Karottának üzenem a Totalcar-ra, hogy akkor mehet nyugodtan BKV-val. Nekem a gyors 7-es és kék metró napi használata után ne mondja senki, hogy nem járna inkább kocsival. Ha Thalia szegény, akkor sem!
cca. 30 "oldallalezelőtt " már tettem egy rövid bemutatkozást.
Akkor azt írtam hogy ha vmi értelmeset hozzá tudok szólni majd írok
nem vagyok
10 bőbeszédű ugyi:)))
Én szeretnék a 60. -ik tag lenni ( ha nem kések le róla ) és az egri (NOKI1) javaslatát támogatom mivel ózdi vagyok.
Ja!! Ezen a környéken Digifotót vállalok én is de most nem fotózok mert az "ótó" nem "szalonképes", de jól megy
A többit vagy vacsi után vagy 2 hónap mulva mert nem vagyok GOTO 10
Szerintem mind a kettő (5w-40,10w-40) megfelelő a dizelhez,a könyve mindkettőt engedi,kemény téli időben,talán jobb az 5w-s.A 10w-s általában félszintetikus,a 5w-a pedig mindig fullszintetikus,és jóval drágább.Pl. Liqui-moly 5w 16000 az 5 liter ,a 10w-s pedig 8500 szintén 5 liter. valaki használt már közületek liqui-t? Szerintem aki 30000 intervallumnál jobb a fullos,mert állitolag kevésbé öregszik.Én asszem max.15-20000 ként fogok cseréltetni.
Olaj témában van egy linkem:
http://www2.elf.de/cgi-bin/frames/frames.pl?site=de.de&part=/part3&chap=/part3/chap3&file=/part3/chap3/sub/00000233.htm&sub=1&teasing=off
Elf olajokról van itt rövid ismertető németül.
A dCi-be a 10W40-es Turbo Diesel olaj való, bármit mond a szerviz.
"Leichtlaufmotorenöl, speziell für modernste Hochleistungs-Dieselmotoren. Für Common Rail bestens geeignet."
Nyers fordításban: Könnyű futású ( üzemanyagtakarékos ) motorolaj, speciálisan a modern, nagyteljesítményú dízelmotorok számára.
Common Rail-es motorokhoz különösen ajánlott.
Ha az alapjárati ingadozásra gondolsz nálam folyamatosan megvan már a kocsi 2 hónapos kora óta. Ezzel folyamatosan hordtam a szervizbe , de nem tudtak vele mit kezdeni, sőt még hülyének is néztek, hogy "biz ez ilyen, tudja a befecskendezés miatt, ilyen konstrukció". Akkor miért van, hogy vkinél csinálja vnél nem. Egyébként korábban már volt ez téma ott is voltak akik tapasztalták, és voltak akik nem.
Ha valakit érdekel, néhány fotó a visszarendelt üzemanyag cső csere után (valószínűleg a világos színű csövek és a képen jobb oldalon a fedél lett cserélve)
En a hatsot szereltem fel eddig sajat kezuleg es ugy, hogy akkor lattam eletemben eloszor, nem volt 10 perc az egesz muvelet. 5000ft ezert a munkaer egbekialtoan sokkk.
Meghoztam Dénest a szervízből. Kellemesen csalódtam a fóti szervízben.
- sikerült javítani a hangján, bár még kipróbálom -10 °C alatt
- csereautó (ingyen, mindenféle akadékoskodás nélkül)
- nem voltak hajlandóak elfogadni a bónuszt (2x1000 forint, munkafelvevőnek, szerelőnek), amit mondjuk pesten nemhogy elfogadnak, de sok helyen el is várják
(hozzátenném, ismét tiszteletem a kivételeknek!)
Fogyasztás 5,5l/100 km (20%város, 80% autópálya, 140-150 km/h)
Egy szavam sem lehet, hálából ma alapos fürdetést kapott :))
kli-jó:
nekem bef.szelepcsere volt betervezve, de végül beérték a motorvezérlő újraprogramozásával.
Nagya nem mond rosszat, előtte én is beruháznék egy tisztító folyadékra, nálam azóta a fogyasztás rendben van. Ezügyben megy email.
Sajna már én is tapasztaltam mindkettőt!
