Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pferco Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5582
ez volt egy másik topikban:(((
f

Halvány fogalma sincs mire való az a tekerő, amit lámpamagasság- állítónak hívnak, főleg a buzukisoké és a táliásoké világítja az eget,előtte a trabantban és a skodában nem volt ilyen, ezért nem ismeri.
A buzukiknak vizont általában csak az egyik szokott új korában az égre világítani

nádithalicska Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5581
Helló Mindenkinek!
Érdeklődtem én is egy kicsit a környezetemben a chip-tuning ügyében. Egy kis cég vezetője szerint a dci-nél 84 rugóért ÁFA nélkül megcsinálják a műveletet. A gép ekkor a 90 pacis állapotába kerül.-Nem tévedés! Állítólag az általuk használt chip ezt tudja.A memóriában nem marad nyoma a buherának.
zsuga666 Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5580
Ferkó !

1. Ez hiba ( ragszkodj a cseréhez)
2. Ezt még sosem néztem, de legyen

Előzmény: pferco (5579)
pferco Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5579
sziasztok!

most leszek egy éves ezzel a géppel, szerintetek el kell vinni kötelezőre? már nem emlékszem a rönyót meg nem volt időm felhívni. 22 ezren vagyok 15 ezernél cseréltünk olajat:)

másik: van két hibám(?), meg tudnátok nézni, hogy nektek is így van-e, és akkor ez csak alap, vagy csak nálam szar:
(1) az én ülésem folyton hátradől, vagyis nem látványosan, de pár napont mindig csavarok rajt előre és még mindig nem kenődtem fel a kormányra, ebből gondolom, hogy amit én nappal előre tekerek azt valaki éjszaka visszatekeri:)
(2) a lábfűtésnél van egy rácsozott felület középen, ha odarakom a kezemet akkor azt érzem, hogy nem a teljes rács felületen át fúj, hanem csak a felső felénél.

Megtudnátok ezt nézni mihamarabb, mert még pár napom van, hogy gariban megcsináltassam ezeket.

köszi,

ferkó
(ja előbb utóbb én is utalok majd:)) ha diesel-ubi küldenél egy privátot a számlaszámmal az sokat segítene a feledékenységemen:))

vizs Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5578
A motortérből változatlanul hallható zörgés miatt bejelentettem a kocsit a fóti Békésihez. Csak január elejére kaptam időpontot.
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5577
Szia!

A pénz megérkezett, köszi!

diesel

Előzmény: aplad (5567)
FIFTY Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5576
Hi!

Alapvetően egyszerű és nagyon jó kis kocsi a Thali; de csomagtér világítás már az első trabantomban is volt (1974. Tehát valami prücök van!!! (izzó; kontakt)

Előzmény: THIEVERY (5575)
THIEVERY Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5575
Köszönöm, lehet, hogy eddig azért nem tűnt fel mert világított....:)))) th
kukucs33 Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5574
Hali!
Úgy már jártam, hogy ha az üléstámla mögül akartam kikotorni valamit, akkor a fejem leárnyékolta a fényt, de azért az világított szorgalmasan...
A harmadik féklámpa alatt keresgélj, hacsak nem felszereltség függő ez az "extra", ott kellene lennie, talán csak az izzó égett ki.
Előzmény: THIEVERY (5572)
poiuztre Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5573
Nekem van világítás a csomagtartóban is. Hely van az izzónak a tiedben? Bár gondolom, igen
Ja, és 5555! :-)
Előzmény: THIEVERY (5572)
THIEVERY Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5572
Sziasztok!
Kicsit más....
Egy éves múlt a Thalicsom,
és eddig fel sem tűnt...
A csomagtartóban nincs világítás?!
A korai esték miatt tűnt fel, hogy nem látok?
Vagy szemorvos javasolt?
Nincs valami módszer, vagy valami?....
th.
slbalazs Creative Commons License 2003.12.17 0 0 5571
Sziasztok !

Köszönöm a válaszokat a kérdésemre!
Nekem is közel ezek voltak a véleményeim.
Egyébként volt időm és átnéztem rengeteg hozzászólást (valamint teszteket és cikkeket a neten) és ezek is megerősítettek abban, hogy nem rossz választás a Thalia.
Már kétszer voltam a kereskedőnél és volt szerencsém kipróbálni egyet. Meglehetősen szimpatikus volt a Gk.
Azt hiszem, hogy az új autó vásárlás végeredménye egy RENAULT THALIA lesz !! (és ha minden jól alakul akkor a héten visszamegyek a kereskedésbe és megrendelem) :-)

Üdv mindenkinek !!!!

