Próbáld meg a légmennyiség mérőt cserélni. Nekem csak a gyári siemens volt jó. Én most cseréltem, ha gondolod szívesen átadom egy próbára. Vecsésen vagyok.
1 kis segítségre lenne szükségem, mert az elmút 2 hétben nem sikerült megoldani a problémát. Az autó Trafic 1,9 dci100 2002-ből. Az a bajom vele hogy teljesítmény az érzésre meg van benne de ha elrúgom nekin akkor hullámozva húz az autó.
Kicserétem már a turbónyomás szabályzó szelepet (azt a kis fekete vákumos kütyüt), kitakarítottam az egr-t, a nyomás érzékelőt és nem történt semmi változás csak a nyomásérzékelő takarításától előkerült belőle még 1 kis kraft. Hibakód nincs benne semmi.
Ha valakink van ötlete az kérem ossza meg mert én már kezdem feladni...
Köszi
u.i.: az üzemanyag meg a levegőszűrő cseréjével kezdtem.
Jelentem elkészült a 2.0 -ás kinyomócsapágy cseréje!! Nem egyszerű de megoldható. Csak az elejét kell lebontani kicsit. (klímakondenzátor, vízhűtő,lökhárítő,lámpák,homlokfal...)Most nagy az öröm. Lassan szerelővé fejlesztem magam :).
bár Zafiránál fordult elő, de ide szoktam inkább írni...
Majd' 9 éves járgánynál először fordult elő, hogy beragadt a gyújtáskapcsoló, anyám ráadásul még a kormányzárat is rárántotta. Egy szerelő játszott vele kicsit, mire kiakadt és elmondása szerint egy idő után kiszárad a zsír, azért fordul elő. tőle tudtam meg, hogy a keresztanyám astrájában 2 évesen fordult elő u.ez a probléma. Azt is mondta, hogy szét kell szedni és bezsírozni a betétet. Egy másik szerelő meg úgy nyilatkozott, hogy ki kell cserélni v.mit benne. Szerintetek?
Ma Siófokról hazafele jövet az M7esen beszart a renault traficom. 2002es 1.9dci 101 lovas. Odafelé Pestről semmi baj hasított mint az atom, bár a hűtőventillátor töbször bekapcsolt de semmi más gond. Ám visszafelé bár pöcre indult de egyre erőtlenebbé vált a motor, ergó egyre lassaban tudtam haladni. Gázadásra semmi. Arcomra néha kiült a derü mikor már sikerült 60-al mennem, majd cirka 30km poroszkálás után megálltam majd újraindítás után pár100 méter múlva megindult az "ótó" végül is hazaértem vele de most hol megy hol nem. A turbó ami nem rég lett cserélve mindig 2000-s fordulatszámnál bekepcsolt most viszont 2500 nál nyit de mire elérem ezt a foördulatot addigra lemegy a nap és továbbra is erőtlen 2500-ig a "Kicsikém". Valami ötlet???
Trafic szervízkönyvéből ollóztam ide a lehetséges hibák sorát, ha világít az izzításjelző lámpa.
Sokunknak van ilyen hibája, nekem is, de nem találják a szerelők.
A VISSZAJELZ
ŐLÁMPÁK MŰKÖDÉSE
A gyújtás bekapcsolásakor az előizzítás visszajelzőlámpája az elő
Lehetséges hibák: ő számítógép belső hibája, őmennyiség-érzékelő hibája, űsebesség-érzékelő hibája, ő (EGR) szelep hibája, őnyomás-szabályozó mágnesszelep hibája, őnyomás-érzékelő hibája, űtengely-jeladó jele között.
Persze, hogy pontatlan. Minél pontosabb, annál drágább lenne az autó. Ez egy gyszerű átfolyásmérő, az is befolyásolja, hogy pincehideg, vagy 50 fokos betony fűti alúlról a tankot parkolóban.
Nekem is 10-15 %-ot csal felfelé. Pszitológijalijag így szerencsésebb, mert állandóan sokat mutat, tankoláskor meg kellemes a meglepetés. :-)
A drága gépem megint sebesült. Most ismét (mint tavaly nyáron) a váltóval van problémám. Igaz azóta eltelt jó pár km (kb 85 ezer!), de hát ez van. Tehát: 2.0 -ás techshift 6-os váltóval. Leszedtem a techshift-et a váltó tetejéről és végignéztem a mágnesszelepeket. Nem láttam problémát. (tavaly itt volt egy o-gyűrű szétmenve ennyi baja volt) Ha már leszedtem megtakarítottam és lecseréltem benne a folyadékokat. Próbakör után a kupplungfolyadékom szintje lejjebb volt (gondoltam most légtelenítette ki magát teljesen és ez normális) így hát feltöltöttem újra. Megint próbakör. A folyadék kicsit megint lejjebb ment és le is ragadtam a géppel. Próbálta ő rakni a sebességet de olyan volt mintha a kupplungot nem nyomná ki az ember és próbálná betenni sebességbe. ........ Az 1.9-es húzott haza (megint :) ). Mivel nem látok olajfolyást csak a váltó aljánál arra gondoltam h. hátha a kinyomócsapágynál lévő munkahenger a ludas. (A váltókallantyúnál tök száraz volt.)Holnap állunk neki szétszedni. Ha vkinek ötlete van szívesen veszem. Előre is köszi mindenkinek!
Trafic 1.9, 104LE, 120 000km futás a kocsim. Minden év végén számolom a fogyasztást a lejegyzett tankolások alapján. Most a félévet számoltam, ami kb. 4500km volt. Jellemzően rövid 25-50km távolságú utak. A számolt átlagfogyasztás: 7,93L/100km. A fedélzeti kijelzőn viszont sosem mutatott 9 liter alatti átlagfogyasztást. Az eltérésre van valakinek magyarázata? Ennyire pontatlanúl jeleznek? / nem számoltam el, mert minden évben ez a tapasztalatom./
Nem tudna valaki bérbe adni egy tetőcsomagtartót pár napra? Esetleg valami olcsó tipust tudtok ajánlani? Kérem csörögjön rám aki tud segíteni. 20-544-4503 most nem leszek gépt mellett..
Sziasztok,egy szaki segítségére volna szükségem.Csinálok egy Vivaro-t,a legkisebb DCI motoros,évjárat 2006,a hiba,hogy hideg állapotban,beindítás után nem reagál a gázpegálra,abszolút.(hibakód nincsen,gázpedált már cserélték).Ha valakinek van valami tippje,vagy találkozott már ilyennel,azt szívesen fogadnám,köszönöm.
Nekem tavaly volt ilyen hiba de a teljesítményen is érezhető volt. A hibás cucc neve : töltőnyomás érzékelő / map szenzor /. Persze előtte én is víztelenítettem a szűrőt de maradt a hiba. De mielőtt megvettem kipróbáltam egy másik vivaróbol. Egyből kialudt az EKG.
Segítséget kérnék ha lehet, gázszerelő vagyok és van egy 2002 es vivaróm 3 hónapja kinlódom vele szerelőtől szerelőig eddig már 400000 ezret költöttem rá és már anyagilag sem bírom de nem találják a hibát, emelkedőnek kigyullad a piros motor stop és nehezen indúl újra. üdv előre is köszönöm.