Xikla: köszi a közreműködést RH ügyben :)
lakivili: kövezzetek meg légyszives a dCi felirat miatt, persze a megkövezéshez az kell, hogy megjelenjünk együtt egy alakuló thalálkán :))
KISPIPI: szervíz ügyben szerintem azt kellene csinálni, hogy megyénként egy szervízzel "összebarátkozni" (tehát -5-10% minusz) és akkor attól függetlenül, hogy ki hol lakik, mindenkinek jutna egy szelet a tortából :)
Boszi: adatlap ügyben e-mail bitte az _összes_ paraméterrel, és ha van kép az autóról, azt is csatold légyszives! 24 órán belül kint lesz, amint megérkezett. Alakuló gyűlés ügyében mi hír? :)
Ui.: A Megane klubosok pozitívan reagáltak a megalakulásunkra, épp most egyeztetjük a partnerséget :)) Írták e-mailben, hogy már van kint link az oldalunkra, én is hasonlóképpen cselekszem, ha valakinek nincs ellenvetése :) (Ugye nincs? :)
Szia Mindenkinek!
Na újra köztetek! Látom-olvasom-a fejleményeket. Szerettem volna regisztrálni én is magam, és látom, hogy bizalmat, és elsőbbséget élvezve a 9.helyre kerültem. Szeretném az adataimat beírni.
Diesel! Hogy tudom úgy, hogy maradjak a 9.helyen? Email?
Segítség!
A hétvégén Thalikát a család használta, mivel nélkülözött engem. A férjem szólt, hogy elég vacak a szervó. A gond:
kb.50-60-as temponál ha egy kicsit jobbra-balra forgatjuk a kormányt, vagy kanyarodásnál szaggat a szervó. Ennek ilyennek kell lenni? Vagy megint irány a szerviz? Ezt én már korábban is tapasztaltam, a szervizben gumi problémát mondtak, a gumis meg azt, hogy vigyem szakszervizbe.
LÁTTÁTOK A THALIA HONLAP BAL-ALSÓ SARKÁT?????
Megbocsássunk dieselnek ezért? ;o)
Vagy szabjunk feltételeket: jobb alsó sarok 1.4, bal felső sarok 1.4 16V?
Csőztök!
:)))))
Azt hallottam, hogy a RH. független a területi renault szakszervizektől. Ez esetben ott is lehetne kilincselni, és amelyik benne van a szponzorálásba, azokat a honlapon fel lehetne tüntetni, mint "kedvenc szervizeink". Az esetleges akciókról, melyeket a kedvenc szervizeink hirdetnek, időről időre mi is feltehetnénk a honlapra... Szerintetek érdemes erre a vonalra is ráálni?
Egy jó hónapja 3900,- Ft-ba került az átvizsgálás: Kell vinni az Asistance füzetet is, mert ebben kerül az igazoló pecsét.
A csomagtartó zárat is mondjad, mivel garanciális a kocsi, azt ingyen kell megcsinálniuk. Nekem "csak" iszonyú hangot adott minden nyitásnál, de megnézettem és azóta jó (tán megolajozták?).
Más: az elmúlt héten kicserélték azt a 25-30 centis, műanyag üzemanyag-vezetéket, ami a dieseles kocsik visszahívásának okozója volt. Remélem ez tovább bírja :)
Hali! Sikerult beszelnem a RH-val a szponzoralassal kapcsolatban. Megemlitettem a reklamanyagokat (polok, matricak temat is) illetve elkuldtem a mostani honlap es a forum elerhetoseget. A reklamlehetosegen kivul felhivtam a figyelmet arra, hogy egy elegedett thalia tulaj par even belul potencialis megane/senic vasarlo lehet, thaliaklubbosnak megyenesen kotelezo. :-))) Szerintem pozitiv volt a fogadtatas, viszont a dontesre varnunk kell. Sajna most van az evvegi marketing (udvozlolap, stb)domping.
Hali!
