Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

duend Creative Commons License 2015.04.13 0 0 6086

Hät igen, en max pälyäs araszoläsnäl kapcsolnäm be, ahol 1-1 induläs közt 20-30 mäsodperc is el szokott telni.

De azert annak örülök, hogy az enyemben nincs, mert igy tudom, hogy az elsö 5, nem nälam eltöltött eve alatt nem kellett több ezer felesleges inditäst elviselnie se a motornak, se az aksinak, se a többi alkatresznek. Amikröl egyszer nyilatkoztäk, hogy hät tullkeppen nincsenek is megerösitve, tehät ällitolag ugyanaz az inditomotor van a sima autoban, mint a start-stopposban... 

Előzmény: Gabesz2.0 (6085)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 6085

Az enyémben sincs start stop. Gondolom azért amit te is írsz,

 

Viszont van egy 16 crtdi kis Audink, abban van start stop, és ott engem idegesíteni szokott, mivel ritkán vezetem. (ki szoktam kapcsolni)

 

Lehet hosszú távon megszokható és hasznos.....

Előzmény: duend (6084)
duend Creative Commons License 2015.04.13 0 0 6084

Hät igen, ezt mär en is lättam... Ha meg tudtäk oldani adalek nelkül, akkor jo. 

Amugy neha, amikor mondjuk a pälyän baleset van, vagy dugo, es araszolnom kell, hasznälnäm a start-stoppot... Ha lenne... Mert ugye az adalekvisszaszippantäs miatt az enyemben nincs. Legaläbbis ugy gondolom, hogy amiatt nincs, mert a többi korabeliben volt mär. Jol gondolom? 

Előzmény: Gabesz2.0 (6083)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 6083

Én nem szeretnék 5 évet várni ;)

 

Csak érdekességként:

 

mobile.de-n, 2015-től B8 passat, diesel, Euro 6-os. Egy db BlueTDI-t SEM találni :) egyik sem adblue-s

 

mind bluemotion technology-s, start stop energia visszanyerő stb...

 

Szóval lehet nekik sem jött be ez a cucc valamiért....

Előzmény: duend (6082)
duend Creative Commons License 2015.04.13 0 0 6082

Ebben teljesen egyett ertek veled! Emiatt eladni, szerintem is marhasäg lenne... 

Nekem ugy tünik, hogy a többi gyärto is -persze kiveve a mazdät- mind az adblue-s megoldäst välasztja.

Ez a kiforrotsäg is erdekes, mivel a scaniäkban is mär hosszu evek ota ottvan ez a rendszer, tehät a fejlesztest nem a nullärol kellett kezdeniük, bär az is igaz, hogy a mi autoink a legelsö vw szemelyautok közt voltak ezzel a rendszerrel... Gondolom ezeket a problemäkat (remelhetöleg) a B8-näl mär megoldottäk. Mert öt ev mulva, amikor megkaparintok egyet, (elegedetten kezet dörzsöl) mär nem akarnek ezzel szivni... :) 

Előzmény: Gabesz2.0 (6081)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.12 0 0 6081

Igen, még kiforratlannak tűnik ez a megoldás, gondolom minden motorgyártó még próbálkozik, hogy mivel tudják teljeseíteni az Euro6-ot. VW nél egyenlőre ez van.

 

Az enyém frankfurti céges autó volt, ezért adblue-s. Szóval nem valószínű hogy M.o-n adtak volna el BlueTDI-t, mert egyszerűen nincs értelme, nem követeli meg semmi. (még!)

Ez látszik azon is, hogy a szerelők is tapasztalatlanok, oktatják őket a kipufogó gáz kezelősről (mondta a szerelősrác) de gyakorlatban nem találkoznak vele, így nem tudják hogy egy VW nél vagy Mercinél konkrétan mi a séma.

 

Eladni semmiképpen nem adnám el emiatt :) túl jó autó ez ahhoz, hogy egy ilyen apróság elvegye tőle a kedvem :) 

 

Előzmény: duend (6080)
duend Creative Commons License 2015.04.12 0 0 6080

Na látod, mondtam én, hogy nem kell semmit külön törölni, egyszerűen csak szar! :))))

Érdekes amúgy, hogy tényleg nagyon kevés ilyen adalékos passat van otthon, és itt látod találkozik kettő tulaj, akiknek hasonló hibajelenségük van... :) Én ezért biztosan nem fogom eladni, mert amúgy tökéletesen működik, egyszerűen csak figyelni kell, hogy mindig tele legyen, tehát úgy 10 tankolásonként csurig tölteni, és akkor nem lehet gond... 

