Nézegessétek átt az oldalt a kereső segítségével/ügyeljetek a KERES gombra/, ha hasznosnak vagy praktikusnak találjátok és legfőképpen méltónak arra, hogy kapcsolatba legyünk, várom a javaslalokat, véleményeket vagy a megkeresést.
Szia mindenkinek!
Idegen területre léptem, talán nem zavarok.
Akadályverseny vagy szépségverseny győztesnek 10.000.- érttékü ajándék felajánlva, persze ha elfogadja! a www.csomagtértálca.hu oldalról.
További klubtagkedvezmény vagy támogatás megbeszélés kérdése, Csomagtértálcák csúszásgátló betéttel,lőkhárítóvédők, lámpamaszkok, légterelő szárnyak stb. www.riderauto.hu
Hi mindenkinek!!!
A kipufogócső nálam is rohad, nem foglalkozom vele (1600 Huf)ennyi pénzért legalább nem kormos a hátulja!!!
A május elsejei buli nekem OK!!!
Reméljük az idő is segít minket!!!!
az olasz Lampa kiegészítő kipufogócső (a lefejéhajlított, cca. 3000 HUF) nálam elkezdett rohadni. De csak ott, ahol hagytam ráégni a kormot (perem) és utólag akartam lesikálni.
Tehát ne hagyjuk rárakódni a kormot, mert rozsda a vége... :((
Helló Diesel,és Minden Csapattag!
Sajna a saját bőrünkön tapasztaljuk a felhívás valóságtartalmát!Véleményem szerint csak egységben az erő!Részemről benne VAGYOK,még ha bele is "döglünk" a kapcsolat hiányába,arra az egy napra!
Unalmamban elolvastam még egyszer a Thalia teszteket a Totalcaron:
"Ne szépítsük a dolgot, a dízel Thalia a common-rail technológia és a turbó dacára is lassú, akár egy teknősbéka hegymászáskor. Nulláról százra 15 másodperc a gyári adat, de nekünk 18 alá nyomni is csak kínkeservvel sikerült."
Jelentem tisztelettel, Dénes 13,6 sec. alatt 100-on termett :))
A találkozóval kapcsolatban:
Május 1. tűnik a legkedveltebb időpontnak. Egy kezdetleges programterv, ezt mindenki gondolja át, véleményezze, tegyen hozzá, vegyen el belőle.
10:00-11:30 Találkozó - Hősök tere(?)
11:30-13:00 Esztergom (11-es úton?)
ebéd, parkolóban fotózás, Bazilika, panoráma
15:30-16:30 Esztergom-Dobogókő
panoráma, zsíroskenyér, pogácsa, megint panoráma, turistaház
17:30-18:15 Dobogókő-Cora parkoló
kocsiszemle, diszkrét akadályverseny, szépségverseny, kvízjáték vagy amit akartok. Ha tényleg kétnapos programot akarunk, akkor ahhoz már szükségem lesz segítségre.
Mindenképpen kereskedőnél akarod beszámíttatni? Kicsivel több macera, de ha Te adod el, akkor 2-300ezer forinttal többet tudsz kihozni belőle.
Ebből a különbségből kijön:
- 769,43 liter Ballantines whisky
- 7,9 tonna mosópor
- 36144 db, azaz 22,62 tonna Boci csoki
Gondolom ez azért meggyőző :))
Komolyra fordítva a szót: ha érdekel ez a változat, akkor e-mailezzünk, tudok segíteni az ügyben.
Ha mégis beszámíttatnád, akkor nézz be Fótra a Békésihez. Azt nem tudom, hogy mennyire szakadnak el az eurotax katalógustól, de minden más szempontból jól csinálják. Hátha ebben is így van :)
Tudtok-e segíteni abban, hogy a gyári rádiónak van-e hátul plusz bemenete, amire pl. cd-t lehet csatlakoztatni, és meg lehet-e oldani házilag. (Vagyis mennyire bonyolult kiszedni a rádiót, és ha hátul valamilyen sokérintkezős csatlakozó lenne, annak tudjátok-e a kiosztását?)Még nincs nálam a kocsi, csak a szalonban láttam a rádiót.
