A szegedi thalálkozó alkalmával felvetődött az a kérdés, hogy találjunk ki valami jelzést arra vonatkozóan, hogy lehetne szemből, illetve hárulról, menet közben, megkülönböztetni, klubtag-e a szemben jövő/előttünk haladó.
Mi lenne, ha a klubtagsági kártyának lenne egy nylon tokja, amit belűlről a szélvédőre lehetne ragasztani (mondjuk a tükör elé, mert ott nem zavar).
Hátulra akármilyen jellegrete4s matrica megfelelő lenne.
Hali Mindenki !
Még élek, csak ritkábban jutok errefelé, de mindent végigolvastam. Az érintettektől sűrű elnézéseket kérek, hogy végül nem jutottam el a találkára. Ezt valszeg én jobban sajnálom, mint Ti. Mocskos jól néz ki a "hitelkártya tervezet", a pénzt ( ÜBER ) + tessen költeni, háthiszen azé van. Ötlet; valaki, akinek ilyen irányú ismeretsége van érdeklőggyön má utána, hogy menyyiért lehetne sorozatban gyártatni és miből, azt a lemezt, ami a Clio-n van, de nekünk csak a helye, ottan a váltónál ! Tillik ez is lassíthatna a lopósokon, főleg önmetsző csavarokkal. Ti, hogy gondoljátok?
A Megane fórumon a 34480 és 34481 hozzászólás segíthet neked is a hőmérő ügyben, ott szintén nem volt az ajtóig vezetékelés.
ui.: a zalai körút símán megvolt :-))) , viszont a fogyi kicsit elszomorított: oda-vissza 100-110-zel + kb 150km város átlaga 5,21 :-(((((
Diesel !> Neked csak a "lötty" segített a fogyin vagy volt még más is?
Hírdetési újságba szeretnénk képeket a termékeinkről megjelentetni.
Sajnos az saját autóm egy teherautó amin nem mutat jól minden termékünk.
Ha valaki felajánlja, hogy a saját autóján lefotózzuk, nagyon hálás lennék.
A termékek amit szeretnénk meghírdetni:
oldalablak légterelő
küszöbvédő díszléc
különböző dekormatricák.
Egyébbként klubtagoknak 10% kedvezményt adunk(www.heko.hu),
a májusi találkozra nyereményt ajánlottam fel, diesel_uberalles megkeresésére.
Ha valaki úgy gondolja tud nekem segíteni a 209452493as szmon el tud érni.
Nézegessétek átt az oldalt a kereső segítségével/ügyeljetek a KERES gombra/, ha hasznosnak vagy praktikusnak találjátok és legfőképpen méltónak arra, hogy kapcsolatba legyünk, várom a javaslalokat, véleményeket vagy a megkeresést.
Szia mindenkinek!
Idegen területre léptem, talán nem zavarok.
Akadályverseny vagy szépségverseny győztesnek 10.000.- érttékü ajándék felajánlva, persze ha elfogadja! a www.csomagtértálca.hu oldalról.
További klubtagkedvezmény vagy támogatás megbeszélés kérdése, Csomagtértálcák csúszásgátló betéttel,lőkhárítóvédők, lámpamaszkok, légterelő szárnyak stb. www.riderauto.hu
Hi mindenkinek!!!
A kipufogócső nálam is rohad, nem foglalkozom vele (1600 Huf)ennyi pénzért legalább nem kormos a hátulja!!!
A május elsejei buli nekem OK!!!
Reméljük az idő is segít minket!!!!
az olasz Lampa kiegészítő kipufogócső (a lefejéhajlított, cca. 3000 HUF) nálam elkezdett rohadni. De csak ott, ahol hagytam ráégni a kormot (perem) és utólag akartam lesikálni.
Tehát ne hagyjuk rárakódni a kormot, mert rozsda a vége... :((
Helló Diesel,és Minden Csapattag!
