Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Laja73 Creative Commons License 2003.11.24 0 0 4922
Van nekem minden:), de igazán nem kell fáradnod a vacsival, szerintem megemlegetnék a szomszédok is, ha beereszteném a kölkeimet:))
Ha lejárt ez a tank benzinem (most tesztelem a lightos városi vezetést, kb egy hét még), akkor összefuthatunk, még erre visszetérünk.
Előzmény: boszi70 (4921)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.24 0 0 4921
Hello Laja!
Nagyon drága vagy, hogy egy motor összehasonlításért vállalnád az utat. Természetesen szívesen látlak, ha van gyerkőc, család őket is. Valami kajcsival honorálnám is. A részleteket esetleg emailben.

Hello Redfox!
Én is szegedi vagyok! Csináljunk egy rögtönzött szegedi thalálkát?(Jöhetnek nem szegediek is! Jó alkalom motor összehasonlításra) Nekem 1.4/8V, és a motor nekem sem OK!

Helló Eleven26!
Neked milyen az autó motorja, mert úgy tűnik, az 1.4-nél több a gond? A probléma nálam is teljesen megegyezik a nálad tapasztaltakkal. Más márkánál nem tapasztaltam ezt a ford.szám ugrándozást meleg motornál, úgyhogy nekem ne magyarázzák a szervizben, hogy ez teljesen normális.

ÖregMackó Creative Commons License 2003.11.24 0 0 4920
Helló!

Azt olvastam a vásárláskor kapott Renault kézikönyv 2.10 -es oldalán hogy: "A kormányt ne tartsa hosszabb ideig ütközésig elfordított állásban, mert tönkremehet a szervoszivattyú". Akkor sem értettem és most sem értem miért, és miért pont a szervószivattyú? Talán az elfolyt olaj következményeként? Kicsit homályos a fogalmazás. És mennyi az a hosszabb idő?

Előzmény: poiuztre (4918)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.24 0 0 4919
azt én írtam, miután egy másik topicban olvastam, de nem tudom, van-e valóságalapja...
klassz a fogyid:)
Előzmény: poiuztre (4918)
poiuztre Creative Commons License 2003.11.24 0 0 4918
Sziasztok!
Ugyan nem szegedi vagyok, hanem sándorfalvi, de az a közelben van. Egy jó ideje már nem írtam ide, hanem csak buzgón olvastam, de most gondoltam, én is leírok pár tapasztalatot. Eddig semmi komoly problém nem volt a kocsival (16000 km, 2002 augusztusi vétel, 1.4, 16v alizé felszereltség). Remélem, ez így marad még egy darabig. Egyszer ugyan elfolyt reggelre a kormányszervo, de olvastam valahol (talán pont itt?), hogy ez talán szokásos hiba a Renaultoknál (bár ez elég homályos az emlékezetemben), és akkor fordulhat elő, ha a kormányzárt a kormány végállapotánál kapcsoljuk be. Sajnos ezt már csak később olvastam, így nem emlékszem, hogy állt a kormány aznap éjjel...
A fogyasztásról: én is írogatom excel-táblába, és az eddigi átlag 6.36l/100km. Ennek kb. a fele szegedi boltok közti furikázás, a másik fele pedig hosszabb utazás ismerősökhöz/rokonokhoz. Vettünk téligumit (Sava Eskimo S3), bár eddig nem nagyon használtam ki, de majdcsak lesz hó, meg hideg. :-)
Előzmény: Redfox (4907)
nagya2 Creative Commons License 2003.11.24 0 0 4917
Hi mindenkinek!!!
Gyerekek, hogy ilyen szar minőségü legyen az ablaktörlő gumija, az kriminális 1év 3hónap után cserére érett. A két ablaktörlőgumi mind a két vége be van szakadva, és ráadásul nem is egyformák!!!!Pedig vigyáztam is rá!!!