Én amikor először betelefonáltam a Porschéba, a faszi azt mondta, hogy nem akar megsérteni, de biztosan adblues- az autóm? Mondom neki, 100%, hát miért ilyen furcsa ez? Azt válaszolta, hogy ő már több mint 10 éve dolgozik a VW-nél, de még soha nem találkozott AdBlue-s Passattal... Elmondása alapján ezt a változatot egyszerűen otthon nem árulták... 

Itt merül fel a kérdésem, hogy a Tied hazai, vagy nyugatról importált autó? Mert ezek szerint a utóbbinak kell hogy legyen. 

Előzmény: Gabesz2.0 (6075)
HArpi82 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 6079

Sziasztok!

 

A következő problémára van valami ötlete valakinek?

2009 Passat 2.0 crtdi 140le  CBA motorkód.

Először elkezdett villogni az izzitás jele meg werkstatt felirat majd kb 1 perc után eltűnt.Ezt megcsinálta 3x aztán már nem tűnt el.Kb 20 km után a moto jele is feljött.Diagnosztika szerint turbonyomás szabályzó érzékelő amit ki is cseréltünk.A motor jel eltűnt de az izzításé villog.Kb 50 km után eltűnt ez is viszont kb fele teljesítményen megy a kocsi.

 

Valakinek valami ötlet?

Köszönöm!

PassatOwner Creative Commons License 2015.04.10 0 0 6078

ÁÁÁ! Most már huncutkodsz. :-) Az nem SkyActive :-)

Előzmény: mica-r (6077)
mica-r Creative Commons License 2015.04.10 0 0 6077

Kár, pont van egy eladó 2006-os Mazda 6...

Előzmény: PassatOwner (6076)
PassatOwner Creative Commons License 2015.04.10 0 0 6076

 

Azon kevesek egyike vagy, akinek sokat adok a véleményére. Akkor inkább kihúzom a listámból. Marad a VAG.

Előzmény: mica-r (6073)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 6075

Ma sikerült kicsit közelebb jutni az igazsághoz, de nekem akkor sem egyértelmű. Látszik, hogy ez még nem kiforrott megoldás.

 

Reggel bevittem a szerelőhöz a kocsit egy 10 literes kanna adblue-val.

 

Először rádugtuk a gépre. Kiírta hogy 2550 km re elegendő adblue van benne. annak ellenére, hogy a tartalék jelzés (5,7 liter) 2400 ezernél jelzett először + beleöntöttem kb. 8 liter-t , tehát biztos hogy több km-re való anyag van benne.

 

Ezután felöntöttük pupig a tankot. simán belement 10 liter + előtte kb. 8 liter + 5,7 liter volt tartalék.

 

A könyv szerint 16 literes az adblue tank.... érdekes

 

Feltöltés után nem kellett semmit törölni. a kocsi maga érzékeli hogy mennyi km-re elég anyag van benne, valami érzékelők alapján, de nem sima szintérzékelő.

 

Említett olyat is a szerelő, hogy a km visszaszámláló nem fog jelezni 20 ezer km-t mert csak 2500 tól kezd visszaszámlálni, ez lehet, hogy igaz, mert amikor 4 hónapja voltam nála és néztük akkor sem mutatott sokat (asszem 2000 km-t), de még simán elmentem vele 10 ezret.

 

Szóval ez valahogy maga számolja ki, hogy mennyire elég, de gőzünk sincs pontosan hogy miből.

 

Számít az anyag is amit beleraksz, és annak a szavatosság ideje mert ha megromlik akkor már nem ér semmit.

 

A lényeg, hogy most pupig van, és nem ír ki semmit. Aztán majd lesz valami.

 

Tehát törölni nem kell semmit. Feltölt és a gép intézi a dolgát. Lehet azért szórakozott mert nem gyári VW adalékot raktam bele? hanem ki tudja milyen löttyöt. Lehet hígabb? és érzékenyebb rá a kocsi érzékelője? Most már csak erre tudok gondolni,

 

Ha szórakozni fog akkor max. leeresztem és teszek bele gyárit.

 

 

Előzmény: duend (6062)
a6avant4f Creative Commons License 2015.04.10 0 0 6074

Lehetséges hogy a dpf regenerál és azért emeli meg 1000-re az alapjáratot?

Azt a kis ikont még soha nem mutatta a fedélzeti,de gondolom ha most nem tudta befejezni a regenerálást akkor,ezután következik hogy elkezd figyelmeztetni?

 

Előzmény: a6avant4f (6067)
mica-r Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6073

Azért a Mazda nem valószínű hogy lenyeli keresztben az eu autógyártókat :)

Szép autók, érdekes a Skyactiv, de azért vannak gyenge pontok. Mazda a leg rohadósabb japán autó, felszereltségben csak pár csomag választható, kevés a szervízellátás, stb. Egyébként több Skyactiv motor hajlamos a blokkrepedésre valamiért, de a szerencséseknek garanciaidőben történik.

