Amit az utóiratban írtál nagyonis érdekelne, mert nem nagyon szeretném szétzíbolni a fél autót ha nem fontos! Előre is köszi!
Nekem még nincs meg az NTC mivel a kereskedő csak a jövőhét csütörtökre tudja beszerezni, de amint megvan én is összebülykölöm és megírom a tapasztalatokat
Együttérzésem a volt márkatársnak! Igen a zsarucar jó ötlet, és még a Gepárdosoknak sem ártana leadni!!!!/ fejből nem tudom de itt a neten is fenn van. / Sajnos tapasztalat!
Ilyen esetekre nem lehetne valami SMS láncot leadni a tagok között???? S akinek elvitték természetesen nem kell tagnak lenni....... Rendszám+szín+Jellegzetesség????
Mondjuk a tagok egymásnak az 1-es a 2 esnek 2es a hármasnak stb.. Szerintem 1 smst mindenki kibír....vagy ha nincs is sajátja akkor a párjának biztos van.....Jobb esetben 1 órán belül mindenki tud róla..... Területileg meg elég szépen el vagyunk osztva ahogy nézem.......
A képek érdekelnének ...
Tudom, én is adós vagyok még a beszerelési doksival, de még pontosítom az érzékelő konkrét helyét és kivitelét, mert a tükörszerkezet belsejébe tettem, és így egy kicsit lomha a hőmérséklet követés. A tükör alján szeretném a lukon "kilógatni", ahol az eredeti is van.
felbuzdultam és beszereztem a termisztort és az ellenállásokat! Bekötöttem, és HIBÁSAN müködik. addig még oké, hogy ha megfogom az érzékelőt, akkor nő a hőmérséklet, de a jeges víz próbán 9 fokot mutatott!!
asszem az én 2,2kOhm-os érzékelőm más karakterisztikájú, mint tietek
van valami egyenlet, v. számítási mód, arra hogy milyen sönt és előtét ellenállást kell bekötni ha megszerzem valahonnan a karakterisztikát?
előre is köszi!
PS: érdekel valakit, hogy kell az érzékelőt egy csavar kicsavarása nélül kivezetni a tükör aljába? ha igen kirakhatok néhány képet!
Őszinte részvétem a márkatársnőnek! Rohadjon le a keze a tetteseknek.
Én már négyüteműwartburgos koromban megfogadtam, hogy bontóból nem veszek alkatrészt. Ez az én saját elvárásom magamtól. Másrészt folyamatosan hajtok egy, a beltéri műanyag alkatrészekre és a kárpitra kenhető UV festék után; ha meglelem közzéteszem a forrást a Weblapon.
Próbáljátok minél előbb az adatokat beadni a zsarucar.nak! Ez is egy esély. Küldtem neked adatlapot amin be lehet küldeni. Mikor először találkoztam a zsarucar-os emberrel kedvesen elmondta nekem hogy lehet a Tháliát 20 mp. alatt elkötni beleértve a váltózárat is!
A BP.i Auchanban vettem és 2950 Ft. volt ha jól emlékszem. Több féle magassugárzó is van, erre a Clio >1998 van ráírva és ha jól nézem a klublapra feltett tippek rovatban akkor 705 a tipusszáma.
Hat en kicsit furcsanak talalom ezt a rozsdasodast. Par ora alatt kepes megrozsdalni egy acel fektarcsa? Kopottak meg szerintem nem lehetnek a betetek, mert meg csak 8ezer km van az autoban.
A jelenséget a féktárcsa rozsdásodása okozza, nem betétkopás. Egyébként ez nincs összefüggésben a tárcsa minőségével, volt két japán motorom is anno, és azoknál is jelentkezett a dolog eső után. Most még a só is rásegít, amit kiszórnak az utakra.
Betétkopásról annyit, hogy nemrég voltam 30 ezres szervizen és ott azt írták fel a vizsgálati lapra, hogy fékbetét ellenőrzés 50 ezernél, tehát akkor sem biztos, hogy cserélni kell. ( alföldi használat )
Más. ha jól emlékszem Kecskeméten vetted a csipogókat. Tudnál esetleg árat és pontos típust mondani?
Szerintem vagy a kiváló minőségű acél féktárcsák gyorsan rozsdásodnak és amig ez lejön karcos a hangja vagy a betét puhasága miatt már elkopott. Én is hallom egy ideje de nem tudtam megnézni csak teóriákat állítok fel. EL kell vinnem ugyis 15 ezresre az Assistant miatt majd ott kiderül. Sajnos hegyen völgyön járok állandóan, lefelé inkább fékezek mint a motorféket használok mióta cserélni kellett a régi Fordomban a váltót és azt mondták, hogy a sok motorfék miatt ment tönkre a támcsapágy és 160000 volt a váltógenrál, megszoktam hogy inkább a féket használom, a fékpofa olcsóbb.
Bár nincs Tháliám, de mégis lenne egy kérdésem hozzátok. Egy barátném első szervízre vitte a Thaliát (első kiadás) és még csak 22k km van benne, de kicserélték neki a kötelezőkön felül az első betéteket is...Így 70e Ft-ot fizetett.
