Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Laja73 Creative Commons License 2004.02.25 0 0 6336
munkatársnőmnek tegnap ellopták a ház elől a 16V-jét:((
biztonságilag immobiliser, váltózár volt benne
ÖregMackó Creative Commons License 2004.02.25 0 0 6335
Szia!

A BP.i Auchanban vettem és 2950 Ft. volt ha jól emlékszem. Több féle magassugárzó is van, erre a Clio >1998 van ráírva és ha jól nézem a klublapra feltett tippek rovatban akkor 705 a tipusszáma.

Előzmény: Alizé (6333)
rozsnyo Creative Commons License 2004.02.25 0 0 6334
Hat en kicsit furcsanak talalom ezt a rozsdasodast. Par ora alatt kepes megrozsdalni egy acel fektarcsa? Kopottak meg szerintem nem lehetnek a betetek, mert meg csak 8ezer km van az autoban.
Alizé Creative Commons License 2004.02.25 0 0 6333
A jelenséget a féktárcsa rozsdásodása okozza, nem betétkopás. Egyébként ez nincs összefüggésben a tárcsa minőségével, volt két japán motorom is anno, és azoknál is jelentkezett a dolog eső után. Most még a só is rásegít, amit kiszórnak az utakra.
Betétkopásról annyit, hogy nemrég voltam 30 ezres szervizen és ott azt írták fel a vizsgálati lapra, hogy fékbetét ellenőrzés 50 ezernél, tehát akkor sem biztos, hogy cserélni kell. ( alföldi használat )

Más. ha jól emlékszem Kecskeméten vetted a csipogókat. Tudnál esetleg árat és pontos típust mondani?

Előzmény: ÖregMackó (6332)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.02.25 0 0 6332
Szerintem vagy a kiváló minőségű acél féktárcsák gyorsan rozsdásodnak és amig ez lejön karcos a hangja vagy a betét puhasága miatt már elkopott. Én is hallom egy ideje de nem tudtam megnézni csak teóriákat állítok fel. EL kell vinnem ugyis 15 ezresre az Assistant miatt majd ott kiderül. Sajnos hegyen völgyön járok állandóan, lefelé inkább fékezek mint a motorféket használok mióta cserélni kellett a régi Fordomban a váltót és azt mondták, hogy a sok motorfék miatt ment tönkre a támcsapágy és 160000 volt a váltógenrál, megszoktam hogy inkább a féket használom, a fékpofa olcsóbb.
Előzmény: rozsnyo (6330)
szipusz2 Creative Commons License 2004.02.25 0 0 6331
Sziasztok!

Bár nincs Tháliám, de mégis lenne egy kérdésem hozzátok. Egy barátném első szervízre vitte a Thaliát (első kiadás) és még csak 22k km van benne, de kicserélték neki a kötelezőkön felül az első betéteket is...Így 70e Ft-ot fizetett.

Ez normális dolog? Tapasztalt már valaki ilyet?

rozsnyo Creative Commons License 2004.02.24 0 0 6330
Sziasztok

Lenne egy kerdesem. Nektek is furak a fekek miutan par orat allt a kocsi? Nekem olyan erzesem van, amikor nyomom a feket, minta egy reszelo lenne a fekpofak helyett... Tapasztalt mar valaki ilyesmit? Vagy ez csak a mostani zord idojarasnak tudhato be? Ja, egyebkent par fekezes utan elmulik a dolog... viszont tok mindegy, hogy garazsbol allok-e ki, vagy sem...

Peter

Laja73 Creative Commons License 2004.02.24 0 0 6329
én is megfigyeltem, de úgy gondoltam, nem jelent nagy törést majd az életemben, ha 37 helyett azt hiszem, 35 fok van odakünn:)
Előzmény: v__tibor (6327)
Laja73 Creative Commons License 2004.02.24 0 0 6328
én is megfigyeltem, de úgy gondoltam, nem jelent nagy törést majd az életemben, ha 37 helyett azt hiszem, 35 fok van odakünn:)
Előzmény: v__tibor (6327)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.24 0 0 6327
Gondoltam, hogy valaki kiszúrja ...
0 foknál abszolút korrektnek vettem, mert egy bögrényi olvadó jégben mindkettő hőmérő jó értéket adott. Valamiért 30 fok felett a kocsi mérője "lemaradt" egy picit. Akkor feltettem magamban a kérdést: Na, melyiknek higgyek? Aztán gyorsan megoldottam a gordiuszi csomót: már korábban utaltam rá valahol, hogy az emberi testhőmérséklet is lehet irányadó a tesztben, nem szépítem, a nyelvem alá raktam az érzékelőket egyszerre. Ezt a pillanatot az alsó sor középső képe mutatja: a kontroll 37,6(!!!) a kocsié 35. Mivel nem voltam lázas, az igazság valahol a kettő közt lehet. Ilyen kánikulában 1 fok ide vagy oda nem számít, a 0 fok fontosabb.
Remélem hamarosan tudok jelentkezni a szerelési leírással is.
Előzmény: pferco (6326)
pferco Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6326
hali Tibi!

