Egyáltalán nem béna! Tök jó! :-))
Szerintem is érdemes lenne foglalkozni a klubosodással - Kellemes emlékű számomra az első thali, ahol a dabasi Újvári-98 Szerviz és Márkakereskedés szíves vendégszeretetét élvezhettük jónéhány kérdés és válasz erejéig. :)
Tartózkodjunk az erős túlzásokba való zuhanástól. Először is többletköltség. Oszt a logót még meglátod, de elolvasni csak közelről. No+, ha éppen balfék voltam, holnap az egész topic rajtam röhög, oszt győzzünk mosakonni. Valljuk be; ennek reális az esélye, bár fel lehet vállalni. Szavazzuk +; szabadon, demokratikusan.-:))) Ha+ jó ötletnek tartjátok a matrincát, tessék konstruktívan +határozni a méretet!!!
MIegyebet.
alkossunk csapatot, és közösen írogassunk leveleket, ha bármelyik csapattagot a szokásosnál nagyobb közömbösség és/vagy dilettanizmus fogadja egy-egy szervízben. először csak a szervíznek, majd, ha nincs változás, "feljebb" megyünk, stb.
mi leszünk a rettegett thaliás maffia:)
A Totalcar rendszeresen ír bizonyos márkák szerelő-guruiról. Feszülten várom a pillanatot, amikor feltűnik a színen egy Thalia (vagy legalább Clio) guru... Én sem merem szervízbe vinni, mert nem tudok addig dolgozni. Úgyhogy beletörődöm a problémákba, és szedem a gyógyszert. De ettől függetlenül szeretem az autómat :))
Bocs, hogy rontom a kialakult jó hangulatot, de gondolom nektek sem baj ha van olyan infotok, hogy MELYIK SZERVÍZBE NE VIGYÉTEK A KOCSITOKAT.
Na szóval lejjebb már írtam a füllel történő hibamegállapítást (Renault Budakalász).
Nos ok, motor az ilyen, ennek kattognia kell, szólott a szervízes, de legalább a fék meg a nem záródó dönthető hátsó üléstámla miatt ottthagytam az autót. Ígérték visszahívnak délben. Nem hívtak, én telefonáltam 13.00-kor.
Autó "kész". Elmentem érte, felvevő kikísért, próba. Hátsó támlát lenyitom, visszacsukom. Hoppá, nem záródik még mindig. Néhány bátrabb próbálkozás. Semmi. Ember néz rám...hát akkor ez nem jött össze- mondja nekem, és javasolja, hogy kérjek időpontot a karosszéria műhelybe, majd jó utat kíván és eltűnik. Nem mondom, hogy boldog voltam, de kipróbáltam a féket, reménykedve, hogy mégis volt értelme szabit kivennem mára. Nem volt, fék ugyan most nem nyikorog, de felengedés után klaffogó hang a hátsó kerekek felől. Kihívom az embert, mondom neki, hogy ez sem jó. Eltűnik, visszajönnek többen, fejvakarás, aztám mondják elmennek meghallgatni egy másikat. Öt perc szünet, majd mondja emberem, a másik is klaffog, ez ilyen típus. Nos ezek után gondoltam úgy, hogy szabi, ide-vagy oda, nem hagyom itt többet az autót.
Kérdéseim:
1. Ki ismer Budapest környéki igazi MÁRKASZERVÍZT?
2. Nektek is van ilyen klaffogó hang, ha álló helyzetben, járó motornál erősen megnyomod a fékpedált, majd hirtelen felengeded? Nem hiszem, hogy ez normális lenne.
Ha van kedve valakinek kérem tesztelje már le, mert ugyan nekem mondta a Reanultos, hogy ilyen a másik is, de nem mutatta meg...Igaz kedvem sem volt meghallgatni.
és mi igazi rönyósoknak számítunk?:))
én mondjuk kimondottan szeretem a márkát, még az úton is alig várom, hogy beengedhessek egy 'puncis' társat - ugyanakkor kisebbrendűségi komplexusom is van, gondolom a thaliások között azért vannak jópáran, akiknél nem a márka számított elsősorban
Valóban, én is találtam Nálatok hasznos infokat. Amióta megvan a Thalicsom (2002. aug.) fél szemmel a meganosokat is figyelem, sok minden tetszik (pl. a tagoknak kialkudott árengedmény különböző helyeken), de elsősorban az összetartást, a jó csapatot tartom fontosnak.
Nagyon jó oldal-prototípus!
Valami eszembe jutott: a fórum címéből ki lehetne venni a "Ki tud róla?" kérdést anélkül, hogy a fórumra való link-hivatkozás megváltozna? Ezen a kérdésen már azt hiszem túl vagyunk. Ki az illetékes?
Valóban érdemes a turbós motorokat egy kicsit járatni, mert valóban nincs kenése a nagyon gyorsan pörgő turbólapátnak. De ez csak annyi, ameddig kikötöd magad a biztonsági övből.
Nekem is tetszik a matrica! Kéne egy a hátsó lökháritóra, + egy az elsőre. Sőt! mindenki a nick- nevét is odairhatná mellé...
Igy aztán +tudnánk, hogy kit is lát6ttunk az uton thalicskázni....
Boszinak, Diesel_uber-nek és mindenkinek akit érdekel:
Ma voltam 10.00-kor a budakalászi Renault szervízben a "dieseles" kattogó motorhang miatt.
Bemenni nem lehet szerelő műhelybe, kijön a szaki, motorháztető felnyit és audiovizuális diagnosztika után (magyarul füllel belehallgatva) megkérdezték, hogy milyen hangot panaszolok?
Mondom, hogy az Ön által is hallható kopogó, leginkább szelephangra emlékeztető zajról beszélek, ami szerintem nem volt meg az autónak mikor megvettem.
Nos le mertem volna fogadni, hogy ez lesz a válasz: A motornak teljesen normális hangja van, ez a befecskendező patronok hangja és örüljek, amíg ilyen hangja van. Egyéb panasz?
Szóval még csak annyi sem volt, hogy nyugodjon meg Uram, szerintünk jó az autó, de ha óhajtja feltesszük a computerre, vagy ilyesmi.
Jó és kész, a fék kopogást megnézik.
Pillanatnyilag ennyi, ha visszakaptam, az autót még jelentkezem.
Amúgy azt elfelejtettem, hogy anno ezt alkottam. Béna, meg minden, de kezdésnek talán alkalmas :)
http://paradoxx.hu/thalia
Szóval ha tetszik, akkor leporolhatjuk :)))