Ez szerintem mindenkinél előfordult. Én állat beadtam szervízbe, két hétre, adtak cserébe rádiót, de abban nem volt köszönet:
- olyat adtak, aminek saját kijelzője van
- nem kötötték rá a távirányítót, pedig lehetett volna
A móka most következik: továbbra is produkálja a hibát, de ritkábban.
És most hálásnak kell lennem... :)
Rádió: Clio-nál sebbességfüggően emelkedik, illetve halkul a rádió, teljesen normálisan. 15 perc a kikapcsolás ideje, ha leállítod a motort. Amit leírtatok a rádióitokról, az télleg nem normális.
77 kW Thalicska, csak annyit, hogy a mi Clio-nk 60 Kw, tehát az a fel"chipelt" motor nem fog sokáig élni asszem. Legutolsó információim szerint a dCi motorokat nem lehet chiptunningolni, csak szervizcsatlakozón keresztül átprogramozni. Amúgy a régi 1,9 dti Clio-t lehet 112 pacira felhúzni, de az jobban bírja a strapát, ezek túl kihegyezett motorok.
Örülök, hogy nyártól kaptok jó dízel motorokat is :))
Rádióhoz: Nekem is többször előfordult a kikapcsolás és a hangosodás. Először gárdony előtt bementünk vásárolni egy Pennybe és bekapcsolva hagytam a rádiót, mire 5 perc múlva visszaértem az egész kocsi szinte ugrált olyan hangos volt. Sajnos ez ilyen úgy látszik. Hőmérő ügyben teszteltem csak egy fix ellenállással, féltem talán ebben a kiadásban (2003 június) nincs benne ez a lehetőség de -38 fok megjelent egy valahány kOhm hatására és örülhettem. NTC-t Konrádnál rendeltem karakterisztikáról nem tudok még semmit remélem jó lesz.
Nalam is elofordult a jelenseg, regebb tobbszor is, most mintha egesz ritka lenne, vagy csak nem volt alkalma ra. Volt a topikban meg szo rola, azt hiszem senkit sem zavar annyira, hogy ezert bevigye szervizelni.
Tényleg kilowatt. Nekem is hihetetlennek tünik. Én ennyire tuti hogy nem hagynám felcsippelni.
Alizé, köszi a rádiós hozzászólást. Hát, lehet hogy ha ezt a vásárlás előtt tudom, akkor inkább nem kértem volna a gyári rádiót.
Laja73, Neked milyen rádiód van? A külön kijelzős, vagy ahol a kijelző egyben van a rádióval? Csak hogy számíthatok-e én is hangerő ingadozásra (is)...
Ez a jelenség, amit leírtál a rádióval kapcsolatban típushiba. Szerintem az összes gyári rádió produkálja ezt a jelenséget. Szervízben megemlítettem, de csak annyit tudtak mondani, hogy kb. két hétre nélkülöznöm kéne a rádiót, mert el kell nekik küldeni javításra.
Nem úgy tűnt, hogy nagyon képben lennének a hiba mikéntjével kapcsolatban, ott pedig persze, hogy nem produkálta a rádió. Nem kértem a javítást, mert bizonytalannak ítéltem meg a kimenetelét.
Úgy lehet tapasztalataim szerint kiküszöbölni, hogyha elkezd ki-be kapcsolgatni a rádió, ki kell kapcsolni, majd ráadni a gyújtást, bekapcsolni a rádiót, levenni a gyújtást ( ekkor kikapcsolódik a rádió ), majd bekapcsolni a rádiót. Az esetek 90%-ában segít ez a procedúra.
Ezután már csak kb. 20 perc elteltével sípol a rádió és ha nem nyomod meg rövid időre a bekapcsoló gombot, akkor kikapcsol.
Lehet, hogy túl bonyolultnak tűnik a dolog, de tovább tartott leírni, mint megcsinálni.