Nem csak csatorna miatt lyukacsos itt-ott. A Penny market/MOL kút közelében lévő közlekedési lámpa mindkét oldalán egy egy (gyaníthatóan a lámpához tartozó) akna fedele lyukas és folyamatosan el porlad. A penny felöli oldalon még csak pár ujjnyi a lyuk, a másik oldalon viszont egyfelnőtt lába is belefér, ha óvatlanul jár arra. Mindez a keskeny járdán, a buszmegálló mellett, ahol kikerülni sem egyszerű.
A Murányi utca Tárnoki útnál levő kereszteződésénél is elfogyott a talaj az aszfalt alól. Bizonyára a "szakszerű" kivitelezés okozta ezt is :(
Itt még csak azt sem lehet mondani, hogy ideiglenesen - sovány betonnal vagy murvával - öntötték körbe az aknafedlapot. Itt bozony drága pénzen a véglegesnek tűnő aszfaltburkolat süllyedt meg. A képen nem látszik, de jó 20-25 cm mély a gödör. Nem kicsit balesetveszélyes, és nemcsak autósoknak, hanem arra járó gyalogosnak is!
Láttátok Budapest látképét 300 km magasból? Érd tök sötét a képen. Legalább a sár és a kátyúk nem látszanak.
..
ÖregMackó
Délután hazatérve egy őrült nő egy Dacia Dusterrel azt hitte, hogy mindíg a leállosávon kell érdre behajtani. Nem volt dugó de ő mindenkit megelőzve száguldva érkezett a leállósávon, az előttem haladó autó majdnem beleszállt oldalról, mikor le akart kanyarodni a lassítósávra. Úgylátszik a SUV-val a pofátlanságot is osztogatják. A kútnál elment felfelé...
A sarkitás nem történt meg az ominozus utszakaszon de besütötték azt pont láttam. Azt hogy milyen alapossan csinálták nem láttam csak elhaladtam mellettük.
Nem vagyok hajlandó ezzel a köpenyforgatóval másképpen értekezni. Amúgy meg már lepufajkázott ez a selejt pár esetben,pedig soha nem voltam még párttag sem.
A tanmesét meg a jelőlésed alapján a másik oldalra feltöltöttem köszi,bár ott sem fog sokat érni,mint ahogy itt sem sokat ért,pedig az érdiek nagytöbbsége hasonló viselkedésű azokkal akik legalább igyekezni a szabályokat betartani.
Nem akarok senkinek reagálni a korábbiakra, inkább ragaszkodok a topic címéhez egy újabb észrevétellel.
érden a Duna utcai vasúti aluljárót lezárták július hónapig,mert ugye a vasút felújjítása éppen ott tart ahol tart. A Sulák ároknál a betonlépcsőnél is lezárták az átjárási lehetőséget,mert ugye az is a vasútfelújjításhoz kell.
A jelzett környékről az iskolások és a nem iskolás korúak így kénytelenek a Balatoni útig elbandukolni és ha az iskolába, vagy esetleg csak a körzeti orovshoz a casinó üzletházhoz akarnak eljutni nem kis kerülőt kell csináljanak. Mondhatnánk a séta egészséges mozgás,csakhogy! az Aranyos utca és a Balatoni út kereszteződésénél a járda Bp. irányába sajnos csak kb 3 m és azt követően a felüljáró irányába csak sártenger és az is csak a gépkopcsi közlekedésre kialakított út melett közvetlen egészen az autókereskedőig,ahol ugyan szép járda van már,de azt sem a szerezett önkormányzatunk adónkból visszaforgatott forintokból eszközölte ki, hanem a márkaképviselet hozta létre.
Ha esetleg eddig bárki aki e területen érintett arra kívánna menni kérem figyeljen itt most fokozottan,mert ha nem veszi észre autóval,akkor koppan és a Duna utca és a Balatoni út közötti szakaszon az Aranyos utcában terepvezetésen fog résztvenni. A gyalogosoknak pedig fokozottan kell figyelni,mert a balatoni úton a felüljáró alatt hatalmas víztócsa és még világítás sincsen ott.
Héé! Kicsit fogjál vissza magadból, azért mert ő esetleg fideszes még nem kell fujjognod xy333 sem mondta rolad hogy egy pufajkás komcsi vagy. Sajnos sok mindenben igaza van. A Döcsa korszak sem volt leányálom, Sőt azthiszem ebben a nyomorult városban egyik vezetőség sem jobb mint a másik, Ha ugyérzed ninc igazam akkor ird meg légyszi hogy mit csinált jót döcsa, valaki meg megirja mit csinált jót Mésza, és majd meglátjuk mejik lista lessz hosszabb, és tartalmassabb
Ma egy emberke a tecsóban mesélte, hogy áldott érdijai mellékúton haladt és sajna az autója futóműve tropára ment. Bement az önkurmányzatiakhoz, hogy hát ilyenje esett meg és kinél hogyan köll a kártérítést intéznie. A válasz: mivel Érd mellékutcái a csatorna építés miatt építési területnek minősűlnek,így oda mindenki a saját felelősségére megy be azért nem vállal helytállást a főbenjáróság.
