Nem nézegetitek azt a honlapot, hiába ölöm bele az időt.
Ha a linkeknél a City Taxi szerepel, akkor vajon hol dolgozhatok? Ahogy mondani szoktam: Taxis vagyok, nem hülye. Nyilván a saját társaságomat reklámozom. Egyébként nálunk nem kérhetsz senkit név (vagy inkább szám - taxis így ismerszik meg) szerint. Majd esetleg küldök tel. számot. DE: Rövid fuvart (telefonon) nem vállalok: ha többet gurulok rá, mint a fuvar az csak ráfizetés, nem üzlet. Ha meg annyit kérek, hogy megérje (nekem) az nem buli (Neked).
Illuminált utas csak józansági teszt után szállhat be az autóba! Semmilyen állatot nem látok szivesen a kocsiban (hülyén néz ki a róka a plüss huzaton).
Kérdezni viszont bármikor lehet. Az ingyé van.
Pilisvörösvár és Pilisszentlászló annyira szomszédok, hogy össze vannak nőve. Észre sem veszed, hogy mikor mész át egyikből a másikba. Amikor otthagyom a kocsit, és nincs senki aki becipel a városba én is ezt az utat járom. Jó buli (ha nem esik az eső, stb.)
Igen, ez a gondolatmenet jó, csak az innenső oldalról fogalmazódik meg, nem tudhatjuk hogy ami odaát van az jó e nekünk. Az olajhoz visszatérve... Győri és Esztergomi szervíz is 10W-40-et tölt be. (Még a 2004-es corollákba is ez az előírás)
Február 2-án vettem a Lacsit, én azóta összesen nem mentem gyalog ennyit. Szerintem most is fogok találni valami más megoldást. Taxival kicsit drága buli lenne Pilis......vörösvár-tól ( ???? ááácsiii! Pilisszentivánon van a service, persze ismerjük meg hazánkat, egyik falu, másik falu, kis terepgyakorlet közben, na neee ) az Árpi hídig. Amúgy Te melyik cégnél vagy? Majd egyszer buliból hazamenet kérlek téged. Illuminált állapotban még úgysem láttam Lacsit belülről. :-))
Egyébként, ha átsétálsz a műhellyel szemközti dombon, akkor ott van a Pilisvörösvári vasútállomás. Onnan óránként van vonat Pest felé, ami megáll a Szentendrei útnál (Aquincum) ( de leszállhatsz róla Újpesten, vagy a Nyugatiban is). Onnan HÉV vagy busz. Ez nem túl kényelmes, de egészséges (kb. 20-25 perc séta domról le-dombra fel-dombról le) és olcsó. Fogd fel kirándulásnak.
Írtam neked Lacelli Iwiw-en. Ezek szerint mégsem olyan sürgős a kép?
Azért beszúrom ide:
Más.
Az én törésemre 50ezret mondott a pilisszentiváni úr. Jövő hét hétfőn viszem hozzá, mostmár csak azon kell törnöm az agyam, hogy hogy jövök majd vissza Pestre. 3-4 napig nem lesz autóm. :-( Viszont remélem utána ismét régi fényében fog tündökölni. :-)
Szerintem sokkal egyszerűbb ez a dolog. Ha netán gond van az autóval, akkor első kérdés a szervízvezetőtől:-Milyen olaj lett beleöntve? Válasz:-Ugyanaz, mint az előírás. Fejcsóválás, próbálkozás, hátha pancser az ügyfél és megdumálás-próbálkozás, hogy helytelenül használta a gépet, nagyon huzatta, hidegen nyüstölte, stb. Amint látja, hogy nem friss jogsis szőke nő a tulaj és tudja, hogy kell egy autónak normálisan működni, máris nem vállalja be azt a hercehurcát, amit egy igazságügyi szakértő felkérése, az eset GM Hungary felé történő dokumentálása, stb jelent, hanem szól gazsi szerelőnek, hogy minden lebontott alkatrészt rakjon külön dobozba, írja össze a munkalapra, hogy mi kell hozzá a cseréhez, megkéri ezeknek az árát a raktárostól. Amint megvan az ár, megpróbál egyezkedni a tulajjal, hogy mennyit kellene bevállalnia, hogy az ügy oldódjon meg. Tárgyalás kérdése, hogy valaki hagyja-e magát, ill. mennyire érzi magát hibásnak az autó (helyes vagy helytelen) használatát illetően, aztán megszületik az egyezség. Jó esetben 100% gari, ill. csak némi munkadíjat kell fizetni, ezzel szerintem sokan kiegyeznek a több százezres kár helyett.
