Bocs, már az első kérdésfeltételedkor belém villant, csak elfelejtettem. Baromira nem mindegy, hogy milyen mintázatú az abroncsod. Anno decimár, 205-ösömet téli gumával kaparintottam meg. Jó, darabos, kockaszerű bütykökkel borított vala. Miután addig nem volt dízelem aszittem normális az a hangerő amit produkált. Tavasszal viszont már csak suttogott - szinte- mikor megkapta a Michelin cipőket. A mintázat a fogyasztást is befolyásolhatja.
Az 1.)-hez
Ez valami UFO. Nekem legyen lelkiismeret furdalásom, hogy mások nem léptek be abba a klubba, ahol talpraesett emberek kibuliztak maguknak 1 kis kedvezményt?! Az a ganaj, aki +nyerte az 5 milliárdot ! Pedig lottózott. De !
Már felvetődött e helyt, hogy nyomtathatunk helyre kis röpcédulákat, amit magunknál hurcibálva beledugdoshatnánk azon sorstársaink ablaktörlőibe, akik nem tudnak a klubról.
Hi Kukucs!!
Köszönöm a fáradozásod de ne strapáld magad, mert a Dci-re lennék kiváncsi, vagy mégis egy összehasonlításnak jó lenne, hogy a váltó áttételezések, hogy alakulnak.
Előre is köszi
Nagya
Remélem hamarosan megjön a digitfényképezőgépem, oszt akko' tudok fotózni Mezőtúron és környékén (végre a sajátomat is, mármint autót), illetve Tokaj környékén is, mer' igazándiból odavalósi vagyok.
nos >
A legtöbb magára kicsit is adó márkaszervíznek van saját weboldala, tehát nincs más dolgunk, mint "segítőink a bajban"; vagy valami egyéb jó névvel csinálni egy linkajánlót a csodaszép Théliás honlapunkon! Ide bekerülhetnek a szponzori hajlandóságot mutató cégek.
Az időkorláttal egyetértek; viszont Nekünk is adni kell valamit a pénzükért; tehát 19 megye + Bp.= 20 ennél több cég linkje nem lehetne fenn!!
8V esetében ezek kb. a 2000 - 3000 rpm tartományba esnek, de majd meglesem hétvégén, hogy pontosan mit mutat.
A kedvezmény dolgot esetleg nem csak szervizre, hanem alkatrész kereskedésre is (vagy inkább arra) meg lehetne próbálni - ott azért kötöttebbek az árak, talán úgy kézzelfoghatóbb az engedmény...csak egy ötlet
És még valamit: Ha szponzort találtok(unk), akkor egy szerződést kell velük irni. Ennek az egyik ügyfele a szponzoráló, a másik a Thália-klub megbizottja. A megbizott, itt minden esetben az, aki eljár a szponzoráló felé, vagyis TE, Ő, ÉN, stb. Rögziteni kell a szerződésben, hogy milyen összeget utal át a milyen számú számlára, és ennek fejében mi milyen emblémát helyezünk el a honlapon, vagy milyen felirást eszközlünk. Valamint azt is, hogy mindez hány honapig/évig tart. Legyen rajta a teljesités kezdő dátuma.
Milyen összeget kérjünk? Gondolom, hogy egy márkaszerviz esetében 8000-ért egy évig kitesszük a nevét. Egy nagyobb cégnél (pl. MOL), ez lehetne 20000 is... De majd inkább ők próbáljanak összeget mondani, hogy mennyivel szállnak be...
Hi Diesel!!!
Ha minden igaz az átutalás 7-kor megtörtént a mai nappal.A fogyasztáshoz annyit: igen lightossan vezetek 1:20 km/h-ig
2:35 km/h-ig
3:50 km/h-ig
4:60 km/h-ig
huzatom ki.A mostani fogyi 5,2-re jön ki.300közút/600város(nem Budapest)
Azért így irom le, mert nincs fordulatszámmérőm,ha valaki tud fordulatot csatolni a tempóhoz azt megköszönném.
Vak rendört!!!!!
Nagya
Jó lenne ez a (saját zsbet kímélő)kedvezmény, de nem látom elfogadtathatónak.Miért?
1.)Sokkal többen Thaliáznak, mint ahányan netezünk; kirekesztő lenne a kedvezmény!
2.)"tojok a klubotokra, majd ha elromlik a kocsim belépek" >> hidd el, vannak ilyenek!
3.)Egy ilyen kedvezmény várható költségvonzata nem tervezhető; tehát nem is vállalható!
4.)Mibe van a munkalapon egy 5 - 10 % -al "megnyomni" a számlát?
Egyszóval KISPIPI javaslata - egy adott összeg a megjelnés lehetőségéért - egyszerű, praktikus, levezényelhető.