Mérgemben vettem az auchanban jó minőségu komplett ablaktörlőt(skodrin is ilyen szolgált becsülettel 3 évet kibirt)800 huf/csomag.Az ablaktörlő kibontása után kiderült nincs benne a rögzítő adapter(4 csomag helyett 1 csomag), régiről levesz OK(pumpa kicsit fel),hazaér parkoló (nem a megszokott)seggel beáll, a kocsi elején beton padka, kerék le lökhárító puff, két mély karistolás:-((pumpa nagyon nagyon fel)
Üdv Nagya

pferco Creative Commons License 2003.11.23 0 0 4916
most olvcastam egy mási topicon:(((
"
Az előbb jöttünk hazafelé az öcsémmel, látjuk hogy tök rossz, sötét helyen ott van az út közepén egy leszakadt kipufogódob! Megálltunk kicsit arráb, hogy arrébbtegyük (el az útról). Megyünk vissza, de már késő volt, egy Thalia telibe kapta. Rohadjon meg, aki odatette!
"
gáz, nem közülünk volt vki?

ferco

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.22 0 0 4915
Gyere Te is :))) Én úgy voltam vele, hogy a bevándorlási hivatalnak kell kirugdosnia az országból :)) Ha mégis kocsival kell menni, az kalandos lesz: hólánc, váltás sofőr, olyan mennyiségű kávé, amitől az autó feneke megereszkedik :)) Addigra motorikusan rendbe kellene rakni, ill. a futóművet megnézetni...
Előzmény: Laja73 (4914)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.22 0 0 4914
de jó neked! megyek én is!:)
Előzmény: diesel_uberalles (4913)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.22 0 0 4913
Szia Laja!

Sheffieldben voltam meglátogatni a Menyasszonyomat. De úgy néz ki, hogy megint ki kell mennem, kocsival, de valahogy nem merek elindulni vele... :/ Szó se róla, ha feleannyira húzna, mint a repülőgép, még a hangja sem zavarna :c)))

Előzmény: Laja73 (4912)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.22 0 0 4912
hi über,

hun vótá?

Előzmény: diesel_uberalles (4911)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.11.22 0 0 4911
Sziasztok!

Tücsök ügyben: nekem az alkatrész csere sem segített. Ritkább a hang, de még mindig hallani. Nem viszem vissza, mert csak agyvérzést kapnék. Próbálok keresni valakit aki tényleg ért hozzá és nem néz hülyének. Gondolom sejtitek, hogy nem találtam ilyet egyelőre :))
A zajos motorral kapcsolatban: szerintem ez hangulatfüggő a kocsinál. Bemelegített motorral is szokott néha csörögni, néha pedig mintha új lenne. A hideg motor hangjáról inkább nem írnék...
Mivel egy hétig az angol tömegközlekedést élveztem, azt hiszem holnap kicsit megjáratom és kitakarítom Dénest...

pferco Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4910
hali, én szegedi vagyok, de pöstön lakom:))

1.416v vagyok én is:) jelenleg 20e-felé közelítek, de jó a gép, motorhang? minden motornak van hangja... :)

"és a háromsávos M7-en is mindenki a középső sávban kölekedik"
igen, ott (is) a jobb szélső sáv a legjárhatóbb, mindnek elvenném a jogsiját... dehát ugyanez van a belvárosban is (BP), mondig a szélső a gyorsabb, üresebb. néhányaknak csak a belsőre szól a jogsija...

Eleven26 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4909
Udv

Dieselhang ujra, tegnap hazaerkezve 90km utazasrol, ujra csak megcsodalhattam a "diesel hangnak" nevezett jelenseget, mikozben nyitottam a garazsajtot, hogy bealljak. Kintrol nekem nem tunik annyira dieselesnek, bentrol annal inkabb. A fordulatszam nekem is egy picit ugral 750-850 kozott kb.. A szerviz nekem mindig azt mondta, hogy semmi baja, pedig mar joparszor jartam naluk.
Erdekelne mar, hogy a tobbi 1.4 16V-nel jelentkezike ez a hang.

Azert jo autokazast

attila.huszar Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4908
Sziasztok!

