Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spanos Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6207

p.s.: az autó 2005.12.12-én került bele a nagy Magyar forgalomba. Lassan 10év...

Előzmény: Spanos (6206)
Spanos Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6206

Enyém most mutat 174eKm-t és nem tekert!

 

A cég ahol dolgozom adta el a sajá autóit... de nem ez a durva! hanem, hogy 2 év alatt mentem vele 12eKm-t. és mégis szétesett alattam a kocsi. :( Ez egy FOS!

Előzmény: PassatOwner (6200)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6205

Ha jól tudom, nekem Sachs van. Viszont Trendline, Comfortline, Highline, Sportline felszereltségi szintek között is változó a típusa.

Előzmény: cs!rke (6203)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6204

Egyenlőre úgy áll, hogy igen. BTW. ez a turbó már egy ideje ott lógott a fejem felett, mint Damoklész kardja. Nagyon váratlanul nem ért az eset. Viszont meglepően elhúzódik, míg megoldódik. S hát anyagi oldalát nézve sem örülök, hogy ennyi pénz elmegy a gépre. De viszont meg fogom csináltatni. S épp azért sem adom el!! :-)

Előzmény: cs!rke (6202)
cs!rke Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6203

Melyik gyári futóműnek? ;)

Előzmény: zozi1021 (6201)
cs!rke Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6202

Biztos, hogy a turbó az oka a gondodnak, és nem csak következménye egy másik, esetleg eddig ismeretlen hibának?

Előzmény: PassatOwner (6200)
zozi1021 Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6201

Üdv!! egy olyat akarok kérdezni vw passatnak b6 a gyári futómű magassága hány centi lehet gyárilag?? a földtől a sárvédőig?? Előre is köszönöm!!

PassatOwner Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6200

Tényleg nem panaszkodtam eddig. De az idei év úgy látszik egy töréspont. Cseréltem már rajta nagyon sok mindent. Lengéscsillapítók stb. De most már sok benne a km. Igaz egy 8 éves autóban 340 ezer mennyire sok?! Mert ennek az órája nem tekert. De eddig ebben az évben 750 EUR volt az autó szervíze, s most jön egy 1050 EUR-ós turbó, s csak május eleje van. Kínai alkatrészeket nem szereltettem bele soha.

 

http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_2005/amikor_a_nepper_nem_teker/

 

A 35.hónaptól. (12.ponttól a hibalistán)

 

Remélem megoldódik az autó-gondom egy időre.

Előzmény: mica-r (6199)
mica-r Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6199

Nem drága az a Passat. A dupla fáradság, meg az olcsó kínai kacat a drága a végén...

Le kell káderezni előre a turbós kérdést, mert így járhat könnyen az ember. 

 

Előzmény: PassatOwner (6198)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6198

 

 

Nem sikerült a turbófelújítás. Az autónak jóval kevesebb az ereje. Kb. 2500 fordulat felett jünmeg az erő. Talán közelebb a 3000-hez. Nehezen lendül be a vas az elején. Vagy csak nagyon hozzávagyok szokva a 180 pacihoz.

 

A szerelő korrekt volt. Nem fizetteti meg a felújítást, mivel nem egy hibamentes autóval gurulok ki a szervízből. A felújított turbó visszekerül a felújító műhelyhez. Amióta fennt van a felújított turbó kb. 36 órája, már kétszer bekapcsolt a DPF (megjelent a kijelzőn). Azelőtt nem gyakran kapcsolt be - néha megemelkedett a fordulat.

 

Konkluzió: új turbó lesz bereszelve az autóba - 970 EUR plussz kéz lesz. Hát, elég nagy vesszőfutás ez a hét. Kedden érkezik a turbó.

 

Meg hogy olcsó a Passat!:-(

PassatOwner Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6197

Nem létezik, hogy nincs a környéketeken egy szerelő, aki egy sörért átállítja a nyelvet?!

Előzmény: Spanos (6196)
Spanos Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6196

"Rendes diag cucc kell a nyelv állításához"

:/ Na ja, ez a bajom nekem is. Meg az, hogy ezért elkérnek 10eFtot. Csak kissé fájó olvasni a "Bitte Gurt anlegen"-t minden beszállásnál. ;) 

Előzmény: mica-r (6195)
mica-r Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6195

Igen az ELM327 csak egy olcsó játék, ami OBD szabvány diagnosztikai adatokat lát (azt sem mindig jól).

