Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BTHegy Creative Commons License 2017.02.15 0 0 814

Azt is jelzi, ha a kulcsban szarik be? Vagy esetleges vezeték szakadást is kiir?

Előzmény: Zsolt Kishonthy (813)
Zsolt Kishonthy Creative Commons License 2017.02.15 0 0 813

Nincs hibakód..ha imo beszarna akkor a diagnosztika jelezné... egyenlőre ott tartok,hogy felgyújtom...ezt a fost!!

Előzmény: BTHegy (812)
BTHegy Creative Commons License 2017.02.15 0 0 812

Imo? X17dtl-em is, és a golfom is ugyanezt produkálta, mikor beszart az imo.

Előzmény: Zsolt Kishonthy (810)
MBman Creative Commons License 2017.02.13 0 0 811

Nemtudom, hogy aktuális-e még a kérdés, de ha igen, akkor az X20DTH alkatrészeiben kellene gondolkodnod. Komplett hűtő egység klímahűtővel, vízhűtővel, intercoolerrel, levegő szívó és nyomócsövekkel együtt átszerelhető. Így nem kell semmit sem tákolni, hisz a kérdést megoldották a gyárban, X20DTH lett az eredménye.

 

Célszerű lehet egy komplett donorautó beszerzése, az átépítés után a többit kiárulod. Lehet, akár motor vagy adagolóhibás. 100-200 ezerért lehet már ilyet szerezni, ha va helyed hol tárolni, kiárulni az alkatrészeit, akkor nemcsak nullszaldósra tudod kihozni a mutatványt, de akár még haszon is lehet belőle.

Előzmény: Sutee111 (807)
Zsolt Kishonthy Creative Commons License 2017.02.13 0 0 810

Sziasztok.. Lassan egy  hete vakargatják sokan.. opel corsa 1.3 cdti.. jelenség: 1-2 másodpercre beindul addig normális a motorhang és utána szépen leáll!

Porlasztók jók bevizsgálva,üzemanyagpumpa jó, nagy nyomású ismét jó, railnyomás szabályzó szelep lecserélve, hibakódot nem ír, részecskeszűrő is jó, minden átvizsgálva elektromosan is rendben.. Ha valaki tudna segíteni kérem írjon! 

 

enduroadam Creative Commons License 2017.02.02 0 0 809

Sziasztok.Talán itt kapok egy tippet az autóm problémájára.

1.7 DTI Y17DT G astra caravan 2003 .A következőt produkálja.Ritkán elkezd betorpanni gázadásra.Olyan jelenség mintha levennéd a gyújtást.Többnyire akkor csinálja mikor nyomatékból tolom neki.Nem forgatom a motort nagy fordulaton.A gáz az egészben hogy tényleg ritkán csinálja de van mikor egy nap többször is aztán sokszor napokig hetekig hibátlanul üzemel.Motor nem dob ki semmi hibakódot.Volt szervizben és semmit nem olvastak ki hibát.Könnyen indul hidegen melegen,szépen jár de ez megkeseríti az egészet.Van valakinek valami tipp ötlet hogy mégis mi okozhat ilyen problémát?Nagyon szépen köszönöm a válaszokat.

sexiJoe Creative Commons License 2016.12.31 0 0 808

Üdv Opeltesók! Astra 1,7 cdti isuzu 2003-as 3000fordulatnál "letilt" tovább nem forog de leállítás után egy darabig hibamentes, ahogy eléri a 3000-et ismét nem engedi tovább forogni. Valami tapasztalat?

Sutee111 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 807

Sziasztok. X20Dtlbe lehet intercoolert szerelni? Csak bekötöm vagy kell beépíteni turbó nyomás szabályzó szelepet? Annyi még hogy optimalizált vezérlője van a turbó jelenleg 1,2 bar működik. Köszönöm a választ. ;)

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 0 0 806

hali

 

ezeket találtam:  http://www.opel-autodiagnosztika.com/letoltes/Opel-HDRC-Hibakodok.pdf

 

Nézd átt ottvan mindkét hibakód!

 

Üdv.

Előzmény: Matthisa1.3 (805)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 805

Sziasztok!2001es isuzu 1.7es g-s astrám villogtatja a motorhiba lámpát(ahogy felvillan visszaveszi a fordulatszámot!)Leállítom,eltűnik a hiba,majd vmikor megint előjön!Adagoló elektronika már volt rajta javítva!Elég sűrűn érzek gázolajszagot a szellőzőből illetve a motortérből!Tűzgyűrűknél nem látok szivárgást!Illetve mikor beindítom alapjáraton ilyen( süvítő,folyamatosan nyavajgó hang jön a bal szellőzőből vagy motortérből----Gázfröccsre elmúlik általában)Kivillogtatva 1125 és 0400, gondolom a komoly a dolog.Pontosan hol kezdjem ellenőrizni hogy mi lehet?Vagy ez konkrét hibákra utal?Valaki találkozott már hasonló hibával? Előre is köszi!