B.

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5570
Szia!

Elég egy email, a cím a régi (paradoxx@paradoxx.hu

dec 12. óta nem volt befizetés, amint pénz jön a számlára, szólok

a westeles címemet egy ideig nem tudom megnézni köszönhetően a westel türelmének és a saját hülyeségünknek :))

levelekre nem fogok tudni reagálni két napig kb, talán a fórumra be tudok nézni

Szolnok reszkessen, most indulok :))

Előzmény: lakivili (5565)
circum Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5569
Boszi!

Mit jelent, hogy leamortizálódott? Összetört, vagy bajai lettek? Ha kibír egy kocsi (megbízhatóan!) 5-7 évet különösebb probléma nélkül, akkor megéri még akkor is, ha 1-2 milkával többe kerül...

Előzmény: boszi70 (5552)
aplad Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5568
Elnézést megbolondult a net,csak annyit a zsozsó utalva,asszonták a banknál 2 nap az átfutás.
Előzmény: aplad (5567)
aplad Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5567
Hello Diesel!
Alexfux Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5566
Nekem azt mondta egy márkakereskedő (némileg felháborodva), hogy y Renault nem csinál a 65LE-sből 80-ast, akárhogy kéred is. Egyébként akikkel beszéltem a különböző márkakereskedésekben, azok mindig csodálkoztak, hogy miért is akarok egy nyugodt családapáknak szánt autóból lóerőgyárat csinálni. A legokosabb hozzászólás az volt, hogy "..ha erősebbet akar ott a Clio 80LE-se".
Előzmény: zsuga666 (5564)
lakivili Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5565
Szasztok!
Diesel! Figyusz mán! Amikor először regisztráltattam magam, még nem volt ez a megyeváros tesztkérdés. Hogy kell pótolnom? Újra regisztrációként vagy emilben Neked küldeni!

Tegnap lemosattam az ótót, így most csili-vili. A mezőtúri MOL kútnál, ami automata (most sokan megvetnek ezért, mert a fényezést bántom), de ebben a hideg időben nem volt kedvem nyított kézi automosónál sikálni a verdát.

Üdv mindenkinek!

zsuga666 Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5564

Az mind1, honnan tudja, de jól tudja. Az illető itimitást, illegalitást vagy valami ilyesmit kért. (mindegy csak a vér follyon) :-) Ebből eredendően, ha rajtunk múlik, névtelen is marad, de biztos lehetsz benne, hogy ezb kompetens információ. Mindenestre megvárom, míg leketyeg a gari. Csak 1 kérdés motoszkál bennem; ha rönyóék művelik a GYÁRI tunningot k.... sok pézér, na akkor elveszik é a garancia ?! És, ha igen, akkor ugyan vajon miért?
Előzmény: takacsr (5563)
takacsr Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5563
Alexfux,

Honnét tudod,hogy a motorblokk bírja? A gari persze,hogy elveszne,de bármilyen gond esetén állítólag a szervizcsatlakozón keresztül vissza tudják állítani a gyári értékeket,és nincs nyoma a dolognak,utána pedig újra visszaprogramoznák a magasabb teljesítményt. (megalarm mondta)

Előzmény: Alexfux (5562)
Alexfux Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5562
Ja és a 100LE-sben mások a csapágyak, a 65LE-st pedig fel lehet húzni 80-ra, mert a motorblokk bírja. De akkor ugrik a garancia!
Előzmény: Alexfux (5561)
Alexfux Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5561
Na mindent megtudtam!

A 80-as és a 100-as dCi abban különbözik a 65LE-stől, hogy mindegyikben van töltőlevegő-hűtő (én tudtam rosszul!), a befecskendezési nyomásban (65LE 1300-1400 bar, 100 LE 1600-1700 bar, a befecskendező szelepek bizonyos paramétereiben és a 100 LE-s változtatható geometriájú turbót kap.
A forrás NAGYON megbízható, nem márkakereskedő és nem tesztmagazin. Akkor vajon ki lehet?

