ne aggódj, biztosan jó
a célnak talán megfelel az enyém is, mert amúgy szerintem a leggagyibbat sikerült megvennem, dehát 8790,- volt darabja, nem hagyhattam ott:))
a nyárinál biztos, hogy jobb...
még a nevét sem tudom
Hi mindenkinek!!!!
Én 1 hónapja vettem Kormoran Snowpro gumikat, felrakással eggyütt 11000/db papir nélkül, havon, latyakon jól muzsikált,szárazon is OK.
A B oszlopi nyüszörgés,nyekergés idegesít engem is, és úgy veszem észre, hogy csak +5 fok alatt jön be, felette kussol.
Vak rendört, sok gumifát!!!!
Üdv Nagya
nekem zörögni nem zörög, viszont bepárásodott a szövet! szőnyeg alatti filc (vagy beázott alulról?). mindenesetre most fel van püffedve a hangszigetelő anyag alatta. Ha ez tervezési hiba akkor nagyon bosszant.
na ha ennyi tudós van itt, a Falken-ről mi a véleményetek?
nem ajánlom lefikázni mert nekem azt adták el, úgyhogy aki beszól azt nem fogom túl megkedvelni:)))
Akkor, Dayton, CEAT,Kléber,Uniroyal,Vagy a Marso-nál Nokian, egyébként ez utóbbi k. jó gumma.
Nézd meg a www.marso, vagy a www.abroncskerhaz oldalakat.
Néha én is hallok ilyen zörgést, elsősorban a jobboldali napellenző környékéről. Azt vettem észre, ha elég erősen hozzányomom a napellenzőt a kárpithoz, megszűnik a zörgés.
Persze nem lehet úgy közlekedni, hogy az egyik kézzel folyamatosan nyomjuk a napellenzőt.
Felejtsd el, a SAVA nem igazán ehez az autóhoz való, falura Ladára elmegy, de az utóbbi pár évben nem az igazi.
Ha olcsó de jó gumit akarsz, akkor vagy Barum Polaris 2, vagy az új Matador ( talán MP65?, nem tom). Én másban nem is gondolkodnék helyetted. Gykorlatilag a Barum az Continental, a Matador meg Good Year.
Ma hallottam egy tetokarpit zorges "megoldast", majd leestem a szekrol a kacagastol: ceges Thalia, a sofort nem erdekli annyira, hogy elvigye a szervizbe (foleg, hogy nalunk -Romania- a zorgesek nem garancialis dolgok mert az ut minosegerol ok nem tehetnek), esetleg hogy sajat maga megjavitsa, viszont hosszu uton zavarja igy befeszit egy 2 literes Coca-Colas palackot a fejtamasz es a tetokarpit koze ... es a zorges mar meg is szunt. Nem lattam a megoldast "mukodes" kozben, csak erdeklodtem tole, hogy mikent van az auto (1,4 8V, kb. masfel eves, 50.000km, ceges uzemmod), ezen a zorgesen kivul egyszer volt soron kivul szervizben mert a csomagtarto kozponti zara meghibasodott.
Úgy látszik, az egyik korábbi hozzászólásomban elkiabáltam magam (5925)!
Nem, hogy megszűnt volna a tetőkárpitom nyekergése, de most már folyamatos és IDEGESÍTŐ. Semmilyen próbálkozásom sem hatásos. Tök síma úton is nyekeg. Megőrülök!!!
Van valakinek megoldása, tippje...?
Legalább egy kölcsön gyökköszörű? Hardtop-kabriót csinálok belőle. Akkor legalább tavasszal és ősszel nem kell hallgatnom.
Most úgy is az ilyen típusok szakítanak (l. Mégane CC)
KORMORAN SNOWPRO T = 15.830 - 15%
MATADOR MP58 T = 12.850 - 5%
DAYTON DW500 T = 17.060 - 20%
EUROTEC SNOWWOLF T =14.550 - 15%
Csak az olcsóbbakból. Hogy ezekből mit vagy hajlandó feltenni, az már az ÖN dolga. Hajrá !!!
"...Azért van némi eltérés. Dieseléből alig bírtam kimászni, az enyémből meg lelépek :)..."
Na ezért szeretnék egyterűt magam alá. Öreg vagyok légtornásznak. Meg a 188 cm és a 112kg (nem izom :-)) feltételez bizonyos térfogatot és a Thalia mégiscsak egy kis autó. Bezzeg a nálam lévő Picasso-ból szinte kiesek.
"...Mindenesetre nagyot csalódtam a Renaultban, nem igazán egy jó hozzáállás, ha leértékelik a saját autóikat így...."