1) Amint a többiek is írták: a szervizben kell kérni, hogy állítsák be - ha viszed az időszakos átvizsgálásra, említsd meg a munkafelvevőnek.
2) Nagyjából normális ez a fogyi, ha a gyárilag megadott adatot vesszük, de 1-2 litert biztos lehetne faragni belőle. A fogyit befolyásolja a vezetési stílus (és nem csak a padlógáz/satufék viszi a benzint!), de pl. az alacsony guminyomás, sok rövid út, ami alatt, nem melegszik fel a motor rendesen, meg egy csomó, nem feltűnő apróság lehet még, ami összehozza azt a plusz 1-2 litert.
3) Amennyire tudom, a köztes (páratlan számú) átvizsgálások ingyenesek, a többi meg attól függ, hogy mit cserélnek, és mennyi idő alatt. Érdemes megkérdezni több szervizt is, mert a rezsióradíjak közt bizony igencsak vannak különbségek.
4) A klf. gumik különböző hangokat adnak ki, van halkabb és van zajosabb, lehet, hogy itt is csak egy zajosabb típus került fel. Ha viszont csak az egyik zajong, akkor érdemes megmutatni szakembernek.
MINDENKINEK! Hátha van aki nem tudja: A téli gumikat praktikus kb. 2 tizeddel magasabb értékre fújni a gyárilag megadott értéknél!
1.4 8V Thaliánkat 2002 májusában vettük. A fórumot azóta olvasgatom, belépni csak most sikerült diesel segítségével...
Összességében elégedettek vagyunk az autóval. Eddigi hibák:
- kormányciripelés,
- a csomagtartózár rettenetes hangot adot.
A hibákat a kőbányai Baumgartner orvosolta. Csak jót mondhatok róluk, ellentétben a Lurdy háznál lévő Renault Budapesttel, ahová karosszéria munka miatt kellett menni.
Fogyasztás: 7 - 8.3 városban, 5.6 országúton. (Egyszer sikerült 4.9-et produkálni a Budapest - Körmend szakaszon.)
4.) A téli gumi nekem is ilyen hangot adott, ami rögtön az átszerelés után feltünt. Gyorsításkor jelentkezik egy kis surrogás, valószínűleg a sok-sok apró lamellának köszönhetően (mintázat, típus, útburkolat, kopottság függvényében). Szvsz ez nem szerviz dolog.
0.) Az "embléma" ereje legyen Veled!
3.) Ha meg akarod őrizni az assistance+ szolgáltatást el kell vinni a kocsit szervízre; 14500 é 15500 km között. 3-4 ezer Ft a költség. (ha más baj nincs)
4.)Ha csak egyik keréktől jönn a zaj>> azonnal szervíz; ha "általános" ellenőriztesd a guminyomást.
Én csak a csomagtartózárhoz(1)és a téli óvszerhez (2) tudok hozzászolni:
1: eccer megpróbáltam kulccsal nyitni zárni a csomagtartót. "Vagánykodtam" az új kocsival a rokonok előtt: ezt lehet így is (kulccsal), de lehet a távirányításos központi zárral is... A kulccsal először nem sikerült bezárni, tompa erölködésnek tünt a művelet, semmi bizalom gerjesztő záró-nyitó kattanás. Végül ebbe bele is törödtem, hogy a kulcs ajtókat ilyen módon nyitja-zárja, azóta mindig a távirányítót használtam.
2:Téli abroncsom van, semmi eltérést nem vettem észre a hangban a nyárihoz képest. A zajnak érdemes utána nézetni, de lehet, hogy elég a gumishoz bevinni!
Mi az, hogy kivonta magát a forgalomból? Én egy mindenkiért aggódós típus vagyok, úgyhogy ne célozgass homályosan (nem biztos, hogy van közöm hozzá, de hát szóbahoztad)...na.
