En is tamogatom a tagsagot valamint a sajat domain nevet is. Nem fogom elkuldeni most a penzt mert azt hiszem 25$ a minimum amit felszamit a bank egy kulfoldi tranzakcioer, viszont elso alkalommal amikor Magyarorszagon jarok (atlag 5/ev) befizetem.
Hello Laja.
Nem vagy Te bena, az en olajpalcam is pont ezt csinalja ... viszont, csak az utolso olajcseretol erre, amikoris azt hiszem egy kicsit tultoltottek. Keszulok ra, hogy leengedjek belole egy keveset es kivancsi vagyok mi lesz akkor. Nezhettem hidegen, melegen, 2 nap allas utan, a palca mindig teljesen olajos. Engem is foglalkoztatott a kerdes es felfedeztem, hogy, ha akkor huzod ki az olajpalcat amikor a motor meleg akkor nem S alaku hanem egyenes, az S format a kihules utan veszi fel csak.
Azzal hitegetem magam, hogy mukodes kozben termeszetesen az olaj felkerul oda is, es a Magnatec olajam annyira jo, ugy tapad, hogy 2 nap szunet alatt sem kepes visszafolyni :)).
HI
14540 volt a km óra állása, mikor + ejtettem a kötelező átvizsgálást. Semmi rendelleneset, javítanivalót nem találtak. 853 km 47 l. Ebben volt egy XIV.-Visegrád oda vissza, a többi jórészt bel-város. Ja és másodszor cseréltettem olajat, jobb a békessség alapon. Egyébként a Dél-pest-nél téli akció keretében 15 w40-es olaj 5000 ft alatt kapható /5 liter.
Bocs, már az első kérdésfeltételedkor belém villant, csak elfelejtettem. Baromira nem mindegy, hogy milyen mintázatú az abroncsod. Anno decimár, 205-ösömet téli gumával kaparintottam meg. Jó, darabos, kockaszerű bütykökkel borított vala. Miután addig nem volt dízelem aszittem normális az a hangerő amit produkált. Tavasszal viszont már csak suttogott - szinte- mikor megkapta a Michelin cipőket. A mintázat a fogyasztást is befolyásolhatja.
Az 1.)-hez
Ez valami UFO. Nekem legyen lelkiismeret furdalásom, hogy mások nem léptek be abba a klubba, ahol talpraesett emberek kibuliztak maguknak 1 kis kedvezményt?! Az a ganaj, aki +nyerte az 5 milliárdot ! Pedig lottózott. De !
Már felvetődött e helyt, hogy nyomtathatunk helyre kis röpcédulákat, amit magunknál hurcibálva beledugdoshatnánk azon sorstársaink ablaktörlőibe, akik nem tudnak a klubról.
Hi Kukucs!!
Köszönöm a fáradozásod de ne strapáld magad, mert a Dci-re lennék kiváncsi, vagy mégis egy összehasonlításnak jó lenne, hogy a váltó áttételezések, hogy alakulnak.
Előre is köszi
Nagya
Remélem hamarosan megjön a digitfényképezőgépem, oszt akko' tudok fotózni Mezőtúron és környékén (végre a sajátomat is, mármint autót), illetve Tokaj környékén is, mer' igazándiból odavalósi vagyok.
nos >
A legtöbb magára kicsit is adó márkaszervíznek van saját weboldala, tehát nincs más dolgunk, mint "segítőink a bajban"; vagy valami egyéb jó névvel csinálni egy linkajánlót a csodaszép Théliás honlapunkon! Ide bekerülhetnek a szponzori hajlandóságot mutató cégek.
Az időkorláttal egyetértek; viszont Nekünk is adni kell valamit a pénzükért; tehát 19 megye + Bp.= 20 ennél több cég linkje nem lehetne fenn!!
8V esetében ezek kb. a 2000 - 3000 rpm tartományba esnek, de majd meglesem hétvégén, hogy pontosan mit mutat.
A kedvezmény dolgot esetleg nem csak szervizre, hanem alkatrész kereskedésre is (vagy inkább arra) meg lehetne próbálni - ott azért kötöttebbek az árak, talán úgy kézzelfoghatóbb az engedmény...csak egy ötlet
És még valamit: Ha szponzort találtok(unk), akkor egy szerződést kell velük irni. Ennek az egyik ügyfele a szponzoráló, a másik a Thália-klub megbizottja. A megbizott, itt minden esetben az, aki eljár a szponzoráló felé, vagyis TE, Ő, ÉN, stb. Rögziteni kell a szerződésben, hogy milyen összeget utal át a milyen számú számlára, és ennek fejében mi milyen emblémát helyezünk el a honlapon, vagy milyen felirást eszközlünk. Valamint azt is, hogy mindez hány honapig/évig tart. Legyen rajta a teljesités kezdő dátuma.
Milyen összeget kérjünk? Gondolom, hogy egy márkaszerviz esetében 8000-ért egy évig kitesszük a nevét. Egy nagyobb cégnél (pl. MOL), ez lehetne 20000 is... De majd inkább ők próbáljanak összeget mondani, hogy mennyivel szállnak be...
Hi Diesel!!!
