Hello márkatársak!
Kb.hány liter benzin lehet a tartályban amikor jelez a m?szerfalon a lámpa (1.4,8V).Egyszer 42,3 L.ment bele,szinte csordultig,aztán kb.41 teljesen beleengedett töltöfejjel.Átlagfogyasztásom 6,5 l.,a "klattyogás"hol van, hol nincs inkább hosszabb ut után jelentkezik.Pénteken mázlim volt, az elöttem menö auto hátsó fele ufofényt kapott,ez nekem jelzés volt a sebesség betartására,megmaradt a sörpénzem.
A tücsökcsere 0.5 óra. Miután minden +kezdett órát számolnak ez max ejn úr. A tehetségtelenségüket ne veled fizettessék +. Ha nem hiszik el, hogy ennyi, bármikor t'ok nekik mutatni olyan renyó szerelőt, aki ennyi idő alatt vigyorogva végrehajtja.
Miota beallt a hideg nalam is van Nyuszoges a sofor oldalan a B oszlop tetejen. Pont ott a fulem mellett. Kitapasztaltam, hogy ha a fole becsuszo tetokarpitot ujjal megnyomom akkor eltunik ... keszulok, hogy valami polifoam darabot benyomni kettojuk koze, hatha akkor csend lesz.
Hogy állsz fogyasztással, még mindig 6 lityi? Én átléptem a 3000-et, de nem csökkent nagyon:
42 950 6,5 ebből 400 km országút, kis forgalomnál, és 70 km autópálya (3700rpm) 950
42,5 497 8,6 full város, dugókkal 1447
41 504 8,1 full város, dugókkal + SzFehérvár oda-vissza 130-cal 1951
43 549 7,8 város, kevesebb dugó, végén egy 50km vidék (Párkány) 2500
41,5 520 8,0 csak város 3020
Korinak is kb ilyen lehet, viszont a Te Natid sem máshol készült, mint a miénk - talán mégiscsak lehet rajta állítani? A (relatíve) sok probléma mellett ez nyugodtan elképzelhető...
Sziasztok! Vettem 4 téli gumit /Barun/ felnivel, igy jobb a biztonság. A "C" oszlopon nálam is megrepedt egy kicsit a lakk. A szerviz szerint ez tipushiba, a Cliónál is jelentkezik. Mutatott is az ott parkoló autókból vagy hármat, az ilyen repedtsarkú szériákból. Azt mondta, hogy ez javitás után is visszatér, mert ott feszültség van az elemek között. Az Assistance vizsgálat megvolt. A repedést nem javitották. Kenjem be körömlakkal?.... Az én Natimnak más baja eddig nincs, most van 4780 km. benne, és nagyon szeretem.
köszönöm az ötletet, megkérdeztem őket. a probléma az, hogy nem elég súlyos a baj ahhoz, hogy adjanak csereautót. valami egetverő problémát kéne találni ahhoz, hogy megszervezzék. természetesen amint lesz, hozzák a csereautót :)
szóval legalább a kuplungnak rossznak kéne lennie, stb. :(
egy másik szervízben azt mondták, hogy megnézik és lehet garancia lejárta után méltányosságot kérni a Renault Hungáriától, hogy cseréljék ki ingyen...
(jó fej cég. ők adtak sz** autót és én könyörögjek...)
a talira nem tudok menni, szombat hajnalban egy hétre elutazom :( de 22-e után lehetne egy théli thalálka :) valaki vállalja, hogy megszervezi? :)
nyugtatlak, hogy amikor en osszecsuktam a Clio-mat es otthagytam a Renaultnal 3hetre javitani egy 7szamjegyu osszegert, nekem sem akartak adni meg egy csereautot sem. aszondtak ez nem garancialis javitas, csak napi 5eft-rt van, meg 30ft/km. mondtam kosz, mikor megyek napi 200km-t nagy biznisz... szoval mashol sem jobbak. tobbek kozott ezert sem lesz a kovetkezo autom Renault, a marhaszar hozzaallasuk miatt, pedig nemvagyok az az "okos ugyfel" tipus. halistennek az autoval semmi baj nincs.
