Hali!
Nekem tavaly októberben a kőbányai fakertésznél 28e (+ valami apró) volt (1,4 8V). Olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt cseréltek, ablakmosó folyadékot raktak bele (amilyen hülye voltam, nem töltöttem fel előtte otthon) meg valami segédanyag volt még amit anyagként felszámoltak. Asszem ezek + a munkadíj adta ki a végösszeget. Kb. 3/4 óra alatt megvoltak vele (a gyári előírás 2 v. 3 óra helyett), igaz nem is mosták le, ami náluk egy ingyenes szolgáltatás volna és akkor spec. számítottam is rá, hogy megteszik. Ja, és valami MOL olajat raktak bele, a viszkozitása OK ugyan, de ezen pont nem spóroltam volna ha választhatok, úgyhogy legközelebb oda viszom ahol az ELF-et használják. Az előzetes érdeklődésemre 30-35e körüli összeget mondtak. Ismétlem: ez tavaly októberben volt.
Nekem egy HDI Berlingom van.
Ma voltam 120000 szervizen.
Nagykeráron ill egyes dolgok az alatti beszerzésével.
Baráti munkadíjjal Kb 65000 volt a vége.:(
bocs, de szerintem a 20e csak az olajra elmegy, szvsz a többivel együtt simán kijön az a 35-45e amit lentebb is írtak (bár ő elájult tőle).
én is kb24e-nél járok, szvsz a nyáron viszem én is. ha nem sokkal drágább akkor Pesten az Albertirsai-Kerepesi úti szervízbe megyek, ott mindig készségesek voltak eddig (azt nem tom az autónak mit ártottak, de velem kedvesek voltak az urak). csak a pénztáros csajjal volt gondom, fájt neki a munka és engem mint ügyfelet nem, csak mint véres rongyot látott:))))
szerintem a renault molnár szegeden ugyanolyan rablók mint a többi:(
Cégünk kedvezményes vásárlási lehetőséget nyújt a tagok számára.
Főbb termékeink oldallégterelők, küszöbvédő díszlécek, váltózárszerelés, dekormatricák.
A kedvezmény mértéke 10%
honlapunk www.heko.hu, www.vfts.hu
Rég jártál errefele. Nekem ma billent 26 ekm fölé, lassan nálam is akuális lesz ez a kis kitérő. Jómagam a mások eddigi tapasztalatai alapján (Szeged) 20-30 eFt közöttire számolok, ha nem lesz semmi "egyéb".
hát ez elég soknak tűnik, hogy sikerült ezt produkálnod???? nekem még soha nem volt több mint 8 liter.
most, hogy sokat mentem rövid távot, sokat állt járó motorral a gép olvadásra várva és mindig hideg is volt, most lett 7,9, de ezt is sokallom!
más...
néhány reggeli indításkor nyikorgó hang jött az ékszíjak felől. normális ez? esetleg előjele valaminek?
nektek volt ilyen már? 5-10 másodperc mulva elmúlt mindig.
Nálunk a dCi Clio-ra a standard olajcsere, olaj-, és levegő szűrőre, ill. pollen szűrő a klíma miatt,meg nem tom mi van benne 30-35 ezer Ft, amennyiben a fékekhez is nyúlni kell, betét csere, miegymás, az még 30k.
Ezt mind a Fóti Békési, mind a Renault Budapest mondta November környékén.
Abban szeretnem kerni a segitsegeteket, hogy a Thaliam elerte a 30e kilometert, azaz eljott az elso "fizetos" szerviz ideje. Van valakinek evvel kapcsolatban tapasztalata? Mennyibe kerul, mire kell odafigyelni, melyik szervizbe erdemes elvinni. Bp es annak kornyeke johet szamitasba. En egy helyen kerdeztem meg, ott 40-45k huf-ot mondtak, amitol kicsit rosszul is lettem. Meg most sem hiszem el. Segitsegeteket elore is koszi.
DIESEL!!!!!!!
OFF:
Légyszi küldd el újra, a tagsági kártyás mailedet! Valahogy a compúterkisördög kitörölte. Csak naggyából emlékszem dolgokra. Szerda magasságában küldök terveket! amennyiben megérkezik....
6 lemezes, VDO-Dayton, CHD-602S, premium sorozatú, összekötőkábellel, tartókonzollal, újonnan, gyári csomagolásban eladó.
A Thaliaba nagyon könnyen beépíthető, ha kell segítek.
Ez volna:
igen a tükör lepattintható, de ezt én még nem csináltam, mert nem voltam benne biztos, hogy nem töröm össze. V-Tibor megmutatta hogy kell: a képtárában van ilyen kép, nézd azt meg!
a tükör szétszerelése mindenképp a tükörszem kivételével kezdődik: igy hozzáférsz a szinrefújt müanyagborítás füleihez, amit kippattintasz és igy már leveheted azt (ekkor láthatod meg a bowdenalagutat ahova megérkezik az ajtó belső oldal felől beszúrt vezetődrót)
na , és milyenek az első tapasztalatok az új szerzeménnyel? és miéert adta el az előző tulaj? kiépítése milyen?
Frissítettem a lapot, az új tagok is felkerültek.
Tárhely ügyben megtettem a lépéseket, hamarosan meglesz a költözés.
