"De pl. dizelesekre jellemzo hiak: lendkerek, turbo stb."
Ööööö... meg a benzinesekre jellemző hiba: a kettős tömegű lendkerék (nálam, de a kivétel ugyebár...) (2.0 TFSI)
Szvsz nézd mg, hogy alapjáraton fújja e a hideg levegőt a légkondi, mert az enyém nem. -> állítólag ez a kompresszor hiba, én még tamáskodok.
Más: szvsz a gép céges volt, mert BÁR LEHET, hogy az előző tulaj tett bele kihangosítót, de szerintem meg a cégbácsi tette ezt. Nem feltétlenül baj, hogy céges (enyém is az volt), csak szólok.
Milyen hibát dobott neked? Itt most geomtriára gyanakszanak. Valszeg fel fogják újítani a turbót. Én annak örülnék a legjobban. 300 EUR körüli árat mondanak. Az szerintem elfogadható.
Alacsony nyomásra tiltásra előbb gondolnék lyukas szívócsőre, vagy hasonlóra, mint szar turbóra. Ne tudd meg, hogy milyen állapotú turbók tudják produkálni a kívánt nyomást! Múltkor egy Ducato volt itt, amiben szinte lődörgött a forgórész, és mégis ment, tette a dolgát. Igaz, 'kicsit' füstölt mellé, de a csöveket szépen felfújta. :D
Nekem is tilt lassan két éve. Viszont alacsony turbonyomásra.! Lett tisztitva, semmi. Lett geo cserélve, mivelhogy kicsit kopott volt pár kutyacsont, megint semmi változás. Kicsit ritkább lett a tiltás, de volt kotorászva pár dolog a csere közben vszinű azért. Valami turbo kiegészitő, szabályzó, befolyásoló vacak a ludas, amit nem találnak a szerelők. Az egyik turbócserét akart konzekvensen, nem tettem, azóta kb 100ezret ment és még mindig ugyanolyan.) Úgy mondta, hogy ez a turbó szét van égve, csak csere, semmi más, bármikor szétrobbanhat. Bele nem nézett, csak mert 300e fölött teljesített a gép, őelőtte elvágta magát már a jószág, leírta. Neves WAG szerelő, de az idő nem őt igazolta. Legalábbis eddig. Ami késik, nem múlik.) De nem mindig!
Nemrég lett kivéve erre a tisztitásra, de semmi komoly hibát nem tanátak a rozsdán kivül. A többi csak próbálkozás volt, mintahogy a légtömegcsere, vákumszabályzó, ilyen szonda olyan jeladó csere (próbára). Vákumcsövek átkötése, elemek kiiktatása, szoftverfrissités, semmi nem hozott eredményt sajnos. De nem adom fel, előbb-utóbb felleljük a hibát.
Viszont nekem újraindításra mindig törli a hibát. 5-6 tiltás után dobja a sárgalámpát, másnapig. Tempomatot nem enged, csak ha zárom-nyitom.
Én már túl vagyok ezeken. 1 tuti megoldás van turbotec.hú győr, leadod a régi turbót kapsz egy profi felújítottat 2 év km független garival kB 140000 Ft. Az összes többit felestsd el.
Kérd el a motorkódot. Ha BMP, akkor ez kb. ugyanaz, mint az 1.9 csak negyobb térfogat.
Ha lehet az alvázszám alapján kérd le valahol a történetét. Ez utóbbi akkor kiváltképp fontos, ha nem BMP a motorkód. Ez esetben érdemes megérdeklődni a PD elemeket (hogy cserélve vannak-e).
A többiről meg majd egy szerelő segítségével tájékozódj.
Sziasztok! 2.0pdtdi olajszivattyú problémáját szeretném megelőzni, kiküszöbölni amennyiben ez lehetséges egyáltalán. Kinek milyen tapasztalata volt ezzel a hibával, illetve van e valami "okos" megoldás? Mikor még tünetmentes elég a hatszögletű tengelyt cserélni??
Van egy 2008as 1,9 pdtdi kombi passatom 197e nagyrészt országúton futott kilométerrel. Manuális klímás, gumikormányos kivitel. Mire érdemes figyelnem, hogy még sokáig megbízható társ legyen? Előre is köszönöm a választ!
Turbó környéke az tuti. Utazás lefújva. Az autónak 2500 fordulatig semmi ereje sincs. Remélem eljutok a szervízig hétfőn. :-( Állandóan villog a műszerfal 2000 fordulat környékén.
Néztem egy Jettat is abba BMP elem van ,kérdeztem az kereskedőnél ami VW ,hogy kell cserélni kettőstömegű lendkereket,azt mondta nem kell mert felvitték a szervízbe átvizsgálták és jó,mondta ,230 ezer van benne ,mert mondtam neki ,hogy ha kell akkor egyből cseréltetném náluk.A PD elemek jók azokat is átvizsgálták,nem akarok zsákbamacskát venni .Van bent egy Passat is abba csak 209 ezer van de mondták abban cserélni kell a lendkereket.
Külföldre akarom venni munkába járni ezért szeretnék passatot vagy jettat megelégednék az 1.9 tdi-vel is
Hogyis mondjam. Ne kerteljünk. Az egész 2.0 PD TDI 2005-2008-ig szar. Viszont a 2006 végétől, 2007-es már sokkal jobb. Ha betartod a szabályokat, hogy hogyan menj vásárolni, akkor jó lesz, s lesz egy szép autód, amit szeretni fogsz. Ha, nem, akkorlesz egy fostalicskád, amit meg rühelni fogsz.
Nekem is 2007-es van. Itt már OK az olajpumpa, stb. Olvass vissza a fórumon. A PD elemekre kell figyelned. Ha BKP és BMR motorkódot találsz, akkor el kell menned egy márkaszervízbe becserélni a PD (Siemens) elemeket (ingyen van)- ha az előző tulaj nem tette.
A BMP az Bosch PD elemes. Elvileg az jobb. Azt szokták jobban ajánlani.
De mint minden dízelnél, itt is számits kettős tömegű lendkerékre, turbó hibára stb.
Na skacok! A tapasztaltabbak véleményére vagyok kiváncsi.
Ma elindultam BG-ből haza. Ahogy kilépek a pályára: ENGINE FAULT WORKSHOP. Ott bazmegeltem az első kútón. Pont a hosszúhétvége előtt 2 órával jön rá a nyavaja.
Féreállva a következő hiba van: P0238 - Turbo/Super Charger Boost Sensor “A” Circuit High
Bevillan a kis fűtő tekercs a műszerfalon, majd eltűnik. A teljesítménye az autónak lényegesen kisebb. Nem kérdés, megy hétfőn szervízbe, mint a huszonegy. Viszont, ugye hosszú hétvége. Éjen május elseje ()égjen a gyomrunk belseje). Utazunk. Főleg pályán (egyébként pályán egyenletes tempónál nem volt semmi gond - egészen hazáig).
Merjek, vagy ne merjek indulni? Hívtam a haveromat, aki szervizeli. Szerinte nyogodtan menjek, csak gyengébb az autó, de kifogja bírni. Hétfőn neki esik. Csak ugye ő is BG-ben van.
Ma rádobattam gépre, ott tesztelt, mozgatta minden irányba.
hibajelzés műszerfalon nem jelenik meg.
Computeres ember váltig állította, hogy semmi baja, minden jó, a problémám az volt, hogy a szintszabályzó beragadt úgy, h 5 métert láttam tompival. Gyanítom, hogy ki lesz iktatva, ha ennyi nyenyere lesz vele.....