Meg tudom erősíteni Boszi észrevételeit:

A zaj kattogó, és melegen hangosabb mint hidegen.
Ami gáz, hogy nem hallottam ilyet az első hónapban, pedig néha akkor is kinyitottam a motorháztetőt. Tegnap kértem a sógoromat akinek a Cliójába is a 1.4/16V motor van, Ő azt mondja neki is kopog. Én kedden elviszem szervízbe és nagyon remélem nem akarnak megdumálni, hogy így a normális.

Redfox Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4907
Sziasztok! 1.4 16v motorral volt már valakinek
bármi problémája? Szegedi márkatárs van-e köztetek?
Laja73 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4906
állok elébe, bár mostanában nem hagytam el a 'Budapest vége' táblát:)
Előzmény: boszi70 (4905)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4905
Dizeles hang téma
Pontosítani szeretnék, a hang ami jön:
-kattogó
-nem hideg motornál, inkább meleg motornál hallható
-szerintem ez független jelenség a korábbi motorleállásos balhétól.
-1,4/8V motor

Szivesen meghallgatnám olyan márkatárs motorjának a hangját, aki nem tapasztalja, csak az összehasonlítás kedvéért. Még nem láttam,hallottam másik Thaliat "működés" közben.

Laja73 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4904
Szia Boszi!

Természetesen nem gondolom, hogy ennyire "szőke" vagy:), én kimondottan rendellenességre céloztam, a hibakeresés egyik lehetséges célterületére.

Pussz

Előzmény: boszi70 (4903)
boszi70 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4903
Szia Laja!
Úgy, hogy hozzá sem érek a kormányhoz? És lehetőleg egyenesben van a kocsi? Egyébként én is gondoltam erre mivel a szervizben most cseréltek vmit a szervóban, mert folyt belőle az olaj, de az is lehet, hogy a tücsöktelenítést úgy oldották meg a másik szervizben, hogy megolajozták, és azt vélték felfedezni emitt.

Ma kapott egy jó pontot a Thalika. Valami barom úgy ment el mellettem balról, hogy vitte volna a bal tükrött, de kíválóan működött a tükör előre hajlása.

