Frissítettem a weblapot. Felkerült egy kérdőív, amit ha kitöltesz, segítesz a találkozó megszervezésében.
Kérek mindenkit, hogy töltse ki, minél hamarabb, hogy még januárban találkozhassunk! Közérdek ;)
Az en konyvemben azt irja, hogy 1,4 8v motorba 3,8L olaj kell es tenyleg ennyi is kerult be.
A napokban olvastam egy masik forumon: 2002 majusi Thalia ... 2003 tavaszan vegzett atvizsgalason kiderult, hogy a klimabol elfolyt a freon. Az oka: a hutoradiator elott levo hocserelot (igy hivjak? nem tudom biztosan) marta ki tel folyaman az utra szort so valamint az, hogy a tulaj csak havonta egyszer mosta le az autot.
Én sem magamtól vagyok ilyen okos...
Annak idején, nekem is az volt az első, de ez a műszaki véna következménye. Nem mindenkit köt le az efféle olvasnivaló.
Viszont, lehet, hogy tudsz nekem segíteni.
Az én Thalia II-esem még nagyon az elsők közül való, ezért csak a régi kézikönyvem van.
Meg tudod mondani, mennyi olajat kell beletölteni az 1.6 16V-be?
Köszi
nem kötekedni akarok, csak nem értem, hogy miért van sok olyan kérdés ami tökre benne van a manuálban. Ti azt nem olvasgattátok el rögtön az elején? én amint hazaértem az új géppel töviről hegyire kiolvastam.
ilyet már én is csináltam:))) álltam ki a parkolóból tolatva és a pontosan megválasztott magasságú vasdarab ami tartott valami piros fehér csíkos fadarabot, 5-10cm mély karcot húzott:(
bizony festeni kellett:(
Akkor Te leszel az! :)
A kedvezményeken dolgozunk nyolcas erősséggel. Én a RH-val tárgyalok Xikla szervezésének köszönhetően, lejjebb, mint láthattad, tiborc01 megpendítette a Vecsési Békési szervíznek a dolgot.
Közvetlenül a bankszámládra fizettem be pénteken. Megérkezett?
Elképzelehető, hogy a Mégane-klubhoz hasonlóan nálunk is szolgátatások is fognak a tagsághoz kapcsolódni. Olyanra gondolok, mint pl. szervízdíj-kedvezmény, árengedmény autóvásárlásnál és egyéb hasznos dolgokra, ha a szponzor fantáziát lát benne?
Az előírt nyomásértéknél optimális többek között a gumi kopása.
Az 1 bar nem csak balesetveszélyes, de a gumi is jobban kopik!
Inkább fújd túl egy kicsit, mert az kevésbé koptataja feleslegesen a papucsokat.
Nagyon túlfújni sem érdemes, mert kisebb a tapadás, és ezt a kanyarstabilitásod bánja.
Tagdíjakkal kapcsolatban:
- v__tibor és Alizé tagdíja megérkezett
- megint van egy ismeretlen csekkes befizető. Aki az elmúlt egy hétben csekken fizetett be tagdíjat, legyen olyan kedves és scannelje be nekem (paradoxx@paradoxx.hu)
Én meg még karácsony előtt, másnaposan, megyek a szervizbe, és a Mester u-ból nyíló vmelyik utcába kanyarodva látom ám, hogy az biz' zsákutca építkezés miatt (persze képtelenek lettek volna kitenni egy táblát). Na, tolatok vissza, kanyarodok a Mester utcába, és nem vettem észre, hogy a járda mellé, de az úttestre téve álldogál egy olyan állvány, ami a terelőkorlátokat tartja. Csúnya hang hallatszik, benzintank környékén némi karcolás. Anyázok, és a szervizben megkérdezem, nem lehet-e kipolírozni. A válasz nem, a javítás 60e körül lenne. Úgyhogy ez már biz' ott marad... :(((
Kösz a válaszokat! Kezdek megnyugodni, ui. sárdugo nem volt a kaszni és a kerekek között, de a fékezés hatásfoka továbbra is kafa.
Szép havas idő lett, megyek is megmutatni a havas utat a kicsimnek, mert még olyan fiatal, hogy még nem látott igazi havas telet... (mármint a Thalival KELL menni az anyósjelölthez ebben a fájintos időben, remélem estére jön az ónos eső is...)
Üdv minednkinek!
Lakivili
A cserére való igényemet írásban már beadtam . Megnéztem a szerződést, és ott bár igaz, hogy a márkakereskedővel kötöttük, az RH. által maghatározott garanciális feltételek az irányadók, ennek értelmében oda küldtem a levelet. Jelenleg "várakozó stádiumban" vagyok. A továbbiak függnek a hozzáállásuktól. A levél nagyon jó ötlet, már nekem is eszembe jutott, hogy segítséget kérek tőletek. A szervizben még az előző javítások alkalmával kértem, hogy menjünk el közössen egy másik Thaliaval, hogy nézzük meg az csinálja-e. Először azt mondták, hogy nincs bent, következő alkalommal meg nem akarták mghallani.
Ó ! A szűk belvárosi utcák forgatagában, saját előnyömre igényt tartva, bátran, boldogan, vidáman közlekedve, ( Hadd menjen!!! )már számos alkalommal sikerült valamely oldali tükrömmel megpofozni a pofátlan ellenfelet. Jól bírja a strapát. A tükör.
az enyém is, én meg egy extra szűk beállóba centiztem a tükröt (rosszul) tolatás közben, aztán hopp, elkapta a fal, és a gömbölyded színrefújt részt szépen elválasztotta a fekete, tükrös résztől, elhúzta, begörbítette - majd szépen visszapattant a helyére, nyom nélkül:)
OFF
Képzeljétek el, a Nati tegnap elvesztette szüzességét! Történt ugyanis, hogy miután a nejemet felvettem a házunk mögött, és elindultunk, a piros lámpánál egy busz villogott folyamatosan mögöttünk. Kiszálltam, mire mondta, hogy jobb hátsó defektem van. Járdára fel, kerék le, pót fel, irány gumis, 4-es facsavar ki, ragaszt, 1100 ft fizet, Nati ujra boldog.
ON
Szia Vili!
Nálam az első perctől kezdve, mind a nyári, mind pedig a téli koton használata esetében a fékezéskori surlódó hang LÉTEZIK. De csak akkor, ha nagyon lájtosan fékezek. A satuféknél nem. De szerintem ez nem hiba. Úgyhogy mikor voltam az asszisztens vizsgálatnál, nem is mondtam nekik. Minek is? Hisz a fék jól fog, lehet, hogy össze fog kopni egy idő után, és elmúlik. De nekem még akkor nem kopott össze 5000 km-nél sem. Bár én ritkán fékezek...
Szerintem egyértelmüen jelentsed ki a szerviznél, hogy kéred, a kocsid kicserélését, ha erre nem adnak egyértelmű IGEN választ, akkor fordulj a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez. De mindezt tedd meg mig garanciális a kocsi. Sőt! Én a helyedben IRÁSBAN adnám be a csere kérelmet, a másolatot aláirattatva, lebélyegeztetve, és ha elutasitóak, akkor a fogy.védelemhez.
és az a jogász, pár hónapja volt a cikk
ha már összejött a klub, írjunk egy közös levelet, hogy az általad tapasztalt hibákat senki más nem tapasztalja, vagy valami hasonlót
plusz nyilvánosság, stb