Lenne egy kerdesem. Nektek is furak a fekek miutan par orat allt a kocsi? Nekem olyan erzesem van, amikor nyomom a feket, minta egy reszelo lenne a fekpofak helyett... Tapasztalt mar valaki ilyesmit? Vagy ez csak a mostani zord idojarasnak tudhato be? Ja, egyebkent par fekezes utan elmulik a dolog... viszont tok mindegy, hogy garazsbol allok-e ki, vagy sem...
Gondoltam, hogy valaki kiszúrja ...
0 foknál abszolút korrektnek vettem, mert egy bögrényi olvadó jégben mindkettő hőmérő jó értéket adott. Valamiért 30 fok felett a kocsi mérője "lemaradt" egy picit. Akkor feltettem magamban a kérdést: Na, melyiknek higgyek? Aztán gyorsan megoldottam a gordiuszi csomót: már korábban utaltam rá valahol, hogy az emberi testhőmérséklet is lehet irányadó a tesztben, nem szépítem, a nyelvem alá raktam az érzékelőket egyszerre. Ezt a pillanatot az alsó sor középső képe mutatja: a kontroll 37,6(!!!) a kocsié 35. Mivel nem voltam lázas, az igazság valahol a kettő közt lehet. Ilyen kánikulában 1 fok ide vagy oda nem számít, a 0 fok fontosabb.
Remélem hamarosan tudok jelentkezni a szerelési leírással is.
Szia/sztok/. Én még csak készülök a 30ezres szervízre. Mindenhol ennyibe kerül? Nekem Dynamic 1,4 16V van és imádom. 2 éves lesz a Fekete Veszedelem. Eddig semmi bajom nem volt vele, csak a kézifékre ültem/ültünk rá és vmi eltörött. Azóta lötyög az egész.
Ha vki írna a "tesókról" megköszönném. Állandóan fikázzák az autóm! Pááá..
Jó kérdés, nekem 2002-es Alizém (expression+klíma) van, ebből már csak az ABS, elektr. állítású fűthető tükör és ugyebár ezzel együtt a hőmérő hiányzott. Most fáradt vagyok utána nézni, de ha a primában van középső fenti kijelző és el. ablak, akkor elképzelhető, hogy a vezetékezés ugyanaz, és így megoldható, de asszem nincs bennük ... ekkor szvsz alternatív megoldást kell keresni (lásd pl.: http://www.freeweb.hu/loth/autok/homero/homero.shtml (Megane)
Üdv Mindenkinek!
Nos, túlestem a 30-ezres szervízen. A szokásos olaj + olajszűrő cserén túl leváltottam a légszűrőt is, mert gyakran földutazok. 35 ezer pénz volt a vége. (Én korábban nem csináltattam "biztosamibiztos" olajcserét, ennek az olajkonstrukciónak ki kell bírni 400 - 500 üzemórát)
Ha már ott maradtam körbenéztem a járgányt alulról is; no problém, az alvázfestés hibátlan,"rozsdát" sehol sem láttam. Ha a következő 30 ezer km-n is csak ennyi gondom lesz,bengedem a törököket Egerbe (kirándúlni).
Hi asmanyzo!!!!
Nekem is eltört a vezetékem, mert gyárilag nem tudnak egy 5cm hosszabb vezetéket gyártani!!
A törés helye ahol a vezeték a kalaptartóból átjön a csomagtérbe, ide kell betoldani szilikon szigetelésü (jobban birja a hajtogatást) madzagot.(a hülye szervizes így próbálja palira venni a szegény kuncsaftot)
Ha sikerült a műtét akkor a helyedben visszavinném megmutatni, hogy milyen jól működik a diagnosztikájuk!!!!!!!!
Üdv Nagya
Az ár így elsőre rendben van, ha a nincs benne több 20-30e km-nél. Kérdezz rá, bár letagadhatják, hogy tesztautó/csereautó volt-e. Mert akkor valószínűleg nem kímélték... Próbálj meg alkudni belőle, ha nem engednek az árból, akkor vmi tárgyi ajándékot vasalj ki belőlük, talán használt autóra is adnak :)
Ne sajnáld rá az időt, nézz szét máshol is. Érdemes magánszemélyeknél is megnézni, hogy van-e jobb ajánlat. (A kereskedő nem minden esetben garancia az autó állapotára.)
Én ott vettem az autót. Csak a szervízzel és az üzletkötővel volt bajom.
- lett volna jobb hitelkonstrukció, csak az illető nem szólt róla (EURO helyett CHF)
(Ezt persze utólag egy másik üzletkötőjük árulta el, azon megállapítás kíséretében, hogy az üzletkötő, akinél vettem, nemes egyszerűséggel hülye :))
- a Renault Ház szervizével sok bajom volt
- késett az autó (az ő hibájukból, nem a Renault-éból), ezért fájdalomdíjul hozzámvágtak egy szőnyeggarnitúrát
Az általam elmondott negatívumok alól persze kivételt képeznek azon ritka kereskedők, akik becsületesek és nem a yattra hajtanak, hanem arra, hogy az ügyfél elégedett legyen és visszajárjon. Mert így is lehet...