Te aztán precíz vagy:))) nem csak a szerelést hanem a végső tesztelést is igazi profi módjára végezted el! grat.

ps. mi az a 2 fok eltérés a végén 37°C felett?

ferco

Előzmény: v__tibor (6320)
bebe7-4 Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6325
Szia/sztok/. Én még csak készülök a 30ezres szervízre. Mindenhol ennyibe kerül? Nekem Dynamic 1,4 16V van és imádom. 2 éves lesz a Fekete Veszedelem. Eddig semmi bajom nem volt vele, csak a kézifékre ültem/ültünk rá és vmi eltörött. Azóta lötyög az egész.
Ha vki írna a "tesókról" megköszönném. Állandóan fikázzák az autóm! Pááá..
Előzmény: FIFTY (6318)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6324
Jó kérdés, nekem 2002-es Alizém (expression+klíma) van, ebből már csak az ABS, elektr. állítású fűthető tükör és ugyebár ezzel együtt a hőmérő hiányzott. Most fáradt vagyok utána nézni, de ha a primában van középső fenti kijelző és el. ablak, akkor elképzelhető, hogy a vezetékezés ugyanaz, és így megoldható, de asszem nincs bennük ... ekkor szvsz alternatív megoldást kell keresni (lásd pl.: http://www.freeweb.hu/loth/autok/homero/homero.shtml (Megane)
Előzmény: aplad (6322)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6323
No, még elbízom magam ...
A sönt alatt a párhuzamosan kapcsolt ellenállás értik, majd megpróbálok nem szakzsargonban írni.
Előzmény: Laja73 (6321)
aplad Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6322
be lehet-e a höméröt szerelni prima-ba is??
Előzmény: v__tibor (6320)
Laja73 Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6321
király vagy, tibor, tényleg
remélem majd én is jól beteszem

mi az a sönt? eddig csak a villamosok esetében hallottam ezt a szót:)

Előzmény: v__tibor (6316)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6320
Szia!

Köszi! Egyelőre teszteredmény képei

A leírás később, abból minden látszik.

Előzmény: chickey_mickey (6319)
chickey_mickey Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6319
Háj!
Tibor! GRATULÁLOK SZÉP MUNKA VOLT!

Nagyon várom a fotókat főleg mert az enyém szekérben a nálad "lengő" csati fixen áll az ajtó mellet és nem nagyon mertem feszegetni.

Másik Az érzékelő hogyan "dugom föl " a tükörbe?

Mi az az "antennás módszer?

Köszi Ch_Mi

Előzmény: v__tibor (6304)
FIFTY Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6318
Üdv Mindenkinek!
Nos, túlestem a 30-ezres szervízen. A szokásos olaj + olajszűrő cserén túl leváltottam a légszűrőt is, mert gyakran földutazok. 35 ezer pénz volt a vége. (Én korábban nem csináltattam "biztosamibiztos" olajcserét, ennek az olajkonstrukciónak ki kell bírni 400 - 500 üzemórát)
Ha már ott maradtam körbenéztem a járgányt alulról is; no problém, az alvázfestés hibátlan,"rozsdát" sehol sem láttam. Ha a következő 30 ezer km-n is csak ennyi gondom lesz,bengedem a törököket Egerbe (kirándúlni).
nagya2 Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6317
Hi asmanyzo!!!!
Nekem is eltört a vezetékem, mert gyárilag nem tudnak egy 5cm hosszabb vezetéket gyártani!!
A törés helye ahol a vezeték a kalaptartóból átjön a csomagtérbe, ide kell betoldani szilikon szigetelésü (jobban birja a hajtogatást) madzagot.(a hülye szervizes így próbálja palira venni a szegény kuncsaftot)
Ha sikerült a műtét akkor a helyedben visszavinném megmutatni, hogy milyen jól működik a diagnosztikájuk!!!!!!!!
Üdv Nagya
Előzmény: asmanyzo (6306)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.23 0 0 6316
Készen van a hőmérő! Egyelőre ennyi, rengeteg fotót csináltam, a doksit amint tudom összeállítom, és a köz javára felajánlom ...
Előzmény: jocika34 (6315)
jocika34 Creative Commons License 2004.02.22 0 0 6315
köszi a részlestes mérést.
Előzmény: v__tibor (6312)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.02.22 0 0 6314
Szia!

