Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KISPIPI Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5988
Öt milkát elutazgatnám, Peru, Mexikó, Hawaii, jaj már nincs is több...
Előzmény: Alexfux (5985)
Laja73 Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5987
Thaliát. A többit elinnám:))
Na a félreséget hülyetéve, nekem ma már nagyon tetszik - más, ilyen értelemben békénhagyott autókat meg kifejezetten "rondának" találok, ez egy ilyen dolog.
Előzmény: Alexfux (5985)
KISPIPI Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5986
Nem baj, csak had' fikázzák a Thalicskákat! Mi ugyis tudjuk, hogy a legszebb, legjobb, legaranyosabb kocsi. Akik viszont a fikázó irásokat olvassák, legalább lemondanak arról, hogy ellopják tőlünk! Ez is valami!
Előzmény: tefi (5967)
Alexfux Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5985
MOst olyat írok, hogy az első Thalin meg fogtok kövezni.
Szóval a Thalia nem a formatervezés csúcsmodellje. Vannak az autón csinos részek, és nagyon értelmes megoldások, de vannak hibái is, és nem a legszebb autó. Persze vannak csúnyábbak is! Nekem azért van Thalia-m, mert azért a pénzért, amim volt, ez volt a legracionálisabb választás. És a több ezer Thalia tulajdonos legalább 80 %-a is ezért vett ilyen autót. Azt nehezen tudom elképzelni, hogy valaki csak a formája miatt vett volna Thalia-t. Szóval kényszerűségből lett Thalia-m. (Az autókeresés egy időpillanatában határozottan kijelentettem, hogy bármit, csak Thalia-t ne!) De "lakva" lehet valakit, vagy valamit megismerni. Szeretem az autómat a jó tulajdonságaiért, amik a motor (1.5 dCi), a csomagtartó és a kormányról vezérelhető rádió. Meg szerintem kényelmes, meg jól megy. És alig fogyaszt.
De ha lenne pl. ötmillió forintom, akkor nem Thalia-t vennék. Ti mit vennétek a zsebetekben ennyi pénzzel?
Előzmény: tefi (5967)
Laja73 Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5984
Üdv!

Eddig az I-es Thalicskákon csak RT stb feliratot láttam, tegnap viszont olyan volt, hogy 1.4 16v, bár lehet, hogy ezt a típust korábban is így jelölték?
Más. Sípol a fékem.

Alizé Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5983
Még egyszer sárvédőgumi témában:

Amit én vettem eredeti Renault, univerzális, ( Clio-tól Laguna-ig minden típusra jó ), mellékelve volt a dobozban egy felszerelési útmutató, a sárvédőcsavarhoz imbuszkulcs, plusz rögzítő műanyag dugó, mivel az eredetit roncsolás nélkül nehéz kivenni a helyéről. A felszerelés otthon kb. 3/4 óráig tartott.
Mint már leírtam, 11.000 Ft volt a komplett garnitúra előre+hátra.

Előzmény: LekiPapi (5982)
LekiPapi Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5982
Sziasztok!

Sajnos csak ritkán jutok olvasási lehetőséghez, ezért nem írok gyakran.

A sárfogó gumikhoz szólnék hozzá. Nekem hátra "Renault" feiratos, univerzális lapot szereltek a Pesti úton, kb. 6 ezer Ft volt (ebből a szerelés 500, annyit megért, hogy nem én lettem koszos).
Előre jó a Clió sárfogója (ezt azonban pl. Renault Házban nem tudta az értékesítő, azt mondta, hogy Thalicskához egyátalán nem létezik ilyen - jó kereskedő a lelkem). Azt én is 9400-ért vettem Budakalászon. Az eladó szerint egyszerű a felszerelése (amúgy tényleg), ám a sárvédőt rögzítő csavarnak - amit ki kell csavarni, majd a gumival együtt vissza - olyan a feje, hogy átlagos csvarhúzóval nem lehet kiszedni. Ezen jót is kuncogott a Renault Ház munkafelvevője, amikor a diesel csőcserével egybekötve kértem a felszerelését. A fizetéskor egy kicsit ledőbbentem: 3500 Ft köröl fizettem a két csavar és két dugó ki, majd gumival együtt vissza (úgy 10 perces) műveletért. Ennyiért már vehettem volna egy odavaló csavarhúzót, és az örök darab.
Különben az első gumi nagyon jól mutat, az oda van tervezve, a hátső kicsit csálén áll, de mindkettő hasznos.

Mindenkinek jó utat!