Amúgy meg dicső törvénytisztelő polgár példázata gyalogátkelőnél.
Gyalogos a Duna utcában haladt át a gyalogátkelőhelyen ami az Apály utcánál vagyon. Gyüve az alternatív érijai polgár ótóval(Trabanttal) oszt a gyalogos amiközben halad a gyallogátkelőn folyamatában előtte majdezerrel átgangol. Gyalogos fennhangon megjegyzi, hogy de törvénytisztelő állampolgár lehet ez a safjor. Mire ótósunk irányjelző használatot mellőzve félig békanyarodik az Apály utcába a szelektív kukák irányába, kézifék és kiugrik a papirjaguárjából és fennhangon rikácsolja a Mivanmivanmivan b....meg . A gyalogos közben áthalad az Apály utcai útrészen a keresztesődésnél a járda meghosszabbított vonalában,majd az Apály utcában a járdán tovább halad. A fittipaldi bepattan csodájába és a szelektív kukák mellet kikerülve a kátyus útszakaszát az Apály utcának letekrvén az ablakot kajánúl kiszól: Na most hova siettél akkor b...meg. Majd az első utcán balra irányjelzés használata nélkül a gyalogos előtt ezerszázzal bekanyarodva elhajt.
Ez megtörtént eset és nem mese. Sajnos az Aldi körforgalomnál szinte naponta látok hasonlókat. Hát ideje lenne már a járművel közlekedőket egy újfenti KRESZ vizsával megrostálni, talán magukra nézve is jobban kötelezőnek tekintenék azt amit másoktól elvárnak.
na húzódjál a gazdád lábához oszt ott csóváld azt a rusnya román farkadat,mert itt nem osztott lapot neked senki remélem világosan írtam le a közkívánalmat.
Szerinted jobb lett volna, ha 2006-ban meg utána is Döcsa nyer? Akkor valóban nem kellene küzdeni a csatornázás okozta borzalmakkal, mert nem lenne csatornázás, csak valamikor a távoli jövőben, akkor is önköltségesen, mert az EU a jövőben már nem fog ilyen projekteket finanszírozni. Valamit valamiért.
Az, hogy lopnak, csak egy lózung, lehet kiabálni és gyűlölködni, de mögötte nincs semmi.
A 2006 óta megvalósult beruházásokat pedig elő lehet keresni a neten, míg az azelőttiek listája igen rövid lenne.
Na kérem! Bár nem a topic címéhez tartozik szorosan,amit leírok, de a csatornázás áttételes élményének alapgyökere.
Mindenki szidja a helyi felkenteket,mert ellopták, lenyúzzák a nép bőrét,nem éreznek a pénzükből semmit a lakosok.
TESSENEK MONDANI,KIK IS VÁLASZTOTTÁK MEG 2010 ŐSZÉN EZEKET? AZ ELÉGEDETLENKEDŐ LAKOSSÁGBÓL HÁNY FŐ IS? MENNYIEN IS VOLTAK LUSTÁK MÉG A SZAVAZÓ PAPÍRÉRT IS ELMENNI?
Na most lehet ha van mivel elgondolkodni,mert az amit főztek most megeszik ha tetszik ha nem efektus van.
tessenek azon a kb 30.000 lusta a politikai áfiumtól begőzölt alternatívan szinesbe szemű csak sírni tudó,de a lapos seggét megmozdítani nem képes agyilag begyöpösödött polgártársaiknak is megköszönni, hogy a munkába, iskolába, stb. gyalog és (jó annak aki megteheti) céges autóval, rossz esetben kényszerből magán autóval ilyen sz....r állapotokban közlekedni.
Szépen köszönjék meg csak polgártásaiknak is egy szembeköpéssel,mert megérdemlik.
Azt hiszem ez igy igaz. Azonban én nem erről beszélek! Azt szeretném megértetni
mi az ami nem lehetséges csak olyan helyen ahol a dolgok eleve abnormálisan vannak kialakítva, a szereplők nem azt végzik amely a faladatuk.
Mondjuk drága pénzért veszek egy cipőt a feleségemnek amely nem elégiti azokat a kritériumokat amelyet az ára takar azt mondom neki a gyártót védve azért készítettük? íilyen pocsékra mert....és jönnek a mentségek...
Akkor mégegyszer. Miért készítettük. Nekünk mint vásárlóknak (önkormányzat, lakosok) mi ebben a felelőségünk? Mi az hogy Mi ?
Nem érthető! A helyreállítást a vállalkozónak elő kell írni! Összköltségét nem emeli, sőt csökkenti!
Nem ás külön ki olyan árkot amit tegnap temetett be rákötés miatt. Nem költ többet a hevenyészett ideglenes javításokra, gányol tisztitóakna "csövet" többszörösen stb.
A megrendelő fizet, számonkér! Mi ez a fejedelmi többes?
Mi megrendelők...Ti kivitelezők. Ennyi! Bem harag, nem bratyi...