Válasz ment 2004. január 15-én 9:42-kor az alexfux@index.hu e-mail címre.
(Matrica téma)
Írtam, hogy dolgozom a problémán, és hogy helyeslem. Küldök egy másolatot a válaszlevélről.
Múltkor (kb. másfél hete) írtam az ötletek közé a Klub honlapra és azóta még nem olvastam a honlapon. Pedig szerintem érdemes lenne eltöprengeni rajta.
A kiskapuval meg persze Te is kerülhetsz nemszeretem helyzetbe mert a viszontszolgáltatást is elvárhatják, mondva, hogy neked ugyis garanciális neki meg alkatrész igénye van. Minden nem korrekt dolog hordoz magában veszélyeket
Biztos vagy ebben?
A meghosszabbítás feltétele, hogy márkaszervizben kell elvégeztetni a kötelező szervizeket. A renault. hu oldalon csak ennyi van. A kötelező szerviz pedig 2 évente vagy 30 ezer kilométerenként esedékes. Az RH-nál azt mondták, hogy az én esetemben (2002 májusi az autó) az Assistance meghosszabbításának feltétele az esedékes kötelező szervizen való részvétel. Egyébként tavaly, amikor lejárt az 1 év és a kocsiban kb 17000 km volt nem vittem szervizbe és gond nélkül megkaptam az Assistance hosszabbítást.
Az assistance megőrzéséhez évente / 15.000-ként kell bemutatni a kocsit. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy 15.000; 45.000; ... assistance szervíz; a harmincezres fordulókon ( 30.000, 60.000.....)pedig a teljes szervíz időszerű.
Ha valaki évi 15.000 -nél kevesebbet megy, évente egyszer annak is be kell mutatni a kocsit!
Persze, más a fogyasztás, minta mi 82 pacisunknál, de más a váltó áttételezés, a használatos fordulatszám tartomány, és én azért szeretem neki nyomni mert rettentően jó érzés beleszorulni az ülésbe.Azért 2500-3500-ig sokmindenre képes.
A 100 lovas pedig inkább a sportosabb kategóriát képviseli, ezért is drágább, illetve gazdagabb, és kicsit igényesebb a felszereltsége,kialakítása( ezt nem bántásból mondtam).Én szeretnék egy ilyen méregzsákot :)))
Szeretnék nagyon menni de sajnos nem tudok - nem csak most hanem szinte soha - elszabadulni a munkából. Lélekben veletek leszek de nem megy hacsak addig nem kerülök az utcára.
Mostanában ritkán jutok még a fórumhoz is ezért ha kicsit elavult a dolog amire éppen válaszolok mindenkitől elnézést kérek.
A fogyasztáshoz is csak annyit hogy nekem is stabil 5 alatt a féléves fogyasztásom illetve pontosan 4,99. (dci). Megkukucskáltam a 100 lovas Cliót de árban sokkal drágábbnak talkáltam mint a Tháliát ezért nem is izgat igazán.
Én sem hittem benne, hogy ott meg tudom kötni sőt ragaszkodtam volna az addigi biztosítómhoz, de aztán Budakalászon a legolcsóbb az Európa volt és valóban a kínálatból is a legolcsóbb a piacon. Azóta már változott év elejétől az aglomeráció Bp-ivé minősítésével de még így sem bántam meg. Oda hogy lehet vinni azt nem tudom talán ha máűr az adatokat tudod akkor el lehet ugrani valahová máshova mielőtt még átveszed a kocsit vagy egy üzletkötőt oda vinni de azok eléggé érdekes állatfajták
A kazetta adaptert szét kell szedned és ki kell dobálni belőle az összes fogaskereket, meg minden forgó alkatrészt. Csak a fej maradjon bent rugalmasan felfüggesztve. A kazettát nem biztos, hogy oldhatóan szerelték, de ha csavaros, akkor az a borító papír alatt van rejtve. Ha ragasztott, akkor csak a drasztikusabb eljárások segítenek a szétbontásnál. Ezt majd ragasztani kell. Nekem tekerentyűk nélkül működik MP3 lejátszóval kb 3 hónapja. Tuti. Nincs mi zörögjön benne. Ne féljetek a magnó nem kapcsol ki.
Képzeljétek! Egy Tháliás kollégám azt mondta, hogy most lesz az ő kocsija is egy éves, és el kell vinni szervizbe az asszisztance vizsgálaton kivül is még a kocsit, mert különben elvész a garancia.
Szerintem téved, mert vagy 2 év, vagy 15000 km után kell vinni.
Ti hogy tudjátok?
Hi diesel_uberalles!!!!
Mennék de hova,mikor???????
A polici még mindig nem enged fel a thalicskás honlapra!!!
Ha küldenél émilt jó lenne.
Az oszlop nyekergés:bemelegszik az utastér, akkor kussol!!