Előzmény: diesel_uberalles (5958)
circum Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5981
Nem, elmúlt 1.
Előzmény: rede (5980)
rede Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5980
>a gari nem egész 3 hete járt le
miért elmúlt 3 éves?
Előzmény: circum (5978)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5979
dokimano:
ez a 12,4 liter szerintem sok egy 1,4-es 16 szelepes motortól, úgyhogy én tennék egy egészséges látogatás valamelyik korrekt szervízben.

circum:
szerintem szervíz, ki kéne cserélniük a Renault terhére. Lehet, hogy azt is bemondják, hogy nem a gyertya a ludas.

Előzmény: circum (5978)
circum Creative Commons License 2004.01.16 0 0 5978
Üdvözlet!

Na, ma este a kocsi úgy döntött, sok neki az a 98 LE meg a 16 szelep, és -- legalábbis szerintem -- 12 szelepre, azaz 3 hengeres módra váltott. A tünetek: eléggé ronda motorhang, rázkódó motor, ingadozó alapjárat és harmatgyenge teljesítmény.

Kérdésem: rohanjak rögtön szakszervizbe (a gari nem egész 3 hete járt le; ilyen nincs), vagy előtte vegyek valahol gyertyát, és próbáljam házilagosan kicserélni, hátha az a baj? Ez esetben milyen gyertyát vegyek? Nekem semmit nem mondanak a rajta lévő számok...

dokimano Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5977
Sziasztok!
Kissé megkésve és meg is törve, de mindenkinek boldog Újévet.
Azt hiszem sikerült negatív rekordot döntenem fogyasztásilag:12,4l/100 km. Most már tényleg nem halogathatom a szervíz-látogatást. Lassan 16.000 km van a kocsiban, és még mindig nem cseréltem benne olajat. Bűnösnek érzem magam, hogy ennyire elhanyagoltam Ioj-kát, de semmire nincs időm. Szegénykém már olyan koszos (kívül is, belül is), mint akinek nincs is gazdája. Ilyenkor még erősebben érzem a férjem hiányát, mennyivel jobb volt, amíg Ő törődött ezekkel a dolgokkal. Mellette soha nem kerülhetett volna ilyen állapotba szegénykém. Ja, és ellopták a jobb hátsó dísztárcsámat is! Iojka egyre jobban amortizálódik, pedig még csak 9 hónapos. Nagyon szégyellem magam.
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5976
Sziasztok!

topika1:
köszi az infót!

takacsr:
a paramétereket 13-án írtam le, adjunk neki még pár napot, mert eddig nincs nyoma...

chickey_mickey:
tagság, regisztráció
http://www.thaliaklub.hu

A cikkel kapcsolatban:
igen, megint leszarozták az autóinkat. kár foglalkozni vele, én is tudnám fikázni a Winkler mazdáját, meg hogy mekkora állatság volt erre cserélni Golf II GTI-t...
a havi bérlettel kapcsolatban: mindennél jobban gyűlölöm a német, az olasz és az angol autókat. de akkor sem mondok ekkora baromságot, mert tudom, hogy ha muszáj, akkor zsigulival megyek, nem válogatok...
(nálam az autó a japánoknál és a svédeknél kezdődik... és persze a franciáknál folytatódik...)

mole Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5975
Üdv!

Kis kalandom a slussssszkulcsal.

Egy hónapja megszünt a távnyitás/csukás az egyik kulcsal. Nem gond! - Mondom magamat vígasztalandó. - Van másik! Azért kicseréltem a rossz kulcsban az elemet, (órásnál 600 HUF). A rossz kulcs rossz is maradt, nem segített az energia frissítés. :-(
Szétszedem, megvizslatom, hát letörött a mikrokapcsoló a helyéről.
Nem baj! Majd használom a másik kulcsot! Ha-ha...
Jó lesz az még örökké!
Ma az is nemcsukombeazajtót. Elemet már nem vettem, - ugyanis az előző újat ide pakoltam.
Itt is kitörött a helyéből a mikrokapcsoló. :-(((
No erre varjak gombot. Pontosaban forraszthatok mikrokapcsolót.

mole - (THI. - RN - 1.4/8)

pferco Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5974
hát ezek a "cikkek" max olvasói beírásoknak mentek volna el, elég gaygi oldal volt, nem hiszem, hogy ez öregbíti a totalcar nevét
Ádám77 Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5973
Az ominózus cikk írójának az alábbi válaszlevelet küldtem:

Kedves Ákos!

A Thaliáról alkotott véleményed tényleg ÉGŐ!