Sajna a saját bőrünkön tapasztaljuk a felhívás valóságtartalmát!Véleményem szerint csak egységben az erő!Részemről benne VAGYOK,még ha bele is "döglünk" a kapcsolat hiányába,arra az egy napra!
Unalmamban elolvastam még egyszer a Thalia teszteket a Totalcaron:
"Ne szépítsük a dolgot, a dízel Thalia a common-rail technológia és a turbó dacára is lassú, akár egy teknősbéka hegymászáskor. Nulláról százra 15 másodperc a gyári adat, de nekünk 18 alá nyomni is csak kínkeservvel sikerült."
Jelentem tisztelettel, Dénes 13,6 sec. alatt 100-on termett :))
A találkozóval kapcsolatban:
Május 1. tűnik a legkedveltebb időpontnak. Egy kezdetleges programterv, ezt mindenki gondolja át, véleményezze, tegyen hozzá, vegyen el belőle.
10:00-11:30 Találkozó - Hősök tere(?)
11:30-13:00 Esztergom (11-es úton?)
ebéd, parkolóban fotózás, Bazilika, panoráma
15:30-16:30 Esztergom-Dobogókő
panoráma, zsíroskenyér, pogácsa, megint panoráma, turistaház
17:30-18:15 Dobogókő-Cora parkoló
kocsiszemle, diszkrét akadályverseny, szépségverseny, kvízjáték vagy amit akartok. Ha tényleg kétnapos programot akarunk, akkor ahhoz már szükségem lesz segítségre.
Mindenképpen kereskedőnél akarod beszámíttatni? Kicsivel több macera, de ha Te adod el, akkor 2-300ezer forinttal többet tudsz kihozni belőle.
Ebből a különbségből kijön:
- 769,43 liter Ballantines whisky
- 7,9 tonna mosópor
- 36144 db, azaz 22,62 tonna Boci csoki
Gondolom ez azért meggyőző :))
Komolyra fordítva a szót: ha érdekel ez a változat, akkor e-mailezzünk, tudok segíteni az ügyben.
Ha mégis beszámíttatnád, akkor nézz be Fótra a Békésihez. Azt nem tudom, hogy mennyire szakadnak el az eurotax katalógustól, de minden más szempontból jól csinálják. Hátha ebben is így van :)
Tudtok-e segíteni abban, hogy a gyári rádiónak van-e hátul plusz bemenete, amire pl. cd-t lehet csatlakoztatni, és meg lehet-e oldani házilag. (Vagyis mennyire bonyolult kiszedni a rádiót, és ha hátul valamilyen sokérintkezős csatlakozó lenne, annak tudjátok-e a kiosztását?)Még nincs nálam a kocsi, csak a szalonban láttam a rádiót.
Ez szerintem mindenkinél előfordult. Én állat beadtam szervízbe, két hétre, adtak cserébe rádiót, de abban nem volt köszönet:
- olyat adtak, aminek saját kijelzője van
- nem kötötték rá a távirányítót, pedig lehetett volna
A móka most következik: továbbra is produkálja a hibát, de ritkábban.
És most hálásnak kell lennem... :)
Rádió: Clio-nál sebbességfüggően emelkedik, illetve halkul a rádió, teljesen normálisan. 15 perc a kikapcsolás ideje, ha leállítod a motort. Amit leírtatok a rádióitokról, az télleg nem normális.
77 kW Thalicska, csak annyit, hogy a mi Clio-nk 60 Kw, tehát az a fel"chipelt" motor nem fog sokáig élni asszem. Legutolsó információim szerint a dCi motorokat nem lehet chiptunningolni, csak szervizcsatlakozón keresztül átprogramozni. Amúgy a régi 1,9 dti Clio-t lehet 112 pacira felhúzni, de az jobban bírja a strapát, ezek túl kihegyezett motorok.
Örülök, hogy nyártól kaptok jó dízel motorokat is :))