A leszerelt cuccok felvándorolnak a raktárba, amiket háromhavonta érkező GM alkalmazott vagy megtekint, vagy sem, a papírokat mindenesetre aláírja, ezek után le lehet selejtezni. (Istenem mennyi Ecotec terelőgörgő, feszítőgörgő, vezérműszíj, tömítőkészlet, végezte így anno! :-) ) Melyik szervíz vállalja be, hogy negatív reklámba kezdjen valaki a szalon előtt, ha jogtalanak érzi az eljárást? Mert én abba kezdenék, az tuti! Főleg, ha tudom, hogy abban a szervízben nem az előírt 5W30-at teszik bele mindenki másnak, hanem 10W40-et, ja és köze nincs az előírt SL-es osztálybasorolási előíráshoz! :-) Sehol nincs leírva a kezelésijében, hogy csak a szervíz által biztosított olajat lehet beletenni a garancia érvényesítéséhez, csupán az, hogy milyen minőséget kell beletenni. Ha meg tényleg nem gagyi olajat viszel és mégis van igazságügyi szakértő, akkor nem kell félni, az lesz a végeredmény, hogy az olaj jó, ennek ellenére az alkatrész meghibásodott, az olaj mint okozó kizárható, de vizsgáljuk meg, akkor mi is a hiba okozója? Szerinted bevállalja ezt a GM Hungary, hogy elindítsanak egy országos, netán európai szintű visszahívást? Nem hinném! Inkább cserének neked ha kell kpl. motort is (na jó, ez túlzás), sokkal jobban járnak.:-)
Felkerestem a Stocz által linkelt lakatost. Jobb hátsó ajtó lakatolása, fényezése, hátsó lökhárító fényezésére 45000-et mondott. Szerintem korrekt ár, máshol erre 60000-et mondtak. Augusztus elején viszem is hozzá! Köszi Stocz!
Nos...52 liter elégetve 650 km alatt, ebből csupán 100 km volt vidék, a többi kizárólag város. Ez ugyebár kereken 8 liter. Városbéli előzgetéseimre visszagondolva (5500-ig) klímázgatva nem is olyan rossz ez szerintem! Alakul, mint púpos gyerek a prés alatt!
De ha valaki az előírt minőségű olajat viszi, akkor mi a bibi? Nem értem.
Én amikor vittem, ragaszkodtam ahhoz, hogy azt tegyék bele. Próbáltak meggyőzni, de már párszor leírtam, hogy szereltem le őket. :-)
Na jó, én itt előnyben vagyok, de lehet, hogy 3 év múlva már más lesz a pálya, a hozzáállás. Erre az esetre a vitt olaj pontos típusát a csere alkalmával beírattam a szervízkönyvbe, merthogy ez a könyvecske pontosan ere (is) való! (Persze nekem még csak egy soron kívüli olajcsere-rublikát töltöttek ki, mert ez 7500-nál volt, de 15000-nél is ugyanúgy, ugyanazt az olajat viszem, akkor már a 15000-es rublikánál töltenek olajminőségi megjegyzést) Próbálja valaki azt mondani, hogy nem megfelelő, mikor pontosan az a minőség van a könyvben előírva, amit vittem és belerakattam.:-)
Nekem pl. annak idején megemlítették. Papirozásig nem jutottunk. Az meg a másik fele, hogy hivatalosan forgalmazott, lezárt csomagolású, megfelelő minőségű olajat tudtommal el kell fogadniuk a szervízeknek garanciavesztés nélkül. A gond itt inkább az, hogy ha van egy garanciális igény és olyan a hozzáállás, akkor van alap a huzakodásra. Végső esetben lehet bíróságra járni. Az meg nem egy gyors és kellemes dolog.
Én is csodálkozom magamon. Ez van. A verseny baromi jó volt!!! Kár, hogy két Chevy is falnak ment a végén. Pontszerző helyről :(.
Egyébként a dugattyúk nem vészesek. Majd minden kocsiban így néz ki. A szelep már más kérdés. A hozzáállásomat erősen befolyásolja, hogy a legutóbbi országuti kirándulás óta egész szépen viselkedik a gép. Persze voltak már eddig is jó időszakai, a kérdés inkább az, hogy medig marad így.
