Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Colin számomra is a legnagyobb alakja volt a rallyak. Soha nem azért szerettem mert felkapták a játék miatt is. Egyszerűen nem ismert félelmet, ugyanakkor olyan nyugodt arccal tolta mindig hogy elképesztő ! És ahogy a videón 2:06-nál pásztázza a kamerás Németországban, McRae meg kersztbe úszik el a Focus-szal a képernyőn....áááá, a hideg ráz tőle ! Tök mindegy minek a volánja mögött ült....meg a videón ahogy Ausztráliában a 3-as ugratón végigdobálta az Imprezát.....vér profi ! Győzelem vagy halál....sajnos a második is utólérte.....életében is legenda volt, így végképp azzá vált. És ahogy az "okosok" mondták...4 kerekes autóval nem lehet látványosan menni ..... Háááááhhhháháááá :)))))
Szép a lelkem csak kicsit vékony. Több szalonnát kellene ennie és akkor rendben lesz. A motor is jöhetne, de egyből visszatenném rá a gyári idomokat. Ez a szín nem illik egy gixxerhez.
Jaj Istenem, a 2005-ös................. bakker ilyet elbaszni..... Szerintem mai napig az egyik legjobb széria, mind motorikusan, mind külsőleg. Ahogy emlékszem ezen a gépen hajtottak végre radikális súlkycsökkentést, meg átdolgozták a blokkot is, tiltást kijebb tolták, főtengelyt átdolgozták stb.......... Egy utcai GP motor. Nagyon kis átakításokkal mehettél vele amatőr pályanapokra, ahogy sokan tették / teszik is. A mostani Blade-ek ennek csak az árnyékai. Ati, ha nem lennék GSX-R buzi, szerintem még én is megnéztem volna a sárkányt. Boldog ember aki megvette. Nincs az az Isten hogy én eladtam volna. Áá mindegy, de nem jó dolog ilyeneket olvasni.
Na akkor mondd meg a srácnak hogy meg is érdemli a sorsát, ezt most viccen kívűl mondom. Nincs az a nő aki miatt lemondanék egy tűzpengéről. Áááá Istenem, szar dolog ilyet hallani / olvasni........... És mi van ha a csaj 1 hónap múlva otthagyja? Istenem, egy nő miatt elbaszni egy pengét................ Azért most lereccsentem ezen. Azért köszi hogy gondoltál rám és készítettél képeket.
Ati szerintem még örülni kell hogy annyi is volt............... Hát igen, erre nincs pénz, de a VV5 villa az már készen áll, hogy szellemi toprongyok költözzenek bele fekvehányónak. Erre van igény. És pénz is. Az is milyen szar már hogy az Eurosporton sincs VB összefoglaló csak IRC. Pedig nézi igény biztos lenne rá, ahogy pl. a MotoGP-re is. Hajajjj........ Örülni kell hogy eljött hozzánk az IRC mezőny is. Mondjuk ahogy te is említetted, biztos szokatlan volt nekik azokból a tré piros abroncsokból összerakott lassítók, mert ilyenekre más futamokról nem emlékszem.
Akkor az a netes dolog nem volt valami profi. Pedig akár az is egy jó megoldás lehetne annak aki nem tud ott lenni élőben. Lehet hogy túlterhelt lett a szerver. Vagy tudja a gyász, nem értek a számítógépes dolgokhoz. Hát jah a mitsuk....... rotyognak-lövöldöznek, szép hegyiautósan mennek az íveken. Azok a leg látványmentesebbek.
Érdekes!! Össze volt ez rakva kérem. Ez volt az egyetlen BX típus amiben hosszában volt beépítve a motor, fura látvány. :-) Nem is tudom mikor dolgoztam utoljára BX-en, évekkel ezelőtt. Hát finom szólva összetett gép. :-) De nagy úttörő volt anno, főleg a formavilágával, és rendkívűl kényelmes. Viszont az alapmotorok gyengék voltak ekkora bódéhoz, kajáltak is. Ahogy látom áll még ott pár DS rallyautó, ez biztos valami Citroen rendezvény.