Meghoztam Dénest a szervízből. Kellemesen csalódtam a fóti szervízben.
- sikerült javítani a hangján, bár még kipróbálom -10 °C alatt
- csereautó (ingyen, mindenféle akadékoskodás nélkül)
- nem voltak hajlandóak elfogadni a bónuszt (2x1000 forint, munkafelvevőnek, szerelőnek), amit mondjuk pesten nemhogy elfogadnak, de sok helyen el is várják
(hozzátenném, ismét tiszteletem a kivételeknek!)
Fogyasztás 5,5l/100 km (20%város, 80% autópálya, 140-150 km/h)
Egy szavam sem lehet, hálából ma alapos fürdetést kapott :))
kli-jó:
nekem bef.szelepcsere volt betervezve, de végül beérték a motorvezérlő újraprogramozásával.
Nagya nem mond rosszat, előtte én is beruháznék egy tisztító folyadékra, nálam azóta a fogyasztás rendben van. Ezügyben megy email.
Sajna már én is tapasztaltam mindkettőt!
A sajna inkább a koszolódásra vonatkozik. A billegést, sodródást meg lehet szokni! :)
Van egy Merci Sprinter labotkocsim, amit kicsit jobban megdob a szél! A Tháliánál már szinte észre sem veszem! :))
A koszolódás ellen a legjobb (állítólag) a 4db sárfogó gumi! Akkor nem rityizi össze az oldalát!
Hi Nádithalicska!!
Szerintem az összes Diesel Thali ilyen, nekem is kell jó 5Km városban mire bemelegszik, ha indulásnál ráadom a fűtést akkor 10Km mire eléri az üzemi hőfokot.A Magányokba már gyárilag raknak pótfűtést!!!!, nekünk is jól jönne!
Decemberi fogyi 5.2 Én nem panaszkodom:-)))
A nehezen induló Dénesnek lehet, hogy jót tenne egy kis fúvóka tisztító adalék ??? erről Diesel barátunk tudna nyilatkozni.
Üdv Nagya
az összes ilyen kommonril motor ilyen (jó a hatásfoka, kevés hőt termel). Passat-osokat is hallottam ilyenről panaszkodni. nevesebb 3 betűs gyárak elektromos fűtést szoktak ez ellen szerelni az autóba.
Az én thalikám billeg a szélben és koszolódik ha használom, a tietek is ilyen? :( :)
Hi THALICSKÁSOK!
Egy ideje figyelemmel kisérem a fórumotokat.
Sok hasznos információt tartalmaz, ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valaki tud segíteni a nyűgömön.
Vettem egy 15 hónapos, tehát már nem garis DCi 80 le-s Cliót. A problémám vele, hogy nem akar indulni. Elindítom, és vagy lefullad 1-2 sec után, vagy 500-1000 között ingadozik a fordszám kb 15-20 sec-ig, és utána felveszi a rendes alapjárati fordulatot. Sok oka lehet a jelenségnek, levegős a tüzelőanyagrendszer vagy szorul az egyik porlasztótű, amit az indítózás alatt felépülő railnyomás nem tud megemelni, de még kb 3 hasonló ötletet fel tudnék sorolni. Természetesen a szervízben foggalmuk sem volt, hogy mi okozhatja a dolgot, javasolták a porlasztók cseréjét Assistance keretében, amit a Renault Hungária letiltott egy hónapja kivizsgálás ürügyén, mert állítólag annyi ilyen probléma futott be hozzájuk.
Volt valakinek hasonló problémája?
Mintha Überalles is hasonlóval szenvedne...
Észrevételeket szivesen veszek.
Helló Thalicskások!
Szeretném megkérdezni az olajkájhásokat hogy mi a tapasztalatotok az autó üzemmeleg állapotával kacsolatosan? Én kb.a városban 4 km megtétele után érzem azt hogy valami meleget lehel a járgány/-5 C körüli hőmérsékletnél/. Előtte Mitsu Colt-om volt az 500 méter megtétele után lehelte a meleget.Lehet hogy le kellene takarnom a hűtőt?Tankoltam,1300km van a járgányban.70%városi forgalomnál 6lityi a fogyasztásom.
Üdv!
Nádi
A felajánlás arra vonatkozik, hogy ha valaki pl. kitalálja, hogy csináljunk mosolyalbumot úgy, hogy habrolóval a képünkön vigyorgunk, akkor a habrolót hozza-e az illető :)
Üdv thaliások!
Diesel: Ird le hogy mivel kéne hozzájárulni a thalálkozóhoz:) Mert igy kapásból nem tudtam mit irni a kérdőivre!
Én mikor gyorsitok erőteljesen az autóval(8v) olyan hangot hallok mintha kis müanyagolyók lennének a kormányban hasonló tapasztalat?
Most megnyugtattál!
Nekem is zörgött a kábelköteg, megigazítottam, elmúlt.