Üdv,
a legszebb Thalia tulajdonosa

Előzmény: Xikla (5966)
aplad Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5972
Nagyszerü megint sikerült lejáratni a thaliát,szerencsére sokan nem ilyen menthalitásuak.SZAVAZZATOK MÁRKATÁRSAK!
Előzmény: tefi (5967)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5971
Karottának üzenem a Totalcar-ra, hogy akkor mehet nyugodtan BKV-val. Nekem a gyors 7-es és kék metró napi használata után ne mondja senki, hogy nem járna inkább kocsival. Ha Thalia szegény, akkor sem!
Előzmény: Xikla (5966)
chickey_mickey Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5970
Hi Thaliasok!!!

cca. 30 "oldallalezelőtt " már tettem egy rövid bemutatkozást.

Akkor azt írtam hogy ha vmi értelmeset hozzá tudok szólni majd írok

nem vagyok
10 bőbeszédű ugyi:)))

Én szeretnék a 60. -ik tag lenni ( ha nem kések le róla ) és az egri (NOKI1) javaslatát támogatom mivel ózdi vagyok.
Ja!! Ezen a környéken Digifotót vállalok én is de most nem fotózok mert az "ótó" nem "szalonképes", de jól megy

A többit vagy vacsi után vagy 2 hónap mulva mert nem vagyok GOTO 10

Előzmény: noki1 (5950)
takacsr Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5969
Szerintem mind a kettő (5w-40,10w-40) megfelelő a dizelhez,a könyve mindkettőt engedi,kemény téli időben,talán jobb az 5w-s.A 10w-s általában félszintetikus,a 5w-a pedig mindig fullszintetikus,és jóval drágább.Pl. Liqui-moly 5w 16000 az 5 liter ,a 10w-s pedig 8500 szintén 5 liter. valaki használt már közületek liqui-t? Szerintem aki 30000 intervallumnál jobb a fullos,mert állitolag kevésbé öregszik.Én asszem max.15-20000 ként fogok cseréltetni.
Előzmény: boszi70 (5963)
takacsr Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5968
Über,
Írtál az utalásról? Nem volt jó az outlukom pár napig!
Előzmény: wiccy (5956)
tefi Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5967
Miért nem figyelmeztettél,hogy megint 1 Thalia fikázó csapat véleménye lesz benne !!

Ha hánynom kell, akkor le szoktam dugni az ujjam és nem ilyeneket olvasni.

Azért szavaztam, mert több ezer Thalia tulajdonos nem tévedhet !!!

Előzmény: Xikla (5966)
Xikla Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5966
http://totalcar.hu/tukor/kicsik!3
Lehet szavazni!
kli-jó Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5965
Miért kellett a csöveket cserélni?
Előzmény: v__tibor (5961)
Alizé Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5964
Olaj témában van egy linkem:
http://www2.elf.de/cgi-bin/frames/frames.pl?site=de.de&part=/part3&chap=/part3/chap3&file=/part3/chap3/sub/00000233.htm&sub=1&teasing=off

Elf olajokról van itt rövid ismertető németül.
A dCi-be a 10W40-es Turbo Diesel olaj való, bármit mond a szerviz.
"Leichtlaufmotorenöl, speziell für modernste Hochleistungs-Dieselmotoren. Für Common Rail bestens geeignet."

Nyers fordításban: Könnyű futású ( üzemanyagtakarékos ) motorolaj, speciálisan a modern, nagyteljesítményú dízelmotorok számára.
Common Rail-es motorokhoz különösen ajánlott.

Előzmény: diesel_uberalles (5958)
boszi70 Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5963
Ha az alapjárati ingadozásra gondolsz nálam folyamatosan megvan már a kocsi 2 hónapos kora óta. Ezzel folyamatosan hordtam a szervizbe , de nem tudtak vele mit kezdeni, sőt még hülyének is néztek, hogy "biz ez ilyen, tudja a befecskendezés miatt, ilyen konstrukció". Akkor miért van, hogy vkinél csinálja vnél nem. Egyébként korábban már volt ez téma ott is voltak akik tapasztalták, és voltak akik nem.
Előzmény: kli-jó (5951)
topika1 Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5962
A Bárdi Autónál. bardiauto.hu
Előzmény: diesel_uberalles (5958)
v__tibor Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5961
Ha valakit érdekel, néhány fotó a visszarendelt üzemanyag cső csere után (valószínűleg a világos színű csövek és a képen jobb oldalon a fedél lett cserélve)

http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27621989&pid=4242008
http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27621989&pid=4242009
http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27621989&pid=4242010

diesel_uberalles Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5960
Tudod, hogy 10 perc munkáért is egész órát számolnak fel :)
Előzmény: iMre (5959)
iMre Creative Commons License 2004.01.15 0 0 5959
En a hatsot szereltem fel eddig sajat kezuleg es ugy, hogy akkor lattam eletemben eloszor, nem volt 10 perc az egesz muvelet. 5000ft ezert a munkaer egbekialtoan sokkk.
Előzmény: diesel_uberalles (5958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!