Rendes diag cucc kell a nyelv állításához.

Előzmény: PassatOwner (6194)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6194

Háát szerintem az ezzel nem fog menni. Ez csal az ECU-t látja, tudtommal. A nyelvbeállítás, meg nem ott van.

Előzmény: Spanos (6191)
duend Creative Commons License 2015.05.07 0 0 6193

Szia!

 

En azt a 3 progit szedtem le ncore-rol, amit a cikkben is ajänlottak, es mind3-al szepen müködik, lätjäk, amit tud a kütyü. 

Előzmény: Spanos (6191)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6192

30 ezer km-t bírt a felújított turbó?

Előzmény: Endre565 (6190)
Spanos Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6191

A mai nap nekem is megjött... az ELM327-es cucc! valaki tud valami ütős cuccot ajánlani, ami jó és tényleg franyó, Mondjuk én a kiírt dolgokat is szívem szerint angolosítanám. Valami 5let erre (az enyém a kiskijelzős, ergo nem tudom a menüből állítani).

Előzmény: cs!rke (6115)
Endre565 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6190

Sziasztok!

 

Nekem is a turbófelújítás után sípolt a kocsi, de amikor visszavittem azt mondták hogy tűreszelővel be kellett reszelni valamit meg letömíteni, és ha előjön megint akkor cserélni kell valami alu sz@rt, de nem emlékszem hogy mi az.

Egyébként nekem 30ezret bírt ki a turbó. 

A másik passaton, 2001 AVF 7év és 300 ezer Km + tuning adta meg magát 

Előzmény: Otto1989 (6185)
Spanos Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6189

Van ám!!!! :))) De még milyen drága!

 

Tudtam, hogy az autó kuplung hibás, olcsó is volt (saját cégem adta el). Én úgy saccoltam, hogy 100-150 lesz a kuplungozás. Majd jött a hidegvíz, hogy a kettőstömegű is elment benne... így lett a 2X szorzó a vásárlást követően. :)

 

Ennyi.

Előzmény: PassatOwner (6178)
ecsike1 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6188

Udv! 2008-as passatom van es olyat csin mikor raadom a kontaktot a muszerfabol jon valami hang mindha a ventilator motorhang lenne folyamatosan pozicionalna!?Viszont ha beinditom a motort akkor megszunik ez a hang! Ez normalis talalkozott mar valaki ilyen hibaval v mi a meglodas!?

PassatOwner Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6187

Ha eljön az ideje, vegyél egy bontott turbót, s azt újítsd fel - de okvetlenül válts szerelőt. Vagy add el a gépet. Nem tudom mit mondjak.

 

Ezek után most engem is kap az ideg. Ma fogják összerakni a vasat. S már eléggé türelmetlen vagyok.

 

Előzmény: Otto1989 (6185)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6186

Hááát. Köpni-nyelni nem tudok. Basszus!!!

Előzmény: Otto1989 (6185)
Otto1989 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6185

Hosszú a történet, leírom röviden:

Nettó 220.000 ft volt az új gyári turbó (nem felújított), valami turbós cégnél. Újat akartam, mert sokáig szeretném használni.

Balszerencsés voltam, mert a gyári új turbó sípolt (nem fütyült mint egy turbó, hanem sípolt).

Visszavittem a műhelybe, olyan hangja volt mintha egyik cső repedt volna meg. Ezt keresték kb 4x vittem vissza ezért, de nem találtak repedt csövet.

Ötödik alkalomra levették a turbót visszavitték a turbós céghez, akik bevizsgálták, majd azt mondták jó, nincs baja.

Hát ugyan azt csinálta továbbra is, majd 1 hétre rá megint leszerelték, megint vissza vitték, és ekkor már egy másik ember nézte meg a turbós cégnél, és kiderült hogy nem volt jó, ezért felújították!

 

Tehát a gyári új turbót 2 hetes korában fel kellett újítani, ami szépen, csendben tette a dolgát az elejébe, de ahogy jönnek a km-ek egyre hangosodik, most 5-ben is ha gyorsítok akkor hallani...