Aztán a tetőkárpit kezdett nyöszörögni, megnyomkodtam, elmúlt. (kop-kop)
Most a biztiöv felfogatási pontától jön a cicegés. Szerintem az renault-ul a "szilikont lérek!". Úgy lesz.
Még valami. Az a tapasztalatom, a kesztyűtartó sem szereti, ha üres.
Hali Virgoncz!
Szerintem feltetlenul rogzitsetek az arvaltozas eseten mi a helyzet. Sajna en csak szoban kaptam biztositekot, hogy "Biztos, hogy nem fog emelkedni". Szerintem szamithatsz ra, mert febr. 1-tol kell fizetni regisztracios dijat. Ezt sejteti az is, hogy a Prima es az Authentique kozott csak az arban van elteres. Ez 300Eft!!! (A prima csak jan. 31-ig akcios, de ha megrendeled, addig valszeg nem fogod megkapni).
Egyebkent lehet, hogy tevedek de nem art az ovatossag.
Black11:
"Apropó egy kérdés, Authentiq és Authentiq Pluszos márkatársak, nektek működik a belső világítás kikapcsolás késleltető, mert nekem nem és a szervízben azt mondták, ha nem működik akkor nincs benne és nem is lehet bekapcsolni. Aranyos... "
Mukodni kell (authentique+). Bar volt vele nemi gondom. Mar tapasztaltam, hogy latszolag zart ajtoknal neha nem kapcsolt ki es a kozponti zar sem kapcsolja ki. (Mostansag mar nincs ilyen)
Hello márkatársak!
Bár eltüntem a mult év végén,a fórumot állandóan olvasom,nincs hozzászólásom minden rendben az autóval.Legutóbbi talán ez a leghitelesebb mérésem 6,8-6,9l/100km kb.30%város.Emlitette valaki a surrogást lájtos fékezésnél,nálam is megvan,egyébként a fékhatás prima.A müszerfalnál jelentkezett egy érdekes hang,gyorsitáskor és balra kanyarodásnál,türelmem végetértével az ottani kábelköteget megmozgattam azóta nem hallom.Másoknál is jelentkezett-e? -Mi van a matricával?!
Üdv! Gratulálok én is! De jó neked! :-))
Én pénteken megyek tesztvezetésre, aztán ha minden jól megy jövő héten megrendeljük mi is a Tháliát!! :-)) Egyébként hol vettétek? Mik a tapasztalataid a kereskedőről? Mire figyeljek majd átvételkor?
virgoncz
Sziasztok!
Tudnátok segiteni? Szeretném feltenni a Natira az üléshuzatot, de a két első ülésen van egy-egy forgató gomb, mely az ülés háttámláját állitja. Ezt a két gombot kellene levennem, mert az üléshuzaton van lyuk mely oda illik. Hogy kell levenni? Seeger-gyűrű fogja, vagy csak le kell rántani? Ti már vettétek le a gombokat?
Köszi előre is a válasz(oka)t!
Dénes köszöni a jókívánságokat, ma reggel meghallgattuk hideg motorral az autót. Köszönhetően a +2 °C-nak, nem volt olyan rettenetes a hangja, könnyen indult. Murphy urat csókoltatjuk :)) Holnap reggel megint "meghallgatás", aztán kiderül mi lesz.
Szerintük az izzítás OK, a vezérlésre gyanakodnak...
Gratulálunk az új autóhoz! :) Minden jótanácsunkat és információnkat láthatod, ha visszalapozol a fórumban. Nem vészes, csak 5913 hozzászólás, eddig mindenki kibírta :))
Üdv. a fedélzeten !
Nekem is ilyen gépem van csak akkor /2003.04./ még Oazis volt a "leánykori neve".
Sajnos eléggé általános kérdést tettél fel, így nehéz válaszolni.
Én is úgy kezdtem,hogy a gépátvétel előtt átolvastam itt az összes hozzászólást utána pedig a gépkönyvet az elejétől a végéig.
Amit pedig még mindig nem értettem, azt a kérdést feldobtam ide és mindig felhomályosított 1 márkatárs.
Legfontosabb talán,hogy az elején /1-2 ezer km/ ne pörgesd a gépet 3000 ford. fölé.
Jó olvasást /csak 5911 hozzászólás volt előtted / és jó autókázást kívánok az új géppel.
Lépj be a Tháliaklubba /thaliaklub.hu/
Részvét Diesel!!!!
A kérdőívet én is kitölteném, de a polici még mindig nem enged fel a honlapra, ha elküldenéd emilben!
Más:tegnap osonkodtam egy márkatárs után és nagyon bökte a szememet valami, mire rájöttem, hogy a kipufogó vége nem szemez velem, gyárilag le van vágva a kályhacső és LEFELE hajlítva.
A rendszám után nagyon új IUV diesel.
Na ezt a fejlesztési iramot, én is mit köpködtem tavaly elött mikor megvettem, és nem győztem pucolni a lökhárító alját!!!!!
Üdv mindenkinek
Nagya