Megint én vagyok.Autóm még nincs de van kilátásban a Renault Budapestnél.Mit hallotattok már róla?Megbizható cég?
Lenne ott egy 2003-s Renault Thalia II. 1.4-16v expression 2150000 ft-ért!
Ez jó ár?
A mínusz tartományt is teszteltem laborkörülmények között: beraktam a készített érzékelőt és a kontroll érzékelőt a frigóba és egy kis idő múlva beált mínusz 16,0 fokon az érzékelő ellenállása 11,63 kOhm-ra, ami a grafikonon is stimmel.
Folyt. köv.
A külső hőmérséklet érzékelő engemet is
édekel,ha tudtok minden adatot tegyetek fel
az oldalra.Sajnos én laikus vagyok ehhez a
dologhoz ezért ha lehet részletesen.
Köszönet tiborc01
Szia! Nem. Még seholse; nem volt időm bevinni. Majd a jövő héten.
Milyen műanyag szoknya? Nekem úgy tűnt, hogy a lökhárító minimális energiát sem nyelt el; eltört a lámpatest, a mellette lévő dísz műanyag rács a hűtő előtt, természetesen körülötte a lökhárító, valamint oldalt az első elem (ami a kerékdobig ér). Szerencsére a motorháztetőnek semmi baja. Azt nem látom igazán, hogy ezek a műanyagok hova rögzülnek, de szerintem a lámpatest alatt (kívülről nem látható) lévő fém állította meg a kocsit (lepattogzott róla a festék, meg valszeg egy picit meg is görbült). Kb. 5-10 km/h-val csúszhatott a kocsi, és egy busz lökhárítójának ütközött (annak semmi baja se lett...).