Előzmény: Laja73 (4893)
Alizé Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4902
Azért vettünk többen dízelt, mert annál fel sem tűnik a "dízeles" hang :-)))
Egyébként lassan elérem a 30.000 km-t, két apró hibát leszámítva probléma nélkül ( egyik sem befolyásolta a menetbiztonságot ).
Átlagfogyasztás 4,9l/100 km.
Előzmény: IOA (4900)
iMre Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4901
Idezet a Megane forumrol, Hodhaver hozzaszolasabol:
"Az RH-nal disztarcsa akcio van, mar 3200-tol lehet gyarit venni (ez biztos 14"-os). "
Teljesen tajekozatlan vagyok a disztarcsak araban, ez vajon egy darabra ertendo vagy egy szetre, mert ha az utobbi akkor tenyleg jo ajanlat.
(ma forumos napom van :)
IOA Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4900
Imre, leellenőriztem. A dízeles hang alapjáraton nálam is jelentkezik, és elindulás után még hangosabb. Akkor lennék meglepve, ha nem így lenne.
Más: apám cége Astrákat üzemeltet nagy számban. Átlag öt kocsiból egy közel egy liter olajat elfogyaszt 1000 km-en, a többi tízezer alatt sem eszik meg egy litert. A szervíz nem foglalkozik vele, azt modják benne van a tűrésben.
Előzmény: iMre (4898)
iMre Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4899
Ez az a problema amin eleg sokat lovagoltam mielott megvasaroltam volna az 1,4/8v Thaliat. Hasonlo (ismetlem, csak hasonlo) motorral szerelik fel az uj Daciakat, es igen gyakori a dizeles hang naluk, viszont ez az esetek 90%-ban csak hideg inditaskor hallatszik 10-20 masodpercig. A problema az, amit FIFTY is leirt, az olaj visszafolyik es joforman szarazon indul a motor.
A nagy gond ezeknel a Daciaknal -ugyanugy mint az emlitett Warburgnal is-, hogy ez a kopogas mar a kovetkezmeny, mar a meghibasodas jele :( , gyuruzessel, motorcserevel oldhato meg, hogy megint jo legyen. A Daciaknal nagyon altalanos volt a jelenseg, fu-fa, nem hozzaerto ember is siman hallotta, szerintem itt mar reg kifurkesztuk volna, ha errol van szo.
Mindenesetre egy kis gyanu azert csak maradt bennem - ezert hasznalok Purolator olajszrot meg Magnatec olajat (ami allitolag "felragad" a kenesi feluletek falara), es gyakrabban cserelem, 7500km.
Vegul, kovetkezteteskent eddigi tapasztalataimbol, az 1,4/8v Thaliaknal hideginditaskor a kenes ugyanolyan jo mint mas autoknal, tehat nem ez valtja ki a dizeles hangot.
Előzmény: FIFTY (4895)
iMre Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4898
Nalam is letezik ez a jelenseg, amikor Boszi problemai kezdodtek akkor is emlitettem neki, de valoszinu nala mas lehet (fordulatszam ingadozas, motor leallt).
Egyertelmu, hogy a kapcsoloszekrenybol jon, de en elkonyveltem ugy, hogy ott bent egy csomo fogaskerek, nehany tengely forog ha a kuplungot felengedem es ez annak a zaja.
Igen, ezt lehet dizeles hangnak is minositeni, de szerintem nem annyira hangos ahogy ok leirjak - lapmanal korulnez az ember, hol a kamion mellette. Ettol fuggetlenul, dizels hangu markatarsak ellenorizzetek le ezt a varianst is.
Előzmény: atesz99 (4892)
harrypoti Creative Commons License 2003.11.21 0 0 4897
Az olajszűrő márkája: Purolator (4556-as hozzászólás)
Előzmény: FIFTY (4895)
attila.huszar Creative Commons License 2003.11.20 0 0 4896
Hi FIFTY!

Nekem is volt néhány autóm életem során, túl a 100.000 km-en, de pont azért vettem új autót, hogy az ilyen szétkopásból eredő hibákról ne halljak néhány évig. Úgy gondoltam naívan, hogy min. a 30.000-es átvizsgálásig a szervíz közelébe sem kell mennem. Ezt már csak azért is mertem remélni, mert az előző Citroen BX-em, -ami már túl volt a tíz éves koron-, is elment 10.000 km-t két meghibásodás közt. Ehhez képest a 3 hónapos autótól nem ezt vártam. Persze bizakodva nézek a keddi szervíz elé, de hogy őszinte legyek néhány fórumtag történetei miatt ez a bizakodás nagyon gyenge lábakon áll.

Azért kösz a tippet, de remélem nem lesz igazad.

Üdv,

Atesz

Előzmény: FIFTY (4895)
FIFTY Creative Commons License 2003.11.20 0 0 4895
Üdv Boszi&Atti!

Van (még) nekem egy jó öreg 1,3 Wartbim; túl a 150 ezer km-n. Egy ideje indítás után egy darabig elég hangosan csattog. A "szakvélemény" szerint a szeleptőkék állás közben már eleresztik az olajat, s amíg fel nem töltődnek újból>> csattognak rendesen.
Nem lehet valami hasonló nyűgje a Thalitoknak??

Valamelyik topictárs írt egy pipec olajszűrőről; amelyiknek tökéletes a visszacsapó szelepe. Hátha...

Előzmény: boszi70 (4886)
rema.com Creative Commons License 2003.11.20 0 0 4894
Sziasztok!

KorI:hála istennek eddig nem volt vele semmi,csak magassugárzó beépítés miatt kellett szerelőhöz vinni:)))) Egyébként kb 3200 km van benne.

Üdv:rema.com

Előzmény: KorI (4884)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.20 0 0 4893
boszi a fordulatszám-emelkedésnél nem lehet, hogy a szervó kavar be?
Előzmény: boszi70 (4887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!