rhapsody Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5560
Kifelejtetten az előbb hogy a fojtást kizárólag csak a vezérlő elektronikára értettem. A tuning cégek nem véletlenül mondják hogy ez nem tuning a szó szoros értelmében, hanem csak a motor vezérlő elektronikán finomítanak. A mi motorunk csak két adagban kapja a naftát, de nem mindegy hogy a második nagyobb adag a felső holtpont után hány fokkal érkezik.
rhapsody Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5559
Törökország? Kit érdekell hogy hol készül!!
A Renault kivitt oda egy komplett gyárat, azon készül a thali. Az ISO náluk is ugyan az mint nálunk vagy a csiga zabálóknál.Hallott már valaki olyat hogy nem veszik az Audi TT-t azért mert a magyarok rakják össze? Annak idején amikor elkezdődött a thalia mo-i forgalmazása, miden más cég (kivéve suzuki)meg volt rettenve hogy milyen olcsón adják. Akkor találták ki, ha azt mondják a törökök rakják össze majd sokan más típust választanak. Rohadni nem fog még sokáig az biztos, mert a sárvédő műanyag és a kerék járatoknál szokott a rozsda elkezdődni. A motor tunighoz csak annyit, a mi dci motorunk annyira alap teljesítményű hogy azt is lehetne mondani hogy fojtva van. Nem véletlenül nem lehet megvenni nagyobb teljesítménnyel. A 100le-s verzió csak az intercooler és a vg.turbóval különbözik. Nincs szó megerősített hengerfejről és dugattyúkról, pedig 50%-os a teljesítmény emelés. Nyakam merem rátenni hogy a 80-as az alap, a mienk kicsit butítva, a 100-as meg kicsit tuningolva van.
Előzmény: slbalazs (5533)
rhapsody Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5558
Tuning ügyben itt is lehet nézelődni:

http://www.atc.hu/

Alexfux Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5557
Aha, megvan!
http://www.auto2.hu/tesztek/clioc3fiesta/muszaki.htm

Meg azt is írják, hogy 82LE-s

Előzmény: vizs (5556)
vizs Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5556
Én egy Clio tesztben olvastam, hogy a 80 lőerős változat töltőlevegő hűtős.
Előzmény: Alexfux (5555)
Alexfux Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5555
"65LE moci:8szelep+turbó
80LE moci:8szelep+visszahűtő+turbó
100LE moci:16szelep+visszahűtő+változó geometriáju turbó "

Ezekre az infokra adj valami linket, vagy forrást, mert az én nyomozásaim a 65-ös és 80-as motor között csak, mint elektronikai különbségről szolgáltak eredménnyel. Az infóim mind Renault márkakersekedőktől származnak, akik eskü alatt állítják, hogy CSAk elektronikai különbség van a két motor között, tehát NINCS visszahűtő. Szeretnék végre meggyőződni arról, hogy hülyeséget mondtak nekem.

Előzmény: nagya2 (5554)
nagya2 Creative Commons License 2003.12.16 0 0 5554
Hi mindenkinek!!!!
Úgy látszik én kezdem a napot:-)))
65LE moci:8szelep+turbó
80LE moci:8szelep+visszahűtő+turbó
100LE moci:16szelep+visszahűtő+változó geometriáju turbó
Az elektronikus belepiszkálásról nincs infóm, de biztos, hogy belenyúlnak(többszöri befecskendezés,megnövelt nyomás stb)
Nekem elég ez a 65nyihaha Magyarországon nincsenek távolságok(utak állapota/vadbarom sofőrök aránya igen magas), hogy kihasználhatnék egy erössebb motort, ha meg külföldre megyek és ismeretlen helyen visz utam nem sietek látni akarom a tájat.
Üdv mindenkinek
Nagya
Előzmény: zsuga666 (5547)
FIFTY Creative Commons License 2003.12.15 0 0 5553
Hi !

Pseudo off:
Volt egyszer egy nagyon jól használható 130 lovas traktor; a piacon kezdett lemaradni a 160 ló igényű eszközök megjelelnése miatt>>> nosza gyári MOTOR TUNING>>> azóta váltócsere a típusnál évente!

On:
A kis gép "erejével", nyomatékával most is elégedett vagyok; a nagyobb végsebességhez nagyobb fordulat (vagy másik váltóáttétel) kellene; minek akkor a chip -chip tuning??

Az is igaz, hogy nekem a 130-140 utazónak pályán is elég; tartósan nem vállalnék 180 körüli tempót!

Előzmény: Alexfux (5548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!