Még vmi Diesel!
Ha a szerviz nem tud biztosítani csereautót az assistance szolgáltatását is igénybe veheted, ezt is a szerviznek kellene intézni. 2+2 napra jár maximum. Hívd fel öket(assistance), és mond el a problémád! Nekem is a 2.csereautót ők intézték - tudod Toyota.
Hát ez tényleg szőrnyű!!! Nekem legalább az utolsó három alkalommal adtak csereautót. Bár a mostani is egy Twingo volt (a fiam választására). Bementem a szevizbe, és kedvesen kérezték "Thaliat, vagy Twingot kér a hölgy?".Ilyen is van. Egyébként a hozzáállásukkal tényleg semmi baj.
Ma reggel visszacsere. Thalika megy (szerviz tanácsára kedveskednem kell neki!). Majd próbálom. Diagnózis: szervóban vmi csere, mert folyt az olaj, tűzvédelmi rendszerbe vmi csere,hátha ez okozta a leállást,lambda-szonda nem csere, műszaki vélemény ellenére szerintük OK.
Vigyázzatok magatokra, és egymásra!
Vasárnap ki megy a találkozóra? Én mennék, ha lesz ott vki!
Most először használok ilyen rendszert, ezért előre is elnézést kérek, ha valamit rosszul csinálok.
Már régebb óta olvasgatom a hozzászólásokat, sok hasznos információt szereztem, amit a garancia lejárta előtti utolsó átvizsgáláson hasznosítottam (pl. azt hittem addig hogy a meleg motor nehéz indulása természetes, közben ugye csak valamit át kellett programoztatni, stb.).
Dci Thalicskám a múlt hónapban volt egy éves, 13 e km van benne. Bizony "irigykedve" olvastam néhány kolléga fogyasztását, mert nekem nyáron 5,5-5,7, télen 6,5-6,7 l/100 km, gyakran klímázva (télen is a pára miatt), szinte csak Pesten, bár keveset araszolva. Egyszer ment 5 l alá, amikor nyaralni mentünk, így a tank fele város, fele autópálya volt.
Az autó megbízhatónak mondható, bár néhány probléma már előfordult. Éppen 3 hónapos volt, amikor az egyik gázolaj vezeték, ami a motorba viszi az üzemanyagot, elkezdett ereszteni. A szervíz szerint járhattam vele a cserealkatrész megérkeztéig. Így tiszta mocsok lett a motor. "Természetesen" ezt nem takarították le, azt mondták, hogy majd a melegtől felolvad és leég. Érdekes, mert szerintem így tűzveszélyes volt, azonkívül úgy nézett ki mint egy 30 éves szoc. autó motorja. Persze otthon azért sikerült egy részét levakargatnom, de azért nem az igazi.
Másik probléma volt, hogy szivárgott a fékolaj a tartály tetejénél és elkezdett a küszöbről pattogni az alvázvédő bevonat. A szervíz vezetője szerint a szivárgás tipushiba (érdekes előtte Trabantom, majd Skodám volt, ott ezt nem tapasztaltam, pedig ott aztán minden más folyt), az alvázvédő pedig nem érdekes, mert nincs szerepe, és kölönben is - mondta mélyen a szemembe nézve - örüljek, hogy nekem eddig is le volt festve, mert ez nem mindegyik Thalicskánál van így. Mivel festés nélküli kocsival még találkoztam, úgy döntötem, hogy ideje szervízt változtatni.
Az új szervízben megszüntették a szivárgást (néhány filléres szigetelést kellet cserélni).