1. szervíz! nem te vagy az első, ha a többieknek sem rémlik, majd rákeresek, hol is volt erről szó
2. nekem a 8V bebetonozódott 8 literre, dugó ide vagy oda, szóval a 10 nem normális (megjegyzem a 8 sem, de ezt régóta mondom, bár hivatalosan 9,9(?) a városi fogyasztás, úgyhogy nagyon nem is reklamálhatunk)
3. 4500 forintot mondtak nekem, de már nem vagyok benne biztos, hogy ez a 15000 km-es (lehet, hogy az egy éves) - mindenképpen érdemes betartani ezeket, mert ebbe kötnek bele először, ha egyszer reklamálsz valamiért
4. passz, sajna nincs téligumim:( (pedig megfogadtam, de képtelen vagyok beruházni, annyi minden másra is kell)
Kedves Talicsosok!
A férjem, akivel együtt választottuk családi kedvencünket, 1 hónapja kivonta magát a forgalomból. Talicsom azóta lázadozik. Ha tudtok, segítsetek néhány jótanáccsal!
1. heti 1-2 alkalommal nem csukódik le a csomagtartó-fedél, percekig játszadozom a kulcscsal ill. az alsó pöcökkel, mire le tudom csukni. Teendő?
2. városi használat mellett (nem agyonhajtva) 10 lit.-t fogyaszt 100 km-en (8 hónapos, 16 V-s, 15.000 km van benne). Ez normális, vagy kapjak a szívemhez?
3. mennyibe kerül a 15.000 km-s assistance szervíz és érdemes-e megcsináltatni?
4. mióta feltettük rá a téli gumikat, halk surlódó alapzaj hallható menet közben. Ez normális, vagy rohannjak a szervízbe?
Előre is köszi!
még a nyáron történt: csak egy nagy zuhéban voltunk (és nem ködben) az autópályán.
120-130kmh, Ausztria.
eccer csak látom, hogy:
" jéé ott van egy kocsi elöttem ugy 1 km-re , de csak az egyik helyzetjelzője ég"
nos az igazság a következő volt
A "fél helyzetjelzős" kocsinak a ködzárófényét láttam. ÉS MÍG BEÉRTEM AZT A KOCSIT 3, AZAZ HÁROM MÁSIK ÉGŐ HEJZETJELZŐJŰ KOCSIT HAGYTAM LE!!!:
ezeket 1km. ről nem lehetett látni!
a normál helyzetjelző a felvert vizen nem látszik át csk kb 5000 m-re, ami kevés!
Iszonyat, milyen szómenés van mostanában a fórumon! Két nap alatt két oldal...
Na szóval, csak lassan a pénzgyűjtögetéssel: a weblapot én szívesen, és ingyé' hostolom a jó ügy érdekében (saját szerver, 100Mbps az Interware-nél). Persze, ha a RH-val megegyezésre jutunk, akkor nem tiltakozom, ha valamennyit szponzorál a költségből... :-)) Diesel_uberalles, a költöztetés, frissítés, DNS regisztráció stb. technikai részleteit mail-ben megbeszélhetjük!
A megspórolt tagdíjból meg lehet sörözni az alakuló gyűlésen. :)
A társegyesület-dolog a Megane-osokkal szerintem nagyon jó 5let, egy lelkes szervező egyén ezt elintézhetné. Több ember -> nagyobb befolyás, több kedvezmény...
Egy jó hete sötétben, tejködben autóztam vagy 150 km-t.Tapasztalatok:
1)Az újabb autóknál mindíg csak egyoldali ködlámpa világlott hátul; méghozzá feltűnően nagyobb vattszámmal; mint a normál hátsó világítás.
2) Az egy ködlámpás kocsik is jól láthatóak és feltűnőek voltak; a fékezési szándékot pedig egyértelműbben jelezte a "másik" oldali felvillanó + erős fény; mint a régi kétködlámpás (pl. Wartbi 1,3)kocsik esetében!
3)A tervzők nem feltétlenül hülyék és spórolók; én tuti, hogy nem duplázom meg a ködzárófényt!!