Az ár így elsőre rendben van, ha a nincs benne több 20-30e km-nél. Kérdezz rá, bár letagadhatják, hogy tesztautó/csereautó volt-e. Mert akkor valószínűleg nem kímélték... Próbálj meg alkudni belőle, ha nem engednek az árból, akkor vmi tárgyi ajándékot vasalj ki belőlük, talán használt autóra is adnak :)
Ne sajnáld rá az időt, nézz szét máshol is. Érdemes magánszemélyeknél is megnézni, hogy van-e jobb ajánlat. (A kereskedő nem minden esetben garancia az autó állapotára.)

Én ott vettem az autót. Csak a szervízzel és az üzletkötővel volt bajom.

- lett volna jobb hitelkonstrukció, csak az illető nem szólt róla (EURO helyett CHF)
(Ezt persze utólag egy másik üzletkötőjük árulta el, azon megállapítás kíséretében, hogy az üzletkötő, akinél vettem, nemes egyszerűséggel hülye :))
- a Renault Ház szervizével sok bajom volt
- késett az autó (az ő hibájukból, nem a Renault-éból), ezért fájdalomdíjul hozzámvágtak egy szőnyeggarnitúrát

Az általam elmondott negatívumok alól persze kivételt képeznek azon ritka kereskedők, akik becsületesek és nem a yattra hajtanak, hanem arra, hogy az ügyfél elégedett legyen és visszajárjon. Mert így is lehet...

Előzmény: _bekefiu_ (6313)
_bekefiu_ Creative Commons License 2004.02.22 0 0 6313
Sziasztok!

Megint én vagyok.Autóm még nincs de van kilátásban a Renault Budapestnél.Mit hallotattok már róla?Megbizható cég?
Lenne ott egy 2003-s Renault Thalia II. 1.4-16v expression 2150000 ft-ért!
Ez jó ár?

Bocs a sok kérdésért

v__tibor Creative Commons License 2004.02.21 0 0 6312
Néhány újabb kép az "ügymenetről" ...

http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27629070

Előzmény: v__tibor (6311)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.21 0 0 6311
Menj el lot(h)tózni, talált, süllyedt ...

A mínusz tartományt is teszteltem laborkörülmények között: beraktam a készített érzékelőt és a kontroll érzékelőt a frigóba és egy kis idő múlva beált mínusz 16,0 fokon az érzékelő ellenállása 11,63 kOhm-ra, ami a grafikonon is stimmel.
Folyt. köv.

Előzmény: lotht (6309)
v__tibor Creative Commons License 2004.02.21 0 0 6310
Szia!

Nagy valószínűséggel a csomagtartó bal zsanérjánoz bandázsolt vezeték van megtörve. Ha igen, ott kell valami jobb módon megkötni.

Előzmény: asmanyzo (6306)
lotht Creative Commons License 2004.02.21 0 0 6309
Azóta láttam a képeidet, köszi.
Holnap rányomok egy ellenállást én is, aztán beszámolok. :))
(Van egy gyanúm, hogy Te is mérnökember vagy...:)
Előzmény: v__tibor (6304)
tiborc01 Creative Commons License 2004.02.21 0 0 6308
Üdv!

A külső hőmérséklet érzékelő engemet is
édekel,ha tudtok minden adatot tegyetek fel
az oldalra.Sajnos én laikus vagyok ehhez a
dologhoz ezért ha lehet részletesen.
Köszönet tiborc01
circum Creative Commons License 2004.02.21 0 0 6307
Szia! Nem. Még seholse; nem volt időm bevinni. Majd a jövő héten.

Milyen műanyag szoknya? Nekem úgy tűnt, hogy a lökhárító minimális energiát sem nyelt el; eltört a lámpatest, a mellette lévő dísz műanyag rács a hűtő előtt, természetesen körülötte a lökhárító, valamint oldalt az első elem (ami a kerékdobig ér). Szerencsére a motorháztetőnek semmi baja. Azt nem látom igazán, hogy ezek a műanyagok hova rögzülnek, de szerintem a lámpatest alatt (kívülről nem látható) lévő fém állította meg a kocsit (lepattogzott róla a festék, meg valszeg egy picit meg is görbült). Kb. 5-10 km/h-val csúszhatott a kocsi, és egy busz lökhárítójának ütközött (annak semmi baja se lett...).

Előzmény: FIFTY (6305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!