél, én is ezen a véleményen vagyok, mit mondjak sírva adtam vissza a Corollát.
Előzmény: diesel_uberalles (4600)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4600
Szia Boszi!

Az autó itthon van, a nyugtatóimat nem fizeti a Renault :(
Eladással kapcsolatban semmi info. A bank tudna főleg segíteni, de ahhoz személyesen kell bemenni. (Nekem a Renault Credit olyan segítőkész volt, hogy inkább felkötném magam, mint hogy infot kérjek tőlük még egyszer.)

Közben felhívott a szervízvezető. Intézkednek.
Úgyhogy én elkezdem szemezgetni a Toyota Corolla és a Saab fórumot... Meg személyesen mehetek be a Renault Credithez... Tudom, pesszimista vagyok és negatívan állok a dologhoz, de legalább csak kellemes meglepetés érhet :)

OFF: bemegyek a kereskedésbe, ahol vettem. Az értékesítő meglát:
- Jó napot! Még egy Renault-t szeretne?
Na nekem ezen a ponton ledobta az agyam az ékszíjat... Csak annyit tudtam reagálni rá: semmiképpen...
(bocs, hosszú voltam)

Előzmény: boszi70 (4599)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4599
Szia!
Az autód még mindig a szervízben van? Ha eladásról tudsz vmit, én is szívesen venném az infót, bár én számoltam, ha most kiszállnék kb 0-án lennék, és akkor nem lenne tőke az új befizetéséhez, tehát a helyzet reménytelen. Nem is tudom, hogy egy lízinges autóból a lízing lejárta előtti eladásból ki lehet-e jönni jól. Ha igen, mikor érdemes?
Bár engem most ez a műszaki szakértő némiképp megnyugtatott, hogy leszámítva ezt a "kis" hibát az autó jó, remélem még kihúzza egy pár évig. Sajnos ilyen helyzetben el kell fogadni a ezt a kényszert.
Előzmény: diesel_uberalles (4596)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4598
Szia Zsuga!

Köszönöm, egyelőre megvárom, hogy a szervízvezető felhívjon. Talán hat rájuk, hogy közöltem az eladási terveimet. DAS ügyben: Megnéztem az áraikat, negyedévre 11e körül van (2 söfőr, 1 szgk, 1 tgk (3,5t)).
Szóval ennyiért akár még meg is érné.

Előzmény: zsuga666 (4597)
zsuga666 Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4597
Boszi, Uberalles !
D.A.S. Rt. Infó vonal: 06 1 486-3600. info@das.hu
Hívjátok fel őket, hogy mit tanácsolnak és elvállalják-e a képviseleteteket. Boszi, Neked azt tanácsolom, hogy először szép kedvesen kérdezz rá, hogy hajlandóak e megtéríteni a szakértő költségét, ha nem lehet pert kilátásba helyezni. Ha ez sem műkszik, fizess, majd uszítsd rájuk a D.A.S.-t.De jó ötletnek tűnik rátelefonálni az AUTOKLUB jogsegély szolgálatára, ahol szívesen és ingyen adnak tanácsot, hogy miként járj el. Kérdés; a szagértő meg tudta e állapítani, hogy cserélték e a szondát ? Ha nem és tudták, hogy ez a hiba, az jó tárgyalási alapnak tűnik.
Előzmény: boszi70 (4594)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4596
Sziasztok!

Ma megyek a kereskedésbe és megkérdezem, hogy miként tudnék kiszállni az autóból némi nyereséggel. A szervíz a mai napig nem hívott vissza... :(

ESF Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4595
Látod, erröl fogalmam sincs!
De az én véleményem szerint igen!
Előzmény: boszi70 (4594)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.07 0 0 4594
Meg van a független műszaki szakvélemény. Hát persze, hogy lamdba-szonda a hibás. Remélem hétfőn komolyan veszik, és ez irányban javítanak, bár mivel már volt vele gond remélem most már kicserélik végre. Ja, egyébként van-e reményem, hogy a műszaki véleményért kifizetett 10.500 ft-ot behajthatom-e a Renault-on?
Előzmény: ESF (4590)
TUZI Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4593
Üdv. 1 Méganos

Passz. Nekem a jobb első sárvédőn van.

