Sziasztok!
Bocs, ha nagyon témán kívüli leszek, de szeretném tudni, hogy ti is tapasztaltátok-e már a szervónál, ha kormányoztok nem egyenletes, hanem szaggat, mert nekem korábban nem volt ilyen, és a szervizben volt képük azt mondani, hogy ne várjak csodát ez nem egy Scenic!(Ezzel azt akarták beetetni, hogy minden Thalia ilyen?) Ez rendben, csak akkor korábban miért nem csinálta, és azért majnem 3 milkós autó, ne csinálja! Ja, mellesleg azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni.
Ma voltam riasztót és hangszórót szereltetni, és szintén ezt mondták.
(Példaként felhoztak egy két nappal ezelőtt behozott dCi Clio-t, ugyanezzel a problémával: négyből négy gyertya rossz volt...)
(És mellesleg tájékoztattak arról, hogy a gyári gyertya darabja 12000 HUF, míg az utángyártottból a 4 db kerül ennyibe. A kettő között pedig a csomagolás a különbség...)
Tagdíj: noki, Eleven26
megérkezett, köszi!
És utálom a fórum szerverét, mert vagy 10x próbáltam ezt feladni.
szerintem csínján kellene bánni ezekkel a józsibácsi féle tuningokkal. egy mai motor már egészen más, na meg ha rendesen be van állítva, nem lehet gond az indítás. én 3 telet végigcsináltam egy öreg dízelastrával, koszos porlasztófejjel, nem volt gond sose. a gyertyák legyenek jók.
benzinesnek meg mégúgysem kell adalék, ha minden okés rajta.
Gondolkodtam a téli inditás problémáján, és az jutott eszembe, hogy mikor még Ladám volt, mondták, hogy egy fél deci denaturált szeszt öntsek a benzinhez minden tankoláskor, és nem fog kicsapódni belőle a viz téli időszakban, és könnyebben fog indulni. Jelenleg a Natinál nem alkalmazok den.szeszt, mert még nem volt indokolt. De lehet, hogy előbb-utóbb szükséges lesz. Arra gondoltam, hogy nem kizárt, hogy a gázolajhoz is lehetne valami olyan adalékanyagot adni, mely az olaj merevedését gátolja (anti-viagra?) és megkönnyiti az inditást. Talán a szervizek tudnának ajánlani ilyesmit... egy telefont megér talán...
Laja73: Köszi! Jócskán visszaolvastam amúgy hobbiból. Én is az újpesti OMV-nél tankolok. :D Viszont a Fóbia kombim ugyanezeket a fogyikat hozza pedig 1200kg (automata klima/fűtés meg minden eszem-faszom van benne). Igaz, hogy benzinből. (1.2 12V) Cserébe nem csattog, fűt, és húzathatom 5500-ig! :D Persze a THALIA DÍZEL SZIMPI, nem véletlenül vagyok itt!!! :DDDDD
Kedves aircool !
Szeretettel köszöntelek körünkben. Mint minden ÚJ ember a hajón, Te is csak alsegédfedélzetmosóként funkcionálhatsz. Tehát; nyugodtan kezd el az elejétől. Hidd el hasznos. Ámbátor, ha nincs hozzá kedved; a gyári adatok nem hazudnak. Város, télen; 6 l-t nem éri el.
Nagyon egyszerü a válasz. Az egyiknél a bank viseli a Ft várható romlását, a másiknál tulajdonképpen Te. van egy normálisnak mondható 9 %-os kamat, de a rizikó a Tied, ha romlik a Ft. Napi árfolyamon kapod a csekket minden hónap akárhányadik napján, míg a másiknál a kezedbe nyomják a 72 db csekket, akármi történik, azt fizeted. ( persze elvileg, a kisbetüs részt is el kell olvasni)
Na így vagyok ezzel én is! Most elég gyatra a forint (persze volt már szarabb is, na akkor adtam el egy csomó eurót! :-) így ha er?södik, még nekem lesz jó! Kituggya...
Én spec CHF alapút. Nem is színám a fogam, ha nem állt volna oly jól a forint. Na ezzel szemben most ! Ettől függetlenül az okos kgszok aszongyák; betét-ft, hitel-bármi más. A franc se tuggya.
Üdv! Mint tudjátok tavasszal tervezem a thaliga vásárlását. Pár keresked?nek írtam is mailt, árajánlatot kértem. Az egyikük válaszában kétféle hitellehet?ség is volt a Renault Credit keretein belül. És itt jön a durva dolog. Ha forint alapú hitelt veszek fel, akkor 20,5% (!!!) a THM, míg CHF esetén csak 9,5% !! Havi törleszt?részletet nézve az egyik 20rugó míg a másik (CHF) csak 14ezer! Ennyire ratyi a forint? Vagy mi van? Most sem túl er?s (ma 262 volt az euro árfolyama), de lehet még ennél rosszabb is? Hosszútávon melyik éri meg? Romolhat annyit még a forint, hogy akár havi 20-nál is több lehet egyszer ha CHF-et veszek fel? Ti milyen hiteleket vettetek föl? Nekem spec most (és az egész idei családi költségvetést nézve) a CHF alapú szimpatikusabb, de nem vagyok pénzügyi szakember, így Titeket is megkérdeznélek a témáról!
Über !
A mondanivalóm lényege; azt figyeld, hogy reggelenként, az első indításnál mennyit köhög. Ha meghaladja a kötelező 3-at és ezt tartja, vagy növekszik a száma, már kérheted is a gyertya cseéjét. Ha beviszed és utána próbáztok, az nem biztos, hogy produkálja. Nálam is így volt. Szerencsére tolós vagyok a szereldében, ahol már ismerik a vájt fülemet, kekec természetemet, úgyhogy bemondásra nekiestek és +is találták a gyengélkedőt.
http://www.vezess.hu/ha_talalat.php?id=188600&idx=301398
Diesel: köszi a CD tár tippet, ha lesz kocsi majd hivom. Emailedre ment válasz, de gond van a levelezésemmel, nem tudom megkaptad-e, mindenesetre köszi, megoldottam!
Ezzel csak az a bajom, hogy tavaly én röhögtem a benzineseken, hogy mennyi ideig kell indítózniuk. Nálam meg csak izzítás és hajrá. Pöccre indult, nem forgott sokat...
A téli fogyasztást inkább nem merem majd megnézni... nem mentem vele 60 km-t és már elkezdett zuhanni a mutató...
perge:
Ezt is lopják. De nem erről híres, kevesebbet lopnak belőle, mint mondjuk a VW csoport autói közül... De szerintem még a márkán belül is hátul van a Thalia ebből a szempontból. Van ennél "kedveltebb" típus is.
Zsuga666:
kibővítettem vele a hibalistát, jövő hét kedden este adom le Dénest a szervízben, szerda reggel közösen megyünk egy kört hideg motorral, aztán megnézik mit tehetnek, majd végül csütörtök reggel is egy hideg motoros körözés, hogy kiderüljön, sikerült-e...
Hali Über !
Isten bizony nem sokkolni akarlak, de valszeg a jó kis izzítógyertyák a lúdasak. Ezt is felvehetjük a típushibák közé. Ha jól emlékszem említettem már, ha nem, hát most teszem közzé; az izzítógyertyák vastagsága vetekszik a szemceruzáéval és nem biztos, hogy a gyertya áll nyerésre. (minőségben sem) Mindazon klubtársak, akik a +szokottnál többet köszörülnek, joggal gyanakszanak az izzításra. Nekem 1-et cseréltek, azóta tökéletes az indulás, mínuszoktol függetlenül.