Szervusz! Díszléc is érdekelne, augusztus 20.-i hétvégén megyek arrafelé, akkor még megbeszélhetünk pár dolgot! Az elérhetőséget majd privátban! Szervusz!
"Ez most rokon, vagy nem rokon?" Ennek az állólámpásnak ugyanaz a festése mint az enyémnek. Elsőre meg is lepődtem. Ha tényleg tudnál hozni léceket, az nagyon jó lenne! Egy garnitúrára vevő vagyok! Sajna ma egész nap a Ringen szívtam, így túrázásról szó sem lehet.
Hali.... Kellene egy ember aki profi fekes es renbe kapja nekem az allolampat. Sajnos valahol elmegy a folyadek, es a fekhatas nem valami szuper.
kulso nyoma nincs a szivargasnak, labterbe kupplung nem csopog be, lehet hogy a rasegitobe szivarog bele? Felre nem huz, nem csikorog, nem melegszik, tarcsak-betetek jok, oszt megse fekezik a dog :-) Lehet hogy a kupplunghazba folydogal be?
Most, hogy hisztérikus rohamom véget ért, és várom, hogy mi lett a hengerfejemmel és a dugattyukkal lenne egy kérdésem hozzátok.
Én nagyon kezdő vagyok az állólámpások között. Bár már összeismerkedtem pár emberkével. Jó ez a fórumozás, de én a személyes kapcsolat híve vagyok, de mindenképpen valami vizualitásé. Értem ezalatt, hogy szeretem tudni ki van a túloldalon. Hogy néz ki (talán mert az arcmemóriám jobb mint a név).
Kérdés: webfejlesztő vagyok, nem akarnátok egy saját domain alatt bejegyzett állólámpás oldalt? (csak állólámpás) ahol dinamikusan működne mindenkinek a saját állólámpás adatlapja, képgaléria, fórum, hirek, kis levlista, adok-veszek?
Nem akarok semmilyen szokast felboritani csupan felajanlottam.
A mai nappal le kellett zárnom a jelentkezéseket a nyári találkozónkra a Villapark-Várgesztesbe, mert nagyobb lett a létszám a vártnál.
Aki esetleg jönne, de még nem döntött, azt a szombati teljes napra szeretettel látjuk, a programokban részt tud venni, csak szállással nem szolgálhatunk.