Erről a gyári faxos - válaszolós dologról írhatnál bővebben is! Biztos többünket érdekelne. Ha elküldöd mail-ben (magyarul! (is)), akkor szivesen felteszem akár a klub lapra is.
+ tehetnél fel képeket a tuningodról a honlapra. Sztem arra is sokan kíváncsiak lennének.
Gondolom sokan visznek olajat a kötelező szervízre, de kit világosítanak fel arról, illetve íratnak vele alá tudomásulvételi nyilatkozatot, hogy hozott olajra visszavezethető meghibásodás már nem garanciális javítást von maga után?!
Őszintén csodállak, amilyen képeket a hengerfejről látni megbontva -a dugók se semmi- még lelkesen nézed a WTCC-t Denim Blue színekben! Én a helyedben elküldeném a gyárba is a képeket némi adalékkal megtoldva, hátha hamarabb reagálnak, mint a vevőszolgálat! Közeli ismerősöm a közelmúltban faxot küldött a gyárba (angol nyelven) és válaszoltak neki.
Nem tudom elképzelni, hogy hasonló helyzetet miként reagálnék le!
Letudnád akkor nekem fényképezni a km órádat?CSak úgy simán hogy benne legyen minden, és látható legyen az állás. Most akarok rá cascót kötni mert baj lett a váltóházával. oszt hátha ügyesen betudom jelenteni a kárt. csak nemtudok járni a koccsal és gáz lenne a cascot megcsinálni 13000kmrel és a szervízbe beírnák hogy a meghibásodás 13005 kmnél történt:)feltűnő lenne:D megtennéd nekem? Köszike!
Ha nincs komoly lakatos munka, csak fényezés azt egészen biztosan megmondja akár telefonon is. Fényezendő elemet, színt (metál?) megmondod, és biztos vagyok benne, hogy fejből mondja az árat. Van elég rutinja.
Kiteszek egy kalapot majd vmelyik sarokra, 'oszt lehet dobálni bele a zsetonokat :).
-hali! Ki hogy áll kilóméterbe? Ki tudna vki segíteni? Okoskodni akarok a Cascóval és kéne egy olyan óráról egy óraállás ami kb 12500 és 13000 között van. Megteszi nekem vki ezt a segítséget? Köszike előre is!
Hívd fel telefonon, és kérdezd meg, ogy ha elküldöd a fényképet az jó-e egy előzetes árra. Valahol csak van internete. Vagy megnézheti a fórumon. Azért a szerelők inkább élőben szeretnék meglesni. Az árról annyit, hogy nem véletlenül írtam, amit írtam. A Toyota 25 e. Ft volt (Két hónapos, vadi új gép! Gányolás kizárva!). És nem ez volt az első autó, amit kivittünk hozzá. Igaz, hogy ott csak egy elem sérült.
Sztem hívd fel most, mondd el neki, hogy már bejelentkeztél hétfőre a márkaszervízbe, de a klub honlapján most olvastál róla, és hogy még a hétvégén szeretnéd megmutatni neki, ha lehet, mert nem akarod linkre lemondani a hétfői időpontodat. Ez pont az, ahogy történtek a dolgok. Egyszóval én elmondanám neki az egész történetet az aggodalmaimmal együtt. Sztem egy telefont megér. De persze a Te autód, a Te ügyed. Ahogy jónak látod.
Sajnos nincs Cascóm. Ezért írtam oda, hogy pont ilyenkor nem akar senki papíron belémjönni.
Elkapkodás? Nemtudom. Voltam főnököm ismerős kasztnisánál ő is csak nagyon szájhúzva csinálta volna meg 70ből. Voltam mégegy szerelőnél, ő 100-120at mondott. Énmeg egy viszlátot. :-)
Mindenesetre egy telefont megér. Szerinted kép alapján tud köbö árat mondani? Mondjuk ha mégis oda vinném, elég cikinek érezném lemondani Gyulainál a javítást. Lacetti sedant javított már az "Úr" ? Gyulainál azt mondták, hogy a legszerencsétlenebb helyen sérült az autó, pont a két elem találkozásánál, s a sérült perem miatt nagyon macerás javítani. Hozzátették, szinte biztos, hogy észrevehető lesz a javítás. :-(