Miközben a lepattogzást intéztem (valóban nincs szerepe a fekete festéknek, de a pattogzott festék elég topisan néz ki egy egyébként gondozott autón), megrepedt a festék a "C" oszlop és a tető közötti gitten. Ezt már egy kicsit nehezebben sikerült gariban elintéztetnem, de végül is győzött az igazság: a Renault H. engedélyezte mindkét festési probléma megoldodását, ami korrekten sikerült - bár ahogyan már mástól is olvastam, az ecsetnyomok bizonyos szögből nálam is látszanak.
Néhány hete - a gari lejárta után - pedig önszorgalomból csináltattam egy olajcserét. Állítólag Mobil 5W-50W olaj került bele, szürővel együtt 15 eFt volt. A márkaszervíz 20-22 eFt-ot mondott.
Hát most itt tartok, holnap pedig viszem a visszahívási akcióra, szerencsére Tőletek már tudom, hogy mit fognak nézegetni.
A Renault Ház szervize szokás szerint hozza a formáját:
csereautó? hívjam őket csütörtökön... rendben, hívom ma őket, a választ tudom előre: nincs.
Meglepetésemre közlik, hogy van egy Renault Master (tgk), de azt csak teherautó helyett adhatják ki. Kérdezem, hogy semmiképpen nem lehet kiadni az autót? Visszakérdez az úr, hogy milyen javítás lesz: előadom a problémát, amire ők is azt mondták, hogy nem 5 perc lesz, a tücsök-csere is alsó hangon 2 óra. Nem tudják kiadni.
Ezek szerint totálkárosra kéne törnöm az autómat, hogy csereautót adjanak? Az őket baromira nem hatja meg, hogy ha nincs autóm, nem hogy ingyen dolgozom, de ha bérelnem kell, az napi 1-2 ezer forint minusz. Lehet, hogy le kéne üvöltenem a hajukat, hogy mit képzelnek, de ennél civilizáltabban intézném az ügyet. Nem adnak rá esélyt... Ennyire aljas egy cég nem lehet. És mégis az. Nem tud valaki egy finn nyelvtanárt? Elhagynám az országot lehetőség szerint... :((((((
Hi Pferco!!
Nekem is hasonló a hang de én úgy jellemezném mint amikor két müanyagot összedörzsölsz, de csak kb 0.01mm hosszon olyan nyüszögős.
Még mindig javaslom a szelektív hallást.
Üdv Nagya!!
UI:A Thalálka Pest-Budán nekem OK!!!
A főnökömnek 8300km után 1,3éves 1.4/8v se Tücsök se Nyüszögés lehet rá irigykedni én is azt csinálom!!!!!!!!!
Udv!
Csak azert szolnek (meg mielott engem szolna le vki.:)) hogy gyertek Ti is renyostalira, mert sztem jo dolog latni/megismerni markatarsakat...es egyaltalan nem zartkoru a tarsasag, sot mindent szeretunk ami a renaultval kapcsolatos.
A "sajnos"t meg azert tettem hozza, mert nagyon szerettem volna a sajat autommal menni, de nem jott ossze, ezert kolcsonautoval megyek-de igy talan epp itt az alkalom, hogy megismerjek par verbeli thaliast is..))
Lakivili!
"Van még egy egyéni cocproblémám: az előző ótómat (a suzit) az ótókupecnak, aki a rönyótó' elvitte, még nem sikerált eladnia ... (+ a régi autó b10 kfb-sos, természetesen ezt is fizeteni kell, a talicska meg a0-s addig, amig meg van a régi, nem?!)"
Nem feltétlenül, mikor én ilyen beszámítóst csináltam, kaptam valami bizományosos papírt a márkakupectól, és azzal le tudtam mondani a kötelezőt és így átiratni a bónuszt.