Szerintem márkakereskedő függő, hogy mennyiért számítja be a használt kocsit. Az igazat megvallva szerintem jogos egy kis árrés érvényesítése, de amit lentebb elbeszéltél, az rablás fényes nappal. Dobd ide a márkakereskedő nevét és majd jól elkerüljük. Azonkívül próbálkozz másnál is. Ha lehet menj le vidékre, mert szerintem azok korrektebbek, mint a pestiek.
Annyi az! Most van nálam egy kétezres HDI Xsara Picasso, amin an fed,kompjuter és autópályán 140-150-es tempónál 8-9 lityi a fogyasztása a köztudottan takarékos autónak. Országúton meg 4,5 és 6 között domborzati viszonyoktól függően. Így jön ki a 7.2 átlagfogyi.
Én csak azért gondoltam, hogy nem kapja meg, mert a Cliospace és a thalicska gyakorlatilag egymás konkurensei lennének, de az is lehet, hogy a raktáron levő "régi" Clio cuccokat fogják belepakolni, ami csak jót tehet neki :))
Hááát, igen jelentős a különbség szerintem.
Az első, hogy a kissebbnél az alacsony fokozatok hamarabb lepörögnek, nem lehet kihuzatni a sebességeket rendesen( illetve lehet, de csak a hangja nő), sokkal gyorsabban kell váltani.Nagyobb, illetve van erőteljesebb gyorsulásérzet a hirtelen lepadlózásnál, illetve 80-100 környéki előzésnél ritkábban kell visszaváltani, hamarabb, és jobban meglódul. Az egyik kinti, asszem angol oldal szerint több Clio-t mértek, és ott max. 85 LE-t, és max 195 Nm-t írtak, tehát még ez is lehet változó.
Ugye a fontosabb különbségek a turbonyomás 2 tizeddel magasabb, változó geometriáju a turbo, és van intercooler. A többi elvileg ugyanaz, nem hiszem hogy más lenne a váltó, bár gyanakodtam rá, mert teljesen más érzés, és máshogyan kell váltani. Nekem a 65 lovasnál nem bírja annyira a gyors váltásokat.
Az am írta pár hete,hogy a thalicska aug.környékén ráncfelvarrást kap,meg egyidejűleg a
80 lovas dci-t.Elképzelhető,mert most már van 100 lovas is,és általában a legújabb nem kerül csak bele a thaliba.
Dinamikában nagyon nagy a különbség a 65 meg a 80 lovas közt?
Régen nem voltam, lesz néhány hozzáfűzni valóm.
Előzetesben, nekem Clio-m van 82 lovas, a cégnél 65 pacisat vezetek, persze mind a kettő dízel.
A fogyasztásról: 65 lovanál 5,4 körül van folyamatosan klímával, vagy nélküle városban is, meg autópályán 130-160 között is.
A 82 pacisnál nekünk egyszer volt kerek 6 lityi a fogyasztás 2002 nyarán, amikor még a körúton jártunk dolgozni, és ezerrel ment a klíma, de azóta még nem tudtam 5,6 fölé vinni, pedig a lámpánál gyorsulgatni szoktam, és van hogy odalépek neki rendesen. Országúti rekord tavaly szeptemberben volt amikor egy hétig a balaton-felvidéket jártuk normál 60-100 között, és 3,9-re jött ki, asszem 970km-nél tankoltam, de az autópály olyan 4,2-4,5 körül szokott kijönni.Csak Aralt tankoltam bele, mindíg ugyanazon a kúton, mióta megszűnt OMv-t kap mind a kettő. A céges simát, a saját Start dízelt.
Gumi: a zöld oldal szerintem a www.abroncskerhaz.hu lehetett, de linkelni nem tudok. Ha Semperitet veszel, vagy más Continental csoport bélit, akkor nézzd meg a www.pneus-expert.hu oldalon a teljes garanciára vonatkozó írást ,mert kis ráfordítással sok pénzt lehet megspórolni, mivel a padkázásra is vonatkozik, meg a kátyúkra, nem csak az anyaghibákra. Cserében be kell menni asszem 10000 km-ként.
Bár szerintem a semperit nem a legjobb választás, ismerős gumis (családtag) sokat szidta, illetve nem igazán ajánlotta a pontos kifejezés. Nekünk már a második tél óta Barum Polaris van az autón, és tökéletesen meg vagyunk vele elégedve, illetve ha pótolni kell, sokkal olcsóbban megtehetem.
Nagy eséllyel a Thalicskák nem fogják megkapni az erősebb dízeleket, és ahogy láttam az új clio terveket, nem tudom mennyi esélye lesz a fentmaradásra sajna:( Október körül ugyanis a Cliospace nevű egyterüféleség fog kijönni, gondolom kis családok számára, 1.4, 1,6 benzinesekkel, és az 1,5 82 lovas dízellel ha jól tudom, de lehet hogy lesz 100-as is ,de arról még nem szól a fáma.