Üdv mindenkinek
Nagya
Pontosan nem tudom, de gyere át a Meganosokhoz keresd Bigyba-t. Ő tud valami megoldást, azt hiszem valami új kábelköteg kel, és akkor tudja vezérelni a gyári kormánykapcsoló.
hát a kormányről működtetést szvsz el lehet felejteni utólagos beszereléseknél. pár hónapja volt a metróban egy VDO márkájú mp3-cd rádió (mint köztudott ez a márka van benne pici kedvencünkben is). akkor megkérdeztem egy szagértőt a totalcarrol, és azt mondta, hogy hiába egy típus, ügyes szoftveres dolgokkal a távirányító akadájoztatva lesz, nem valószínű, hogy együtt működne vele.
Azért teljesen nem hiszek neki, ha valakinek esetleg volna ilyenje akkor szívesen kipróbálnám.
illetve a nagy buktató, amit eddig semilyen speckóból nem tudtam kiolvasni: milyen bitrátáig hajlandó játszani az mp3 lejátszó (mert pl én mindent elég magas rátával VBR módban kódolok, ez lehet szűk keresztmetszet, de újra beszerezni a cd-ket és újra kódolni egy lejátszó kedvéért?????
akinek van internete és számítógépe CD íróval, az már régen rájött, hogy az autóba való zenehallgatáshoz az mp3 az ideális.
1 cd re ráfér mp3-ból 5 normál album. otthon annyit másolsz (természetesen csak a saját célra megvásárolt eredeti CD munkamásolatára gondolok:)
ammenyit csak akarsz.
tehát az mp3 jobb.
a kérdés már csak az, hogy mp3 lejátszót veszel cdtárral, vagy amit nemrég láttam: autóba való mp3 winchestert. ezek a kütyük nem nagyobbak mint a cdváltó, több giga zene fér rájuk (majd' 100 óra zene) és USB kábellel töltheted fel a számítógépedről.
természetesen a kormányról müködtethetőnek kell lennie ennek is.
na de most akkor melyiket szerezzük be, ez a kérdés!...
8V thaliát nyomatok 11000km óta. klimás a pici és leginkább városban hajtom. átlagfogyi: 8,45
kérdezd ki a 16V-sek fogyastását is, érdemes (a dci-seket is!) :)
ciao
Kori
Apósom valamelyik nagy-nagy bevásárlóközpontban vett egy cd-lejátszó discmant (mp3-at nem tud), ami kifejezetten autóhoz készült. Az ára valahol4-5 ezer környékén volt.
A lényege, hogy kapsz hozzá egy szivargyújtós hálózato kábelt, és a discmanbe bele van építve egy mini rádióadó. A frekit egy kis tekerentyűvel tudod állítani. Szóval elindítás után nincs más dolgod, mint az autó saját rádióját a kiválasztott (lehetőleg szabad) frekire hangolni, a discmanen meg megnyomni a "transmitter" feliratú gombot...a rádió 1-3 méteres körzetén nem lehet hallani különbséget a minőségben más a normál rádióadókhoz képest.
Anno a 2003. június 22-i Thalálka
(http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27574220
http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27575009)
beharangozóját feltetettem velük és látható is volt. Szerintem most is felteszik, ha kéred.
Remélem a jelentkezők listája hamarosan bővülni fog (pl. Boszival mint szervezővel, s a többi szegedi és más aktívizálódó érdeklődővel, stb.).
Mivel gyarapodik a család, egy 5 éves Clio2-őt cserélnék be egy Thalia Primara. Sajnos a költségvetés nem teszi lehetővé más Renault típus vásárálását. :( A mostani járgánnyal nagyon elégedett vagyok (1.2 8v, RL). A nagy csomagtartó viszont csábít... 1.4 8v-s motor van a Primában. Jelentős fogyasztásnövekedésre számíthatok? Ez egy régi motorkonstrukció, igaz?
na erre kiváncsi leszek a thalin majd meghallgatom. nekem is ilyen koncepcióm van, de az én álmom az, hogy a rádió bemenetére direkte rákössem az mp3 lejáccót, ez menne is csak még valahogy rá kell venni a fejegységet, hogy "hallgassa" is azt a bementeét:)
Egy tipp azoknak, akik cd-táron vagy mp3 lejátszón törik a fejüket:
Ma volt szerencsém hosszas tipródás után (30-35e-ért cd-tár, +börtön) meghoztam a döntést, és nem nézek oda a kábelekre :) 26ezerből kijött egy mp3-at is lejátszó discman, egy kazetta-adapter, egy táp (szivargyújtóról), 2 db újraírható cd lemez.
Én az átvétel előtt nem sokkal leülnék a helyi alkusszal és ajánlatot kérnék. Ha nem stimmel, akkor az átvétel napjára odarángatnám a nekem szimpatikus biztosító jómunkásemberét.
(Gyakorlati síkra térve nekem a helyi alkusz kötött, kötelező az Európánál, casco az AXA- Coloniából Uniqává fajult biztosítónál.
Másik mise:
Tényleg jelentkezzen az, aki jönne, mert közeleg a feb. 7, és nem könnyű a szervezés...
Szia FIFTY!
Ez jó hír, én is így teszek majd, ha lehet. Már ki is néztem a biztosítót, kötelezője és casco-ja is az egyik legkedvezőbb. Ja és szerencsére nem noname. :-)