Elvileg én is jövő héten veszem át a masinát.Amire szerintem mindenképp figyelj,az a fényezés.Szállítás során jó százalékban meghúzzák a kocsikat,és ezt a kereskedő szokta kijavítgatni.Rétegvizsgáló használat javasolt!Ezenkívül nézz meg mindent,amit egy használt kocsinál is megnéznél,pl.gumik,váltó,minden szerelvény működik-e,számok egyeznek-e a forgalmival stb.menj el vele próbaútra,nem kell szívbajosnak lenni,nem árt ha van veled szakember,bármi gond esetén ragszkodj az átvétel előtti kijavításhoz,újrafényezett elemnél pedig én vagy nem venném át a kocsit,vagy csak csökkentett áron. Sok szerencsét!
Én élesítem a tagságot, de még Szolnokon vagyok. Délután kész lesz. Akkor nézem meg a leveleket is. Tagdíj ügyben: közlemények rovat.
Egy óriási kérés:
valaki postai csekken utalta át a tagdíjat. NINCS KÖZLEMÉNY ROVATBAN ADAT. Csak annyi, hogy csekkes átutalás.
Úgyhogy az illető scannelje be a bizonylatot és a továbbiakban CSAK átutalással adjátok be a tagdíjat, mert akkor nem fogom tudni azonosítani, hogy ki küldte. Köszönöm!
Hát ez bizony attól függ milyen gyors a kezed. De a motorfordulat nem érdekes, hanem a kocsi lassulála az üres időszakban a lényeg. Ha szép kényelmesen teszed fel akkor is a fordulat a sebességhez igazodik. Amikor visszaengeded a kuplungot akkor a sebességtől függően felhúzza a motort a kocsi. Emelkedőn gyorsabban kell kapcsolni, sík úton meg lehet szép kényelmesen.
Hi ÖregMackó!!!
Nem sokallom a fogyasztásomat(5,2/100km 70/30 város közút aránnyal), és köszi a fordulatszám adatokat, még egy kérésem lenne mikor felkapcsolok 2000-nél mennyire esik vissza a fordulat?
További jó Thalicskázást:-)))))
Üdv Nagya
ó, felesleges szabadkozni, örültem a cikknek így is
tegnap jelesre vizsgázott az autó szállítás terén, egy egyszemélyes, alul asztalos emeleteságyat sikerült elhoznom az ikeából
nehéz volt kitalálni a módszert, de utána már pikkpakk betettem
Hi dokimano !
Lehet,hogy nem mondott hülyeséget a sárga angyalos bácsi.
Én ugyanígy jártam októberben -a gépem is olyan mint a tiéd.
Kigurultam a garázsból -de valami miatt nem mentünk, majd visszamentem - ez kb. 10 m volt.
Másnap reggel indítózás -beindul, majd azonnal leáll. Ez kb. 6-7-szer megismétlődött, amikor gázpedállal segítettem neki, akkor elindult.
Sem előtte, sem azóta ilyen hiba nem volt -1 "pöccre" indul ebben a hidegben is.
Ha nem ismétlődik + a hiba más esetben is, akkor szerintem kár elvinni szervízbe-én sem vittem.
Már messzire vagyunk ettől a témától de a dCi-nél a 2000-es fordulathoz kb a 1:20, 2:30, 3:45, 4:60 tartoznak, ehhez képest éppenhogy eléred a legnagyobb nyomatékot már kapcsolsz is fel, ez is okozhat többletfogyasztást.
laja73:
Már elnézést kértem utólag mikor eszembe jutott, hogy nemcsak dCi van a világon, hogy a cikk amit ajánlottam nem benzines motorról szól, csak nem ment el a hozzászólás amit csak ma reggel vettem észre.
A váltózárról annyit, hogy a minap elmondta egy szakember miként lehet elvinni 2 perc alatt egy Tháliát amin váltózár van. Ajtó kinyitás másodpercek altt csavarhúzós módszerrel, motorháztető fel, váltó rudazat leakasztás után kézzel 3 vagy 2 és már a világ végéig el lehet menni vele. Az immo-t állítólag sajátra cserélik. Kérdeztem mit lehet tenni? Válasz Ima és Casco.
Tegnapelőtt vittek el egy kéthetes Tháliát Kőbányáról lakótelepről kora délután. Sajnos a GPS is zavaróval kiküszöbölhető már.
Mivel még van néhány napod, érdemes volna a topikot végigolvasni! Fényezés egyértelmű, ezen kívül pld, hogy ha a váltót négyesbe rakod, nem ugrik-e ki a váltó alján az azt borító műanyag kütyü a helyéről...meg ilyenekről volt szó korábban, de nem emlékszem igazából. Váltózár lesz benne? Nekem nagyon csúnyán gyűrték vissza a padlókárpitot a váltózár bezserelése után.
kösz, ez ha jól látom, főleg dízel-okosság, érdekes dolgok amúgy
honnan tudhatom meg, hogy amikor a gázra lépek, mi történik? az elektronika sűríti a befecskendezést? és lehet-e ezen finomítani?
korábban volt szó róla, hogy motorfék esetén nem megy üzemanyag a hengerbe, de én pld. ezt sem látom be, hogy mitől ne menne. szóval ilyen kérdéseim vannak:)
hali!
Múlt hét óta most olvastam a hozzászólásokat,hál'istennek volt mit olvasnom.Márkaválasztással kapcsolatban az én automat is lefapadozták( rokon az illetö),igaz eddig Daciat,trabantot,ladát nyúztam ez az auto azokhoz képest egy álom,pedig azokra sem tudok rosszat mondani mert mindegyik hüséggel és megbizhatóan szolgált.Boldogult legénykoromban még Romániában éltem akkor és az akkori (89 elötti)viszonyok között is kevés problémám voltAz autoval(Dacia).Ezt csak azért emlitetttem meg, mert én azóta is a Renault hive vagyok,bár elég sok autot kipróbáltam már.Az auto fogyasztása kb.6.5l, Romániában többször tankoltam a Mol kutaknál.Annyit észleltem hogy a hideg beálltával a müanyag elég rideggé vált,a ciripelést még nem észleltem,igaz a pesti utakhoz képest mi aránylag jobban állunk biztos ez is közrejátszik.Über a héten a tagdij megy,bocs hogy még nem küldtem.