V43-1341-est erőltették a rádió miatt is. Hogy mi lett aztán, arról nincs info? Igazából el is felejtettem utánanézni. Engem lekötött a Ludas-i baleset elemzése, és átéltem egy váratlan buszos átszállást.
Így nagyon jó:)))) Akkor a holnap lesz 5209 és vasárnap 5008-as. Akkor ami lejön az 5209-cel, az másnap 5008-cal megy haza? Bár kitudja... Nem mindennap fog taurus Kl-en "szunyálni".
Első kettő kívánságod meghallgattatott, és ím! :) Működik. De 3-4 mozdonynak így sincs állandó munkája.
Hogy mi lesz nyáron, nem tudni. Bár ha így maradnak a szállítási teljesítmények, ahogy most, nem lenne lehetetlen. Csak Fehérvárnak/Kanizsának típust kellene csináltatni rá. Fehérváron van egyetlen egy kolléga, akinek megvan az ES 64 U típusa...Tőlünk igazolt át, együtt voltunk tanfolyamon is anno.
Azt nem tudni, mi lesz a jövő zenéje, de egy biztos, amióta a 010-es 3.-án visszajött, azóta ott álldogál a Keletiben, a 004-es társaságában,s beszélgetnek arról, valaha nem így volt ez. Pedig már Szolnoknak odaadták a 007-est az o-v kör-IC-re, aztán a 002, 009 is tehervonatozik K-Ny Mo. között. Hogy mi lesz a visszhangja a Keszthely-i menetnek, e hét szombaton eldől. Addigra kiderül, mit raknak az 5209-2-re. Ha a 010-es nem Keszthelyen álldogált volna a hétvégén, akkor a Su-ban. Ott lent legalább vonaton volt rajta.
Örülök, hogy nem lett Graffiti, kollégám hívott, és megnyugtatott aki érte lement. 144? Kíváncsi leszek, mi lesz a koncepció márciusig, amíg mi járunk oda ezekkel a vonatokkal. Elveg Fehérvári szilivel kellene mennünk, a kiírás szerint.
Soproni IC-kkel mindegyiken Taurus van, + a győri/Sm-i gyorsokon is. Annak idején ment a nagy sóvárgás, hogy csak 10db Taurus-t vettünk...Ebben a felszereltségi verzióban ami van nekünk, még a végén kiderül, hogy ez is sok.
Egykori, már nyugdíjban lévő főnököm szálló-igévé lett mondását idézném : " - Nem az a drága mozdony, ami 1 eM-ba kerül, hanem amikor kinézek az ablakomon, itt áll lent az udvaron!"
Nos, ezt a mozdonyt én hoztam haza 30.-án este a 347-el az Osztrákoktól az 1116-001 szinkron-társaságában. Azóta volt egy N-vizsga, és várta, hogy menjen valamerre. Tegnapig. Rádió miatt is kellett - ha már úgy is kevés mozdony kell az Új Év első napján - másrészt, olyan mozdony, hogy ne teljen le a gépvizsgálata. Sajnos a piacgazdaság első, de nem utolsó hatása révén - másrészt az elbaltázott beszerzés miatt - ezek a mozdonyok nagyon kiszorultak arról a területről, ahová szánták volna anno. Cargo térnyerése a RoLa-fordában, eminnen meg a RailJet tolja ki őket / bár nekem sikerült RJ-t vinnem, csak önmagában a 1047-001-el/, itthoni piac meg nem igényel annyi 1047-et. Ráadásul a RÖeEE mozdonyai is magasan helyzetbe kerültek a Bp.-Salzburg vonalon./by LZB/ És akkor egyszer csak jön az ukáz: 5209-2 :1047-010-2! Sajnálnám azért, ha holnapra kidekorálnák az oldalát. :( Remélem, lesz aki odafigyelget erre...
Hát ja!! December 24.-én érkezett 5209-es gyors szerelvényének Tapolca felőli végén lévő Bp kocsit is itt pingálták ki,mivel mikor jött még nem volt olyan.......
Nekem sem mindig jön össze. Egyszer októberben Tp-n jártam kővonatot fotózni, de az nem jött. Nem maradtam kint vonalon a 8802-ig, mert gondoltam úgyis remot. Erre bent az állomáson ott "röhögött" M41 2178... ja és M41 2143 elenfényben jött a csauruszról nem is beszélve, az is tök ellenfényben jött a múltkor Bs-en.
Akkor éppen a 2188-at üldöztem kocsival Bs-től:)))) pont megálltam a libásnál és jött is a 8802. Az állomáson láttam a "Savaria-Pelso express" 19807-est