A sajna inkább a koszolódásra vonatkozik. A billegést, sodródást meg lehet szokni! :)
Van egy Merci Sprinter labotkocsim, amit kicsit jobban megdob a szél! A Tháliánál már szinte észre sem veszem! :))
A koszolódás ellen a legjobb (állítólag) a 4db sárfogó gumi! Akkor nem rityizi össze az oldalát!
Hi Nádithalicska!!
Szerintem az összes Diesel Thali ilyen, nekem is kell jó 5Km városban mire bemelegszik, ha indulásnál ráadom a fűtést akkor 10Km mire eléri az üzemi hőfokot.A Magányokba már gyárilag raknak pótfűtést!!!!, nekünk is jól jönne!
Decemberi fogyi 5.2 Én nem panaszkodom:-)))
A nehezen induló Dénesnek lehet, hogy jót tenne egy kis fúvóka tisztító adalék ??? erről Diesel barátunk tudna nyilatkozni.
Üdv Nagya
az összes ilyen kommonril motor ilyen (jó a hatásfoka, kevés hőt termel). Passat-osokat is hallottam ilyenről panaszkodni. nevesebb 3 betűs gyárak elektromos fűtést szoktak ez ellen szerelni az autóba.
Az én thalikám billeg a szélben és koszolódik ha használom, a tietek is ilyen? :( :)
Hi THALICSKÁSOK!
Egy ideje figyelemmel kisérem a fórumotokat.
Sok hasznos információt tartalmaz, ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valaki tud segíteni a nyűgömön.
Vettem egy 15 hónapos, tehát már nem garis DCi 80 le-s Cliót. A problémám vele, hogy nem akar indulni. Elindítom, és vagy lefullad 1-2 sec után, vagy 500-1000 között ingadozik a fordszám kb 15-20 sec-ig, és utána felveszi a rendes alapjárati fordulatot. Sok oka lehet a jelenségnek, levegős a tüzelőanyagrendszer vagy szorul az egyik porlasztótű, amit az indítózás alatt felépülő railnyomás nem tud megemelni, de még kb 3 hasonló ötletet fel tudnék sorolni. Természetesen a szervízben foggalmuk sem volt, hogy mi okozhatja a dolgot, javasolták a porlasztók cseréjét Assistance keretében, amit a Renault Hungária letiltott egy hónapja kivizsgálás ürügyén, mert állítólag annyi ilyen probléma futott be hozzájuk.
Volt valakinek hasonló problémája?
Mintha Überalles is hasonlóval szenvedne...
Észrevételeket szivesen veszek.
Helló Thalicskások!
Szeretném megkérdezni az olajkájhásokat hogy mi a tapasztalatotok az autó üzemmeleg állapotával kacsolatosan? Én kb.a városban 4 km megtétele után érzem azt hogy valami meleget lehel a járgány/-5 C körüli hőmérsékletnél/. Előtte Mitsu Colt-om volt az 500 méter megtétele után lehelte a meleget.Lehet hogy le kellene takarnom a hűtőt?Tankoltam,1300km van a járgányban.70%városi forgalomnál 6lityi a fogyasztásom.
Üdv!
Nádi
A felajánlás arra vonatkozik, hogy ha valaki pl. kitalálja, hogy csináljunk mosolyalbumot úgy, hogy habrolóval a képünkön vigyorgunk, akkor a habrolót hozza-e az illető :)
Üdv thaliások!
Diesel: Ird le hogy mivel kéne hozzájárulni a thalálkozóhoz:) Mert igy kapásból nem tudtam mit irni a kérdőivre!
Én mikor gyorsitok erőteljesen az autóval(8v) olyan hangot hallok mintha kis müanyagolyók lennének a kormányban hasonló tapasztalat?
Most megnyugtattál!
Nekem is zörgött a kábelköteg, megigazítottam, elmúlt.
Aztán a tetőkárpit kezdett nyöszörögni, megnyomkodtam, elmúlt. (kop-kop)
Most a biztiöv felfogatási pontától jön a cicegés. Szerintem az renault-ul a "szilikont lérek!". Úgy lesz.
Még valami. Az a tapasztalatom, a kesztyűtartó sem szereti, ha üres.