A hőmérős cikk bővült, egyelőre csak a linkekkel, amit itt is megtalálhattok. A képek sokaságát majd az új tárhelyre zsúfolom fel.
A fejleményekről majd beszámolok :)
(Alakulnak a támogatók is, már csak a tagsági kártya kell és az együttműködés szentesítése. Dolgozom rajta :))
Helló Korl!
Bocs,hogy csak most reagálok a válaszodra!
Köszönöm a segítséget,azt hiszem hogy így már "meglelem". Mellesleg,ha jól értelmeztem akkor a tükör színre fújt hátsó burkolata ugye lepattintható? -Természetesen nem mostanában,mivel elég rideg lehet..
Üdv!
Nádi
Két és fél hónap után végre én is tudok hozzászólni!
Eddig azt irta a hozzászólás küldésekor hogy nincs illyen felhasználó, miközben a bejelentkezésemet elfogadta!
nekem 2003 júniusi, és nekem sincs ott kék csatlakozóm! nemis kell felbontani a küszöb- müanyagot! a cstlakozó a kinyitott ajtó résben található-...
ha megnézed a thaliaclub honlapján levő képet láthatsz egy fekete csatlakozót a képen (ennek a belseje citromsárga) AMI A KINYITOTT AJTÓ résében látható!
Szevasztok Klubtársak!
külső hőmérő:
Előtanulmányt végeztem,és nem találtam a küszöb környékén csatlakozót! A thalicska 2003.novemberi,prestige dci. Nem lehet esetleg valahova máshova elrejtve?
Hi Imre !
Az AF /Alternative Frequency / villogás az a rádió műve -magyarul a jelentése: Autómatikus programkövetés.
Ezt a rádiós kézikönyv utolsó oldaláról puskáztam.
Gondolom olyan helyen jártál,ahol nem volt tökéletes a rádióvétel és megpróbált keresgélni.
Hi !
Nekem még a Ladás korszakból maradt 1 pedálzáram, amely a kuplung és a fékpedált köti össze -mágneses kulcs van hozzá.
Igaz,hogy ebbe a gépbe csak úgy tudom felrakni, hogy a kocsi mellé térdelek -csak nagy veszély !! esetén használom.
Ezenkívül van még 1 kézifék+sebváltót összekötő zár.
Ezek a komoly tolvajok ellen nem védenek, de a kicsit furikázni vágyó hülyegyerekek ellen azért jók.
Cascót havi 8.000 Ft-ot fizetek, de mivel már régi ügyfél vagyok van 6 hónap bónuszom, így majd majdnem a fele visszajön.
Lopásnál lejön majd a 100.000 Ft. önrész és ahogy öregszik a gép úgy veszít az értékéből. A biztosító az Eurotax-ból dolgozik.
Tehát lopásnál semmikép sem járunk jól, de azért a nagyja kár megtérül.
Vegre megvilagosodott elottem is, hogy miert villog a C betu a homerseklet mellett :) . Irja ezt a hasznalati utasitasban, vagy mas forrasbol jottetek ra?
Ha mar villogasnal vagyunk akkor az AF (auto focus?) miert villog?
Én a talicskalopás témakörében kérdeznék.
Ugye szó volt itt róla, hogy pár másodperc alatt hatástalanítani lehet az összes gyári védelmet és lehet vinni a kocsit.
Akkor mivel védjem meg? Lebetonozzam? :)
(Kormányzár? stb...)
Mennyit fizettek lopás elleni casco-ra és ha megtörténik a baj ez mennyiben hozza vissza a kocsi árát? Ez is érdekelne :) Kösz
kérdéseidre eccerű válaszaimat csak azé írom le, hogy teljen a hely és mert ugy sincs mit tennem igy szombat déltán...
hogy miért is így oldották meg az otógyártók? eccerű a válasz...
mert olcsóbb: a rádióadós hőmérő pár ezer forintos árához képest a termisztor 120 ft. nem is szólva arról hogy vezeték így is úgy is kell, mert ugye a rádiós adóegységnek is tápot is kell adni...
eccer autópályán, ahol kiirták a beton hőmérsékletét (épp -1 volt) a tükrös hőmérőm 3 fokot mutatott.... tehát eccerűen csak 3-4 fokos kijelzésnél már számítani kell jegesedésre.
Az autó saját kijelzője (mint minden más jegesedést jelző kütyü) már 3 foknál villog, hogy figyelmeztessen...
nyílván van már olyan hőméő amely századra mérné egyenként a négy kerék alatt a hőmérsékletet, de ugy látszik NEM ÉRI MEG...
szóval ezért... na szép délutánt mindenkinek!
KORI
Gratula az összes közreműködőnek a "hőmérő projekt" győztes megvívásáért. Ne kövezzetek meg az alábbi két gonosz felvetésemért!
1)Ma pár ezer Ft-ért tizedes pontosságú rádiójeles (vezetéknélküli) hő- és páratartalom mérőket lehet kapni; mi a fenéért kínlódnak az otógyártók ezzel a madzagolt termisztoros módival?
2)Mennyi információ értéke van a tükör magasságában mért hőmérsékletnek az útfelszín jegesedési veszélyének megítélésében?