Ha nem is úgy működne, hogy adnak X összeget és abból gazdálkodjunk, de szerintem az járható út, hogy legyártatjuk, számla a RH nevére, és ők kifizetik a költséget. (hátránya, hogy utólag fizetik ki)
Amit én gondoltam, hogy szervízben 5-10% kedvezmény. Megyénként kéne egy szervíz, hogy mindenkinek jusson egy szelet a tortából, ne maradjon ki a buliból azért, mert mondjuk nem Bp környéki.
Matrica (belső, üvegre, illetve külső, H betűvel kombinálva)
Póló (ha már ennyire jól állunk :))
Nagy vonalakban szerintem ennyi, de a többiek is dobják be az ötleteiket :)
Természetesen támogatom a tagdijat, jövő héten küldöm. Ami a szponzorálást illeti, szerintem az a legegyszerübb, ha a támogatóktól manit kérünk, és utalja át a megadott számlára. Az ilyen pénzekből lehetne gazdálkodni a matricára, pólóra, meg ha marad, akkor a következő évi tagdijakra.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy egy esetleges klubtagságot szponzoráló
Esetén mi az amit szeretnétek.pl.matrica,javítási kedvezmény stb.
Kérem a javaslatokat.
Nem feltétlenül rosszak a gumik, csak mások. Jó lenne meglesni a gumi tipusadatait,mivel a téligumik általában puhábbak, de a mintázatuk miatt lehetnek zajosabbak, mint a nyáriak.
Kedves FIFTY!
Így alig 4 nap után a Te válaszodat is el tudtam olvasni, kicsit lassú reagálású haderő vagyok.
A surlódó hang minden kerék felől egyenletesen hallatszik, a guminyomást 1 hete ellenőriztem. Lehet, hogy rosszak a gumik? A fogyasztása is megugrott a kocsinak, mióta a téli gumik vannak rajta.
Az embléma ereje már tényleg lehetne velem, rám férne.
Kedves Lakivili!
Én sem feltétlenül kulcscsal szerettem volna bezárni a csomagtartót, hanem egyszerűen nem tudtam lecspni, mindig visszapattant. Szorított az idő, így el kezdtem babrálni mindent, ami mozgatható volt, és kb. 5 percnyi szerencsétlenkedés után valahogy lecsukódott.
Köszönöm, hogy válaszoltál, sajnálom, hogy csak most tudtam elolvasni, de az internet hozzáférésem korlátozott.
1.) Kivonta magát a forgalomból= elhagyott az a dög, állítólag január körül válunk. Egyébként ismerhetitek, Claudius néven írogatott a fórumban
2.) én is soknak gondolom a 10 litert, de a legkíméletesebb vezetési stílussal sem tudok alámenni
3.) hány km után esedékes az olajcsere?
Válaszodat előre is köszönöm!
Bocsi Fiúk,
tényleg vége az eufóriának,: klímás, rádiós, villanyablakos, ködlámpás 1,4 16V 98 LE-s, berzines, rádiós-magnós, kékszövetes. A színe tetszik, más-más fényviszonyban más-más árnyalata van a hologramszürkének. A csomagtartó mérete lenyűgöz, sokat fogok vele cuccolni, remélem ki fog elégíteni.
Ami érdekel, persze végigolvasva több hónapi hozzászólásokat figybe véve, a fogyasztási tapasztalatok és egyáltalán mire figyeljek. Garázsban lakik. Ma már kimerészkedtem vele autópályára is és tetszik a lendülete. Csendesnek tűnt 120 körül. 4 év alatt 2 Peug 306-ot szaggattam el, azok ehhez képest öreg lajhárok voltak. Ez term. saját, amazok cégesek voltak. Azt már lerendeztem, hogy a kormányt rendesen beállítják, mert jobbra lóg egyenes menetben. Kecskeméten vettem ,nagyon korrektek és röndösek voltak. A hitelkonstr. is elfogadható. Matrica ok, én is kiragasztanám természetesen.
A tagdíjat én is támogatom,hamarosan küldöm is.Szerintem az összeg teljesen korrekt (mondhatni nevetségesen alacsony:)),főleg ha kedvezményünk is lesz a szervízben,akkor egy javítás után megtérül:)) (ezt azoknak írom,aki vacillál az ezresen)
Üdv márkatársak!
Az elöbb szavaztam a tagdijra,jövö héten böbeszédübb leszek, a netet csak a munkahelyemen tudom használni,kérdem diesel-töl az e-mail cim paradoxx@paradoxx.hu jó-e,mert levelezprogink nincs,csak e-mailt tudok küldeni.Tagdij rendben beszállok,fényképet megprobálok késziteni.A matricának örülök, támogatom a szélvédöre ragaszthatót.Egy községben lakom Mátészalka mellett rengeteg itt is a thalicska,átlagban mindennap 4-5-el találkozom.Köd és rendörmentes hétvégét.