Aki kicsit sokallja a VAG, Merci, stb alkatrészárakat, annak várhatóan a Mazda árak láttán orvost kell majd hívni :)

Előzmény: PassatOwner (6069)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6072

Nem hibajelet kell törölni, hanem a km visszaszámlálót visszaállítani telire.

 

Ez kedden a szerelőnél látszott is a diagnosztikán, csak nem engedte alaphelyzet állítani. de ő még nem foglalkozott adblue-s autóval,

 

Ma egy másik szaki megoldotta elvileg, sajnos nem én vittem el a kocsit, így nem tudom mit csinált vele, de azt mondták most oké. 

Pár nap múlva viszem vezérlés cserére akkor majd megnézetem, hogy most mi a helyzet.

 

140 Le:

 

Vezettem több manuális 140 Le passatot is és annál úgy éreztem jobban húz, akkor ez a DSG miatt van?

 

Kedvezmény: akkor miért van a németeknél egy rakás adblue-s nálunk meg 1 darab sem? az emberek többsége azt se tudja mi az

Előzmény: duend (6062)
duend Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6071

Te most egy 2004-es autót hasonlítasz össze egy 2012-es autóval... Az, hogy a skyactive dieselek milyenek lesznek használtan, csak később fog kiderülni... Sajnálom a másfél millád, de miért nem adtad el a francba? Amúgy B6-ból is van, aki már az autó árát mégegyszer ráköltötte például egy 2005-ös modellre, mert az egy igencsak szar korszak volt. Te is lehet, hogy csak kifogtad, mert mások meg imádják. 

Előzmény: saldatore (6066)
Imiii Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6070

Köszi az infót, okosabb lettem. A4-em volt ez előtt, de rájöttem, hogy ez a nekem való autó!

Előzmény: duend (6068)
PassatOwner Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6069

 

Kizárólag csak a SkyActive után érdeklődöm. Azt tudom, hogy a korábbi Mazda 6 dízelek nagy kakák. A haverom autókereskedő. Rengeteg Mazda 6 dízelt talál, amelyeknek a motorja a csomagtartóba van bepakolva. Egyenlőre csak nézelődök. Szép a formálya az újaknak. A legújabb facelift már belülről is ütős. De, ha mégis elmegy a Passat, akkor jelenleg csak Skoda Superb Kombi az esélyes. VR6-osokat is nézegettem. 

Előzmény: saldatore (6066)
duend Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6068

2009 januárjától gyártották CBAC motorkóddal a 2 literes BlueTDI-t. Amúgy a késői B6 és a B7 ugyanaz az autó más kasznival. Alig változtattak vmit... A beltérben majdhogynem csak az analóg órában különbözik...

Előzmény: Imiii (6065)
a6avant4f Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6067

Hello

Mitől lehet hogy közbe ezres dordulaton jár a motor üzem melegen? Gázadásra néha vissza áll de nem mindig,vagy ha újraindítom az autót.

Valakinek valami ötlete?

saldatore Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6066

Vigyázz a mazda 6 tal mert bekakál valami benne akkor ejjhajj,ez a skyactive-t annyira nem ismerem!

Én nekem 2004es van 2.0dízel 2év alatt 1,5M-ót nyelt el és mindig van valami baja,meg denso porlasztók stb!

Csak infó képpen irom..2015 facelift-et érdemes megnézni majd 1-2év mullva az sokkal szebb!!!

 

Üdv!

Előzmény: PassatOwner (6063)
Imiii Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6065

Már B6-ban is volt euro6, bluetdi? Az enyém B7, de csak euro 5-ös, adblue nélkül., 140 lóval...

Előzmény: duend (6062)
duend Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6064

Nem, abban nincs... Azert ez eleg erdekes, hogy a nagy nemet autogyärtokkal szemben a mazda adalek nelkül is tudja teljesiteni az euro 6-ot... Ha ez a mostani skyactiv dieseljük tartos is lesz, rendesen odacsapnak majd a jövöben a nagy nemet szenthäromsägnak... 

Előzmény: PassatOwner (6063)
PassatOwner Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6063

Mazda 6-ban nincs AdBlue?

Előzmény: duend (6062)
duend Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6062

Sziasztok!