 

Az hogy a történetben ki kit vágott át nem tudom. A szerelő engem, vagy a turbósok a szerelőt, vagy egyik sem, vagy mindkettő, de így alakult, vagy nem tudom mi van, de én gyanítom egy sz@rt raktak bele, vagyis hogy olcsó alkatrészekkel újították fel.

Abba nem is mennék bele, hogy újat fizettem, de felújítottam van.....

 

Nem tudom mitévő legyek, 2 hete szóltam a szerelőmnek, hogy ez a helyzet és ő egyből azzal jött, hogy ez normális, és hogy kopásból adódóan van ez hogy hangosodik. Erre kérdeztem, hogy 12 ezer km után kopás????? Akkor 20 ezret megy el vagy mi???? Szerinte 80-90 ezret el kell mennie (CSAK??), és hogy mindig ezzel a turbós céggel dolgozik, de nem szokott gond lenni (gondolom nem is reklámozná, ha lenne sem....).

 

 

PassatOwner Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6184

 

Nem azért, de egy új turbó itt 1600 EUR-ba kerül a Porscheban. S van rá jócskán gari is. Nem inkább azt kellett volna reklamálni? 

 

Te milyen turbót vettél, s újítottál fel? Mert tudtommal lehet venni új turbót 75 ezerért is, de attól csodát inkább nem várnék.

Ha gyárit újítasz fel, az nem biztos, hogy annyira rossz lesz.

 

Csak kérdezem, ne vedd rossz néven! Inkább vettem volna egy bontottat, s azt újítom fel.

Előzmény: Otto1989 (6183)
Otto1989 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6183

198 ezernél volt tengely törés. Kapott egy új turbót, majd azt kapásból felkellet újítani (hosszú a történet, de valami sípoló hangja volt 0 kilométeresen).

A felújított turbó tök jó volt, semmi hangja nem volt az elején, most járok 210 ezernél a felújított turbóval, de már kezd hangja lenni. Ezért parázok, mert nem szeretném megint hogy eltörjön, de elvileg minden rendben. Nem tudom vissza menjek-e reklamálni.

1 év garanciát adtak vele, még 4 hónap van hátra.

PassatOwner Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6182

 

Akkor eltörött a 12 ezer km futott turbód? 2 év garit kaptál vele nem? 12 ezer km nálam 4 hónap.

Előzmény: Otto1989 (6181)
Otto1989 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6181

12.000km-t ment felújított turbómhoz csak annyit, hogy eleinte csendben tette a dolgát (ahogy kell egy új turbónak), de ahogy teltek a km-ek, egyre jobban hangosodik, most már simán lehet hallani amikor gyorsítok, hogy felpörög/ lelassul.

 

Tegnap voltam chiptuningosnál és megnézték mi van módosítva, amit értettem belőle, leegyszerűsítve 8%-al van a turbónyomás megemelve (0,15 barral), meg 12%-al a befecskendezés. Az értékek teljesen normális értékek között vannak, tehát biztos, hogy nem a rosszul megírt chip teszi tönkre a turbómat. Ő is így írta volna meg.

Szerintük egyszerűen rossz minőségű, középrészt raktak bele. A chipes tapasztalata alapján egy felújított turbó soha nem lesz olyan jó mint a gyári, mindig lesz hanga, és sok esetben később indul meg a kocsi, és csak a macera van vele.

 

Jah és egy fontos dolog, hogy turbótengely első sebességben vagy másodikba váltást követően szokott eltörni, ha nagyon toljuk neki. A többi sebességi fokozat között már lehet tolni neki, de első és második között tilos. Nem értettem meg mi ennek az oka, de ezt mondta. Nekem így törött el, mondjuk egyesben nem nyomtam oda (annyira), de amikor átraktam kettesbe akkor odaléptem neki és eltörött...

PassatOwner Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6180

Ha nem Passat, akkor nem is igen lesz Bosch PD elemeken kívül más benne.

Előzmény: Törölt nick (6179)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6179

le infóztam 1-2 

motorkód 2007/1 BXE az jó mert Bosch elem van benne

van egy 2009 es az 2180.000 ért

Előzmény: PassatOwner (6176)
PassatOwner Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6178

 

Most nem jött le. A tiedben is van kettőstömegű lendkerék?

Ja, igaz, nem árt a klímát is megnézni. Meg úgy általában mindent. 

Előzmény: Spanos (6177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!