Nekem van gyári hármas ülésem 60-ért! Ennyiért vettem, ennyiért el is adom ha kell, ugyanis nem jöttek össze az ezzel kapcsolatos terveim. Megvan a középső és a hátsó sor, egyben eladó ha érdekel.
Sziasztok! Bár most nyaralok a Balatonon, de volt egy kis időm és írtam a skacoknak a Mégane fórumra. Ott kb. percenként írkálnak... Leírtam az általatok említett gázpedál problémát és egy segítőkész emberke telefonszámmal ajándékozott meg. ha gondoljátok itt van:
Köszönettel tartozom én is Vargamunkának, melyben tanúsította önzetlen segítségét egy kis villamossági munkában.
Kicseréltem a fűtéspanel izzóit és egy csavar leesett a padlóra , de közben vmihez hozzáérhetett mert a műszercsoport teljesen meghalt. Ja és nem volt gyújtás se . Rögtön elkezdtek lebegni a szemeim előtt az ezresek melyet emiatt kellene fizetni...Keresgéltem a biztosítékok között de mindent jónak leltem. Ezekután ment a telefonos segítség. A lényeg: egy " STOP " ikonhoz tartozó biztosíték verődött ki, kék színű 15 A. melynek szimbóluma szerint semmi köze a műszerfalhoz és a gyújtáshoz. Csere és örömkönnyek.
KC megcsinálta a tuningolást. 128 LE. Érzékelhető a különbség főleg 4. -től felfele.Tolatva is tudok menni 60- nal.
Az 1.9 gázpedál problémára állítólag a számítógép teljes újraprogramozása a megoldás.
Szerintetek hihető? (Opel szervízből egy megbízható emberke mondta...)
Azt nem vettétek észre, hogy az autó nem megy úgy? Nekem gyanús, mintha az alapjárat a fordulatszámmérő szerint ingadozna, a motor hangján is lehet hallani minimális változást.
Még egy tanúlságos dolog:
tegnap előtt este mennem kellett Pestre a Pólus centerbe.
A cél előtt kb 50 m-rel bal hátsó defekt.
Elmentem a parkolóig, megcsináltam a munkámat, majd kerékcsere.
Jött két alkoholtól mámoros nagyhangú emberke, elkezdtek nekem hülyeségeket dumálni, aztán az egyik elment.
A másik meg csak pofázott, majd a szemével intett.
Azt nem vette észre, hogy láttam. kb 5 mp múlva felálltam és kinyitottam a vezető oldali ajtót, a másik emberke meg az anyósülésen hasalva keresgélt.
(Amatőr! A kistáskám meg a csomagtartóban biztos helyen pihent.)
Telefon elő, mondom, hívom a rendőröket.
A két emberke erős anyázások közepette elfutott.
Rohadnának meg az ilyenek. Nem elég, hogy este 10 kor szerelsz kereket, még az értékeidet is el akarják vinni!
Ma beszéltem Vargamunkával aki rendkívűl segítőkész szakember!! Nagyon jól átbeszéltük a témát ami Apu vivarójával történt!
A történet az, hogy jött a kocsival haza Budapestről Veszprémbe és Érden koppanást hallott majd szarabbul ment az autó és sokat fogyasztott!!
Levittük a szervízbe, mint kiderült tényleg mértek kompressziót a bontás előtt és a kettes hengerbe nem volt kompresszió!
Utána bontották meg és hát le volt szakadva a szelep ami elintézte a dugattyút, a hengerfejet és belehúzott a hengerbe is!
A hengerfejet kopletten 50ezer Ft-ért ujítanák fel! De még nem döntöttük el hogyan tovább!!
Az egyik megoldás az az lenne, hogy felújítjuk a hengerfejet és szerzünk egy bontott fűzött blokkott! Erre Szentendrén 120ezret mondtak, a felújítottra pedig 150ezert! Azt nem tudom , hogy itt mit tartalmaz a felújított fogalom!
Esetleg ha más megoldás,ötelet vagy alkatrész van, szívesen fogadok bár mit!!
Az autóban most van 300ezer km és 6 éves!!
Mégegyszer köszönöm Vargamunkának a mai tájékoztatást és türelmét!!
Hát lehet, hogy valami újítást csináltak de két éve próbáltam egy 2.0-es vivarot hosszítottak 9 személyeset és nekem akkor rövid 1.9dti 2002-es volt. Szerintem akkor jobban ment az 1.9es de mondom most nem tudom, hogy milyen csak a cégnek úgy néz ki, hogy az lesz lassan rendelés alá kerül:)
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2.0-es Cdti motor ugye 114-lovas ami egy L2H1-es Vivaronál elég lustának mondható 9 üléssel. Chip tuning megoldást jelent erre a dologra? Ha igen akkor hol kinél lehet ilyet csinálni? Aki precízen emgcisnálja
Ez a típushiba csak az 1.9-es motorra vonatkozik. Abból 10 Traficunk van és 5-6 szenved ezzel a hibával, hogy nincs gázreakció. Leállítom, padlógázzal elindítom és van. Beraktam már másik gázpedált is, akkor is megmarad, villanyász szakik nem jöttek még rá a hibára az elmúlt 3-4 év alatt, így megtanultak a sofőrjeink együtt élni vele :D