BTHegy Creative Commons License 2016.09.09 0 0 804

Ez olyan ironikus kérdés volt. Még az ismerősöm tanyáján áll. Egyenlőre helyet és időt kell csinálnom, hogy haza tudjam hozni.

Előzmény: Törölt nick (803)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 0 0 803

??????????

nem értem a kérdésed?????

Előzmény: BTHegy (802)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.08 0 0 802

Mikor kerül haza a campom? :D

 

 

Előzmény: Törölt nick (801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 0 0 801

Meg találtam az opel campo 2.5 D re vonatkozó adatokat :D

 

A szelep hézagok: szívó: 0.4mm  Kipufogó: 0.4mm

Hidegen állítani.  kompresszió 30bar  hengerek közt max 25% eltérés lehet a nyomásban!

Kérdezz ha tudok válaszolok. :-))

Előzmény: BTHegy (799)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 800

Fogalmam sincs :-)) Ez a sima 1.7 TD isuzu  F astra motorra van :-))

Előzmény: BTHegy (799)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 799

2.5d-re is igaz ez a hézag? (Campo)

Előzmény: Törölt nick (798)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 798

:-)) El olvastam sőt már előbb is olvastam amúgy láttam is ilyen blokkot :-))

A lényeg hogy az DOHC vezérléses és 2 vezérműtengelye van meg 16 szelepje :-))

De ha jól tudom az már nem igazi isuzu hanem csak licensz azaz a németek csinálták, de mindegy is közben egy másik fórumon ki derült hogy igen a szelepet kell és lehet állítani az adatok: szívó :0.15mm   Kipufogó: 0.25 mm és hidegen állítandó!

 

:-))

Előzmény: BTHegy (797)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 797

Van isuzu 16v dizel.

Y17dth. Elvileg ezt irták a komentben.

 

Elolvastad a kommentet, vagy megáltál a 16v-nėl?

Vagy én néztem valamit el?

Előzmény: Törölt nick (796)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 796

:-))

 

Hali

 

Tudom hogy a segíteni akarás vezérel ezért nem is akarlak csesztetni, és megbántani :-))

 

De van egy alapvető apróság amit el felejtesz: a kocsi amiről beszélnénk diesel!!!!  teljesen más az égéstérben a hőmérsékleti viszony mint egy benzinesnél!

Szóval ha hiszed ha nem nem úgy  hogy kb be állítom az nem jó, sőt az a lényeg hogy már azon is jár az agyam hogy nem -e el kokszosodtak elégettek a szelepfészkek és egy ici picit nyitott a szelep ezért a gyengeség de az a legnagyobb gondom nincs ismeretségi körömbe diesel kompressziómérő cucc :-((

 

Mert az azonnal választ adna a kérdésemre!(mármint szelep nyitottság -ra )

 

mert az olaj nem evése az ugye arra enged következtetni hogy a gyűrűk annyira nem kopottak, hogy mellette nem megy el az olaj ,kvázi a kompresszió is jó ,mert indulni is indul ,ahogy már írtam szépen jól!

 

Csak  menet közben érzettel van gond.  A hiba: menet közben érzem hogy gyengusz. És ha jár a motor akkor is az az érzet hogy nem egy kemény diesel járású motor hanem egy lötymeteg :-((  .( 82 lóerőt azért érezni lehetne)

 

Szóval a lényeg hétvégén szelepfedél le, szelep átnézés!

Aztán a vezérlést is át nézzük nem -e ment arrébb egy kicsit nem nálunk hanem előbbre és az én ismerősöm meg a fixált vezérmű kerekekre csak vissza rakta az új szíjat mert pont passzolt nem nézte át a vezérlést hogy minden fasza-e pl: az adagoló!

Lehet egy pár fokot az van el menve!(mert lehet pont az ugrott egyet el! ) na szóval majd ki derül .

 

Üdv.

Előzmény: BTHegy (795)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 795

416-os hozzászolást olvasd. 16v-ről ir, de szerintem itt is hasonlonak kellene lennie.

Előzmény: Törölt nick (793)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 794

Yamahámnál a szivo 0.6-0.9, kipufoggo 0.9-1.1mm hidegen. Ez 125ccm 4t léghűtéses. 

Most mennyi? Kijebb egy 1/4-ed fordulatot s proba. Hidegen kicsit kopog szerintem nem gond. Melegen legyen szép hangja.

Előzmény: Törölt nick (793)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 793

Hali

 

jaja értem én mit mondasz hogy hideg motor is hézag de ha kicsit tudsz ezekről a dolgokról akkor tudod azt is hogy a két érték más! Mármint a hideg hézag meg a meleg :-))

 

Ja és a Google ha ott van akkor keresd már meg nekem ehhez a típushoz! mer vagy 2-3 napja bogarászom a netet sőt még opel szerelési könyvet is szedtem le PDF de ott is csak azt írja állísd a szelepet a gyári előírt értékre (Na kösz :-(( )

Most legyen okos a manus :(

 

Amúgy a hidrótőkést is állítják csak azt lapkákkal teszik nem kulcsal :-))

 

Na mindegy ha esetleg van infód a hézagról halgatom :-))

Kösz.