Bp-ről B-A-Z megyébe való költözéssel és a biztosítás átírásával havi szinten ezreket megspórolhatsz. szóval ez most nagy buli, aki megteheti, átiratja...
olyan hangot ad mint mikor két ragasztóval bekent felület között a ragacs már nem ragad eléggé és azokat széthúzod és lassan ecccercsak szétpattannak, na ez van de másodpercenként 2 szer:((
Én is megkérdeztem, hogy mire számíthatok: egy év után a bank felé 2.350.000 forintot kellene befizetnem. (2.850.000 volt, 20% kezdő (570e))
Tehát osztva szorozva: max. 2-300e KP marad. Abból meg nem lehet megváltani a világot. Úgyhogy maradok Thalia-s.
Nem tud valaki egy olyan Thalia(v. Clio) gurut, mint mondjuk a Saab esetében Popovics László? :) Valahogy pénteken akarok utoljára márkaszervízben járni...
Nálam is ez a gond, amióta visszaköltöztem a panelba, az autót sokkal nehezebben tudom karbantartani. Nekem nem megy, hogy egy 1,5 literes üveg vízből lemosom az egész autót :)))
Amúgy legutóbb a zörgéssel eleve nem foglalkoztak... :/ Továbbra is péntek.
Tényleg sikerült magam elvarázsolni, de hál'stennek megtaláltam az ellenszert! :))
Szerintem Visegrád már nem jó 5let ebben az évben, majd tavasszal.
Viszont Pesten rendezhetnénk egy Thalálkát, mondjuk egy Mikulás Thalálkát! ??????
Lenne mit megvitatni.....
A napokban osszegyult a kerek szam, 15.000km, ma voltam szemlen az autoval (1,4/8V). A muveletnek a 80%-a az olajcsere volt, mast csak ellenoriztek. Castrol GTX5 10W-40 API SL, es Purolator olajszuro kerult be. Az olajszuro Megane 1,6-tol van, hosszabb mint az elozo ami volt, 1-2 deci olajjal tobb ment igy be, de nagyobb a szuresi felulet es ha netan a szuro szelepe egy kicsit visszaereszt magasabb a valoszinusege, hogy a nagyobb szuroben meg marad olaj mint a kicsiben.
Onszorgalombol kicsereltettem a benzin szurot is, azon az alapon, hogy olcsobb ezt cserelni mint injektorokat (ezeknek meg a tisztitasuk is draga). A levegoszurot kicserelem en otthon a napokban, pillanatnyilag nem volt raktaron a Meteor-nal.
A szervizben lemertek a hutofolyadek fagyallasat es biza csak -20 fokig jo, igy kiszivtak egy literrel es utanatoltottek koncentratumot. A hutorendszer erintetlen volt, tehat a gyarban kevertek ilyen gyengere, lehet azert mert a torokok nem ismernek ennel hidegebbet.
Nekem is megjött az Assistance kártyám (09.30-i vásárlás), csak aztat nem értem, homy mér' kell megadni a levelezési címemet, ha úgy is az állandóra küldenek mindent (ami kb. 200 km)!
Szép időt mindenkinek!
Hello Diesel, és Mindenki!
Eladás ügyben a következő infóim vannak: Toyotáéknál 1,9 M-ért számítanák be egy Yarisra 2.1M egy Corolla ( a Thalia 2003.02.hói, 6500 km, 2,85M vételár), a bank számítása szerint kb.1M buknék rajta. Elég nagy a bukás!
Szervíz:
Most beszéltem velük, mivel azt ígérték, hogy mindent átnéznek rajta, egy újabb hibát találtak amiről eddig nem tudtam, de vmit éreztem, hogy a vezetési "élmény" az utóbbi időben nem a régi. Remélem nem találnak újabb, és újabb rejtett hibákat! Szerintük a lambda-szonda OK. De még nem kapom vissza a kocsit. Folyt.köv.
Thalálkára hol kell jelentkezni? Pontos hely?
Én Wartburg 353 -ból ültem Tháliába. Alapjában véve elégedett vagyok a Rönyóval de pl. a Watrburg-ban nem zörgött semmi, még macskakövön sem, még a Bp. Thököly úton sem....