Előzmény: aplad (4591)
FIFTY Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4592
Üdv kisvarázsló!

Jaj nekem! A vonalkód olvasóval 1800 körüli összeget dörgöltek be a gépbe, és egy fekete (sötétszürke) hosszúnyakú flakont rázogatott az ipse a kocsim mellet.

TANULSÁG: CSINÁLD MAGAD MOZGALOM !!

Előzmény: harrypoti (4572)
aplad Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4591
hello!
Koszonom a felvilágositást(TUZI, ESF)tudom rondán néz ki a sárvédogumi az autón,de különösen a hátsó lökháritón is ronda a sár.Még egy kérdés hol van a központi számitógép,laikus vagyok,eddig csak keleti autóim voltak.Nagyon megvagyok elégedve az autóval,kissé megrémitenek ezek a hibák amit itt tárgyaltok.Nekem eddig a B oszlopnál nagyobb sebességnél jelentkezö szélzaj zavar.
ESF Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4590
A Lambda-szonda a kipufogócsöben van a katalizátor elött!
Előzmény: boszi70 (4589)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4589
?
Előzmény: ESF (4588)
ESF Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4588
Akkor lehet, hogy a kipufogócsö repedt el, de az ennyi kilomérternél csak úgy magától nem szokott - tehát észrevetted volna!
Előzmény: boszi70 (4587)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4587
Akkor, még laikusabb voltam, de a következők maradtak meg bennem, vmi elrepedt, fúrásról, meg heggesztésről volt szó, de ezt is csak egymás közt beszélték.
Előzmény: ESF (4586)
ESF Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4586
Javították?
Csak arra lennék kíváncsi, hogyan lehet Lambda-szondát javítani - kivéve, ha csak vezetékszakadásról van szó...
Előzmény: boszi70 (4585)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4585
Bocsi...tényleg az. A lambda szondát meg 2000 km-nél csak javították, szerinted ilyenkor ez helyes, garanciális időn belül alkatrészt javítani? Miért nem cserélik ki?
Előzmény: ESF (4584)
ESF Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4584
FHP-jeladó - szerintem...

Na most, ha ezeket nem cserélik ki a hibás müködés jelentkezése után, akkor a probléma, probléma marad...

Előzmény: boszi70 (4583)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4583
Lambda szonda, FPL(?) jeladó, forgókapcsoló(alias tücsök), indexkar, és az a bizonyos a-c relé
Előzmény: ESF (4581)
KISPIPI Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4582
Köszi! Megtaláltam...
Előzmény: zsuga666 (4578)
ESF Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4581
Pontosan, söt a cseredarabot el kell tenni, évvégén jön az ellenörzés a Renault Hungáriától és szigorúan átnézik - ezek alapján fizeti ki az alkatrészt és a munkadíjat a Reanult.
Amivel kapcsolatban kétsége merül fel a Renault-nak, azt elviszik és saját maguk ellenörzik - de ez csak magasabb költségeknél szokásos: pl. szervokormány!

Egyébként már nem a Renault-nál vagyok, átnyergeltem a Mercedes-hez!

Nálad milyen alkatrészröl lenne szó?

Előzmény: boszi70 (4580)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4580
Szerintem neked ez megbocsájtható, tekintettel szakmai múltadra.
Apropó szakma. Te mint szakmabeli(renault szervízvezető), hogy működnek a garanciális alkatrész cserék, mert az a gyanúm, hogy nem cserélték ki nálam azt amire azt mondák, hogy ki van cserélve. Szerintem ezeket a cseréket jól le kell adminisztrálni is.
Előzmény: ESF (4579)
ESF Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4579
:) értem a célzást - bár nem hiszem, hogy a gépjármütechnikából valamit ne értenék meg, bárhogy is legyen megfogalmazva!
Előzmény: zsuga666 (4577)
zsuga666 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4578

KISPIPI !
Ne gyűrd magad. "gumiportal.hu" főmenüjének bal alján kattints a "hasznos tudnivalók"-ra. Ezen belül, legalul található a "gumiabroncsok tárolása". Ja! Ne függesszük, állítva tároljuk.
Előzmény: KISPIPI (4571)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!