 

rövid idö alatt több tema is felmerült, most igyekszem mindbe belepofäzni... :)

 

-AdBlue: Nälam is grätisz volt, akkor talälkoztam vele elöször, amikor elmentem megnezni, es mivel amugy patika volt, hät megvettem. Az mäs kerdes, hogy majd megörültem, amikor leällitäskor jött a bugo szivattyu hang hätulrol, azthittem az üzemanyagpumpa rossz, de senki nem tudta mi az a hang, a nagy passatklubbos forumon sem, aztän a lenti cikkböl jöttem en is rä, hogy a fagyäspont miatt szippantja vissza a szivattyu a tartälyba a cuccot... 

 

-jel törles: en toväbbra is ällitom, hogy nem kell törölni. Egyszerüen nincs ertelme, hogy hibänak bentmaradjon. Ha törölni kell, akkor szerintem vmi el van baszodva, ahogy ez elöfordult többünknel... 

 

-kedvezmeny: ki kell hogy äbränditsalak titeket, sajnos nem jär az euro6 utän semmi külön kedvezmeny nemetorszägban sem... Ha egy autonak kevesebb a CO kibocsätäsa, akkor pär euroval kevesebb az ado, de ez abszolut elenyeszö... Es ahogy nezegettem, a bluetdi-s motornak nem sokkal kevesebb, mint a simänak. (mondjuk ezt kicsit furcsällom, lehet beneztem vmit)

 

-Sajnos dizeleknel ez a jövö, lassan minden motor ilyen lesz, ahogy a többi nagy gyärtonäl is, köszönhetöen az irreälis környezetvedelmi normäknak. VAGY mazda 6... ami amugy nekem is nagyon bejövös, föleg ezzel az uj formäval.

 

-Amikor vettem a kocsit, tervben volt a B7 is, de abbol csak az 1.6-os dizelre futotta volna, ami viszont sajnos hasznälhatatlanul gyenge! Szeged környeki alföldön még csak-csak elmegy, de itt az Alpok läbänäl felejtös... Egyetertek, ez a 140 lo eppen eleg a kocsihoz. De azert nekem nagyon hiänyzik a regi B5.5-ösöm hätbavägo nyomateka, ami sajnos ezekböl a CR motorokbol kihalt... hiäba 13 loval több, gyengebbnek erzödik, amire a DSG még rätesz egy lapättal, mert 1-1 elözest nem nyomatekbol, hanem furdulatbol old meg, mintha vmi benzines motor mellett dolgozna... 

Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 6061

Audira és Mercire nagyon engem sem. :) BMW-ben is inkább xdrive-os, + minden földi jóval :) , viszont azok már nagyon drágák.

 

Nekem most a passatom nagyon etalon lett (radaros tempomatot úgy megszoktam hogy lételemem lett), nem merném elcserélni szinte semmire. (reális anyagi keretek között)

 

Csak 140 Le-t keveslem egy kicsit.... jól érzem, hogy ez a minimum ennél az autónál?

 

 

 

 

Előzmény: PassatOwner (6060)
PassatOwner Creative Commons License 2015.04.08 0 0 6060

Amit nem veszek, s erre nem tud rábeszélni senki, az: Audi, BMW, Mercedes.

A CC szép, de nekem kombi kell. :-)

Előzmény: Gabesz2.0 (6059)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 6059

Az igaz, h. a B7 passat unalmas, és nem sokban különbözik a B6 tól. Én inkább majd a B8 ra pályáznék, de az még odébb van...

 

Az új mazda meg 6 millió fölött van ha jól láttam, olyan árban én már megnéznék egy 5 ös bmw-t is.

 

Mi most keresgélünk CC-t (nekem nagyon bejön) , de ami jó az 6 m. fölött van, ami meg olcsóbb az meg törve volt....

Előzmény: PassatOwner (6058)
PassatOwner Creative Commons License 2015.04.08 0 0 6058

 

Superb-t kerestem már a jelnlegi vételekor is, de akkor is drágább voltak, mint a Passatok. Superb kb. olyan felszereltséggel, mint a mostani Passatom, nekem nagyon bejön. A B7-es Passat nekem nagyon nem jön be. Abszolut egy unalmas forma. Nézegettem, de nem tudom magam abban elképzelni. A Superb kombi meg brutál tágas. 2011-es full highline-okat nézem (DSG, F1, panoráma tető stb.). Azért nem rossz vas. :-)

 

A Mazda 6 meg az újabb modellek. 2012-ben volt a váltás. Lehet, hogy korábbit néztél. Nekem ez az új Aston Martinos formájú jön be. Tengelytáva pedig veri még a Superb-t. De az ára is, sajnos.

Előzmény: Gabesz2.0 (6054)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 6057

ugyanezt csináltam, és 500 km múlva reklamált, hogy 1050 km van hátra...

Előzmény: Svajci6034 (6055)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!