Kicsit off: Ha fel akarsz korán ébredni (agykontroll) akkor tedd a következőt: lefekvéskor nézz az órára, és mormold el: "most xxxx óra van, reggel fél 5-kor frissen fogok ébredni". És mielőtt a vekker csörögne fel is fogsz ébredni a belső órád miatt. Próbáljátok ki.
On: szeressük a tháliákat!
Még egy: agykontrollozni nem csak azokat lehet akiknek van agyuk...?
Amúgy az asszony is csinált egy ilyen tanfolyamot :kétujj techika, + tükörkép (amit én csak tükortojásnak vagy végbéltükrözésnek hívok...:o), s annak biztos használ, aki hisz is benne, ez tuti. Nekem valszeg valami antiagykontroll kellene, mer' annyira optimista típus vagyok.
Cső!
Szóval nekem is az a véleményem, ami Lajának! Jó s*ggbe kellene rugni sok trehány szakembernek titulált emberkét és utána megkérdezni tőlük hogy mi van?!...Én mindig arra gondolok, hogy ha én így végezném a munkámat, akkor hogy ítélnének meg a beosztottaim + a főnökeim... pedig nem a lelkiismeretesség csimborasszója vagyok, csak normálisan végzem a munkám.
Ha belépünk az EU-ba talán 10 év alatt változni fpg ezen a téren valami?
Kellemes hétvégét! ...hátha összejön nehány fácány, de nem elütve, hanem lűve! (bocs a rímért!)
Most hívott a szervíz, hogy bár bevittem a kocsit reggel a behívólevél hatására, de sajnos nincs még alkatrészük. Olyannyira nincs, hogy még a cikktörzsben sem szerepel a cserélendő valami. De jó hír, hogy használhatom addig is, nem veszélyes.
Nem mondák nekem, hogy nincs még alkatrész?
Hát nem, sem reggel a kocsi leadásakor, sem akkor, amikor (hétfőn) bejelentkeztem.
Úgyhogy nem érdemes rohanni, a levél sokkal gyorsabb volt, mint az alaktrész.
A mérésteszt jó ötlet, legalább is nekem, mert így ha többen vagyunk én is meg merem tenni ezt a 250 km-t (egyébként félve tenném meg). A szervíz is ajánlotta, hogy menjek vele hosszabb útra. Ők a Szeged-Bp utat ajánlották, mivel addig vagy 3 Renault szerviz van, a biztonág kedvéért.
A corsás cikket köszi. Kísértetiesen hasonlít az én történetemre. Szívesen venném akár a végkifejletet is - az a fontos!
Thalika tegnap este megint depressziós lett, újra ugrál a fordulata. Nem tudom, hogy most símogassam, vagy bele...... Majd megkérdezem a szervit.
Ahogy Fülig Jimmy mondaná, majd én is elmegyek a saját szerelőmhöz, és kipróbálom az agykontrollos megoldást - de a biztonság kedvéért lesz nálam egy furkósbot is, ha finomítani kell a módszereken:))
Korábban már javasoltam, hogy menjünk el együtt valahova messzebbre, ahol már max 1-2 deciliteres hibával, de le tudjuk mérni a fogyazstást.
Feltételek:
- szinte üres tankkal találkozni
- ugyanabból a pisztolyból mindenki telitank
- keréknyomás-ellenőrzés
- irány az országút (este, kamionstop idején), szigorúan egymás mögött (sebességegyeztetés előtte)
- kb. 250 km után egy jó kis vacsi valahol
- egyből utána (na jó, cigiszünet:)) haza
- telitankolás, és persze az adatok elemzése:)
Belekerül bizonyos pénzbe, de ha "szignifikáns" az eltérés, akkor egy beállítás után később bőven megtérül. Meg végülis Thalálkának is vehetjük, azért meg nem kár:)
CSAK országúton még nem mértem, de érdekes lenne megnézni. Valszeg 5,6 körül lenne... Majd egyszer kipróbálom egyenletes 90-es sebességgel. Persze mondják, hogy a beállitástól is sok függ. Lehet, hogy a Natinál ezt nagyon eltalálták.
És még valamit: jobbára egy-két személyt szállit a Nati, és a kocsi terhelése is jelent valamit. Nincs klimám, ami további benzineket iszogatna meg.
De megsúgok még egy titkot: Mikor a Nati még csak készült, (megrendelés alatt volt, és információink szerint még nem gyártották le), akkor agykontrollal éjszakánként "kezeltük" a szerelők vezetőjét, hogy nagyon alaposan rakják össze, nagyon nézze át, figyeljen oda a dolgokra a megadott alvázszám esetében. (mert az alvázszámot már tudtuk) Egy bajuszos, köpcös, kopaszodó török volt a szerviz vezetője. Igy jött be agykontroll alatt a képbe. Most kinevettek? Lehet... Én hiszek az agykontrollban.
hali!
próbáltam én már hamar felpakolni is, meg nyomatékkal is...most 170 körül van a napi számláló, és már lassan veri a középvonalat(!)
szerintem a 6 liter vs. 8 liter nem lehet csupán stílus függvénye - bár ki kéne próbálnom ismét egy vidéki utat, hogy ezt kijelenthessem...
Szia!
A fogyasztásom továbbra is 6,00-6,10 amikor kb. 70 % országút, 30 % város. Ám mikor sztrádán mentem, és 140-150 volt a sebesség, akkor, 7,10-re felment. (nyilván 90 és 100 km/órás sebesség az ideális) A Te fogyid kissé kiló, de országrészek között is van külömbség. Például itt Miskolcon sok a zöldhullám, igy a városi sem annyira városi, mint mondjuk Pesten... És még valamit: igen lájtos a vezetési stilusom. Azt mondják, hogy sokat számit, hogy valaki sportosan vezet, vagy nem...