Előzmény: BTHegy (792)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.06 0 0 792

Szelep hézag: google. Hidegen is google

utoljára a R9-esem volt ilyen. Ott fülre állitottam be melegen. Élvezett volt forro motorban nyulkálni.

Előzmény: Törölt nick (791)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 791

Hali

A füst csavar tekergetésnél természetesen az alapjáratot az ütköző csavarral vissza állítottuk :-))

Ki akar 2000 alapjárattal autózni :-))

 

De szerintem állítható a szelep mert a himbák tetején csavar van és kontra anya (ahogy mondod)

Bár az értékeket nem tudom (mármint a kipuf és szívó szelep hézagokat ? mekkora kéne hidegen melegen)

Láttam mert szelepfedél tömítés csere is volt.

 

Az adagolót magát meg inkább nem tekergetném nyakra főre szerintem nem ott bújik meg a hiba vagyis nem bent az adagolóban!

A kocsi mint írtam is Hidegen -Melegen szépen könnyen indul!

ha szar volna az adagoló gyanítom nem lenne ilyen jó az indítás.  (Volt már szar adagolós autóm)

 

Én nem tudom az elő töltés gyanús meg aztán passz :(

Előzmény: BTHegy (790)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.05 0 0 790

Ezt elfelejtettem irni. Füst csavar be, gáz kar ütķözőjét az adagolon kijjebb.

A szelepes részt passzolom. Ha hidrotőkés, nincs mit állitani. Ha meg csavarok vannak a himbákban, jo játékot :) értem én, a gyári hézagot egy 0km-es bloknál, de na, ezek nár 20évesek. 

 

Az adagolo közepét is lehet finoman hangolni.

adagolo fpgaskerekén a 3db 13-mas fejü csavart meglazitod, s a tengelyt 19-sel eltekered. Isuzu révén lehet hogy 12-es kukcs kell..

maga a rendszer ugyan az, mint a német motoron.

Előzmény: Törölt nick (789)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.05 0 0 789

:-))

 

hali.

A füst csavart beljebb csavartuk a változás abban nyilvánult meg hogy a motor hidegen melegen magasabb fordulattal járt, de menet tulajdonsága nem nagyon változott! Azaz nem lett dinamikusabb, sem nem füstölt jobban. amit írsz hogy vezérlés azaz előtöltés kéne pici neki én is gyanakszom mert vezérlés cserénél minden vissza passzolt a helyére nem kellett állítani semmit sem az adagolót sem mást a rögzített kerekekre simán vissza ment a bordás szíj és meg lett feszítve és kész utánna a járása ugyan olyan maradt!

 

Esetleg olyan nem lehet hogy a szelepeket kéne állítani?

Valahol mint ha olvastam volna hogy ezen a motoron (isuzu diesel 1.7 td) lehet sőtt kell 50 ezrenként állítani a szelepeket! lehet ebbe valami igazság??

Előzmény: BTHegy (788)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.04 0 0 788

Szia! Vezérlés nincs elmászva egy foggal?

A tul szèp duruzsolo hang nem gyanus. Isuzu is kopog egy kicsit. Vagy egy kis előtöltés kellene neki, vagy a hullámtárcsa deszitő (füst) csavaron kicsit beljebb tekerni.

lomhaság kevés gázolajra mutatt.

Előzmény: Törölt nick (786)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.04 0 0 787

Foggalmam sincs mi a szerepe. Bekötve ugyanugy ment, indult mint kikötve (nekem is letört a vezeték) majd ha megint be tudom üzemelni a szivet, letesztelem :)

Előzmény: k.o.v.a.cas (785)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.02 0 0 786

Napot :-)) Az én kérdésem még mindig nem lett meg válaszolva :-))

De már mindegy is Le cseréltük azt joccakát.

 

De lenne itt még egy kérdésem:

 

isuzu diesel mondom még egyszer!!! 82 lóerős   lenne ha érezném a pacikat!

 

De itt jön a kérdés: szépen indul a motorjának nagyon szép csendes hangja van!  (talán túl csendes is egy dieselhez képest)

 

De erőtlennek érzem persze tudom nem 200 ló de  azért egy 82 lovas astrának azér ha nyomok egy gázt annak menni kéne nem?

 

Ez meg vánszorog :-((

 

Ja és mostanában hallottam meg de gondolom eddig is ott volt csak nem hallottam olyan hang jön tán a kipufogóból hogy mintha vissza durrogna a motor úgy dohog vagy nem is tudom hogy írjam le :-((

 

De lényeg a kipuf ból hallom!

 

Szerintetek mi lehet a gond??

 

olajat nem eszi mióta megvan közel 5ezer bent van már és olaj ugyan ott van!

 

Kösz előre is.

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.09.02 0 0 785

Köszönöm! Legaláb nem ér váratlanul. A 783-as kérdésemre tudod a választ?

Előzmény: BTHegy (784)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!