Ha minden igaz az átutalás 7-kor megtörtént a mai nappal.A fogyasztáshoz annyit: igen lightossan vezetek 1:20 km/h-ig
2:35 km/h-ig
3:50 km/h-ig
4:60 km/h-ig
huzatom ki.A mostani fogyi 5,2-re jön ki.300közút/600város(nem Budapest)
Azért így irom le, mert nincs fordulatszámmérőm,ha valaki tud fordulatot csatolni a tempóhoz azt megköszönném.
Vak rendört!!!!!
Nagya
Jó lenne ez a (saját zsbet kímélő)kedvezmény, de nem látom elfogadtathatónak.Miért?
1.)Sokkal többen Thaliáznak, mint ahányan netezünk; kirekesztő lenne a kedvezmény!
2.)"tojok a klubotokra, majd ha elromlik a kocsim belépek" >> hidd el, vannak ilyenek!
3.)Egy ilyen kedvezmény várható költségvonzata nem tervezhető; tehát nem is vállalható!
4.)Mibe van a munkalapon egy 5 - 10 % -al "megnyomni" a számlát?
Egyszóval KISPIPI javaslata - egy adott összeg a megjelnés lehetőségéért - egyszerű, praktikus, levezényelhető.
Ha nem is úgy működne, hogy adnak X összeget és abból gazdálkodjunk, de szerintem az járható út, hogy legyártatjuk, számla a RH nevére, és ők kifizetik a költséget. (hátránya, hogy utólag fizetik ki)
Amit én gondoltam, hogy szervízben 5-10% kedvezmény. Megyénként kéne egy szervíz, hogy mindenkinek jusson egy szelet a tortából, ne maradjon ki a buliból azért, mert mondjuk nem Bp környéki.
Matrica (belső, üvegre, illetve külső, H betűvel kombinálva)
Póló (ha már ennyire jól állunk :))
Nagy vonalakban szerintem ennyi, de a többiek is dobják be az ötleteiket :)
Természetesen támogatom a tagdijat, jövő héten küldöm. Ami a szponzorálást illeti, szerintem az a legegyszerübb, ha a támogatóktól manit kérünk, és utalja át a megadott számlára. Az ilyen pénzekből lehetne gazdálkodni a matricára, pólóra, meg ha marad, akkor a következő évi tagdijakra.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy egy esetleges klubtagságot szponzoráló
Esetén mi az amit szeretnétek.pl.matrica,javítási kedvezmény stb.
Kérem a javaslatokat.
Nem feltétlenül rosszak a gumik, csak mások. Jó lenne meglesni a gumi tipusadatait,mivel a téligumik általában puhábbak, de a mintázatuk miatt lehetnek zajosabbak, mint a nyáriak.
Kedves FIFTY!
Így alig 4 nap után a Te válaszodat is el tudtam olvasni, kicsit lassú reagálású haderő vagyok.
A surlódó hang minden kerék felől egyenletesen hallatszik, a guminyomást 1 hete ellenőriztem. Lehet, hogy rosszak a gumik? A fogyasztása is megugrott a kocsinak, mióta a téli gumik vannak rajta.
Az embléma ereje már tényleg lehetne velem, rám férne.
Kedves Lakivili!
Én sem feltétlenül kulcscsal szerettem volna bezárni a csomagtartót, hanem egyszerűen nem tudtam lecspni, mindig visszapattant. Szorított az idő, így el kezdtem babrálni mindent, ami mozgatható volt, és kb. 5 percnyi szerencsétlenkedés után valahogy lecsukódott.
Köszönöm, hogy válaszoltál, sajnálom, hogy csak most tudtam elolvasni, de az internet hozzáférésem korlátozott.
1.) Kivonta magát a forgalomból= elhagyott az a dög, állítólag január körül válunk. Egyébként ismerhetitek, Claudius néven írogatott a fórumban
2.) én is soknak gondolom a 10 litert, de a legkíméletesebb vezetési stílussal sem tudok alámenni
3.) hány km után esedékes az olajcsere?
Válaszodat előre is köszönöm!
Bocsi Fiúk,
tényleg vége az eufóriának,: klímás, rádiós, villanyablakos, ködlámpás 1,4 16V 98 LE-s, berzines, rádiós-magnós, kékszövetes. A színe tetszik, más-más fényviszonyban más-más árnyalata van a hologramszürkének. A csomagtartó mérete lenyűgöz, sokat fogok vele cuccolni, remélem ki fog elégíteni.
Ami érdekel, persze végigolvasva több hónapi hozzászólásokat figybe véve, a fogyasztási tapasztalatok és egyáltalán mire figyeljek. Garázsban lakik. Ma már kimerészkedtem vele autópályára is és tetszik a lendülete. Csendesnek tűnt 120 körül. 4 év alatt 2 Peug 306-ot szaggattam el, azok ehhez képest öreg lajhárok voltak. Ez term. saját, amazok cégesek voltak. Azt már lerendeztem, hogy a kormányt rendesen beállítják, mert jobbra lóg egyenes menetben. Kecskeméten vettem ,nagyon korrektek és röndösek voltak. A hitelkonstr. is elfogadható. Matrica ok, én is kiragasztanám természetesen.