üdv: pipi
"A vásárlót a Polgári Törvénykönyv 306–307.§-aiban meghatározott jogok, ezek között az elállás joga is megilleti (...) a vevőnek most azt kell igazolnia, hogy bármely okból nem áll érdekében egy ilyen járművet megtartani. Ha ezt – talán nem lesz nehéz – bizonyítani tudja, akkor a kicserélés helyett akár a teljes vételárat is visszakövetelheti, és ilyenkor a kereskedőnek még ahhoz sincs joga, hogy az időközbeni amortizációt levonja a visszatérítendő újkori vételárból, mert elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, ami a rendeltetésszerű használat következménye"
Bocs, nem írtam hogy a A2 decemberi számában keressétek. Ha valaki nem akarja megvenni az újságot de érdekli a cikk, beszkennelem és elküldöm neki privibe szivesen. Ja, benne van az új Scénic tesztje is.
Sziasztok!
Találtam egy kötelező olvasmányt boszi-ak és uberalles-nak. Az Auto2 újság 52 oldalán, egy Opel Corsás kolléga kálváriája a szervízzel. Érdemes elolvasni, ismarős lehet a menetközben leálló motor esete is.
nálam is igy van,egyik nap még folyamatosan égett másnap meg nem aztán ujra,igaz 25-30 km-ert mentem naponta,nagyon rondán néz ki,hogy a tanksapka alatti részen összegyül a sár.A hangszórókábelt még nem néztem meg tüzetesebben.Pihen? rendört és trafit kivánok mingenkinek a hétvégére!(nekem már holnaptol az van, sajna csak néha)
Hello márkatársak!
Kb.hány liter benzin lehet a tartályban amikor jelez a m?szerfalon a lámpa (1.4,8V).Egyszer 42,3 L.ment bele,szinte csordultig,aztán kb.41 teljesen beleengedett töltöfejjel.Átlagfogyasztásom 6,5 l.,a "klattyogás"hol van, hol nincs inkább hosszabb ut után jelentkezik.Pénteken mázlim volt, az elöttem menö auto hátsó fele ufofényt kapott,ez nekem jelzés volt a sebesség betartására,megmaradt a sörpénzem.
A tücsökcsere 0.5 óra. Miután minden +kezdett órát számolnak ez max ejn úr. A tehetségtelenségüket ne veled fizettessék +. Ha nem hiszik el, hogy ennyi, bármikor t'ok nekik mutatni olyan renyó szerelőt, aki ennyi idő alatt vigyorogva végrehajtja.
Miota beallt a hideg nalam is van Nyuszoges a sofor oldalan a B oszlop tetejen. Pont ott a fulem mellett. Kitapasztaltam, hogy ha a fole becsuszo tetokarpitot ujjal megnyomom akkor eltunik ... keszulok, hogy valami polifoam darabot benyomni kettojuk koze, hatha akkor csend lesz.
Hogy állsz fogyasztással, még mindig 6 lityi? Én átléptem a 3000-et, de nem csökkent nagyon:
42 950 6,5 ebből 400 km országút, kis forgalomnál, és 70 km autópálya (3700rpm) 950
42,5 497 8,6 full város, dugókkal 1447
41 504 8,1 full város, dugókkal + SzFehérvár oda-vissza 130-cal 1951
43 549 7,8 város, kevesebb dugó, végén egy 50km vidék (Párkány) 2500
41,5 520 8,0 csak város 3020
Korinak is kb ilyen lehet, viszont a Te Natid sem máshol készült, mint a miénk - talán mégiscsak lehet rajta állítani? A (relatíve) sok probléma mellett ez nyugodtan elképzelhető...
Sziasztok! Vettem 4 téli gumit /Barun/ felnivel, igy jobb a biztonság. A "C" oszlopon nálam is megrepedt egy kicsit a lakk. A szerviz szerint ez tipushiba, a Cliónál is jelentkezik. Mutatott is az ott parkoló autókból vagy hármat, az ilyen repedtsarkú szériákból. Azt mondta, hogy ez javitás után is visszatér, mert ott feszültség van az elemek között. Az Assistance vizsgálat megvolt. A repedést nem javitották. Kenjem be körömlakkal?.... Az én Natimnak más baja eddig nincs, most van 4780 km. benne, és nagyon szeretem.
köszönöm az ötletet, megkérdeztem őket. a probléma az, hogy nem elég súlyos a baj ahhoz, hogy adjanak csereautót. valami egetverő problémát kéne találni ahhoz, hogy megszervezzék. természetesen amint lesz, hozzák a csereautót :)
szóval legalább a kuplungnak rossznak kéne lennie, stb. :(
egy másik szervízben azt mondták, hogy megnézik és lehet garancia lejárta után méltányosságot kérni a Renault Hungáriától, hogy cseréljék ki ingyen...
(jó fej cég. ők adtak sz** autót és én könyörögjek...)
a talira nem tudok menni, szombat hajnalban egy hétre elutazom :( de 22-e után lehetne egy théli thalálka :) valaki vállalja, hogy megszervezi? :)
nyugtatlak, hogy amikor en osszecsuktam a Clio-mat es otthagytam a Renaultnal 3hetre javitani egy 7szamjegyu osszegert, nekem sem akartak adni meg egy csereautot sem. aszondtak ez nem garancialis javitas, csak napi 5eft-rt van, meg 30ft/km. mondtam kosz, mikor megyek napi 200km-t nagy biznisz... szoval mashol sem jobbak. tobbek kozott ezert sem lesz a kovetkezo autom Renault, a marhaszar hozzaallasuk miatt, pedig nemvagyok az az "okos ugyfel" tipus. halistennek az autoval semmi baj nincs.